Oud 23-11-2005, 16:57
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
De vorige was dicht, deze is nu open.

Bespreek hier dus alles rond de Eredivisie, seizoen 2005 - 2006 en zijn playoffs.

Voor transfernieuws hebben we het Transfers en Geruchten topic.

Voor opmerkelijke berichten rond voetbal en andere sporten, hebben we het Opmerkelijke Sportberichten topic.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3

Laatst gewijzigd op 23-11-2005 om 17:00.
Advertentie
Oud 23-11-2005, 17:08
baas
Avatar van baas
baas is offline
Boete en waarschuwing voor Fortes Rodriquez

23/11/2005 13:35

Een ontslag op staande voet dreigde, maar dat is José Fortes Rodriquez bespaard gebleven. De verdediger van RBC Roosendaal moet zijn grievende uitlatingen bekopen met een minder drastische straf.
Hoewel de optie ontslag op staande voet werd bekeken, koos de leiding van RBC voor een lichtere straf. Fortes Rodriquez heeft een officiële waarschuwing en een boete gekregen.

En dus keert Fortes Rodriquez gewoon weer terug in de selectie van RBC Roosendaal, dat zich voorbereidt op de wedstrijd tegen SC Heerenveen. Dat duel moet hij missen, omdat hij vanwege zijn rode kaart tegen Heracles Almelo automatisch voor één wedstrijd is geschorst.

RBC Roosendaal zat in z'n maag met Fortes Rodriquez, die zich met grievende uitlatingen over scheidsrechter Temmink voor de nodige commotie zorgde. De Brabantse club zette de verdediger op non-actief in afwachting van een definitieve strafmaat.

Het blijft mogelijk niet bij deze straf, die RBC Roosendaal Fortes Rodriquez oplegde. De aanklager van de KNVB heeft een onderzoek gelast naar de uitlatingen van de verdediger.

bron: vi.nl
__________________
De Honderdjarige oorlog was hét evenement van die eeuw.
Oud 23-11-2005, 18:06
squat
squat is offline
Poeh hé, hij zegt dat Temmink op een mongooltje lijkt. Gelijk heeft hij. Sterker nog, volgens mij zit het psychisch ook niet zo goed met Temmink, maar dat heeft hier niet zo veel mee te maken. Persoonlijk zou ik hem een boete geven voor het in "diskrediet" brengen van de club maar verder gaat dit toch helemaal nergens over. Hij heeft zijn excuses aangeboden, uitgelegd dat hij probeerde Temmink te kwetsen en niet de mensen of de familie van de mensen waar Fortes van beweerd dat Temmink op hun lijkt. Hier zou het toch mee afgelopen mee moeten zijn..

Dat wil niet zeggen dat ik niet kan begrijpen dat mensen beledigd zijn door te zeggen dat Temmink lijkt op iemand met het syndroom van Down.

Oud 23-11-2005, 22:07
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Doe normaal man.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 23-11-2005, 22:22
Verwijderd
Ja, doe normaal.
Oud 25-11-2005, 11:23
Verwijderd
wel goed dat ie gewoon mag blijven bij RBC, Pollemans zegt wel dat het niet om de financiën gaat, maar iedereen weet dat RBC zijn ontslagpremie niet kan betalen.
Ik hoop dat hij ook gewoon mag voetballen. Wat hij heeft gezegd is dom oke, maar hij heeft zijn excuses aangeboden, klaar.

Vind ik.. maar de knvb zal daar wel weer een andere mening over hebben.
Oud 26-11-2005, 20:50
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Alles afgelast.

Tja, behalve de wedstrijd van mijn cluppie gisteren, potverdurrie, 2 uur in de vrieskou gestaan en dan nog bij een kut-wedstrijd met 1-2 verliezen van het altijd lastige Haarlem.

