![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Hond van een ex-collega van me heeft hem een keer gebeten, hij beet terug in zijn hond z'n oor, dus zo bijzonder is dat niet ![]()
||
Citaat:
minstens vreemd ![]() Verkeerdom om gedaan? Constant laten trekken zonder te corrigeren?
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Honden hebben nou eenmaal de neiging, net als elk dier om een machtsspelletje aan te gaan. In dat geval probeer je alles wat je kan voor je ook werkelijk een schop geeft om het te winnen, begint die hond echt gevaarlijk dichtbij het winnen te komen (en sommige honden zijn daar heus koppig genoeg voor) en je geeft em een beste schop en daarna hoeft het nooit weer omdat hij dan z'n plaats kent, dan is't klaar, doe je het ook niet weer, niemand die er last van heeft. Je hond mag nooit de baas over jou worden en als de normale correcties niet langer meer werken omdat je hond een dominantie aanleg heeft, dan moet je soms. Maar als het goed is hoeft dat dus maar 1 keer.
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
wie had het over schudden?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Topsy heette het beest. Ze had een speeltje gekregen en liep er enthousiast mee rond. Gooide het geval voor mijn pa zijn voetjes en blafte, dus me pa pakt het op en zegt: Goh wat heb jij daar? das mooi zeg. Moet ik gooien? En toen ging ie door zijn hurken. De hond sloeg ineens om en begon te grommen ook toen mijn pa het speeltje al had laten vallen en toen werd ie gebeten. En hard ook. Nou was dat beest al niet heel goed wijs. Mijn pa pakte deze (volwassen) golden retriever in zijn nekvel en tilde hem een meter de lucht in. Ze heeft nooit meer gegromd of gebeten bij een speeltje....... |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Flora & Fauna |
Labradortips? Pauline <3 | 39 | 05-07-2012 22:18 | |
Verhalen & Gedichten |
Dit-wil-ik-even-kwijt-topic versie 2! Met strengere regels! Verwijderd | 135 | 03-04-2008 17:40 | |
De Kantine |
Corrupt the wish #3 gaming champion | 500 | 08-10-2007 15:49 | |
De Kantine |
Rapbattle: Diss elkaar! Verwijderd | 80 | 11-05-2007 10:53 | |
Flora & Fauna |
Voor het eerst een hond kopen.......advies ?!?!? G.T.C. | 29 | 11-03-2003 18:41 |