Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-08-2002, 10:54
Rioto
Citaat:
wallflower schreef:
*blah*

Korn maakt gewoon goede muziek, je kan hoogstens zeggen dat je het niet mooi vind, maar er valt niet te ontkennen dat ze gewoon goed en origineel zijn
ik vind het helemaal RUK....ik maak zelf wel uit of ik het goed en origneel vind
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-08-2002, 11:44
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
Maypole schreef:

ik vind het helemaal RUK....ik maak zelf wel uit of ik het goed en origneel vind
origineel maak jij helemaal niet uit. Of iets origineel is of niet is een feit. Korn was origineel, dat staat vast. 6 of 7 snarige bassen begonnen bij hun bijvoorbeeld.
Oud 23-08-2002, 12:40
Rioto
Citaat:
jnieuwelaar schreef:

origineel maak jij helemaal niet uit. Of iets origineel is of niet is een feit. Korn was origineel, dat staat vast. 6 of 7 snarige bassen begonnen bij hun bijvoorbeeld.
ja tuuurlijk gast als jij het zegt
Met citaat reageren
Oud 23-08-2002, 13:37
Verwijderd
Citaat:
Maypole schreef:

ja tuuurlijk gast als jij het zegt
jnieuwelaar heeft gelijk hoor. Het gebruik van die 7-snarige toestellen stond op het punt van uitsterven, totdat koRn kwam oprukken. Ga maar eens na in de muziekhandel.

(by the way: nuttig antwoord dat je erbij hebt gezet hoor...)
Met citaat reageren
Oud 23-08-2002, 15:10
Verwijderd
Citaat:
jnieuwelaar schreef:
7 snarige? ik dacht dat fieldy een 6-snarige gebruikte. maar op mtv zag ik dat ie een 5 snarige gebruikte
maar iiig hebben ze hun fans wel redelijk in de kou laten staan door zo lang met een nieuw album te komen, waarvan het enige positieve puntje het 'heavy' gitaargeluid is (dat uit een pedaal komt).
maar ok, ze waren origineel.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2002, 16:18
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
wouszer schreef:
7 snarige? ik dacht dat fieldy een 6-snarige gebruikte. maar op mtv zag ik dat ie een 5 snarige gebruikte
maar iiig hebben ze hun fans wel redelijk in de kou laten staan door zo lang met een nieuw album te komen, waarvan het enige positieve puntje het 'heavy' gitaargeluid is (dat uit een pedaal komt).
maar ok, ze waren origineel.
Drummer zat nou eenmaal met problemen met zijn elleboog. Daardoor kon er niet eerder opgenomen worden. Daarna is alles wel veel te lang uitgesteld. Maar er zijn genoeg bands die 4 jaar niks uitbrengen en die fans sterven ook niet uit.
Oud 23-08-2002, 17:04
Verwijderd
Citaat:
PHaRMaCoN schreef:
als jij begint met cliche beelden van brugklassers met korn-shirts ( ik ken ze ook...heel aardige mensen.....ik kweek ze ) kunnen wij ook gaan beginnen over blackmetal liefhebbers met corpse-paint en zwaarden in een bos.....
ik heb het ook niet zo op die bm-trollen die zeer true met bijlen en corpse-paint zichzelf belachelijk maken.

en idd, korn was en is origineel.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2002, 10:59
Verwijderd
Citaat:
jnieuwelaar schreef:
Drummer zat nou eenmaal met problemen met zijn elleboog. Daardoor kon er niet eerder opgenomen worden. Daarna is alles wel veel te lang uitgesteld. Maar er zijn genoeg bands die 4 jaar niks uitbrengen en die fans sterven ook niet uit.
heb je gelijk in. maar toch, ze gaven wel een beetje valse verwachtingen van 'untouchables'.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2002, 12:41
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
wouszer schreef:
heb je gelijk in. maar toch, ze gaven wel een beetje valse verwachtingen van 'untouchables'.
Een beetje? Heel veel vind ik.
Oud 24-08-2002, 12:52
Carn
Carn is offline
gewoon niet zeiken en er wel of niet naar luisteren.
Oud 24-08-2002, 12:52
Ce-El-Wan
Ce-El-Wan is offline
Citaat:
jnieuwelaar schreef:

Een beetje? Heel veel vind ik.
doen bands dat niet altijd dan? Elke band zegt dat het komende album z'n beste/hardste/snelste alle tijden wordt, en vaak wordt je dan teleurgesteld, maar ja... daar ben k zo onderhand wel aan gewend geraakt.

nb: ik vind de nieuwe Korn een goed album
Oud 24-08-2002, 13:18
Verwijderd
Citaat:
Carn schreef:
gewoon niet zeiken en er wel of niet naar luisteren.
ik pak vanavond wel op tv/internet het concertje op lowlands mee, van 10 tot 11 dacht ik?
Met citaat reageren
Oud 24-08-2002, 15:37
Carn
Carn is offline
hmm, crap, kan iemand dat op zn comp pleuren ?
Oud 24-08-2002, 18:48
Kazanka
Kazanka is offline
het concert word geweldig, ik ga erheen
Oud 24-08-2002, 18:59
Verwijderd
Citaat:
Carn schreef:
hmm, crap, kan iemand dat op zn comp pleuren ?
het blijft de komende tijd op 3voor12.vpro.nl staan denk ik.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2002, 18:59
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
Kazanka schreef:
het concert word geweldig, ik ga erheen
dat weet je niet
Oud 24-08-2002, 21:16
Verwijderd
oh, dat concertje schijnt toch niet zo zichtbaar te zijn op internet, volgende keer beter
Met citaat reageren
Oud 25-08-2002, 18:13
Kazanka
Kazanka is offline
Citaat:
jnieuwelaar schreef:

dat weet je niet
vrijdag zal ik het weten....of donderdagnacht
Oud 25-08-2002, 18:42
Verwijderd
koRn op PP was echt ontzettend goed, wat een energie en wat een goeie sound en wat een energie..
Met citaat reageren
Oud 26-08-2002, 17:07
Pharmacon
Pharmacon is offline
korn op lowlands heerschte ook aan alle kanten.....het is alleen wel te merken dat meneer Davis een tijdje stil heeft gezeten Ik las laatst ook dat ie geen foto's meer liet maken...
Oud 26-08-2002, 17:10
mixtape
mixtape is offline
Citaat:
PHaRMaCoN schreef:
korn op lowlands heerschte ook aan alle kanten.....het is alleen wel te merken dat meneer Davis een tijdje stil heeft gezeten Ik las laatst ook dat ie geen foto's meer liet maken...
schaamt ie zich voor z'n buikje?
Maar het was echt geweldig!! Heerlijk gewoon - ben daar echt helemaal uit m'n dak gegaan
En het leuke is (wat ik al eerder zei) dat ze het zelf zichtbaar ook erg leuk vonden - zelfs bij Jon kon er een lachje vanaf
Oud 27-08-2002, 10:11
fruitmand
fruitmand is offline
Citaat:
snees schreef:

zeg ik IEDEREEN? nee, leer eens lezen.

kijk bijvoorbeeld naar de bruggers op mijn school, minstens 10 hebben Korn shirts. dat hoeft natuurlijk niets te zeggen, maar ik trek zo m'n conclusies.
wat een smartass

herlees je eigen tekst eens, "vroeger waren meeste mensen die naar korn luisterden meelopertjes". Nee, vroeger was dat niet zo. Tegenwoordig kan dat best zo zijn...
wat ik alleen wou zeggen is dat ik ervan baal dat iedereen ze eerst geweldig vond en nu zo klote. Ze mogen dat op zich wel vinden, zelf vind ik dat ook best wel (al waren ze wel goed op LL), maar om nou alle anderen te gaan afzeiken gaat me te ver! Muziek is niet voor de meelopertjes( die OF iemand zogenaamd geweldig vinden terwijl ze dat niet doen, OF iemand zitten af te zeiken terwijl ze eigenlijk nog wel respect voor hen hebben), maar voor de true fans...daar gaat het bij mij om. Korn die is een van de origineelste bands ooit, origineler dan meeste bands waar jij naar luisterd. Want die hebben erg veel van hun muziektechnieken van Korn gestolen!!!
Reageren

Regels voor berichten