Maar goed: even terug op de Eredivisie dan... ik vraag me üperhaupt af of Fortes na deze uitlating nog wel een club vindt die hem wil hebben. De komende maanden waarschijnlijk niet denk ik, daarvoor is deze situatie nog te recent.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 27-11-2005, 13:55
Verwijderd
Wel erg opvallend dat alle wedstrijden komende dinsdag en woensdag ingehaald worden, en dat allemaal door die play-offs Maar ja, 3de keer tegen Grunn in twee jaar, en voor de derde keer sneeuw.. moet nie gekker worden!
Oud 27-11-2005, 17:55
Verwijderd
Hehe, laat groningen maar winnen NAC dan komt Ajax in het rechterrijtje
Oud 27-11-2005, 18:25
tss
Avatar van tss
tss is offline
RBC was weer goed
__________________
;)
Oud 27-11-2005, 18:37
Cola
Avatar van Cola
Cola is offline
woooow Heracles - Feyenoord , dikke afstraffing voor heracles
__________________
ajacied 4-life
Oud 28-11-2005, 00:46
mrhanky
Avatar van mrhanky
mrhanky is offline
lang leve het scheidsrechterlijk falen.
__________________
toch best interessant zo'n sig. Je zit er al paar seconde naar te kijken en je hebt er nu nog steeds geen genoeg van? Nou vooruit dan maar, ik stop nu
Oud 28-11-2005, 00:48
Supreme Dutch
Citaat:
nick roozeboom schreef op 27-11-2005 @ 18:37 :
woooow Heracles - Feyenoord , dikke afstraffing voor heracles
Ja.. zat ik daar lekker warm in mn skybox.. zaten ze buiten allemaal herrie te maken
Oud 28-11-2005, 10:50
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Balen, ik naar Nijmegen vertrokken op vrijdag, gelukkig nog net de laatste trein van den Bosch naar Nijmegen in kunnen springen, hoor ik zaterdag dat het afgelast is. Dat wordt dus donderdag en vrijdag niet naar college
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 28-11-2005, 11:30
Verwijderd
Citaat:
mrhanky schreef op 28-11-2005 @ 00:46 :
lang leve het scheidsrechterlijk falen.
Nee, het was een overtreding. De goal werd achteraf gemaakt dus het was geen afgekeurd doelpunt.

Een afgekeurd doelpunt is wanneer de bal over de streep is geweest wannaar achteraf afgefloten wordt. Dat was niet aan de orde.
Oud 28-11-2005, 12:11
Verwijderd
Citaat:
mrhanky schreef op 28-11-2005 @ 00:46 :
lang leve het scheidsrechterlijk falen.
niet zeiken, Ajax heeft niet voor niks de bijnaam lucky ajax, nou dit keer waren ze dus eens niet zo lucky, weten jullie ook eens hoe het voelt
Oud 28-11-2005, 14:19
one.
one. is offline
Citaat:
vijf schreef op 28-11-2005 @ 12:11 :
niet zeiken, Ajax heeft niet voor niks de bijnaam lucky ajax, nou dit keer waren ze dus eens niet zo lucky, weten jullie ook eens hoe het voelt
Mwah, 'eens', volgens mij is dat al de vierde keer dit seizoen, ook al is dat niet de hoofdoorzaak. Als ze beter speelden konden ze vorkomen dat ze door scheidsrechterlijk falen verliezen.

Bovendien was dat duel in het strafschopgebied doodnrmaal, het is altijd duwen en trekken bij zo'n vrije trap.
__________________
.
Oud 28-11-2005, 19:15
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
tss schreef op 27-11-2005 @ 18:25 :
RBC was weer goed


Zou RBC eigenlijk al een record gevestigd hebben van "aantal wedstrijden niet gewonnen vanaf het begin van de competitie"?
Misschien kan een lopende eredivisie-encyclopedie eens ff de statistieken opzoeken of er al een club is geweest die nog langer zonder overwinning vanaf het begin van een seizoen heeft gezeten, haha.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Ads door Google
Oud 28-11-2005, 19:20
tss
Avatar van tss
tss is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 28-11-2005 @ 19:15 :


Zou RBC eigenlijk al een record gevestigd hebben van "aantal wedstrijden niet gewonnen vanaf het begin van de competitie"?
Misschien kan een lopende eredivisie-encyclopedie eens ff de statistieken opzoeken of er al een club is geweest die nog langer zonder overwinning vanaf het begin van een seizoen heeft gezeten, haha.
RBC heeft iig wel het record van minste punten (14) en meeste verloren wedstrijden (28) in de eredivisie. Misschien kunnen ze daar dit jaar ook nog voor gaan
__________________
;)
Oud 28-11-2005, 19:23
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 28-11-2005 @ 19:15 :
Zou RBC eigenlijk al een record gevestigd hebben van "aantal wedstrijden niet gewonnen vanaf het begin van de competitie"?
Misschien kan een lopende eredivisie-encyclopedie eens ff de statistieken opzoeken of er al een club is geweest die nog langer zonder overwinning vanaf het begin van een seizoen heeft gezeten, haha.
Willem II heeft volgens mij jaren geleden 25 wedstrijden zonder overwinning gezeten. En Haarlem heeft zelfs een keer slechts 1 wedstrijd weten te winnen in een heel seizoen eredivisie
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 28-11-2005, 19:33
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
tss schreef op 28-11-2005 @ 19:20 :
RBC heeft iig wel het record van minste punten (14) en meeste verloren wedstrijden (28) in de eredivisie. Misschien kunnen ze daar dit jaar ook nog voor gaan
Niet de minste punten. Volgens mij eindigde VVV met 12 punten in 1992, na een 3-tal overwinningen, een 6-tal gelijkspelen en 3 punten in mindering.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 28-11-2005, 19:39
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
tss schreef op 28-11-2005 @ 19:20 :
RBC heeft iig wel het record van minste punten (14) en meeste verloren wedstrijden (28) in de eredivisie. Misschien kunnen ze daar dit jaar ook nog voor gaan
Ik bedoel natuurlijk aan 1 stuk door he.

