Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-12-2005, 16:09
Halflight
Halflight is offline
Ugh. De laatste weken gaat het weer ouderwets afwisselend. De ene dag weer min of meer gelukkig, maar de volgende dag weer alles terug. Ik heb het gewoon nog niet verwerkt, ik heb er eigenlijk nooit iets mee gedaan, terwijl ik weet dat ik het steeds weer tegen zal komen.

Ik weet niet wat ik moet denken. Aan de ene kant heb ik wel het gevoel dat ik nu gelukkig ben. Ik heb nu 5 vriendinnen op school en 1 daarbuiten en als ik relativeer dan heb ik het fijn met ze. Verder ook genoeg 'los' sociaal contact. Eigenlijk loopt alles wel lekker, behalve de eeuwige onzekerheid. Soms lijkt het even beter te gaan, als ik spiegels mijd hehe, maar dan gaat het weer mis. Nou goed, ik zal er wel mee moeten leren leven I guess.

Dit weekend zalig niks gedaan, en vooral niets hoeven doen. Gisteren rondgelummeld en sinterklaas voorbereid. Het was heel gezellig 's avonds, genoten. Vandaag even naar de stad geweest en de rest van de dag voer ik ook niks uit

Nu lekker muziek luisteren en misschien nog wat aan economie werken. Morgen weer school, ik zie er tegen op. Weer verplicht sociaal doen, daar word ik altijd een beetje kriebelig van. Bovendien heb ik veel nieuwe cd's en die wil ik luisteren en ik wil lekker niksdoen.

God, ik heb zin in de kerstvakantie. De feestdagen, werken, misschien nog een korte vakantie. Heerlijk
Advertentie
Oud 04-12-2005, 16:34
Verwijderd
Citaat:
Chloe Siere schreef op 02-12-2005 @ 20:37 :
Inderdaad, eikel Zulke mensen zijn echt vervelend.
Citaat:
WolterB schreef op 02-12-2005 @ 21:58 :
Vraag het dan niet...
Heb er laatst nog een discussie over gehad met iemand, waarom sommige mensen het vragen die het toch niet lijkt te boeien..
Jullie snappen het
Oud 04-12-2005, 16:34
Redhair
Redhair is offline
Ik zat gewoon met een lach op mijn gezicht in de trein, daarnet. Het was leuk bij mijn broer. Mijn neefjes zijn liever geworden, er is geen klap uitgedeeld, niet onder mijn neefjes, niet door mijn schoonzus. Ik sliep op zolder, zoals altijd, alleen stond het tweepersoonsbed nu onder het dakkapel. Ik smste T. dat ik dus in een tweepersoons lag en de sterren kon zien, dat k bij hem wilde zijn. Hij stuurde terug dat ik vanavond moest komen, hij zei zijn afspraak met een vriend wel af. Toen ik weer in de trein zat belde ik hem en hij was zo lief. Fijn weekend gehad, heel fijn. Ik zie niet eens op tegen aankomende week.

En over 2.5 uur zie ik T. weer,
Oud 04-12-2005, 16:40
WolterB
WolterB is offline
En dan ben je tegen het einde van het weekend doodop, terwijl je niet eens zo bijster veel gedaan hebt...
en ik moet nog zo veel

zin in morgen
Oud 04-12-2005, 17:02
Redhair
Redhair is offline
OOOOOOOEEEEEEE
ik sprak T. net op msn, we kletsten wat over mijn broer, toen vroeg hij opeens hoe het nou tussen ons zat. Uiteindelijk zei hij dat hij wel wat met we wilde. OMGOMGOMG hij is eindelijk echt mijn vriendje. Mijn weekend is nu echt onwijs goed
Oud 04-12-2005, 17:02
dwight88
dwight88 is offline
morgen weer stage. de mensen zijn wel aardig, al twijfel ik nog een beetje in hoeverre ik opgenomen zal worden in het geeel. Ook al gaat het tot nu toe goed.
Oud 04-12-2005, 17:31
chocomelsletje
chocomelsletje is offline
Ik heb gister te veel gedronken, voel me vandaag dus lekker klote, niet alleen fysiek maar ook mentaal.
Ik moet echt minder gaan drinken, ik sta bekend als iemand die 'altijd dronken is', wat ik dus echt niet leuk vind.
Ik had het kunnen weten, ik woon in een roddeldorp, dus als ze je daar drie keer dronken zien, ben je meteen alcoholist ofzo.
Ik stop met drinken. Jezus, ik weet nu al dat ik het niet vol ga houden. Echt best triest.
Oud 04-12-2005, 17:53
Verwijderd
Mies, je moet niet huilen...
Oud 04-12-2005, 18:01
Roosje
Roosje is offline
Laatste.
Oud 04-12-2005, 18:04
Ruudje
Ruudje is offline
ik weet niet waarom
maar er zit vanalles in mijn hoofd
wat er niet in hoort :\
Oud 04-12-2005, 18:28
BeertjeColargol
BeertjeColargol is offline
Ik doe stom en het is net alsof ik mijn zus geen dingen gun die ik niet heb gehad, maar voor haar verjaardag moet alles perfect en leuk zijn en moet stad en land afgezocht worden om de perfecte slingers te vinden, terwijl ze daar bij mij nog niet eens aan denken.. het zijn gewoon de kleine dingetjes die zij wel krijgt en ik niet.. ja, ik ben een jaloers kreng.
Oud 04-12-2005, 19:04
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Ruudje schreef op 04-12-2005 @ 19:04 :
ik weet niet waarom
maar er zit vanalles in mijn hoofd
wat er niet in hoort :\
idem...

