Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-08-2002, 09:26
HipHopSter
HipHopSter is offline
Hallo allemaal,

Een aantal maanden geleden heb ik hele erge bonje gehad met m'n toenmalige vriend waardoor het nu dus uit is, hij heeft me erg veel verdriet gedaan waardoor ik het contact volledig heb vebroken. Gelukkig ben ik nu dus over hem heen maar omdat hij me de laatste tijd weer smsjes heeft gestuurd zit ik te twijfelen of ik hem het volgende zal sturen:

Vrienden zullen we nooit meer worden, 'verkering' hoef ik al helemaal niet meer, maar vijandschap vind ik toch wat overdreven.
Ik heb na je smsjes van de afgelopen tijd nog eens nagedacht over wat er gebeurd is tussen ons en ben dus tot de volgende conclusies gekomen.
Ik vind dat wat er gebeurd is gewoon niet meer waard om er nog langer bij stil te staan of nog over na te denken.
Daarom wil ik via dit mailtje laten weten dat ik het je vergeef maar niet vergeet.

Groeten,

Anne

Wat zal ik doen zal ik het aan hem opsturen of is hij het niet waard? Alvast bedankt voor je reactie.
Oud 23-08-2002, 09:31
Wahan_Metan
Wahan_Metan is offline
Citaat:
HipHopSter schreef:
Hallo allemaal,

Een aantal maanden geleden heb ik hele erge bonje gehad met m'n toenmalige vriend waardoor het nu dus uit is, hij heeft me erg veel verdriet gedaan waardoor ik het contact volledig heb vebroken. Gelukkig ben ik nu dus over hem heen maar omdat hij me de laatste tijd weer smsjes heeft gestuurd zit ik te twijfelen of ik hem het volgende zal sturen:

Vrienden zullen we nooit meer worden, 'verkering' hoef ik al helemaal niet meer, maar vijandschap vind ik toch wat overdreven.
Ik heb na je smsjes van de afgelopen tijd nog eens nagedacht over wat er gebeurd is tussen ons en ben dus tot de volgende conclusies gekomen.
Ik vind dat wat er gebeurd is gewoon niet meer waard om er nog langer bij stil te staan of nog over na te denken.
Daarom wil ik via dit mailtje laten weten dat ik het je vergeef maar niet vergeet.

Groeten,

Anne

Wat zal ik doen zal ik het aan hem opsturen of is hij het niet waard? Alvast bedankt voor je reactie.
Jawel sturen! Anders stuurt hij je steeds SMSjes...je kan hem beter duidelijk maken hoe jij erover denkt.....
Met citaat reageren
Oud 23-08-2002, 11:20
miss_sunshinegirl
miss_sunshinegirl is offline
Gewoon doen, je hebt toch niets te verliezen!
Oud 23-08-2002, 12:22
Verwijderd
Precies gewoon sturen, weet ie ook waar ie aan toe is, anders blijft ie maar sturen
Met citaat reageren
Oud 23-08-2002, 13:48
Puffie
Puffie is offline
Ben het volledig met wahan_metan eens.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2002, 13:51
ZHAzha
ZHAzha is offline
sturen
Oud 23-08-2002, 14:04
HipHopSter
HipHopSter is offline
ok dank jullie wel, dit maakt mijn beslissing wat makkelijker.
Zijn er desondanks nog mensen die er toevalig anders over denken? let me know.
Oud 23-08-2002, 14:34
M@rco
M@rco is offline
Of 'ie het waard is ligt aan wat 'ie je allemaal heeft aangedaan...

Maar ja, aan de andere kant... het heeft natuurlijk weinig zin om daar steeds maar bij stil te blijven staan.
Reageren

Regels voor berichten