Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-11-2005, 14:52
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
gezweetwel schreef op 06-11-2005 @ 19:54 :
In elk geval, je menselijk brein ligt ergens te rotten als je een geest bent hoor.
Hoe denkt een geest dan (na)?

Wil je soms beweren dat als je verandert in een geest, je hersenen niet meegaan naar die spirituele staat?
Oud 07-11-2005, 15:15
lady of the dark
lady of the dark is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 07-11-2005 @ 15:52 :
Hoe denkt een geest dan (na)?

Wil je soms beweren dat als je verandert in een geest, je hersenen niet meegaan naar die spirituele staat?

Eén keer voor iedereen: Na je dood verander je niet in een geest. Je bént al een geest. Het enige verschil tussen jou en een geest is dat jij een lichaam hebt, en een geest niet.

Slechte geesten kun je vergelijken met criminelen. Geesten oproepen is zoiets als in een foute buurt de inhoud van je portomonee laten zien.
Oud 07-11-2005, 15:16
lady of the dark
Citaat:
basketbalster schreef op 07-11-2005 @ 15:44 :
Ja nu komen we weer op hetzelfde uit, ik zal aan je waarschuwingen denken als ik straks wordt lastiggevallen door allemaal enge geesten

Okay, dat is dan afgesproken.
Oud 07-11-2005, 16:21
fuchsia
fuchsia is offline
Citaat:
basketbalster schreef op 06-11-2005 @ 22:03 :
Wat ik eigenlijk probeerde duidelijk te maken is dat jij een beetje snel conclusies trekt. Die sites die het afraden hebben echt geen harde bewijzen dat het slecht afloopt.

Ikzelf ben niet echt nieuwsgierig ik wil het meer een keer doen omdat ik er gewoon echt niet in geloof en ik een keer het tegendeel van al die 'enge verhalen' wil bewijzen.

Sorry voor mijn vreemde taalgebruik hiervoor
nee bij geesten e.d. zijn bijna nooit harde bewijzen je kan alleen maar de mensen geloven die het ondergaan hebben. en die zijn ook bijna allemaal negatief. of naif.. maarja als jij zo nodig wilt glaasje draaien, ga je gang.
wat je niet weet hoef misschien ook niet weten..
-x- Eva
Oud 07-11-2005, 16:24
fuchsia
fuchsia is offline
Citaat:
lady of the dark schreef op 07-11-2005 @ 16:15 :
Eén keer voor iedereen: Na je dood verander je niet in een geest. Je bént al een geest. Het enige verschil tussen jou en een geest is dat jij een lichaam hebt, en een geest niet.

Slechte geesten kun je vergelijken met criminelen. Geesten oproepen is zoiets als in een foute buurt de inhoud van je portomonee laten zien.
wat ik ervan weet is dat de geest via het glas bezit over je kan nemen. Hoe weet je dat zo zeker dan???? omdat ik dat ook mee heb gemaakt. (niet via glas) en als je mij gek of wat dan ook wilt noemen nu, moet je dat vooral doen. maar igg. geesten zijn vooral rotwezens. ze zijn hier achtergebleven omdat ze voornamelijk iets hebben gedaan wat niet zo slim was. (1 enkele keer zijn ze gewoon verdwaald) en dan ga je deze (dode)mensen oproepen. ze kunnen bezit van je nemen. mee reizen in de aura noem maar op. je helemaal gek drijven.
nouja veel succes als je het echt wilt doen.
-x- Eva
Oud 07-11-2005, 19:48
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
lady of the dark schreef op 07-11-2005 @ 16:15 :

