Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
(by the way: nuttig antwoord dat je erbij hebt gezet hoor...) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maar iiig hebben ze hun fans wel redelijk in de kou laten staan door zo lang met een nieuw album te komen, waarvan het enige positieve puntje het 'heavy' gitaargeluid is (dat uit een pedaal komt). maar ok, ze waren origineel. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
en idd, korn was en is origineel. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() nb: ik vind de nieuwe Korn een goed album
||
Citaat:
![]() Maar het was echt geweldig!! Heerlijk gewoon - ben daar echt helemaal uit m'n dak gegaan En het leuke is (wat ik al eerder zei) dat ze het zelf zichtbaar ook erg leuk vonden - zelfs bij Jon kon er een lachje vanaf ![]()
||
Citaat:
herlees je eigen tekst eens, "vroeger waren meeste mensen die naar korn luisterden meelopertjes". Nee, vroeger was dat niet zo. Tegenwoordig kan dat best zo zijn... wat ik alleen wou zeggen is dat ik ervan baal dat iedereen ze eerst geweldig vond en nu zo klote. Ze mogen dat op zich wel vinden, zelf vind ik dat ook best wel (al waren ze wel goed op LL), maar om nou alle anderen te gaan afzeiken gaat me te ver! Muziek is niet voor de meelopertjes( die OF iemand zogenaamd geweldig vinden terwijl ze dat niet doen, OF iemand zitten af te zeiken terwijl ze eigenlijk nog wel respect voor hen hebben), maar voor de true fans...daar gaat het bij mij om. Korn die is een van de origineelste bands ooit, origineler dan meeste bands waar jij naar luisterd. Want die hebben erg veel van hun muziektechnieken van Korn gestolen!!!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Korn concert afgelast! Sacrilege | 15 | 13-06-2006 14:49 | |
Muziek |
Het grote "zeik eens een alto af" topic Eresh'kigål | 384 | 06-08-2004 11:58 | |
Muziek |
eerste concert Stamping Zhanz | 163 | 27-01-2004 13:46 | |
Muziek |
korn, slipknot en metalica concert my-number-666 | 4 | 19-12-2003 20:13 | |
Muziek |
KoRn Concert blaze | 12 | 05-09-2002 23:34 | |
De Kantine |
zekere verwachting ]{ing | 32 | 05-07-2002 22:31 |