Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-11-2005, 10:15
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Ik doe gezellig mee aan de trend, is het niet prachtig, met pixel-samenstellingen in alle kleuren van de regenboog kun je je emoties lekker kracht bijzetten, gezelliger dan vloeken. Kijk eens, vier muisklikjes en dit topic is in 1 keer hartstikke leuk. Hihi! Je kan ook lekker mysterieus doen met allerlei tegenstrijdige emoticons achter elkaar, lekker gothic, lekker lekker

Advertentie
Oud 24-11-2005, 10:17
Verwijderd
Is het van trends niet de bedoeling dat ze kort duren?
Volgens mij zijn emoticons geeneens een trend maar een vast onderdeel van ieders lifestyle

Mijnes anders wel jongens
Oud 24-11-2005, 10:22
Broeder
Broeder is offline
Mijn smiliestopic werd na vijf minuten al gesloten , ik hoop dat de jouwe een langer leven gegeven is . Mijn favoriete emoticon is toch de , die helpt je toch een beetje om de moed erin te houden . Sommige mensen hebben nu eenmaal niemand die 'toi toi toi' tegen ze zegt. Mijn opgekropte agressie kan ik gelukkig kwijt in de -emoticon. Daar ben ik erg blij om, want het leven van een vandalist op de straat zie ik niet zo zitten. Ik heb niet eens sjaal . Wat mij meteen brengt bij één van mijn andere favorieten, , de ultieme manier om te getuigen dat je het verrassingseffect begrijpt of om te uiten dat je je een hoedje bent geschrokken. Af en toe gebruik ik ook wel eens de -emoticon als ik weer eens in de war ben!! Tenslotte vind ik deze emoticon -> <- tamelijk intimiderend, dus probeer ik het gebruik ervan te minimaliseren, maar soms gebruik ik hem per ongeluk toch. OEPS!!!

.
Oud 24-11-2005, 10:24
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Mijn favoriet is deze Grapje Het maakt alles wat je zegt zo dubieus. Ik ben vadsig. ohnee haha GRAPJE
Oud 24-11-2005, 11:10
Snuitermans
Snuitermans is offline
!
Oud 24-11-2005, 11:11
Vice
Vice is offline
Ik vind p smilies zo leuk , dat ik er gewoon vrolijk van word , maar soms ook verdrietig , omdat ik niet kan kiezen uit die leuke smilies.

Oud 24-11-2005, 11:14
Al Murphy
Al Murphy is offline
Ik ben heel erg old school en toch hip, dus ik wil smileys die geen bolletjes worden en geen kleurtjes krijgen (c:
Oud 24-11-2005, 12:52
pipimädchen
pipimädchen is offline
Ik vind een kankersmilie, ik vind een kankersmilie, ik vind een kankersmilie, ik vind een kankersmilie, ik vind een kankersmilie, ik vind een kankersmilie, ik vind een kankersmilie, ik vind een kankersmilie, ik vind een kankersmilie, ik vind een kankersmilie, ik vind een kankersmilie, ik vind een kankersmilie en ik vind een kankersmilie.

Mag je raden welke ik wel leuk vind

Regels voor berichten