Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-11-2005, 19:53
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Nou, die speelden vandaag dus in arnhem, maarehhh, wat is er nou zo geweldig aan justice? T is een leuk bandje hoor, daar niet van, t is alleen zo standaard old school.

Ik vond justice maar alsof ik t al 12 keer gezien cq gehoord heb.

Strike First was wel geniaal. Vette band. Goeie performance. Tof.

(en k vond mn bier boeiender dan state of mind).
Advertentie
Oud 27-11-2005, 19:53
Metal
Metal is offline
MEDEDELING

Oud 27-11-2005, 19:54
Metal
Metal is offline
wat ik dus bedoelde, kan dit niet gewoon beter in dat hardcore topic?
Oud 27-11-2005, 19:54
Verwijderd
Provoceren voor beginners. Wat een topic.
Oud 27-11-2005, 19:56
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Ik wacht op die kleine meneer die naderhand facethetruth bleek te zijn.

Die heeft vast wel een fatsoenlijk antwoord, verder snap ik gewoon niet waarom al die hardcore kiddo's zo geilen op justice.

En provoceren is niet wat dit topic t levens licht schenkt.
Oud 27-11-2005, 20:11
DeadNation
DeadNation is offline
Goede catchy band. Hardcore zoals ik t graag hoor. Simpel. Waar heb je t over gast?

En heb je t weer over lengte? Get over it. Of hou je bek, of kom het in person melden dat je daar problemen mee hebt.
Oud 27-11-2005, 20:13
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Ěk heb het over een leuk bandje die volgens mij nogal ge"hyped" word. Overgewaardeerd zou je t ook kunnen noemen.

Maargoed, een "catchy band" en "hardcore zoals jij t graag hoort" zijn beide bullshit argumenten. Dus kom op. Wat is er zo geweldig aan die band?

Alleen vanwege de 80ies sound?
Oud 27-11-2005, 20:15
enema abortion
enema abortion is offline
Misschien kan je beter gewoon naar bands als XOMG LOOKING FORWARD LOLX blijven luisteren, dan zijn we allemaal beter af.
Oud 27-11-2005, 20:16
James Riot
James Riot is offline
ooit gehoort van smaak?
Oud 27-11-2005, 20:18
DeadNation
DeadNation is offline
Citaat:
Pruttelpot schreef op 27-11-2005 @ 21:13 :
Ěk heb het over een leuk bandje die volgens mij nogal ge"hyped" word. Overgewaardeerd zou je t ook kunnen noemen.

Maargoed, een "catchy band" en "hardcore zoals jij t graag hoort" zijn beide bullshit argumenten. Dus kom op. Wat is er zo geweldig aan die band?

Alleen vanwege de 80ies sound?
Als je ergens geen kaas van gegeten hebt, hou dan ook je mond. To each his own. Mensen diggen die band, jij niet.
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Citaat:
DeadNation schreef op 27-11-2005 @ 21:11 :

En heb je t weer over lengte? Get over it. Of hou je bek, of kom het in person melden dat je daar problemen mee hebt.
Hahahahahaha, wat zeik je toch, ik weet niet eens hoe je eruit ziet man, alsof ik je ooit zou herkennen, bij the locust stond ik achteraan (waar ik vaak sta aangezien daar de bar is en ik lang ben en overal over heen kijk) en scheen jij vooraan te staan (was met angela en mandy, and they are small), hoorde ik ook pas achteraf hoor.

En vanmiddag stond er een klein iemand waarvan ik zo iets had van die kop komt me bekend voor en naderhand bleek dat ook daad werkelijk die gast te zijn (volgens angela).

Kortom, zeur niet, als je wat tegen je lengte hebt moet je maar blokzolen of stelten kopen. Een dikzak duid ik aan als een dikkerd, een langerd als een lange en een kleine als een kleine. Lijkt me logisch.
Roxy
Roxy is offline
ik vind justice wel redelijk leuk, niet mega super grandioos maar wel leuk.. maar over dit topic heb ik nog wel mn twijfels, naja even afwachten maar..
Oud 27-11-2005, 20:21
DeadNation
DeadNation is offline
Ik heb geen problemen met mijn lengte. Ik ben niet groot, maar ook niet uitzonderlijk klein.

On the other hand....ik zie dat jij er te pas en te onpas over spreekt. Lijkt me dat het wel een issue is voor jou. Ik vind dat onzin. Leuk ook voor het gezelschap waar je dus overigens mee was.....

Like i said...kom het me melden de volgende keer. Nu weer terug naar je XgaylordX plaatjes ipv het te hebben over hoe je Justice overgewaardeerd vind. Zit niemand op te wachten om eerlijk te zijn.
Oud 27-11-2005, 20:21
enema abortion
enema abortion is offline
Citaat:
Pruttelpot schreef op 27-11-2005 @ 21:18 :

Kortom, zeur niet, als je wat tegen je lengte hebt moet je maar blokzolen of stelten kopen. Een dikzak duid ik aan als een dikkerd, een langerd als een lange en een kleine als een kleine. Lijkt me logisch.
En een mongool duid ik aan als een mongool
Oud 27-11-2005, 20:24
Verwijderd
Citaat:
Pruttelpot schreef op 27-11-2005 @ 20:56 :
En provoceren is niet wat dit topic t levens licht schenkt.
Wat dan? De manier waarop je je verhaaltje brengt in de openingspost nodigt nou niet echt uit tot een serieuze discussie. (Blabla m'n bier was interessanter dan SOM) En misschien is Justice deels zo cool vanwege de publieksreactie, who cares.
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Citaat:
DeadNation schreef op 27-11-2005 @ 21:18 :
Als je ergens geen kaas van gegeten hebt, hou dan ook je mond. To each his own. Mensen diggen die band, jij niet.
Dat is t em nou net, ik hoor van heel veel mensen dat t zo'n geweldige band is enzo, maar wat dan?! Want ik heb ze nu eens gezien en ken ze al een tijdje van plaat, maar wat is er in godsnaam zo geweldig aan? Ze zijn zeker niet slecht hoor, daar niet van, maar worden ze niet een beetje over gewaardeerd?
Roxy
Roxy is offline
fijn ik heb een excuus om dit dicht te gooien

http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1291248 trala er was natuurlijk nog een topic over deze show, daar graag de reviews.

Regels voor berichten