Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Verhalen & Gedichten
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-11-2005, 17:59
bon bon block
bon bon block is offline
1000&1 keer Brigitte!

Net nu je dacht dat het niet beter kon, wordt het tegendeel bewezen. Na de ongelofelijke show badwater, komt Brigitte Kaandorp nu met haar nieuwe voorstelling 1000&1 dag. En weer overtreft zij zichzelf. Bereidt jezelf voor op gigantische lachsalvo's wanneer je in de zaal zit. Hilarische liedjes en een belachelijk komisch verteld verhaal. Zo'n show mag je niet missen! Was je nog geen fan van deze supercabaretiere dan wordt je het na het zien van 1000&1 dag wel! Gooi weg die boeken van de gebroeders Grimm, Kaandorp geeft haar eigen versie van een sprookje!

je kunt meer recensies van mij lezen op mijn site: http://glots.web-log.nl
Oud 19-11-2005, 18:17
Tovenaar
Tovenaar is offline
Dit een recensie? Tis meer een tekst vol reclame die zomaar geschreven zou kunnen zijn door haar impressariaat zodat iedereen inderdaad een kaartje voor haar show aanschaft.
Oud 19-11-2005, 18:20
bon bon block
bon bon block is offline
ik vind het wel een compliment dat je denkt dat haar manager dit misschien wel heeft geschreven. Maar helaas ik moet je teleurstellen, ik heb het toch echt geschreven.
Ik probeer geen reclame neer te zetten, ik zet alleen mijn eigen mening neer....jammer dat ik dan zo'n reactie krijg!
Oud 19-11-2005, 18:33
duivelaartje
duivelaartje is offline
Recensie? Ik vind dit meer een reclame-praatje, dan echt een recensie. Een recensie geeft toch vaak ook een korte samenvatting van de inhoud, goede en - eventueel - slechte kanten van een show, boek, film, album, etc. Bij dit stukje komen toch vooral de positieve kanten aan de orde en vraag ik me ook een beetje af waarom je het zo goed vind. Omdat je er zo om kan lachen..? Noem eens een voorbeeld zou ik zeggen, ik word nu namelijk nog niet echt nieuwsgierig.
Ik ben er niet kapot van.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2005, 18:34
Verwijderd
Maar hoe subjectief is de mening van iemand die in haar signature het weblog van de artiest waarover ze schrijft heeft staan?

Ik denk niet dat ik ooit fan zal worden van Brigitte, ook niet na deze voorstelling. Geef mij maar Grimm en de zijnen, in plaats van de zeventigste komische hervertelling ervan.

LUH-3417
Met citaat reageren
Oud 19-11-2005, 19:18
Verwijderd
Citaat:
LUH-3417 schreef op 19-11-2005 @ 19:34 :
Maar hoe subjectief is de mening van iemand die in haar signature het weblog van de artiest waarover ze schrijft heeft staan?

Ik denk niet dat ik ooit fan zal worden van Brigitte, ook niet na deze voorstelling. Geef mij maar Grimm en de zijnen, in plaats van de zeventigste komische hervertelling ervan.

LUH-3417

Is dit trouwens geen reclame?
Met citaat reageren
Oud 19-11-2005, 19:31
Verwijderd
Nee, ik vind van niet. Het is een recensie, geschreven door iemand die er niet voor betaald wordt. Bovendien komt ze terug om te reageren op reacties. Als iets echt spam is in de vorm van 'bekijk mijn site!', dan gebeurt dat vaak niet.

LUH-3417
Met citaat reageren
Oud 19-11-2005, 21:56
lukas15
lukas15 is offline
Citaat:
bon bon block schreef op 19-11-2005 @ 18:59 :
1000&1 keer Brigitte!