Bron?
Oud 07-11-2005, 19:49
lady of the dark
Citaat:
fuchsia schreef op 07-11-2005 @ 17:24 :
wat ik ervan weet is dat de geest via het glas bezit over je kan nemen. Hoe weet je dat zo zeker dan???? omdat ik dat ook mee heb gemaakt. (niet via glas) en als je mij gek of wat dan ook wilt noemen nu, moet je dat vooral doen. maar igg. geesten zijn vooral rotwezens. ze zijn hier achtergebleven omdat ze voornamelijk iets hebben gedaan wat niet zo slim was. (1 enkele keer zijn ze gewoon verdwaald) en dan ga je deze (dode)mensen oproepen. ze kunnen bezit van je nemen. mee reizen in de aura noem maar op. je helemaal gek drijven.
nouja veel succes als je het echt wilt doen.
-x- Eva
Geesten zijn niet allemaal slecht hoor, maar er zitten er genoeg slechte bij, dat is wel waar.
Oud 07-11-2005, 19:53
gezweetwel
gezweetwel is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 07-11-2005 @ 20:48 :
Bron?
Er is natuurlijk geen bewijs dat er geesten bestaan, maar als ze bestaan, lijkt het me logisch dat ze geen lichaam hebben?
Oud 07-11-2005, 20:09
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
gezweetwel schreef op 07-11-2005 @ 20:53 :
Er is natuurlijk geen bewijs dat er geesten bestaan, maar als ze bestaan, lijkt het me logisch dat ze geen lichaam hebben?
Maar hoe verklaar je dan de vele menselijke gedaantes die zogenaamd verschijnen op foto's en dergelijke?
Oud 07-11-2005, 20:13
gezweetwel
gezweetwel is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 07-11-2005 @ 21:09 :
Maar hoe verklaar je dan de vele menselijke gedaantes die zogenaamd verschijnen op foto's en dergelijke?
Ah, wie weet zijn die foto's wel getrukeerd. Ik kan helemaal niks verklaren hoor Misschien zijn geesten wel flexibel of zo.
Oud 07-11-2005, 20:23
bindmiddel
bindmiddel is offline
Citaat:
rook, stof, lensflare, schaduwen, fotoshop zijn zat manieren.
Maar dat wil niet zeggen dat ze er niet zijn
Oud 07-11-2005, 20:23
Tio
Tio is offline
Citaat:
Dat doen die geesten alleen maar om ons te pesten.
Zie je wel dat ze slecht zijn.

Groet,
Tio
Oud 07-11-2005, 20:34
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
gezweetwel schreef op 07-11-2005 @ 21:13 :
Ah, wie weet zijn die foto's wel getrukeerd . Ik kan helemaal niks verklaren hoor Misschien zijn geesten wel flexibel of zo.
Citaat:
bindmiddel schreef op 07-11-2005 @ 21:23 :
rook, stof, lensflare, schaduwen, fotoshop zijn zat manieren.
Maar dat wil niet zeggen dat ze er niet zijn
Wahahaha, de ironie is echt ondraaglijk

Laatst gewijzigd op 07-11-2005 om 20:36.
Oud 08-11-2005, 11:19
gezweetwel
gezweetwel is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 07-11-2005 @ 21:34 :
Wahahaha, de ironie is echt ondraaglijk
?
Oud 08-11-2005, 13:06
Kid Morbid
Kid Morbid is offline
Ze zouden Mystiek in 'Onzin #2' moeten veranderen.
Grappig he.
Oud 08-11-2005, 14:08
Boebsie
Boebsie is offline
Citaat:
lady of the dark schreef op 04-11-2005 @ 20:22 :
Dat is geen reden om iets dikke bullshit te vinden. Je hebt vast ook wel eens gehoord dat het pijn doet als je van honderd meter hoogt springt. Je hebt het vast nog nooooit gedaan, en je kent vast ook niet direct mensen die het zelf hebben uitgeprobeerd... maar daarom kan het nog wel zo zíjn.
Er is een grote kans dat het springen van bijvoorbeeld een 100 meter hoge brug pijnlijk/dodelijk kan zijn, omdat het verifieerbaar/toetsbaar is. Ooit gehoord van een experiment of video documenten? Ik kan zo tientallen links geven met filmpjes waarbij mensen van 1 meter hoog vallen en al iets breken, laatstaan 100 meter.

"Glaasje draaien" is evengoed bewijsbaar . Maar om 1 of andere reden, kan/wil niemand het aantonen (bewijzen), rara hoe kan dat...
En dan heb ik het niet over eventuele geesten die misschien aanwezig zijn. Dat is namelijk iets mystieks (niet bewijsbaar), echter voorwerpen die zonder enig contact bewegen zijn waarneembaar.

Zolang het niet is bewezen, is het dus wel degelijk dikke bullshit.
Oud 08-11-2005, 15:10
bindmiddel
bindmiddel is offline
Citaat:
Boebsie schreef op 08-11-2005 @ 15:08 :
Er is een grote kans dat het springen van bijvoorbeeld een 100 meter hoge brug pijnlijk/dodelijk kan zijn, omdat het verifieerbaar/toetsbaar is. Ooit gehoord van een experiment of video documenten? Ik kan zo tientallen links geven met filmpjes waarbij mensen van 1 meter hoog vallen en al iets breken, laatstaan 100 meter.