*doet knuf geven*
Oud 04-12-2005, 19:27
kroot
kroot is offline
Nee, ik ben dus niet blij!!
Oud 04-12-2005, 19:45
rare kwast
rare kwast is offline
nee ik heb het niet naar mn zin,
en nee ik ben niet vrolijk!
Oud 04-12-2005, 20:16
welle
welle is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 04-12-2005 @ 16:23 :
Er zijn genoeg mensen die dat hebben.

Ik heb twee zusjes (van 19 en 21) en mensen schatten me vaak als de jongste van de drie. Het maakt me gelukkig niets uit.
Zo letterlijk moest je het niet lezen Het maakt mij verder ook niet uit hoor, maar 5 jaar jonger is wel weer een beetje erg extreem op je 16de (maar zo jong word ik anders ook nooit geschat).
Oud 04-12-2005, 20:34
Gothic
Gothic is offline
heb cadeautjes gekregen bij mn vriend , van sinterklaas...
Oud 04-12-2005, 20:41
Verwijderd
Ik ben bijna jarig... dan word ik 18, eindelijk. Maar ik heb er helemaal geen zin meer in, nergens meer in. Het kan me allemaal gestolen worden. Ik had me dit alles toch wel anders voorgesteld al die jaren. 18 worden was echt zo'n streven: eindelijk echt volwassen, zelf alles mogen beslissen enzo, groot feest, uit huis, enz. Nu hangt er als het ware een soort sluier overheen die alles achterhoudt.
Er komen geen slingers en op mijn verjaardag ben ik ook niet in het echte huis waar ik woon... ik wil er juist zo veel mogelijk niet zijn. Dit is wel een fantastische oplossing, maar het is niet wat ik echt zou willen... al weet ik ook dat dat niet mogelijk is...
Oud 04-12-2005, 20:52
Roosje
Roosje is offline
Ik ben niet echt slim bezig, geloof ik.
Oud 04-12-2005, 21:26
George
George is offline
Het stormt in m'n hoofd, het stormt al jaren en het komt er maar niet uit, en niemand die het merkt, niemand die het ziet of hoort.
Nu de donder eindelijk naar buiten slaat wordt het zo simpel afgedaan, alsof het niets is en alsof ík niets ben. Ik doe er gewoon niet meer toe.
Oud 04-12-2005, 21:50
Roosje
Roosje is offline
Jezus, ik voel me ineens heel verstikt, alsof ik geen adem meer kan halen. Eng. Wat doe ik hier in godsnaam?
Oud 04-12-2005, 22:36
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Wow, hoofdpijn Lang geleden dat ik het zo erg gehad heb... Moet mn bed maar eens inkruipen denk ik... Morgen wel uitslapen gelukkig.
Oud 04-12-2005, 22:45
Redhair
Redhair is offline
Ik voel me zo ongelooflijk goed. Ben net thuis, veel te laat, maar k kon maar niet bij hem weg. Het spookt maar door mijn hoofd. Het is mijn vriendje, hij is mijn vriend. Eindelijk is hij echt mijn vriend. Man wat voel ik me goed.
Oud 05-12-2005, 00:04
Kevin v L.
Kevin v L. is offline
Vanavond overheerste ineens het gevoel van eenzaamheid weer heel erg.
Gisteren een leuke nacht met vrienden gehad, maar toch is zo'n zondag dan weer erg leeg.

Op zo'n dag zou ik even wat lieve worden naar m'n vriendin willen sms'en!
Het feit is alleen dat ik geen vriendin heb en helaas ook nog nooit in mijn leventje gehad heb.