Net nu je dacht dat het niet beter kon, wordt het tegendeel bewezen. Na de ongelofelijke show badwater, komt Brigitte Kaandorp nu met haar nieuwe voorstelling 1000&1 dag. En weer overtreft zij zichzelf. Bereidt jezelf voor op gigantische lachsalvo's wanneer je in de zaal zit. Hilarische liedjes en een belachelijk komisch verteld verhaal. Zo'n show mag je niet missen! Was je nog geen fan van deze supercabaretiere dan wordt je het na het zien van 1000&1 dag wel! Gooi weg die boeken van de gebroeders Grimm, Kaandorp geeft haar eigen versie van een sprookje!

je kunt meer recensies van mij lezen op mijn site: http://glots.web-log.nl
Als ik Brigitte Kaandorp was zou ik na deze recensie onmiddelijk stoppen met cabaret. Ze moeten jou eigenlijk een plek geven in het theater. Wat een lachwekkende recensie. Hulde.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2005, 10:34
bon bon block
bon bon block is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 19-11-2005 @ 19:33 :
Recensie? Ik vind dit meer een reclame-praatje, dan echt een recensie. Een recensie geeft toch vaak ook een korte samenvatting van de inhoud, goede en - eventueel - slechte kanten van een show, boek, film, album, etc. Bij dit stukje komen toch vooral de positieve kanten aan de orde en vraag ik me ook een beetje af waarom je het zo goed vind. Omdat je er zo om kan lachen..? Noem eens een voorbeeld zou ik zeggen, ik word nu namelijk nog niet echt nieuwsgierig.
Ik ben er niet kapot van.
ja het is geen recensie nee zoals die officieel zou moeten zijn, met samenvatting, goede en slechte kanten, etc.
maar ik vind jullie reacties een beetje overdreven. ik ben gewoon een meisje van 17 die fan is van brigitte kaandorp en een leuk stukje wilde schrijven over haar nieuwe show. meer niet!
en ik wist niet precies hoe ik dat stukje moest noemen, dus toen werd het maar "recensie". dus ja misschien had ik het onder een ander kopje moeten plaatsen, maar het is absoluut geen reclame. want waarom zou ik reclame voor haar maken??? ik ben haar manager niet, ik werk niet voor haar, ik werk niet voor een reclamebureau. dus dat is allemaal vette onzin. en je zegt: noem eens een voorbeeld. nee, ik hoef geen voorbeeld te noemen, want ik heb voor mijzelf een stukje geschreven en ik vond het leuk om dat stukje te delen....alhoewel ik dat achteraf gezien misschien beter niet had kunnen doen!
Oud 20-11-2005, 10:37
bon bon block
bon bon block is offline
Citaat:
lukas15 schreef op 19-11-2005 @ 22:56 :
Als ik Brigitte Kaandorp was zou ik na deze recensie onmiddelijk stoppen met cabaret. Ze moeten jou eigenlijk een plek geven in het theater. Wat een lachwekkende recensie. Hulde.
ja en wie weet sta ik ooit wel eens in de theaters. en als ik dan daar op het grote podium sta, zal ik nog wel even aan je terug denken hoor schat!

p.s. ik denk dat brigitte wel wat slimmer is als jij!
Oud 20-11-2005, 10:41
bon bon block
bon bon block is offline
Citaat:
LUH-3417 schreef op 19-11-2005 @ 20:31 :
Nee, ik vind van niet. Het is een recensie, geschreven door iemand die er niet voor betaald wordt. Bovendien komt ze terug om te reageren op reacties. Als iets echt spam is in de vorm van 'bekijk mijn site!', dan gebeurt dat vaak niet.

LUH-3417
tuurlijk is het geen spam!! en ik word er helaas inderdaad niet voor betaald. maar you know what? ik heb genoeg van al dat gezeik rondom mijn topic, dus ik zal de tekst onderaan mijn berichten veranderen, als ik jullie daarmee blij maak.

man o man ey, je denkt ff leuk een stukje te schrijven en wilt dat delen en je krijgt meteen mensen op je dak. pffff!
Oud 20-11-2005, 10:42
bon bon block
bon bon block is offline
Citaat:
LUH-3417 schreef op 19-11-2005 @ 19:34 :

LUH-3417
inderdaad! dat is helemaal niet objetief! en dat is ook niet mijn bedoeling! ik hoef geen professionele recensie te schrijven. ik ben gewoon fan en laat dat hierdoor blijken. dus laat mij maar lekker subjectief zijn!
Oud 20-11-2005, 11:05
duivelaartje
duivelaartje is offline
Als je hier wat plaats kan je reacties verwachten lijkt me? Iedereen geeft hier ook maar zijn of haar mening over. We hoeven toch niet poeslief te doen, en maar een beetje knikken van "ja leuk hoor".

Zet er voortaan dan bij: alleen lezen, niet zeuren.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2005, 11:07
bon bon block
bon bon block is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 20-11-2005 @ 12:05 :
Als je hier wat plaats kan je reacties verwachten lijkt me? Iedereen geeft hier ook maar zijn of haar mening over. We hoeven toch niet poeslief te doen, en maar een beetje knikken van "ja leuk hoor".

Zet er voortaan dan bij: alleen lezen, niet zeuren.
whahaha ahum heel grappig.
maar ik hoef ook geen poeslieve reacties te krijgen en iedereen mag zijn / hara mening geven, is dat niet precies hetzelfde wat ik doe....? ik verdedig mijn mening en jij de jouwe. dus ik doe hetzelfde als jij hoor!
Oud 20-11-2005, 11:20
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
bon bon block schreef op 20-11-2005 @ 12:07 :
whahaha ahum heel grappig.
maar ik hoef ook geen poeslieve reacties te krijgen en iedereen mag zijn / hara mening geven, is dat niet precies hetzelfde wat ik doe....? ik verdedig mijn mening en jij de jouwe. dus ik doe hetzelfde als jij hoor!
Was niet grappig bedoeld. Maar waar maak je je dan druk om?

Citaat:
man o man ey, je denkt ff leuk een stukje te schrijven en wilt dat delen en je krijgt meteen mensen op je dak. pffff!
Met citaat reageren
Oud 20-11-2005, 11:26
bon bon block
bon bon block is offline
Ik maak mij niet druk om de meningen van andere forumgebruikers, maar wel als men dingen gaat zeggen die niet waar zijn. Zoals dat ik reclame zou maken, of spam. Want dat is totaal niet zo en dat probeer ik duidelijk te maken. Verder maak het mij niet uit als je kritiek levert op mijn geschreven stukje, maar je moet alleen geen dingen gaan roepen die niet waar zijn. Snap je?
Oud 20-11-2005, 11:50
-SoloWolf-
-SoloWolf- is offline
Citaat:
bon bon block schreef op 20-11-2005 @ 12:26 :
Ik maak mij niet druk om de meningen van andere forumgebruikers, maar wel als men dingen gaat zeggen die niet waar zijn. Zoals dat ik reclame zou maken, of spam. Want dat is totaal niet zo en dat probeer ik duidelijk te maken. Verder maak het mij niet uit als je kritiek levert op mijn geschreven stukje, maar je moet alleen geen dingen gaan roepen die niet waar zijn. Snap je?
Het mag niet bedoeld zijn als reclame voor de show van de desbetreffende cabaretier, maar door de manier van schrijven is het degelijk reclame. No offence
Oud 20-11-2005, 11:51
bon bon block
bon bon block is offline
Citaat:
-SoloWolf- schreef op 20-11-2005 @ 12:50 :
Het mag niet bedoeld zijn als reclame voor de show van de desbetreffende cabaretier, maar door de manier van schrijven is het degelijk reclame. No offence
dat komt omdat ik alleen maar positief schrijf, dus ja dat kan overkomen als reclame voor sommigen. maar het was dus niet mijn bedoeling
Oud 20-11-2005, 11:56
Verwijderd
Volgens mij struikelden een boel mensen erover dat je het 'recensie' noemde terwijl het daarvoor te eenzijdig positief is. Maar op zich heb heb dat zelf al toegelicht, dus moeten we van dat probleem af zijn.