"Glaasje draaien" is evengoed bewijsbaar . Maar om 1 of andere reden, kan/wil niemand het aantonen (bewijzen), rara hoe kan dat...
En dan heb ik het niet over eventuele geesten die misschien aanwezig zijn. Dat is namelijk iets mystieks (niet bewijsbaar), echter voorwerpen die zonder enig contact bewegen zijn waarneembaar.

Zolang het niet is bewezen, is het dus wel degelijk dikke bullshit.
Als je van 100 meter springt voel je niks meer, je bent dood voor de zenuwen pijn doorgeven enzo. Je longen klappen in elkaar en je hersens enzo. Erg rommelig.

En dat glaasje draaien dat is vaak genoeg geprobeerd te bewijzen. Sorry kan je geen bronnen geven, maar lees maar in het rond.

Don't get me wrong ik geloof wel in entiteiten en stuff vaak genoeg meegemaakt, zeker wel waarneembaar in some cases.
maar glaasje draaien is meer psychologisch dan spiritueel. Naar mijn mening that is.
Oud 12-11-2005, 23:58
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
lady of the dark schreef op 07-11-2005 @ 20:49 :
Geesten zijn niet allemaal slecht hoor, maar er zitten er genoeg slechte bij, dat is wel waar.
Jammer alleen dat ze niet bestaan.
Oud 13-11-2005, 00:30
Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Ik kijk wel af en toe te diep in het glaasje
Oud 13-11-2005, 08:18
lady of the dark
Citaat:
bindmiddel schreef op 08-11-2005 @ 16:10 :
Don't get me wrong ik geloof wel in entiteiten en stuff vaak genoeg meegemaakt, zeker wel waarneembaar in some cases.
maar glaasje draaien is meer psychologisch dan spiritueel. Naar mijn mening that is.

Ja van dat verhaal heb ik ook wel eens gehoord, dat je onbewust dat glas (of de tafel) laat bewegen zonder dat je er aan komt.

En nog iets, zelfs als je geen contact maakt met een geest kun je elkaar natuurlijk nog steeds flink de stuipen op het lijf jagen.

Toch blijf ik er bij dat geesten oproepen levensgevaarlijk is. Als je zo nodig een kick wil ga dan skydiven of huur de exorcist.
Oud 13-11-2005, 21:16
Syzygy
Syzygy is offline
Citaat:
lady of the dark schreef op 13-11-2005 @ 09:18 :

Toch blijf ik er bij dat geesten oproepen levensgevaarlijk is. Als je zo nodig een kick wil ga dan skydiven of huur de exorcist.
Alsof d'r ook echt mensen dood gaan aan glaasje draaien.
'K vraag me trouwens af of er ook zoveel "gebeurt" als je in de zomer om 3 uur 's middags lekker in het zonnetje op je picknickkleed gaat zitten glaasje draaien.
Oud 13-11-2005, 22:20
lady of the dark
Citaat:
Syzygy schreef op 13-11-2005 @ 22:16 :
'K vraag me trouwens af of er ook zoveel "gebeurt" als je in de zomer om 3 uur 's middags lekker in het zonnetje op je picknickkleed gaat zitten glaasje draaien.

zucht....
Oud 14-11-2005, 10:48
Kid Morbid
Kid Morbid is offline
Ja, wat gebeurd er dan? Of zijn geesten bang voor licht, of bang dat ze bruin worden door de zon? Zijn er uberhaupt wel eens mensen doodgegaan door glaasje draaien? En kwam dat dan door een geest, of door rondvliegend glas?
Oud 14-11-2005, 16:05
lady of the dark
Citaat:
Kid Morbid schreef op 14-11-2005 @ 11:48 :
Ja, wat gebeurd er dan? Of zijn geesten bang voor licht, of bang dat ze bruin worden door de zon? Zijn er uberhaupt wel eens mensen doodgegaan door glaasje draaien? En kwam dat dan door een geest, of door rondvliegend glas?
Er zal heus wel eens iemand doodgegaan zjin van glaasje draaien. Al was het maar door een hart aanval van angst. En ja, je kunt geesten ook overdag op roepen, en het kan ook buiten. Als je toch gaat experimenteren zou ik het zelfs aan bevelen. Je hebt dan toch niet het gevaar dat je een boekenkast op je harses krijgt of dat je opgesloten raakt. Maar goed, het blijft gevaarlijk.
Oud 14-11-2005, 16:29
Timmy
Timmy is offline
Het blijft gevaarlijk! Maakt niet uit waar je het doet... Als je het gaat doen zorg er dan voor dat je genoeg verdiept hebt in het onderwerp...
de poort openen is niet moeilijk dat kan iedereen, maar krijg hem maar weer eens dicht. komt heel wat meer bij kijken dan het glas omdraaien misschien schoonmaken en terug in de kast zetten. De poort blijft dan nog steeds open.

En de kans dat je een "goede" geest krijgt is heel klein. Hun hebben geen rede om naar "buiten" te komen, "slechte" geesten wel. Bijv. om hun slechte gewoontes door te zetten via jouw of andere mensen die er aan deelnemen. Denk dan aan nog een keertje helemaal dronken worden of nog een beetje drugs te nemen.
En dan nog... kan jij vertellen of je met een goede of een slechte geest te maken hebt? Is de geest wel de geest die hij of zij zich voordoet?
Oud 14-11-2005, 21:41
lady of the dark
Citaat:
Timmy schreef op 14-11-2005 @ 17:29 :
Het blijft gevaarlijk! Maakt niet uit waar je het doet... Als je het gaat doen zorg er dan voor dat je genoeg verdiept hebt in het onderwerp...
de poort openen is niet moeilijk dat kan iedereen, maar krijg hem maar weer eens dicht. komt heel wat meer bij kijken dan het glas omdraaien misschien schoonmaken en terug in de kast zetten. De poort blijft dan nog steeds open.

En de kans dat je een "goede" geest krijgt is heel klein. Hun hebben geen rede om naar "buiten" te komen, "slechte" geesten wel. Bijv. om hun slechte gewoontes door te zetten via jouw of andere mensen die er aan deelnemen. Denk dan aan nog een keertje helemaal dronken worden of nog een beetje drugs te nemen.
En dan nog... kan jij vertellen of je met een goede of een slechte geest te maken hebt? Is de geest wel de geest die hij of zij zich voordoet?
Punt uit!

Laatst gewijzigd op 15-11-2005 om 08:26.
Oud 15-11-2005, 10:35
mandi
mandi is offline
Citaat:
Timmy schreef op 14-11-2005 @ 17:29 :

point clarified.
Oud 15-11-2005, 11:22
ook hallo
ook hallo is offline
Kunnen jullie wel met: punt uit (en engelse vertaling) gaan reageren, maar ik geloof het nog steeds niet
Oud 15-11-2005, 14:08
Timmy
Timmy is offline
waarom moet je zonodig bewijs hebben?
waarom wil je de overledenen toch nog storen in hun "rust"?
jij vind het toch ook niet leuk als je wakker gemaakt word als je net eindelijk ligt te slapen na een avondje flink stappen?
denk je dat de overledenen het leuk vinden om gestoord te worden na een levenlang?

en als je het nog steeds niet geloofd probeer het dan gewoon?! merk je het van zelf wel....
en ik stel me niet verantwoordelijk over wat er (kan) gaan gebeuren na dat je dat hebt gedaan!
Oud 15-11-2005, 14:20
mandi
mandi is offline
Citaat:
basketbalster schreef op 15-11-2005 @ 12:22 :
Kunnen jullie wel met: punt uit (en engelse vertaling) gaan reageren, maar ik geloof het nog steeds niet
Dat betekent dat hij z'n punt goed duidelijk gemaakt heeft. Probeer het gewoon eens en kijk wat er gebeurt. Mocht er iets gebeuren, zoals timmy zegt, dan is niemand hier verantwoordelijk voor wat er gebeurt of achtergebleven is.
Oud 15-11-2005, 14:28
Timmy
Timmy is offline
je weet gewoon niet wat je in huis kan halen daarmee! 9 van de 10 keer heb je gewoon een slechte...
het is gewoon gevaarlijk!!

Uit de bijbel blijkt trouwens ook dat geesten bestaan: In Leviticus 19:31 staat "Gij zult u niet wenden tot de geesten van doden of tot waarzeggende geesten." Verderop staat "En iemand die zich tot de geesten van doden of tot waarzeggende geesten wendt, om die overspelig na te lopen - tegen zo iemand zal Ik mijn aangezicht keren en hem uit het midden van zijn volk uitroeien. Heiligt u dan, en weest heilig, want Ik ben de Here uw God." (Leviticus 20:6-7).