Op veel momenten zit ik daar helemaal niet mee.... tijdens een drukke studie / werkweek heb ik het druk genoeg met andere dingen.
Maar op een dag als vandaag voelt het als een erg groot gat....
Ik weet dat er veel leeftijdsgenoten zijn, die met hetzelfde probleem zitten...... ook weet ik dat ik nog jong ben..... ja, mijn tijd zal ook vast nog wel komen.

Nu ik er weer extra over nadenk bezef ik ook dat een vriendin veel vrijheid zal wegnemen die ik op dit moment wel heb.
En ook veel andere "problemen" waar ik nog totaal geen ervaring mee heb.......

zoals.... gaan mijn vrienden en ouders mijn vriendin aardig vinden?
houd ik nog wel genoeg tijd voor mijn vrienden over?

Pfff.... het gaat allemaal wel goed zo.
Een leuke vriendin kan over 2 jaar ook nog wel komen.

De liefde die ik nu in mij heb, spaar ik dan maar even op!
Oud 05-12-2005, 00:16
Ijsklontje.
Ijsklontje. is offline
hm, huil nu hier
Oud 05-12-2005, 00:21
Fainne
Fainne is offline
mijn moeder zei 'fuck you' en blabla en ik ga volgend weekend niet naar huis jeeeeejjj

I'm sad but I'm laughing
Oud 05-12-2005, 05:15
Verwijderd
Ik wil verdomme sinterklaassnoep !
Dat is het rare nu, in Japan, geen verjaardag met chocoladeletters enzo.
Oud 05-12-2005, 06:29
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Olafant schreef op 05-12-2005 @ 06:15 :
Ik wil verdomme sinterklaassnoep !
Dat is het rare nu, in Japan, geen verjaardag met chocoladeletters enzo.
Gefeliciteerd

Vandaag even school overleven, hoop dat t niet al te lang duurt
En daarna wordt t fijn
Oud 05-12-2005, 06:35
farai
farai is offline
@redhair: ben blij voor jou meis.

OT: over een uurtje ong. vertrek ik naar de groep voor een weekje maar heb er geen zin in. Geen zin in een gesprek met T. waarin we toch elke x op hetzelfde punt gaan vastraken. En oh djeezes man, die is net 39 geworden en dan moet mams 'm nog verdedigen als ie problemen heeft?
Wie van ons 2 is hier dan de volwassene?
Oud 05-12-2005, 07:34
BananaSplit
BananaSplit is offline
Zo, ik ga het vandaag proberen. Ik vraag r of ze zin heeft om aant eind van de week ofzo een film te kijken.

Ik denk niet dat ze dat wil, maar niet geschoten is altijd mis.

Kan alleen zolang ze boven over de gang loopt, omdat de studiehoek de enige plaats is waar je naar de verbindingsgang kunt kijken.......en daar komt alle verkeer doorheen

En dan maar hopen dat ik haar alleen spreek in de garderobe.

Áls ze dan wil is het onder de film moed verzamelen, haar hand vastpakken en kijken wat de reactie is.

Ik laat vanmiddag weten hoe t is gegaan

En dan nu over een uurtje vol spanning naar school om proefwerken te maken
Oud 05-12-2005, 07:49
Verwijderd
Echt geweldig redhair!
Heb een tijdje je berichtjes gevolgd en ik ben heel blij voor je!

Waarom ben ik de laatste tijd zo lusteloos?
Ik heb nergens meer écht zin in en stiekem voel ik me een beetje alleen. Hopelijk komt er met de volgende keer praten wat meer uit, want ik denk dat ik het anders niet echt lang meer volhoud.
Ik wil bij hem zijn, maar soms nemen de twijfels me over.
Doe ik er wel goed aan om bij hem te zijn?
Oud 05-12-2005, 08:02
BananaSplit
BananaSplit is offline
Hoezo twijfels, Faded Away??
En over dat praten....je komt vanzelf iemand tegen waarmee je echt goed kunt praten, dat weet ik nu zelf ook

Ik heb niet je posts gevolgd als die er waren, maar kun je het uitleggen?

Met mij gaat het dus wel goed nu, met een beetje gezonde zenuwen voor pw's en meisje
Oud 05-12-2005, 08:19
Verwijderd
Nou, het is een heel ingewikkeld verhaal, waarvan bijna niemand het verhaal ook kent. Dus zal ik maar bij de huidige problemen beginnen, omdat ik "ons verleden" liever niet vertel.
Er zijn dus een aantal dingen tussen ons gebeurd, waardoor ik aan hem ben gaan twijfelen. Hij heeft me al vaak gezegd dat dat nergens voor nodig is, omdat er helemaal niks is om zorgen over te maken.
Aangezien het vertrouwen nou een beetje weg is, kan ik hem daardoor maar moeilijk geloven. Misschien ligt dat aan hem, misshien aan mij of misschien aan beide. Ik weet het niet.
Ik wil ervoor vechten en het vertrouwen enz weer terug zien te krijgen. Ik heb het idee dat je je in een relatie "bijzonder/gewaardeerd" moet voelen, maar dat idee heb ik nou dus niet. Ik voel me gigantisch onzeker en aangezien het praten ook niet lukt (op msn dan wel, maar dat is natuurlijk heel wat anders) is dat ook niet fijn voor hem. Hij wil dan ook veel vaker praten, zodat hij weet wat er in mij omgaat.
De laatste tijd ben ik ook heel lusteloos (niet alleen op het gebied van seks ) en heb ik eigenlijk geen behoefte aan mensen om me heen. Ook ben ik veel minder klef geworden en moet ik er eigenlijk niet veel meer van hebben. Ik weet ook niet waar dat zo ineens vandaan komt.
We zien elkaar dan ook best weinig en ik heb het idee dat dat niet nodig is. Okee, ik hoef ook niet continu bij hem te zijn, maar iets vaker zou wel fijn zijn. Ik heb gewoon een gevoel een blok aan zijn been te zijn en dat lijkt me nou niet bepaald normaal in een "relatie".
Oud 05-12-2005, 08:28
BananaSplit
BananaSplit is offline
Ik heb echt een heel rare vorm van kriebels voor die meid.

Wel sterk, maar totaal anders als bij mijn ex
Dit geeft een veel lekkerder gevoel, maar ik weet niet waarom. Misschien heb ik meer het idee dat het gaat lukken.\

Het viel me vrijdag namelijk op dat ze ineens helemaal anders tegen me deed........op een leuke manier.

Normaal zat ze nooit aan me en ik nooit aan haar, maar toen we op de nederlands leraar stonden te wachten leunde ze gewoon tegen me aan

Raar naar mijn mening, maar ik vond t wel fijn
Oud 05-12-2005, 08:30
BananaSplit
BananaSplit is offline
@Faded-AwayIk denk dat het verleden hier wel van belang is.

Waarschijnlijk zijn daaruit de problemen ontstaan en dus ook de onzekerheid. Maar wat bedoel je met je bijzonder/gewaardeerd voelen? En dat je nogal lusteloos bent kan misschien te maken hebben met het feit dat je je zo onzeker voelt en omdat er zoveel problemen in je zitten waardoor je niet kunt praten
Oud 05-12-2005, 08:33
Verwijderd
Met bijzonder/gewaardeerd voelen bedoel ik dat je meestal het gevoel krijgt bijzonder te zijn voor je "partner". Dat je "partner" je speciaal vindt enz. Het klinkt misschien als aanstellerij, maar ik kan het momenteel niet beter verwoorden.
Oud 05-12-2005, 13:09
BananaSplit
BananaSplit is offline
Kut man,
Ik heb dat meisje gevraagd om film te kijken en ik kreeg als antwoord een misschien.

Dat vat ik maar op als een nee.
Val ik toch weer terug op mijn kreet "Love sucks en verliefdheid al helemaal"
Oud 05-12-2005, 13:55
Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 04-12-2005 @ 20:04 :
idem...

*doet knuf geven*
*geeft knuf terug*

ik moet nog een portfolio maken
en een cv
en nog een ander verslag
en ik heb er helemaal geen zin in
Oud 05-12-2005, 13:58
Verwijderd
Citaat:
Redhair schreef op 04-12-2005 @ 23:45 :
Ik voel me zo ongelooflijk goed. Ben net thuis, veel te laat, maar k kon maar niet bij hem weg. Het spookt maar door mijn hoofd. Het is mijn vriendje, hij is mijn vriend. Eindelijk is hij echt mijn vriend. Man wat voel ik me goed.
Wat fijn! Gefeliciteerd!!
Oud 05-12-2005, 15:01
Gothic
Gothic is offline
hmz heb buikpijn terwijl ik vanavond allemaal lekkere dingen wil eten...

kaasfondue met ijs toe, gevulde speculaas en andere lekkere sinterklaas dingen... naja pech dan maar ofzo.
Oud 05-12-2005, 15:06
Nebel
Nebel is offline
Zo moe en ziek en ik moet zoveel aan school aan doen! Ben nu al zo nerveus voor de komende se-periode!! Ik word echt helemaal gek!! En dan ook die verdomde misselijkheid en honger tegelijk!! Argh..