Iedereen mag inderdaad zijn mening geven, maar ik hoop wel dat het daarbij blijft. Kutopmerkingen hebben we allemaal genoeg voorradig, dus daar schieten we weinig mee op.

LUH-3417
Met citaat reageren
Oud 20-11-2005, 11:59
bon bon block
bon bon block is offline
Citaat:
LUH-3417 schreef op 20-11-2005 @ 12:56 :
Volgens mij struikelden een boel mensen erover dat je het 'recensie' noemde terwijl het daarvoor te eenzijdig positief is. Maar op zich heb heb dat zelf al toegelicht, dus moeten we van dat probleem af zijn.

Iedereen mag inderdaad zijn mening geven, maar ik hoop wel dat het daarbij blijft. Kutopmerkingen hebben we allemaal genoeg voorradig, dus daar schieten we weinig mee op.

LUH-3417
ben het met je eens en klopt: ik had het waarschijnlijk geen recensie moeten noemen.
Oud 20-11-2005, 12:43
Nienna*
Nienna* is offline
Als jij journaliste wilt worden, kun je beter eerst je spelling leren.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2005, 12:58
bon bon block
bon bon block is offline
Citaat:
Nienna* schreef op 20-11-2005 @ 13:43 :
Als jij journaliste wilt worden, kun je beter eerst je spelling leren.
Als ik al perfect schreef, dan hoefde ik geen studie meer te volgen. En waar doel je precies op?
Oud 20-11-2005, 13:20
Verwijderd
Hoe men het ook wendt of keert, het is ofwel geen recensie ofwel een erg slechte recensie, want dit sluit niet aan bij wat onder een recensie wordt verstaan. Voor de rest is het allemaal standaard, het is geen bijzonder tekstje en het is zo kort dat ik over de stijl verder weinig kan zeggen.

Hiermee wil ik trouwens niet zeggen dat je slecht schrijft; ik heb geen flauw idee, maar als je iets interessants wilt produceren dan moet je toch iets anders schrijven, échte, goed onderbouwde recensies, of columns.

Laatst gewijzigd op 20-11-2005 om 13:23.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2005, 14:04
Verwijderd
Bon Bon Block, post niet als je geen kritiek kan verdragen !
Met citaat reageren
Oud 20-11-2005, 14:17
lukas15
lukas15 is offline
Als Kaandorp dit maar niet leest. Die stopt onmiddelijk en laat bonbonblok voortaan grappig zijn. Hulde!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-11-2005, 15:20
Verwijderd
Wat een commotie, wat een commotie!
Met citaat reageren
Oud 21-11-2005, 06:54
bon bon block
bon bon block is offline
Citaat:
Mala schreef op 20-11-2005 @ 15:04 :
Bon Bon Block, post niet als je geen kritiek kan verdragen !
als je goed had gelezen, had je gezien dat ik al eerder heb gezegd dat ik wel kritiek kan verdragen.
ik vind het wel mooi eigenlijk, moet je zien hoeveel reacties ik krijg!
Oud 21-11-2005, 06:54
bon bon block
bon bon block is offline
Citaat:
lukas15 schreef op 20-11-2005 @ 15:17 :
Als Kaandorp dit maar niet leest. Die stopt onmiddelijk en laat bonbonblok voortaan grappig zijn. Hulde!
je valt in de herhaling
Oud 21-11-2005, 07:58
lukas15
lukas15 is offline
Citaat:
bon bon block schreef op 21-11-2005 @ 07:54 :
je valt in de herhaling
Maar het is ook zo geniaal. Dat mag toch gezegd worden, nietwaar?
Met citaat reageren
Oud 21-11-2005, 08:03
Uice
Uice is offline
Citaat:
lukas15 schreef op 21-11-2005 @ 08:58 :
Maar het is ook zo geniaal.
Nee. De eerste keer al niet.
Oud 21-11-2005, 08:09
bon bon block
bon bon block is offline
nee is inderdaad niet geniaal!

maar het is geen toprecensie nee, je kunt het niet eens een recensie noemen. ik zal de volgende keer niet posten onder "recensie". maar ik had gewoon, als fan, zin om een stukje te schrijven en dat heb ik gedaan. het is geen literair hoogstandje, maar dat was ook niet mijn bedoeling.
Oud 21-11-2005, 13:42
Verwijderd
Citaat:
bon bon block schreef op 20-11-2005 @ 11:41 :

Het volk van tegenwoordig vertrouwt niet meer in onvervalst optimisme. Deal with it

Bovendien zou ik in je signatuur (ondertekst) het woordt 'lijdt' veranderen in 'leidt'. Voor de sier.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2005, 15:58
I C U
I C U is offline
Citaat:
Grimm schreef op 21-11-2005 @ 14:42 :
Bovendien zou ik in je signatuur (ondertekst) het woordt 'lijdt' veranderen in 'leidt'. Voor de sier.
Subtiel als altijd

Oud 21-11-2005, 16:26
Verwijderd
Citaat:
I C U schreef op 21-11-2005 @ 16:58 :
Subtiel als altijd

Toch weet ik het wel te presteren om 'woord' met dt te schrijven. Laat die edit maar zitten
Met citaat reageren
Oud 21-11-2005, 16:34
Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Grimm schreef op 21-11-2005 @ 17:26 :
Toch weet ik het wel te presteren om 'woord' met dt te schrijven. Laat die edit maar zitten
Oud 21-11-2005, 16:46
I C U
I C U is offline
Citaat:
Hm, was mij nog niet eens opgevallen
Oud 21-11-2005, 17:56
bon bon block
bon bon block is offline
Citaat:
Grimm schreef op 21-11-2005 @ 14:42 :
Het volk van tegenwoordig vertrouwt niet meer in onvervalst optimisme. Deal with it

ga ik meteen doen! (was me nog nie eens opgevalle)
Oud 21-11-2005, 17:57
bon bon block
bon bon block is offline
Citaat:
haha ik ben niet de enige, ach laten we het erop houden dat het nieuwe spelling is
Oud 23-11-2005, 13:22
Guenevery
Guenevery is offline
@ TS - Als recensie deugt je stukje niet echt, maar het onderwerp maakt veel goed. Brigitte Kaandorp is geweldig!

@ Lukas: "U bent een vreselijke man, een diktator, een tiran, u brengt mij tot razernij, dit is toch geen doen voor mij, heb al die jaren gestudeerd, nu wordt mij de les geleerd." - BK

Je moet echt gaan werken aan je ongenuanceerde opmerkingen. Zeker als je nog nooit één van haar show gezien hebt.

Laatst gewijzigd op 23-11-2005 om 14:00.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2005, 14:37
Verwijderd
Citaat:
Guenevery schreef op 23-11-2005 @ 14:22 :
(...)

Je moet echt gaan werken aan je ongenuanceerde opmerkingen. Zeker als je nog nooit één van haar show gezien hebt.
Als liefhebber van Kaandorp zou je toch moeten weten dat niet alles letterlijk genomen moet worden.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2005, 15:31
Guenevery
Guenevery is offline
Citaat:
perseus schreef op 23-11-2005 @ 15:37 :
Als liefhebber van Kaandorp zou je toch moeten weten dat niet alles letterlijk genomen moet worden.
Wel als je al ellenlange msngesprekken hebt gevoerd over dit onderwerp. En wie zegt dat ik alles letterlijk neem, wie zegt uberhaupt dat mijn vorige post letterlijk moet worden genomen? (behalve jij dan)
Oud 23-11-2005, 20:23
Rohit
Rohit is offline
Citaat:
bon bon block schreef op 20-11-2005 @ 11:37 :

p.s. ik denk dat brigitte wel wat slimmer is als jij!
dan jij
Met citaat reageren
Oud 23-11-2005, 20:59
Verwijderd
Citaat:
Kshatriya schreef op 23-11-2005 @ 21:23 :
dan jij
pwned.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten