![]() |
|
Ik heb niet egt embarrasing moments wat dat betreft... toen ik de pil nog niet slikte (en dus nog niet precies wist wanneer ik ongesteld werd), droeg ik rond die dagen gewoon standaard een inlegkruisje of een minitampon... ook zitten er altijd tampons in mn tas in geval van nood (waar bij mij vooral vriendinnen gebruik van maken, zo van: ehhhm Mir, kheb een klein probleempje... mag ik ff een tampon van jou...?)...
Ik ben nog nooit doorgelekt ofzo... het enige embarrasing moment was voor een leraar van mij, een paar jaar terug. Ik mocht van hem niet naar de wc, en ik keihard: 'maar ik ben ongesteld!'. En hij: 'dat zeggen ze altijd', toen heb ik een tampon uit mn tas gehaald, en gezegd: 'hier, een tampon, en die ga ik NU meenemen naar de plee...' De arme man heeft nooit meer geklaagd ![]() Cat |
![]() |
|||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
ik werkte als leerling-kapster en moest helemaal in het wit gekleed zijn. ik was aan het lunchen en op een gegeven moment stond ik op en er zat een vlek bloed op de stoel. er zat een collega naast me die me niet zo mocht en graag over me roddelde. de volgende dag heb ik daar maar ontslag genomen
![]() |
![]() |
|
![]() |
Mjah, ik logeerde een weekendje bij m'n vriend, (zat/zon/ma), zaterdag: Kut, ongesteld geworden
![]() Zat/zon: doorgelekt op de een of andere vage manier (thuis nooit gehad ofzo..) wit overtrek.. DAMN.. Ik voelde me echt klote... Echt, je wilt niet weten hoe je je dan voelt... Nouja, volgende nacht.. Hele nachthetzelfde gelegen. (uit de angst om weer te lekken..!) EN JA HOOR! Volgende ochtend weer een druppel.. GRRRRRRR Jemig das echt vet klote ![]()
|
![]() |
ok...
t was pas de tweede keer dat ik m'n regels had(gebruikte nog geen tampons) en ik logeerde aan de zee bij een vriendin toen ik s'smorgens opstond...m'n hele short van m'n pyjama rood en op het onderlaken ook een beetje (heb met een washandje en wat zeep het ergste er proberen af te schrobben...echt erg)
|||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
En de meeste meisjes werden het bij ons ook pas in de tweede idd... Als burggertje kocht ik oowk mn eigen tampons... big deal. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik ken ook wel wat leuke dingetjes... maar niet voor op 't forum... ![]() Nou ja... dat meisje was dus ongesteld, en wilde naar de wc. Leraar liet haar niet gaan. Was dus de hele tijd een wanhopig gekreun daar, en zij uiteindelijk met een rode kop naar de wc rennen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() volgens mij is dat echt m'n worst nightmare gewoon!!! (van iedereen denk ik wel) hmmz....het enige wat ik zelf heb meegemaakt is toen ik 12/13 was.....af en toe een rode vlek op een stoel.... ![]() -x- Alicia |
![]() |
||
Citaat:
------------------ May the best day of your past be the worst of your future! [Dit bericht is aangepast door Onbekende (26-11-2001).]
|
ik was een keertje op school en ik was toch toen zo ontzettend doorgelekt mijn hele witte broek was rood ( aan het kruis dan)ik had het zelf niet door dus een meisje uit mijn klas die zei heel hard he jij bent door gelekt en iedereen lachen ik heb me nog nooit zo erg geschaamd!!!!
ik kan er nu nog wel om lachen mar toen... veel liefs mij
|
ik was voor de tweede (!) keer ongesteld, en met m'n broertje naar het zwembad. Ik wilde eigenlijk niet gaan, maar m'n broertje wilde heel graag. Dus ik voor het eerst met tampons gaan klooien. Nou, toen stond ik op de kant, liep er zo'n heel groepje van die bitchy meisjes langs. Zegt er een: "Hé meisje, je tampontouwtje hangt uit je badpak!" echt heeel hard, en lachen met z'n allen! Stond ik daar in m'n eentje...
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Ik heb een keer gehad, dat ik bij kennissen in Engeland logeerde, werd ik plotseling behoorlijk heving ongesteld.... En ik had niet genoeg bij me voor de hele week
![]() M'n vriendin en ik zijn toen, zodra de mogelijkheid er was, bij de drogist naar binnen gesneld... 'ff shampoo halen'. Helemaal vervelend was dat die mensen geen prullenak bij de wc hadden staan (ze waren al wat ouder). Dus voortaan neem ik altijd genoeg mee ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
hmmzz ik heb nooit echt een blunder gehad op dat gebied(ff afkloppen
![]() ![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
hey, dat moment was voor mij afgelopen zomervakantie. ik was in italie, en we gingen een of ander stadje bekijken. ik was dus ongesteld, en op een gegeven moment zei mn moeder, je bent nogal doorgelekt!! ik liep dus al de hele middag met een gigantische vlek op mn kont! dus wij de eerste winkel in gedoken voor een andere broek! duz dat was wel een voordeel ik kreeg zomaar een nieuiwe broek van mn mams!! :-).
|
![]() |
|
Is inderdaad heel vervelend als mensen geen prullenbak op de plee hebben, hebben ze bij mn vriend ook niet. Dus ik zo lang mogelijk uitstellen naar de plee te gaan, maar op een gegeven moment moet je wel! (Gelukkig ben ik daar altijd op zondag en is het dan altijd al bijna over)
Mensen, plaats altijd een prullenbak op uw toilet! |
![]() |
||
Citaat:
![]() En inderdaad is het wel handig als mensen (ook al zijn ze zelf niet ongesteld) een prullebakje hebben staan op de wc... wij hebben dr zelf ook eentje... en als iemand er niet eentje heeft staan spoel ik soms ook weleens stiekem een tampon door de plee... ![]() Cat |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Daarom moet je ook nooit een witte broek aandoen als je ongesteld bent! ![]() Suzan
|
Verwijderd
|
Ehm...
*denkt diep na* Ik was vroeger altijd heel onregelmatig en hevig ongesteld. Het was Oud & Nieuw en m'n vriend bleef logeren. 's Ochtends voelde ik, toen ik gelukkig bijna onder de douche stond, iets langs mijn been lopen. Naja, niets aan de hand natuurlijk. Maar 's nachts gingen we de stad in en ik voelde alles gewoon de hele tijd lekken.. dan voel je je zó smerig... 's Nachts in bed kon ik alleen maar stil liggen. Met opzet had ik een pyjama broek aangedaan, maar 's ochtends bleek toch dat ik best wel had doorgelekt ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Ik ben 1 keer, gelukkig veilig thuis op zondag(=hangdag), doorgelekt. Dat was op zich helemaal niet erg, want er was niemand thuis, maar sindsdien heb ik een beetje een doorlekfobie ofzo
![]() ![]() xxx Eefje |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
wanneer kun je niet zwanger raken ? Horsewhisperer | 11 | 25-03-2011 09:06 | |
Lichaam & Gezondheid |
puberteid mediasarah | 20 | 17-10-2009 22:04 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Zwangerschapstopic Bloem | 500 | 05-11-2006 19:54 | |
Verhalen & Gedichten |
BOEKBESPREKING: Buitenstaanders - Renate Dorrestein Vlooienband | 59 | 21-09-2002 10:45 | |
Lichaam & Gezondheid |
kan ik zwanger zijn? Starrie | 34 | 03-07-2002 11:41 | |
Lichaam & Gezondheid |
vruchtbaar? a_bonneur | 7 | 07-05-2002 18:31 |