Maar ook een positief puntje! Nog een kg en ik heb een gezond gewicht! En ik ben dit weekend 2 keer uit eten geweest.. een keer zelfs 4 gangen gegeten en de andere keer in een eetcafe friet en stuk gebak na! En ik kon het gewoon! Ik deed het gewoon! Geen schuldgevoel!
Oud 05-12-2005, 15:16
Ruby
Ruby is offline
Citaat:
chocomelsletje schreef op 04-12-2005 @ 18:31 :
Ik heb gister te veel gedronken, voel me vandaag dus lekker klote, niet alleen fysiek maar ook mentaal.
Ik moet echt minder gaan drinken, ik sta bekend als iemand die 'altijd dronken is', wat ik dus echt niet leuk vind.
Ik had het kunnen weten, ik woon in een roddeldorp, dus als ze je daar drie keer dronken zien, ben je meteen alcoholist ofzo.
Ik stop met drinken. Jezus, ik weet nu al dat ik het niet vol ga houden. Echt best triest.
roddeldorpjes zijn kut ik woon er zelf in! Maarja, zolang je zelf weet dat je dat niet bent dan is het goed toch?

OT: BLEGH! Waarom kunnen moeders niet normaal doen voor een keer..
Oud 05-12-2005, 15:23
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Dvine schreef op 05-12-2005 @ 16:16 :
OT: BLEGH! Waarom kunnen moeders niet normaal doen voor een keer..
En zusjes had ik maar een pc op eigen kamer, kan ik daar tenminste rustig computeren/leren/muziekluisteren tegelijk.
Oud 05-12-2005, 15:26
Ruby
Ruby is offline
Citaat:
Hanneke schreef op 05-12-2005 @ 16:23 :
En zusjes had ik maar een pc op eigen kamer, kan ik daar tenminste rustig computeren/leren/muziekluisteren tegelijk.
Allemaal weg! pluh..
Oud 05-12-2005, 15:29
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 03-12-2005 @ 11:45 :
Het zwembad is gisteravond/vannacht afgebrand. En nee, er was niet al genoeg water in het bad aanwezig om de brand te blussen, want het zwembad stond (gelukkig) leeg, omdat het verbouwd werd. Daardoor waren ook de chloor- en de ammoniaktank leeg en ontstond er geen gevaarlijke situatie door giftige gassen ed.
Mag ik vragen waar dat zwembad stond? Want er stond in onze krant iets over een zwembad dat was afgebrand

Ontopic: Mijn leven is echt te saai en ja, ik weet dat ik dat zelf moet veranderen. Ik weet alleen nog niet goed hoe.
Oud 05-12-2005, 15:47
coopergirl
coopergirl is offline
Sporadisch
Af en toe
Soms
Met mate
Oud 05-12-2005, 15:48
Verwijderd
Citaat:
Vogelvrij schreef op 05-12-2005 @ 16:29 :
Mag ik vragen waar dat zwembad stond? Want er stond in onze krant iets over een zwembad dat was afgebrand
In Rotterdam. (Daar staan er wel meer, maar misschien is alleen de plaatsnaam al genoeg om te kunnen zeggen of het wel of niet hetzelfde bad is. )
Oud 05-12-2005, 15:50
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 05-12-2005 @ 16:48 :
In Rotterdam. (Daar staan er wel meer, maar misschien is alleen de plaatsnaam al genoeg om te kunnen zeggen of het wel of niet hetzelfde bad is. )
Dan zijn er dit weekeinde twee zwembaden afgebrand, wat schokkend

En in Boxtel nog die woonbrand, dat vond ik helemaal erg. Alleen een kindje overleefde het, de vader niet doordat hij zijn gezin nog wilde redden
Oud 05-12-2005, 15:53
Verwijderd
Citaat:
Vogelvrij schreef op 05-12-2005 @ 16:50 :
En in Boxtel nog die woonbrand, dat vond ik helemaal erg. Alleen een kindje overleefde het, de vader niet doordat hij zijn gezin nog wilde redden
Is de vader inmiddels overleden?
Oud 05-12-2005, 15:54
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 05-12-2005 @ 16:53 :
Is de vader inmiddels overleden?
Ja, triest genoeg wel...
Oud 05-12-2005, 15:58
Anno2007
Anno2007 is offline
maak ik me een hele dag f#cking druk om een presentatie, gaat alles gewoon goed

en dat is nou altijd zo , ik weet wel dat ik het kan, maar toch maak ik me veeels te zenuwachtig, ook om kleine dingetjes ...
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten