Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-11-2001, 15:06
sofie3
sofie3 is offline
Ben vanmiddag met 'n vriendin uit wezen eten, en dit onderwerp kwam ter sprake. Dacht dat het wel fun zou zijn hier een paar van jullie embarrasing moments te plaatsen...

Mijn absoluut rooiste-kop moment dateert van toen ik nog tiener was. Een zeer onregelmatige menstruatie zorgde er voor dat ik af en toe verrast werd door een plots opkomende bloeding. Toiletpapier is meerdere malen een redder in nood geweest... tot ik op een bepaalde zomerdag een kort rokje aanhad, op een trapje ging zitten, en een jongen me toeriep dat ik toiletpapier tussen m'n benen had zitten... Blijkbaar was de boel gaan schuiven en hing er inderdaad een velletje aan de zijkant van mijn been, net onder mijn rok... Ben nog NOOIT zo snel naar het toilet gespurt!
Met citaat reageren
Oud 19-11-2001, 15:12
Sophietje12
Sophietje12 is offline
Hee jij heet ook Sophie
Mijn most embarrassing story was in de brugklas. Ik was vet ongesteld maar durfde om een of andere reden niet te wisselen (misschien omdat er geen andere vriendinnetjes ongesteld waren) Ik had extra absorberend maandverband dus dat was goed. dacht ik...... Ik zat dus bij tekenen op een krukje ik stond op en mijn krukje was helemaal rood
ik heb toen mijn tas over mijn kont laten hangen en ben snel naar huis gefietst dat was echt
Oud 19-11-2001, 15:12
Marc S
Marc S is offline
Whahaha

Ik vond het gewoon grappig
Met citaat reageren
Oud 19-11-2001, 15:13
wicce
wicce is offline
*denkt*

nooit echt hele erge blunders gloof ik. wel als ik uit men bed kom, kan ik me haasnie bewege, maar dasnie echt een ongelukje..
een keer op gym, je zag et niet echt, zwarte broek, maar oppeens was et wel ff renne, glukkig kwamen erna mensen aanspurte met spul, dat was wel fijn
verder nog niets eigenlijk, ik zie et nog wel :ril:
Oud 19-11-2001, 15:14
wicce
wicce is offline
Citaat:
Sophietje12 schreef:
Hee jij heet ook Sophie
Mijn most embarrassing story was in de brugklas. Ik was vet ongesteld maar durfde om een of andere reden niet te wisselen (misschien omdat er geen andere vriendinnetjes ongesteld waren) Ik had extra absorberend maandverband dus dat was goed. dacht ik...... Ik zat dus bij tekenen op een krukje ik stond op en mijn krukje was helemaal rood
ik heb toen mijn tas over mijn kont laten hangen en ben snel naar huis gefietst dat was echt

ja, idd, herkenning dat je et niet durft te verwissele
of aant begin dat ike t heeeel erg was, (raar) dat ik elke 5 minuten naar de wc rende, das nie fijn..
Oud 19-11-2001, 15:14
Verwijderd
Citaat:
Marc S schreef:
Whahaha

Ik vond het gewoon grappig

Tsja jij bent een vent ikke ook trouwens maar goed.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2001, 15:17
just.a.girl
just.a.girl is offline
k heb tot nu toe nog ni zo'iets meegemaakt gelukkig,maar k kan me voorstellen dat je je dan heeeeel erg diep schaamt!
Met citaat reageren
Oud 19-11-2001, 15:19
Ik heb niet egt embarrasing moments wat dat betreft... toen ik de pil nog niet slikte (en dus nog niet precies wist wanneer ik ongesteld werd), droeg ik rond die dagen gewoon standaard een inlegkruisje of een minitampon... ook zitten er altijd tampons in mn tas in geval van nood (waar bij mij vooral vriendinnen gebruik van maken, zo van: ehhhm Mir, kheb een klein probleempje... mag ik ff een tampon van jou...?)...
Ik ben nog nooit doorgelekt ofzo... het enige embarrasing moment was voor een leraar van mij, een paar jaar terug. Ik mocht van hem niet naar de wc, en ik keihard: 'maar ik ben ongesteld!'. En hij: 'dat zeggen ze altijd', toen heb ik een tampon uit mn tas gehaald, en gezegd: 'hier, een tampon, en die ga ik NU meenemen naar de plee...' De arme man heeft nooit meer geklaagd

Cat
Met citaat reageren
Oud 19-11-2001, 15:19
Marc S
Marc S is offline
Citaat:
Morgan C. Hoax schreef:
Tsja jij bent een vent ikke ook trouwens maar goed.
Ik vind genante momenten altijd

Kwam ooit met een rode kop van de WC terug... vraagt de docente: "En is het gelukt?"

De hele klas was aan het gieren
Met citaat reageren
Oud 19-11-2001, 15:21
Citaat:
wicce schreef:

Waarom zou je dat niet durven?
Is gewoon kwestie van naar de wc gaan...

Met citaat reageren
Oud 19-11-2001, 15:21
Verwijderd
Citaat:
Marc S schreef:

Kwam ooit met een rode kop van de WC terug... vraagt de docente: "En is het gelukt?"

Daar ga ik me dus echt niet voor schamen.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2001, 15:22
Marc S
Marc S is offline
Citaat:
Morgan C. Hoax schreef:
Daar ga ik me dus echt niet voor schamen.
Je had er misschien bij moeten zijn

Ik keek nogal onnozel naar haar

Zo van: "Wat bedoel je?"
Met citaat reageren
Oud 19-11-2001, 15:25
Verwijderd
Citaat:
Marc S schreef:
Je had er misschien bij moeten zijn

Ik keek nogal onnozel naar haar

Zo van: "Wat bedoel je?"

Dat leek me dus juist de goede uitdrukking die je haar moest geven
Met citaat reageren
Oud 19-11-2001, 15:26
Marc S
Marc S is offline
Citaat:
Morgan C. Hoax schreef:
Dat leek me dus juist de goede uitdrukking die je haar moest geven
Ach ja, ik denk dat eens een topic over zulke momenten aanmaken op de kantine ofzo... lijkt me wel

Nu ga ik in ieder geval eerst naar Taekwondo... de mazzel
Met citaat reageren
Oud 19-11-2001, 15:29
Verwijderd
Citaat:
Marc S schreef:
Ach ja, ik denk dat eens een topic over zulke momenten aanmaken op de kantine ofzo... lijkt me wel

Nu ga ik in ieder geval eerst naar Taekwondo... de mazzel

Cya enne het lijkt me ook beter om hier maar ff de vrouwen aan het woord te laten
Met citaat reageren
Oud 19-11-2001, 15:30
wicce
wicce is offline
Citaat:
Darkcat schreef:
Citaat:
wicce schreef:

schat, was 13, was erg veeeeeel, schaamde me helemaal dood, voelde et zitte en valle en noem maar op, kortom: life was hell at the time. En dan moest ik me ook nog naartoe zetten om onopgemerkt (wat ik dacht dat et toen nodig was) naar de plee te sluipe. schaamde me echt dood, maar dat gaat gelukkig voer na een tijd
Oud 19-11-2001, 16:10
Verwijderd
ik werkte als leerling-kapster en moest helemaal in het wit gekleed zijn. ik was aan het lunchen en op een gegeven moment stond ik op en er zat een vlek bloed op de stoel. er zat een collega naast me die me niet zo mocht en graag over me roddelde. de volgende dag heb ik daar maar ontslag genomen
Met citaat reageren
Oud 19-11-2001, 17:09
Icqfreak
Icqfreak is offline
Mjah, ik logeerde een weekendje bij m'n vriend, (zat/zon/ma), zaterdag: Kut, ongesteld geworden Naar 't dorp maandverband halen enzo.. Nouja.. niet echt wat aan de hand ofzo...
Zat/zon: doorgelekt op de een of andere vage manier (thuis nooit gehad ofzo..) wit overtrek.. DAMN.. Ik voelde me echt klote... Echt, je wilt niet weten hoe je je dan voelt... Nouja, volgende nacht.. Hele nachthetzelfde gelegen. (uit de angst om weer te lekken..!) EN JA HOOR! Volgende ochtend weer een druppel.. GRRRRRRR Jemig das echt vet klote Dit is btw errug recent
Oud 19-11-2001, 17:48
choky
choky is offline
ok...
t was pas de tweede keer dat ik m'n regels had(gebruikte nog geen tampons) en ik logeerde aan de zee bij een vriendin
toen ik s'smorgens opstond...m'n hele short van m'n pyjama rood en op het onderlaken ook een beetje
(heb met een washandje en wat zeep het ergste er proberen af te schrobben...echt erg)
Oud 19-11-2001, 18:34
Sophietje12
Sophietje12 is offline
Citaat:
Darkcat schreef:
Citaat:
wicce schreef:

Gelooof me het is veel moeilijker als je een brugje bent, je hebt constant het idee dat iedereen aan je kan zien dat je ongesteld bent en durft er niet met anderen over te praten, omdat die het nog niet zijn. Als tweedeklasser ben ik veel relaxter en zijn 9 van de 14 uit mijn klas ongesteld

Oud 19-11-2001, 19:47
Citaat:
Sophietje12 schreef:
Gelooof me het is veel moeilijker als je een brugje bent, je hebt constant het idee dat iedereen aan je kan zien dat je ongesteld bent en durft er niet met anderen over te praten, omdat die het nog niet zijn. Als tweedeklasser ben ik veel relaxter en zijn 9 van de 14 uit mijn klas ongesteld
Ik was in de brugklas ook al ongesteld hoor... maar daar kan je tog gewoon overpraten met anderen? Misschien dan niet als er jongetjes bijzijn, maarja...
En de meeste meisjes werden het bij ons ook pas in de tweede idd...

Als burggertje kocht ik oowk mn eigen tampons... big deal.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2001, 19:57
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Marc S schreef:

Whahahaaaaaa!!!!!

Ik ken ook wel wat leuke dingetjes... maar niet voor op 't forum...

Nou ja... dat meisje was dus ongesteld, en wilde naar de wc. Leraar liet haar niet gaan.
Was dus de hele tijd een wanhopig gekreun daar, en zij uiteindelijk met een rode kop naar de wc rennen.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2001, 18:03
lieveknuf
lieveknuf is offline
Citaat:
choky schreef:
ok...
t was pas de tweede keer dat ik m'n regels had(gebruikte nog geen tampons) en ik logeerde aan de zee bij een vriendin
toen ik s'smorgens opstond...m'n hele short van m'n pyjama rood en op het onderlaken ook een beetje
(heb met een washandje en wat zeep het ergste er proberen af te schrobben...echt erg)
ik heb da duz ok gedaan het er zo afgeschrobd ahah was bang dat het iemand zag
Oud 22-11-2001, 19:08
Verwijderd
Citaat:
Icqfreak schreef:
Mjah, ik logeerde een weekendje bij m'n vriend, (zat/zon/ma), zaterdag: Kut, ongesteld geworden Naar 't dorp maandverband halen enzo.. Nouja.. niet echt wat aan de hand ofzo...
Zat/zon: doorgelekt op de een of andere vage manier (thuis nooit gehad ofzo..) wit overtrek.. DAMN.. Ik voelde me echt klote... Echt, je wilt niet weten hoe je je dan voelt... Nouja, volgende nacht.. Hele nachthetzelfde gelegen. (uit de angst om weer te lekken..!) EN JA HOOR! Volgende ochtend weer een druppel.. GRRRRRRR Jemig das echt vet klote Dit is btw errug recent
owwww ah das pas echt kut
volgens mij is dat echt m'n worst nightmare gewoon!!! (van iedereen denk ik wel)

hmmz....het enige wat ik zelf heb meegemaakt is toen ik 12/13 was.....af en toe een rode vlek op een stoel....

-x-

Alicia
Met citaat reageren
Oud 22-11-2001, 20:27
Onbekende
Onbekende is offline
Citaat:
Darkcat schreef:
ook zitten er altijd tampons in mn tas in geval van nood (waar bij mij vooral vriendinnen gebruik van maken, zo van: ehhhm Mir, kheb een klein probleempje... mag ik ff een tampon van jou...?)...
Altijd handig zulke mensen! Ik ben heel onregelmatig ongesteld en ik had toevallig niks bij me toen ik ongesteld was. Dus ik mijn vriendinnen vragen. We waren altijd met 8 vriendinnen en toen ik er 7 had gevraagd was er nog niemand die iets bij zich had, gelukkig de achtste wel. Het lijkt me dus toch praktisch als je weet wanneer je ongesteld wordt, maar aan de andere kant spreekt het me toch ook wel aan om niet elke vier weken ongesteld te zijn.

------------------
May the best day of your past be the worst of your future!

[Dit bericht is aangepast door Onbekende (26-11-2001).]
Oud 22-11-2001, 20:30
Verwijderd
" het is niet leuk als zoiets gebeurdt"

Met citaat reageren
Oud 23-11-2001, 09:46
bitchie
bitchie is offline
ik was een keertje op school en ik was toch toen zo ontzettend doorgelekt mijn hele witte broek was rood ( aan het kruis dan)ik had het zelf niet door dus een meisje uit mijn klas die zei heel hard he jij bent door gelekt en iedereen lachen ik heb me nog nooit zo erg geschaamd!!!!
ik kan er nu nog wel om lachen mar toen...
veel liefs
mij
Oud 23-11-2001, 10:23
Alet
Alet is offline
Citaat:
siNix schreef:
" het is niet leuk als zoiets gebeurdt"
gebeurt, als je grappig wil zijn doe het dan iig goed.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2001, 16:08
snoopy
snoopy is offline
ik was voor de tweede (!) keer ongesteld, en met m'n broertje naar het zwembad. Ik wilde eigenlijk niet gaan, maar m'n broertje wilde heel graag. Dus ik voor het eerst met tampons gaan klooien. Nou, toen stond ik op de kant, liep er zo'n heel groepje van die bitchy meisjes langs. Zegt er een: "Hé meisje, je tampontouwtje hangt uit je badpak!" echt heeel hard, en lachen met z'n allen! Stond ik daar in m'n eentje... Ik schaamde me ook best wel dat ik ongesteld was, dat was nog helemaal nieuw voor me. Ik wilde dus ook niet dat m'n broertje het wist. Maar ja, toen schaamde ik me wel. Ik heb geloof ik nog wel een bijdehante opmerking teruggemaakt, maar ja... als ze met z'n allen staan te hinniken...
Oud 24-11-2001, 09:24
Verwijderd
Ik heb een keer gehad, dat ik bij kennissen in Engeland logeerde, werd ik plotseling behoorlijk heving ongesteld.... En ik had niet genoeg bij me voor de hele week
M'n vriendin en ik zijn toen, zodra de mogelijkheid er was, bij de drogist naar binnen gesneld... 'ff shampoo halen'.
Helemaal vervelend was dat die mensen geen prullenak bij de wc hadden staan (ze waren al wat ouder).
Dus voortaan neem ik altijd genoeg mee
Met citaat reageren
Oud 24-11-2001, 16:16
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
bigmoi schreef:
Ik heb een keer gehad, dat ik bij kennissen in Engeland logeerde, werd ik plotseling behoorlijk heving ongesteld.... En ik had niet genoeg bij me voor de hele week
M'n vriendin en ik zijn toen, zodra de mogelijkheid er was, bij de drogist naar binnen gesneld... 'ff shampoo halen'.
Helemaal vervelend was dat die mensen geen prullenak bij de wc hadden staan (ze waren al wat ouder).
Dus voortaan neem ik altijd genoeg mee

mijn tante heeft ook nooit een prullenbak in de w.c., dus als ik daar ga logeren moet ik het echt meenemen naar de keuken (!), best stom...
Oud 24-11-2001, 19:13
silver_kane_freakje
silver_kane_freakje is offline
hmmzz ik heb nooit echt een blunder gehad op dat gebied(ff afkloppen tik tik)maarre ik werd het de 1e x wel op school...echt erg...en toen was al het wc papier in onze school op Toen ging ik maar mee naar het huis van een vriendinnetje, heb daar snel een voorraadje in men onderbroek gepropt Daarna snel naar huis...pff wat een rot moment zeg, de 1e x ongesteld worden!!
Oud 25-11-2001, 09:56
mif
mif is offline
Citaat:
Onbekende schreef:
Het lijkt me dus toch praktisch als je weet wanneer je ongesteld wordt, maar aan de andere kant spreekt het me toch ook wel aan om niet elke vier weken ongesteld te zijn.
Je vergeet dat je dan ook weleens om de 2/3 weken ongesteld bent.
Oud 25-11-2001, 10:06
Onbekende
Onbekende is offline
Citaat:
mif schreef:
Je vergeet dat je dan ook weleens om de 2/3 weken ongesteld bent.

Dat heb ik nog nooit meegemaakt. Het varieert bij mij tussen de 4 en de 18 (heb ik een keer gehad) weken.
Oud 25-11-2001, 11:19
Minoes
Minoes is offline
hey, dat moment was voor mij afgelopen zomervakantie. ik was in italie, en we gingen een of ander stadje bekijken. ik was dus ongesteld, en op een gegeven moment zei mn moeder, je bent nogal doorgelekt!! ik liep dus al de hele middag met een gigantische vlek op mn kont! dus wij de eerste winkel in gedoken voor een andere broek! duz dat was wel een voordeel ik kreeg zomaar een nieuiwe broek van mn mams!! :-).
Met citaat reageren
Oud 25-11-2001, 12:38
Zorkman
Zorkman is offline
wat wij jonges allemaal niet missen door ons aangeboren gebrek aan een baarmoeder..
Oud 26-11-2001, 15:32
laula
laula is offline
Is inderdaad heel vervelend als mensen geen prullenbak op de plee hebben, hebben ze bij mn vriend ook niet. Dus ik zo lang mogelijk uitstellen naar de plee te gaan, maar op een gegeven moment moet je wel! (Gelukkig ben ik daar altijd op zondag en is het dan altijd al bijna over)
Mensen, plaats altijd een prullenbak op uw toilet!
Met citaat reageren
Oud 29-11-2001, 21:21
Dark Enchantress
Dark Enchantress is offline
Oef wat ben ik blij dat ik dat nooit heb meegemaakt..al wordt ik wel elke keer spontaan ongesteld als me vriend en ik zoveel maanden hebben..

Brigitte - maja wat nie is kan nog komen
Oud 30-11-2001, 11:14
*~*DutchGirl*~*
Citaat:
Dark Enchantress schreef:
Oef wat ben ik blij dat ik dat nooit heb meegemaakt..al wordt ik wel elke keer spontaan ongesteld als me vriend en ik zoveel maanden hebben..

ook last van...alsof ze het expres doen...
Met citaat reageren
Oud 30-11-2001, 12:42
Citaat:
laula schreef:
(Gelukkig ben ik daar altijd op zondag en is het dan altijd al bijna over)
Dat is het handige van de pil of een regelmatige menstruatie; je weet precies waar je aan toe bent

En inderdaad is het wel handig als mensen (ook al zijn ze zelf niet ongesteld) een prullebakje hebben staan op de wc... wij hebben dr zelf ook eentje... en als iemand er niet eentje heeft staan spoel ik soms ook weleens stiekem een tampon door de plee...

Cat

Met citaat reageren
Oud 30-11-2001, 20:50
DruidessI
DruidessI is offline
Citaat:
bitchie schreef:
ik was een keertje op school en ik was toch toen zo ontzettend doorgelekt mijn hele witte broek was rood ( aan het kruis dan)ik had het zelf niet door dus een meisje uit mijn klas die zei heel hard he jij bent door gelekt en iedereen lachen ik heb me nog nooit zo erg geschaamd!!!!
ik kan er nu nog wel om lachen mar toen...
veel liefs
mij
Stelregel 1:
Daarom moet je ook nooit een witte broek
aandoen als je ongesteld bent!

Suzan
Oud 01-12-2001, 16:39
Verwijderd
Ehm...
*denkt diep na*

Ik was vroeger altijd heel onregelmatig en hevig ongesteld. Het was Oud & Nieuw en m'n vriend bleef logeren. 's Ochtends voelde ik, toen ik gelukkig bijna onder de douche stond, iets langs mijn been lopen. Naja, niets aan de hand natuurlijk. Maar 's nachts gingen we de stad in en ik voelde alles gewoon de hele tijd lekken.. dan voel je je zó smerig...
's Nachts in bed kon ik alleen maar stil liggen. Met opzet had ik een pyjama broek aangedaan, maar 's ochtends bleek toch dat ik best wel had doorgelekt Is niet leuk als je dat hebt wanneer je vriend er is, vooral niet als hij je dan met zo'n vage glimlach aankijkt
Met citaat reageren
Oud 02-12-2001, 20:27
Deniece
Deniece is offline
uhm ik spoel de tampons altijd door... Of is dat iets vreemds... ?
Met citaat reageren
Oud 03-12-2001, 18:02
Verwijderd
Citaat:
Deniece schreef:
uhm ik spoel de tampons altijd door... Of is dat iets vreemds... ?
Hmmm... moet je niet doen... raakt de boel van verstopt.. en geloof me, ook met een heel klein tamponnetje is er de kans dat je de boel verstopt..
Met citaat reageren
Oud 03-12-2001, 19:54
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Andijvie schreef:
Hmmm... moet je niet doen... raakt de boel van verstopt.. en geloof me, ook met een heel klein tamponnetje is er de kans dat je de boel verstopt..

ja, want dan zet de tampon uit (wat natuurlijk ook de bedoeling is van een tampon...), en dan verstopt de boel. Is vooral het geval bij oude rioleringen, geloof ik.

Oud 03-12-2001, 20:09
X-je
X-je is offline
bij mij lost die tampon op, die gaat uit elkaar als ik die in wc gooi.

X-je
Oud 03-12-2001, 21:55
Me_Myself_and_I
Me_Myself_and_I is offline
Ik ben 1 keer, gelukkig veilig thuis op zondag(=hangdag), doorgelekt. Dat was op zich helemaal niet erg, want er was niemand thuis, maar sindsdien heb ik een beetje een doorlekfobie ofzo Ik denk altijd: als het TOEN onverwachts kon komen, kan dat op elk moment gebeuren. Ik heb een vrij regelmatige menstruatie, maar nu ben ik heel vaak bang dat ik doorgelekt ben Heel vreemd, zonder enige aanleiding zou ik dan opeens kunnen zweren dat er een vlek in m'n broek zit en dan ga ik me verbeelden dat mensen over me praten en om me lachen.. Is niet fijn! Het is overigens bij die ene keer gebleven, maar ik heb zooooooo vaak het gevoel dat ik het weer heb.. Heel raar. Hebben meer mensen dat hier?

xxx
Eefje
Met citaat reageren
Oud 03-12-2001, 22:54
Verwijderd
ik was laatst bij een meeting HEEEEEL ERG doorgelekt, angezien die mini tampons toch te klein waren... alleen ik kende al die meeting mensen goed dus t wasl wel geinig alleen wel o benend de hele avond door gegaan...
Met citaat reageren
Oud 04-12-2001, 07:26
de wijze jodokus
de wijze jodokus is offline
Citaat:
Mortischa schreef:
ik was laatst bij een meeting HEEEEEL ERG doorgelekt, angezien die mini tampons toch te klein waren... alleen ik kende al die meeting mensen goed dus t wasl wel geinig alleen wel o benend de hele avond door gegaan...

hehe lol... kvind toch dat jullie nog een 'jaap en de tampon foto' moeten maken ;0
Oud 06-12-2001, 15:29
Dark Enchantress
Dark Enchantress is offline
Citaat:
*~*DutchGirl*~* schreef:
ook last van...alsof ze het expres doen...
Jaaa echt gemeen..maar ik ben sinds een week aan de pil dus k hoop dat het nu beter gaat

Regels voor berichten