(bron: internet)
Oud 15-11-2005, 17:08
lady of the dark
Citaat:
Timmy schreef op 15-11-2005 @ 15:28 :
je weet gewoon niet wat je in huis kan halen daarmee! 9 van de 10 keer heb je gewoon een slechte...
het is gewoon gevaarlijk!!

Uit de bijbel blijkt trouwens ook dat geesten bestaan: In Leviticus 19:31 staat "Gij zult u niet wenden tot de geesten van doden of tot waarzeggende geesten." Verderop staat "En iemand die zich tot de geesten van doden of tot waarzeggende geesten wendt, om die overspelig na te lopen - tegen zo iemand zal Ik mijn aangezicht keren en hem uit het midden van zijn volk uitroeien. Heiligt u dan, en weest heilig, want Ik ben de Here uw God." (Leviticus 20:6-7).

(bron: internet)
Ja, I know, dat staat er inderdaad, het vervelende is dat de meeste mensen die niet in geesten geloven ook niet in de bijbel geloven...
Oud 15-11-2005, 17:12
Timmy
Timmy is offline
offtopic: Bijbel is soms zo slecht nog niet.....

Ontopic: kan het niet vaak genoeg zeggen pas er mee op!! wat je doet.
Oud 15-11-2005, 17:19
lady of the dark
Citaat:
Timmy schreef op 15-11-2005 @ 18:12 :
offtopic: Bijbel is soms zo slecht nog niet.....

Ontopic: kan het niet vaak genoeg zeggen pas er mee op!! wat je doet.
Daar heb je ook helemaal gelijk in, maar helaas zijn er zat mensen die eigenwijs zijn.
Oud 15-11-2005, 17:24
Timmy
Timmy is offline
gelukkig heb ik nog steeds geen site gevonden waarop het allemaal duidelijk en goed is beschreven... alleen maar site die een poging tot doen... en die er elke keer naast zitten hoe het moet.....
en gelukkig staat er op de meeste site ook nog een waarschuwing
Oud 15-11-2005, 18:21
ook hallo
ook hallo is offline
Jullie kunnen ook gewoon echt niet accepteren dat iemand nergens (geesten, bijbel goden, 'verder leven' na de dood) in gelooft

Ik snap best dat jullie erin geloven, jullie hebben gewoon een hele andere manier van denken. Maar snap het dan, dat mensen die hier niet in geloven er heel anders naar kijken en niet bang kunnen zijn voor iets waar ze niet in geloven (of eigenwijs zijn, zoals lady of the dark het nou weer moet uitdrukken)
Oud 15-11-2005, 18:23
gezweetwel
gezweetwel is offline
Mnee. Zelfs mensen die er niet in geloven, moeten op z'n minst de mogelijkheid erkennen en in dat geval ook het eventuele gevaar. Als ze er toch niet in geloven, dat ze dan geen glaasje draaien
Oud 15-11-2005, 18:32
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
Timmy schreef op 15-11-2005 @ 18:24 :
gelukkig heb ik nog steeds geen site gevonden waarop het allemaal duidelijk en goed is beschreven... alleen maar site die een poging tot doen... en die er elke keer naast zitten hoe het moet.....
en gelukkig staat er op de meeste site ook nog een waarschuwing
en jij weet het wel allemaal precies zoals het moet rambo?
Oud 15-11-2005, 20:37
Timmy
Timmy is offline
Citaat:
Mr. Pignati schreef op 15-11-2005 @ 19:32 :
en jij weet het wel allemaal precies zoals het moet rambo?
waar slaat dat nou weer op?!
dit is geen afzeik topic, en er word ook niet gevraagt hoe het moet. Dit gaat gewoon over ervaring.
Oud 15-11-2005, 20:52
Verwijderd
Nee.
Ik geloof wel in geesten en wil het risico niet lopen.
Oud 16-11-2005, 09:54
schatjuh1989
schatjuh1989 is offline
Ik heb zelf nog nooit glaasje gedraaid en ben ook echt niet van plan dit te gaan doen. Egt ook al ben je zo nieuwsgierig wat er gaat gebeuren: DOE HET NIET.
Echt het kan heel gevaarlijk zijn als een geest kwade bedoelingen heeft kan hij heel lang blijven hangen in je huis en je lastig vallen enzo.
Ik weet ook niet zeker of ze bestaan maar ja het zou toch best kunnen als je al die verhalen zo hoort
Oud 16-11-2005, 10:42
JoV
JoV is offline
Wat ik aan dit hele topic niet snap is de volgende connectie:

Men claimt geesten op te roepen bij het glaasje draaien, en als men ook resultaat krijgt dan is dit het bewijs dat geesten bestaan. Hieruit worden meteen ideeën verspreid over hoe geesten eruit moeten zien en waar ze uit bestaan.

Wat is het verband tussen resultaat bij glaasje draaien en het al dan niet bestaan van geesten? Het kan ook zijn dat je glaasje beweegt door een energie in het onderbewustzijn, een gedeelde angst? Dit zijn net zo goed dingen die nog niet bewezen zijn en de oorzaak kunnen zijn, net als geesten.

Zelf heb ik nog nooit glaasje gedraaid maar ik ben wel van plan het ooit te doen. Voor mij zijn er twee mogelijkheden: er gebeurt iets of er gebeurt niets. Als er niets gebeurt dan bevestigt dit mijn idee over het glaasje draaien, als er wel iets gebeurt is er 'iets' dat ik niet kan definiëren en me dus verder ook geen zorgen om hoef te maken.
Oud 16-11-2005, 12:06
gezweetwel
gezweetwel is offline
Citaat:
JoV schreef op 16-11-2005 @ 11:42 :
Als er niets gebeurt dan bevestigt dit mijn idee over het glaasje draaien, als er wel iets gebeurt is er 'iets' dat ik niet kan definiëren en me dus verder ook geen zorgen om hoef te maken.
Maar dan vertrek je toch vanuit een oordeel dat je al geveld hebt?
Oud 16-11-2005, 17:12
lady of the dark
Citaat:
gezweetwel schreef op 16-11-2005 @ 13:06 :
Maar dan vertrek je toch vanuit een oordeel dat je al geveld hebt?
Ja, maar dat heb je altijd met dat soort zaken. Het bestaan van geesten kan je niet bewijzen aan iemand die 100% sceptisch is. Ze zullen het altijd gooien op misleiding of toeval.

Maar goed, als je het nou omdraait, stel dat geesten níet bestaan, en je wilt iemand die helemaal in geesten geloofd bewijzen dat ze niet bestaan, dat lukt je dan ook niet. Ze zullen dan toch toevallige dingen aan geesten toeschrijven of zich dingen verbeelden.

of geesten wel of niet bestaan kun je niet bewijzen, zoiets moet je geloven.
Oud 16-11-2005, 17:25
Timmy
Timmy is offline
Citaat:
lady of the dark schreef op 16-11-2005 @ 18:12 :
Mee eens
Oud 16-11-2005, 21:49
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
lady of the dark schreef op 16-11-2005 @ 18:12 :
Net als je moet geloven in een platte aarde en in astrologie en in een geocentrisch wereldbeeld
Oud 16-11-2005, 22:20
lady of the dark
Citaat:
McCaine schreef op 16-11-2005 @ 22:49 :
Net als je moet geloven in een platte aarde en in astrologie en in een geocentrisch wereldbeeld
Ja in principe wel ja, als iemand zo stom is om te geloven dat de aarde rond is dan peuter je hem nooit aan het verstand dat de aarde eigenlijk gewoon plat is.
Oud 17-11-2005, 15:20
Timmy
Timmy is offline
maar het gaat niet over geloven of niet geloven...
het gaat er om of iemand wel eens glaasje gedraaid heeft....
Oud 17-11-2005, 23:13
Verwijderd
Citaat:
Kid Morbid schreef op 07-11-2005 @ 14:47 :
Haha, omg, mensen die echt in geesten geloven.
Dat is hetzelfde als in een god geloven, degene die geesten ooit heeft bedacht heeft het toch mooi voor elkaar gekregen om veel mensen bang te houden.
En ookal zouden geesten bestaan, dan hebben ze echt wel betere dingen te doen dan mensen bang maken hahaha.
De FBI heeft anders wel mensen met paranormale gaven gebruikt om criminelen op te sporen.
Oud 17-11-2005, 23:23
Verwijderd
Citaat:
Syzygy schreef op 13-11-2005 @ 22:16 :
Er kunnen ergere dingen zijn dan doodgaan.
Advertentie

Regels voor berichten