Citaat:
Gimme more beer schreef op 28-11-2005 @ 19:23 :
Willem II heeft volgens mij jaren geleden 25 wedstrijden zonder overwinning gezeten. En Haarlem heeft zelfs een keer slechts 1 wedstrijd weten te winnen in een heel seizoen eredivisie
Dan heeft RBC nog een lange weg te gaan... ach ja, komt wel goed.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 30-11-2005, 13:07
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Gisteren een mooie overwinning, ondanks de minuut stilte die verstoord werd en Wapenaar die door de eigen aanhan (1 supporter) werd begkogeld

4e plek de gekste, maar zondag gaan we weer ouderwets een wanprestatie leveren aan de overkant van de waal
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 30-11-2005, 13:32
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
En terecht

Maar als Niedzielan niet meedoet, wordt het misschien nog lastig hoor.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 30-11-2005, 14:18
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 30-11-2005 @ 13:32 :
En terecht

Maar als Niedzielan niet meedoet, wordt het misschien nog lastig hoor.
Ach met Purrel op de linksachter is het zeker een eitje voor jullie rechtshalf/buiten

en zouden het duels worden tussen Barretto en Theo bij de Febo?
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Advertentie
Oud 30-11-2005, 15:14
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 28-11-2005 @ 19:23 :
Willem II heeft volgens mij jaren geleden 25 wedstrijden zonder overwinning gezeten.
Ik heb gehoord dat ze weer een poging doen..
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 30-11-2005, 23:04
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Gelukkig een pot hartverwarmend voetbal met dit weer... Nou nee, blijkbaar houdt Dhr. Coolen van de kou want de wedstrijd was een regelrecht drama. Één elftal dat qua voetballend vermogen superieur is aan het ander, 70% balbezit heeft en een thuiswedstrijd speelt en nog achteruit blijft voetballen alsof ze een voorsprong aan het verdedigen zijn. Zelfs een blinde vrouw kon nog zien dat linksbuiten Touma nog geen deuk in een bevroren pakje boter trapte, vervolgens wisselt onze vriend de aardig spelende Afonso voor linksbuiten Gakhokidze die hij op rechts zet.

In blessuretijd pak je dan nog de volle drie punten, de wedstrijd mag iedereen vergeten (met uitzondering van Rini) de punten koesteren en hopen op een betere wedstrijd tegen de Zwien'n. Of misschien hopen dat er een goede coach uit de hemel komt vallen.
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 01-12-2005, 08:39
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
NAC is weer een punt uitgelopen op Willem 2!!!
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Oud 01-12-2005, 14:55
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Een redelijke uitslag, maar geen goede wedstrijd. Had NEC wat meer scherpte gekend en zag Denneboom zijn medespelers eens staan, dan had het zo 4 - 0 kunnen zijn. Mooi doelpunt van Barreto weer, praktisch uit stand

Ach ja, zondag is belangrijker.

Wisgerhof speelde trouwens fantastisch, ik vreesde even dat hij z'n 4e gele kaart nu op zak had, maar dat blijkt nu mee te vallen (?)

__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 01-12-2005, 18:52
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 01-12-2005 @ 08:39 :
NAC is weer een punt uitgelopen op Willem 2!!!
Dat hadden eigenlijk 3 punten moeten zijn.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 01-12-2005, 22:37
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 01-12-2005 @ 18:52 :
Dat hadden eigenlijk 3 punten moeten zijn.
Eigenlijk hadden het er al veel meer moeten zijn, maar goed het bestuur helpt echt alles wat ooit NAC was naar de klote.

