Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-10-2004, 12:14
ShadowX
ShadowX is offline
Citaat:
snarl schreef op 11-10-2004 @ 13:06 :
ehh ik doe al jaren aan natuur en zo, insecten schelpen bla etc, en dus ook wel eens aan paddestoelen, ik kan jullie aanraden het niet op eigen houtje te gaan doen want ik kan het ook nog niet, na jaren ervaring en zo. het is gewoon fukking moeilijk! dus ajb doe het niet.
Het is dat ik van die plek toevallig zeker weet dat het de Psilosybe semilanceata is. Uit de shop is veiliger inderdaad.
Oud 19-10-2004, 00:18
Risce
Risce is offline
Citaat:
little nemo schreef op 12-10-2004 @ 19:00 :
erin blijven hangen kan alleen maar als je aanleg hebt of veels teveel gebruikt. als je met mensen bent waarvan je weet wat je aan ze hebt valt t ruzie iets ook wel mee en als je zelfmoord pleegt tijdens een trip is er sowieso al veel met je mis; tijdens een trip ga je misschien wel wat anders denken, maar je wordt van 1 portie mexicaanse echt niet ineens psycho...als je meer gebruikt is t idd wel een stuk gevaarlijker (of als je vaker in een korte periode gebruikt)
sorry hoor, maar hou nou eens op met het bagataliseren. Omdat het met jou 1x goed afgelopen is, betekent niet dat Bad gaan zomaar te verwaarlozen is. Ik heb het zelf ook gehad, en dat ging achteraf ook nog wel goed, maar ik ken ergere verhalen, en daar sta ik wel open voor.
Vaker in een korte periode is niet gevaarlijker, want dan kan het gif minder goed zijn werk doen, paddo's is 1 van de weinige drugs die zo werkt.
Soms kan het in 1 keer zomaar heel erg fout gaan. En heel vaak gaat het goed.
Oud 19-10-2004, 00:19
Risce
Risce is offline
Citaat:
ShadowX schreef op 18-10-2004 @ 12:14 :
Het is dat ik van die plek toevallig zeker weet dat het de Psilosybe semilanceata is. Uit de shop is veiliger inderdaad.
en je hebt natuurlijk groene vingers...
Oud 21-10-2004, 22:54
Party_P
Party_P is offline
Citaat:
wammus schreef op 12-10-2004 @ 00:48 :
Tnx. Ik heb je report gelezen en het zag er echt gaaf uit. Dit is verder niet pro drugs bedoeld ofzo maar het trekt me gewoon heel erg. Ik heb nog een paar vragen: Hoe lang duurt het ongeveer? Heb je er ook een zogenaamde kater van? En mischien ook niet onbelangrijk wat kan je het beste doen als er iets mis gaat?
naja dat 3 a 4 uur wat little nemo zei klopt ten dele. DE laatste keer begon het te werken tegen 11 uur en was de piek pas voornbij tegen een uur of 2 (14.00 dus), das dus al 3 uur lang pieken en daarna had ik nog een comming down van ongeveer 3 uur, toen namen de effecten geleidelijk af (met toch af en toe een "zwieper omhoog").

Kater? ja beetje wel, ik was na de trip moe en ik had gevoel alsof mijn hersenen overuren hadden gemaakt en voelde ik me een beetje ziek, ook al was dat later op de avond voorbij. De keren dat ik na trip ging slapen was ik de dag erna moe

Als het fout gaat kun je weinig doen, geruststellende muziek en goeie woordjes van goeie vrienden doen al aardig wat goed. Drink wat vruchtensap en neem wat extra vitamine C (ook al is dat meer een placebo effect)

Citaat:
little nemo schreef op 12-10-2004 @ 19:00 :
erin blijven hangen kan alleen maar als je aanleg hebt of veels teveel gebruikt. als je met mensen bent waarvan je weet wat je aan ze hebt valt t ruzie iets ook wel mee en als je zelfmoord pleegt tijdens een trip is er sowieso al veel met je mis; tijdens een trip ga je misschien wel wat anders denken, maar je wordt van 1 portie mexicaanse echt niet ineens psycho...als je meer gebruikt is t idd wel een stuk gevaarlijker (of als je vaker in een korte periode gebruikt)
van 1 portie mexicaanse kun je aardig raar op gaan, tot verliezen van ego (en dan zijn rare dingen zeker mogelijk).

In korte periode: antistoffen in je lichaam houden werking tegen, maja antistoffen verdwijnen na een tijdje en te vaak doen wordt snel saai

Laatst gewijzigd op 21-10-2004 om 23:11.
Oud 21-10-2004, 23:18
Faery
Faery is offline
En wat vooral belangrijk is: een goede voorraad pils achter de hand.

Want na een beetje paddotrip móet je gewoon flink zuipen
Oud 21-10-2004, 23:35
Sjekko_T
Sjekko_T is offline
Dat je na zo'n paddo trip goed moet zuipen is dikke onzin, ik heb rond half twaalf s'avond paddo's gekaand en om 11 uur s'ochtends kon ik pas slapen en lag er al om 8 uur in. Ik heb tijdens die paddo trip wel goed hard geblowed maar dat hielp ook geen ene reet.
Oud 21-10-2004, 23:53
Faery
Faery is offline
dan doe je iets fout

Na de trip lekker tot rust komen met een boel bier is gewoon prettig. Hoewel je tijdens 't trippen kunt zuipen wat je wilt zonder zat te worden hehe.
Oud 05-12-2005, 12:55
ShadowX
ShadowX is offline
Gister thee gezet van drie gram gedroogde, zelf op de Veluwe geplukte, kaalkopjes (psilocybe semilanceata).
Het leverde een behoorlijk heftige trip op.
De visuele effecten waren ultiem, maar toen ook m'n besef van ruimte/tijd/werkelijkheid/identiteit volledig verdwenen was, werd bang dat ik er voor altijd in zou blijven, wat uiteindelijk resulteerde in een so-called 'bad trip'.
Oud 05-12-2005, 12:58
netram
netram is offline
uppen mag niet gekkie
Oud 05-12-2005, 15:48
Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
Hoewel 14 maanden na de LP kan ik de up toch enigzins relevant ontopic noemen.
Jammer dat t gebracht is als een mededeling en wij als lezers er dus geen ruk aan hebben.

Besides, met zo weinig beargumentatie en sideinfo kan ik niet zeggen dat ik voor ShadowX kan applaudiseren.
Zeker aangezien de overall bevinding in zowel dit topic als dit forum zijn dat je een ACHTERLIJKE LOWLAND GORILLA bent als je op eigen houtje 'stoelen gaat plukken terwijl je geen mycoloog bent.

Citaat:
De Dood schreef:
sukkel!
Oud 06-12-2005, 03:46
Type
Type is offline
Citaat:
netram schreef op 05-12-2005 @ 12:58 :
uppen mag niet gekkie
uppen mag best als de up iets toevoegt aan het topic.

Een dergelijke up als hier is, wat degene hierboven ook al zei, alleen niet voldoende om het topic ook weer discussiewaarde te geven. Dicht dus.
Oud 06-12-2005, 13:26
Verwijderd
Citaat:
Type schreef op 06-12-2005 @ 03:46 :
uppen mag best als de up iets toevoegt aan het topic.

Een dergelijke up als hier is, wat degene hierboven ook al zei, alleen niet voldoende om het topic ook weer discussiewaarde te geven. Dicht dus.
M&M .

Ik vond het wel de moeite waard om even aan te kijken. Maar bon.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten