Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-08-2002, 16:28
**~yvie~**
**~yvie~** is offline
hoe gaan jullie daar mee om, bedoel vertrouwen jullie dat al zegt hij dat het puur vriendschap is, je hoort heel vaak dat beste vrienden verlieft op elkaar worden nouja meisjes en jongens vriendschappen dan, dusja als je dan zo veel hoort om je heen dan heb ik wel eens het gevoel hmm khoop maar niet dat die van mij dat ooit gebeurd
Oud 21-08-2002, 16:34
Tox
Tox is offline
ja hem gewoon vertrouwen denk ik, zo lang ze niet te close worden want dan mag je er wel wat van zeggen. En hij is immers jou vriendje en niet van 1 van die vriendinnen en daar zal ook wel een reden voor zijn
Oud 21-08-2002, 19:50
Angel Of Faith
Angel Of Faith is offline
Je kan niet anders dan hem vertrouwen, als je hem erover zal aanspreken zal hij je mss wel zien als jaloers, je kan natuurlijk wel zeggen dat je wat ongerust bent.
Oud 21-08-2002, 20:12
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
je kan hem alleen maar vertrouwen. je kan hem niks verbieden, hij zal vrienden met die meisjes blijven. daar verander je niks aan en dat wil hij waarschijnlijk ook niet.
dus zit er niks anders op dan hem proberen te vertrouwen!
Met citaat reageren
Oud 21-08-2002, 20:20
PardonMe
PardonMe is offline
Je zult hem gewoon moeten vertrouwen, je kan hem niet verbieden om met die vriendinnen om te gaan.
En als ze tè close worden naar je zin kan je dat allicht zeggen tegen je vriendje, dat je dat niet zo leuk vindt, maar verder kun je dan weinig doen..

maar goed, ik heb naast mijn vriendje ook nog andere vrienden waar ik mee omga, jij ook neem ik aan.. Dus ik zou je niet al te veel zorgen maken, en probeer hem gewoon te vertrouwen
Oud 21-08-2002, 21:40
xsten
xsten is offline
Kwestie van je vriend vertrouwen. Je hebt het recht niet om je vriend te verbieden vriendinnen te hebben, net als hij dat recht niet heeft om jou te verbieden vrienden te hebben.
Gewoon je vriend vertrouwen en erin blijven geloven dat als hij één van die andere meisjes leuker had gevonden, hij niet nu nog bij jou was.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2002, 17:54
cerys
cerys is offline
ik vertrouw zijn vriendinnetjes wel, ze zijn zelf ontzettend lief maar ik kan zo zien dat t gewoon goede vriendschap is (degene die ik gezien heb dan) verder vertrouw ik het, ookal ben ik wel eens jaloers
Oud 22-08-2002, 18:07
martijn1985
martijn1985 is offline
Als je je vriend niet vertrouwt, wat voor relatie heb je dan?

niet lullig bedoeld, maar dit vroeg ik me nou echt af..
Oud 23-08-2002, 07:33
miss_sunshinegirl
miss_sunshinegirl is offline
Echt leuk zal ik het niet vinden maar zal het (proberen) te accepteren. Uiteindelijk kiest hij jou uit en anders had ie dat vast niet gedaan. En hem gewoon vertrouwen, laat dit geen reden voor ruzie zijn! Dat verpest alles!
Oud 23-08-2002, 23:32
Kali
Kali is offline
ik vind het ook ni leuk dat men vriend 2 vriendinnen heeft, vooral als die me dan niet uit kunnen staan en omgekeerd (komt door het verleden voor ze men vriend kenden)
en ja, ik moet het wel aanzien dat ik vandaag laatstes meegevraagtw erd om uit te gaan en dan geweigerd heb omdat hij het eerst aan hun vroeg, en dan noges naar ciné is en mij heel de avond en al thuis laat zitten , maarja, als ik mee was gegaan, dan ziet hij me heel de avond niet staan en ben ik verplicht er te blijven , idem op openluchtconcerten in mijn gemeente, als ik eens wil zien naar mijn vriendinnen is het "ga alleen" en ik moe mee naar die van hem , zucht
Met citaat reageren
Oud 24-08-2002, 21:32
little lady
little lady is offline
eigenlijk moet t me niet uitmaken..

maar stiekem ben ik altijd wel een heeel klein btje jaloers
alstie 1 van zn vriendinnen tegenkomt..

maar ik vertrouw hem wel!
Reageren

Regels voor berichten