Teringzooi
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Oud 02-12-2005, 00:46
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Nog heel even over Harry Vermeegen. Het viel me vandaag op dat Hiddink sindsdien nog steeds geen snor heeft

Mijn vader blijkt al die videobanden nog ergens te hebben liggen
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 02-12-2005, 09:12
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Dé derby is zondag, en dat levert altijd wel wat voorpret op. Theet laat ook van zich spreken:

Theo Janssen: derby niks bijzonders

Theo Janssen heeft de derby tegen NEC al vaker meegemaakt, maar de middenvelder is niet onder de indruk. "Ik vind het niks bijzonders, zeker in Nijmegen niet. Ze zingen al vijf jaar lang dezelfde liedjes. Laat ze maar eens wat anders verzinnen."

Remco van der Schaaf maakte de derby ook al vaker mee. Vitesse is op dit moment nog de nummer iin van Gelderland en Van der Schaaf verwacht dat dit ook na zondag het geval is. "Daar ben ik het voor honderd procent mee eens. Ik denk dat wij daar drie punten gaan halen, want wij zijn gewoon beter dan NEC", lacht de middenvelder.

Bron: Omroep Gelderland 01-12-200
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 02-12-2005, 16:06
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Haha, al vijf jaar dezelfde liedjes? Volgens mij is niet alleen z'n tandarts, maar nu ook z'n oorarts dood
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 02-12-2005, 16:26
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 02-12-2005 @ 16:06 :
Haha, al vijf jaar dezelfde liedjes? Volgens mij is niet alleen z'n tandarts, maar nu ook z'n oorarts dood
Ik denk dat ie er 2 frikandellen in heeft zitten tijdens de wedstrijd, voor het geval dat ie honger krijgt
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 02-12-2005, 16:26
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 02-12-2005 @ 16:26 :
Ik denk dat ie er 2 frikandellen in heeft zitten tijdens de wedstrijd, voor het geval dat ie honger krijgt


Het wordt leuk zondag, je hebt zeker geen kaartje?
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Ads door Google
Oud 02-12-2005, 16:27
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 02-12-2005 @ 16:26 :


Het wordt leuk zondag, je hebt zeker geen kaartje?
nee ik ga niet, ik blijf liever leven
maar mijn mede stagiar gaat dus maandag morgen 8.45 heb ik alle verhalen al weer gehoord

8 bussen pas verkocht naar het schijnt, das net iets meer dan de helft
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 02-12-2005, 16:28
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
8 Bussen pas? Hmmm, de laatste jaren zat het toch altijd vol. Vorig jaar is er toch niets ernstigs gebeurd?
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 02-12-2005, 16:30
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 02-12-2005 @ 16:28 :
8 Bussen pas? Hmmm, de laatste jaren zat het toch altijd vol. Vorig jaar is er toch niets ernstigs gebeurd?
`
nee voor zover ik weet ook niet, maar pasfot is verplicht alleen seizoenkaarthouders etc. kunnen kopen
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 02-12-2005, 16:43
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 02-12-2005 @ 16:30 :
`
nee voor zover ik weet ook niet, maar pasfot is verplicht alleen seizoenkaarthouders etc. kunnen kopen
Ohja, klopt. Het aantal uitsupporters van NEC is ook met een factor 3 gedaald. Jammer, moet ik zeggen. Ik ga ook niet naar vitesse uit, om dezelfde reden.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 02-12-2005, 16:46
Verwijderd
heel die pasfoto is gewoon KUT!! morgen psv - NAC.. een jaar of 3 terug gingen we daar met 2 volle treinen naartoe (1600 man) nu... 100

reden: verplichte buscombi, verplichte pasfotoregistratie (oftewel, Justitie kan je al oppakken als je een keer uit frustatie een stoeltje kapot schopt ofzo)

Het voetbal wordt ons helemaal afgenomen. over een aantal jaar gaan ze het verbieden om nog supporters mee te nemen naar uitwedstrijden, daardoor zal ook de sfeer in de thuis spelende stadions kut zijn en is dus heel het voetbal naar de tering geholpen.

Deze zwaaarr overdreven maatregelen hebben we te danken aan dhr Remkes en dhr Kesler van de K(ut)NVB en het ergste nog is dat de clubs maar stilzwijgend toestemmen

AAARRGHH kan hier zo gek van worden, toch blijf ik hier me samen met een hoop anderen tegen verzetten, ik weiger mijn pasfoto in te leveren! dan maar niet naar uitwedstrijden (tenminste dat denken ze, ondertussen zitten we morgen met ruim 150 man tussen de psv-supporters)

SCHIJT AAN DE PASFOTOREGISTRATIE EN DE VERPLICHTE COMBI
Oud 02-12-2005, 17:19
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Ik doe het ook niet meer hoor, niet dat ik stoeltjes kapotstampte, maar ik hecht nogal wat waarde aan mijn privacy en die wordt met de uitkaart iets te grof geschonden, naar mijn mening.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 02-12-2005, 18:27
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Ik heb ook meestal een kaart in een thuisvak bij de uitwedstrijden, hele combigebeuren is kansloos
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 02-12-2005, 23:02
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
NEC-Vitesse, altijd een mooie en beladen wedstrijd. Sinds '97 heeft Vitesse niet meer gewonnen bij NEC en dus hebben ze nog nooit in het nieuwe Goffert-stadion gewonnen. En NEC is in goede doen (oke, Vitesse ook best wel...) en hebben al ruim 400 minuten geen doelpunt meer tegengekregen. De statistieken spreken dus in het voordeel van NEC, maja, wat zijn statistieken he.

Whaha, zag je trouwens Wiljan Vloet woensdag te keer gaan tegen Twente uit. Haha, Temmink krijgt wel wat op zijn dak de laatste weken. Maar hij had wel gelijk met zijn "zielepoot", Sparta moet die vrije trap gewoon beter verdedigen.
Ach ja, dat opvliegerige zal-ie wel van zijn tijd van Roda hebben (zie Huub Stevens dit seizoen ).
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 03-12-2005, 02:13
nochtans
Avatar van nochtans
nochtans is offline
wow die handsbal van die jap viel ook niet op ofzo
Oud 04-12-2005, 16:10
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
En wéér is het Vites niet gelukt om puntjes te pakken in Nijmegen, het werd 1-0 voor NEC. Doelpunt: Worm.
Gaat Babos het record van Gentenaar een aantal seizoen geleden verbreken?

Tussenstanden met nog 5 tot 10 minuten te gaan:
- Sparta - ADO 1-2, rood voor Bodde, die als het zo blijft tevens het winnende doelpunt heeft gemaakt;
- Grunn - Twente 1-0, rood voor N'Kufo, ook al zo'n beladen wedstrijd net zoals NEC-Vitesse. Maar dan in mindere mate;
- Ajax - RKC 2-1, toch wel enigszins verrassend.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 04-12-2005, 16:22
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Fantastische wedstrijd, het publiek was echt té fanatiek vandaag, 90 minuten gestaan en gezongen. De laatste keer dat dat gebeurde was NEC - Wisla Krakow denk ik. Meestal ga je tussendoor toch nog wel eens zitten, maar vandaag was het 90 minuten spannend.

Sommige neutrale toeschouwens noemen deze wedstrijd wel eens "het doodsschoppenballet" en dat omschreef de wedstrijd vandaag ook wel. Sterk gefloten door Jol (ondanks een volgens mij onterecht afgewezen penalty) en gewoon fantastisch verdedigd. Ook de opbouw was een keer goed, er was goed structuur in te zien. Pas in de laatste 15 minuten kwam vitesse enigszins in de wedstrijd, maar er werd gewoon te goed verdedigd door NEC. Weer 3 punten in de zak en we staan vierde

Nu Roda en Grunn uit, het is écht mogelijk, dat merk je aan alles.

Trouwens, volgens mij hoeft Babos nog maar 30 minuten ofzo, dat zal ik even uitzoeken.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 04-12-2005, 16:29
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
De langste nulreeks is al sinds de wedstrijd tegen Willem II in onze handen, maar hij wordt nu dus langer en langer. Leuk detail is dat de langste nulreeks van RBC welgeteld 88 minuten heeft geduurd. Niet eens een wedstrijd dus
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 04-12-2005, 21:30
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Geweldig, een interview met dikke Theo voor de Mac
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 04-12-2005, 21:31
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 04-12-2005 @ 21:30 :
Geweldig, een interview met dikke Theo voor de Mac
waarom mis ik dat weer

hehe, maar ik moet niets anders zeggen dat het terecht was
Vitesse durft in Nijmegen nooit wat, helaas
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd Eredivisie-topic 2005-2006 deel III
Mr.Oizo
141 03-05-2006 17:22


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:03.