Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
had ik ook gedaan... maar volgens goed geïnformeerde bronnen zou t beter staan bij muziek ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
nee geen eigen muziek... maar k hou er meer van mn volume van mn stereo wat optimaal te benutten (zie hier )... als je t zachtjes luisterd gaat dr zo'n hoop kwaliteit verloren!!
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Ik dacht eraan om mn buur richting de kamer van mn huisgenoot met van die zwarte isolatie noppen te beplakken (als je begrijpt wat ik bedoel)... is dat een optie?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
even tussendoor: bedankt voor alle reacties zeg! Golfkarton onder de speakers...dus gewoon n flinke doos aan stukken knippen? en een laag of wat aan elkaar bevestigen? Ik heb ook eens gehoord dat piepschuim schijnt te werken? Klopt dat? haha @ magnetron... ik heb n combi die ook aan de buitenkant flink opwarmt, dus daar ga ik mn speakers maar niet aan wagen ![]()
||
Citaat:
Wat je ook kan doen is je boxen ophangen in touw. Schijnt ook perfect te werken. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() maar dit is best offtopic ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Als je een student bent kan je het simpelweg niet goed isoleren, omdat dat veel te veel kost. De beroemde 'zwarte puntige matjes' matjes van de doe-het-zelf zaken werken alleen tegen reflectie en isoleren bijna niets ( iig niet de sub die je weg wilt hebben) de isofix en glaswol enz, is ook niet fijn, ten eerste moet je dan een muur bouwen waar dit in moet, en echt veel doet het ook weer niet , die platen zijn overigens wel perfect voor een absorber die wel weer goede subs wegeet. Gewoon van latjes een frame maken en 2 platen erin leggen, ophangen aan het het plafond en blij ben je. Maargoed, voor echte isolatie moet je toch echt gewoon duizenden eurie's neerleggen.
Have fun :http://forum.ecoustics.com/bbs/messa...79/128699.html
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Eisen voor de geluidsisolatie van een tussenwand Go | 28 | 15-11-2006 17:46 | |
Verkeer & Vervoer |
Auto ervaringen Verwijderd | 136 | 03-01-2006 19:14 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Profielwerkstuk Natuurkunde 2 VWO. squat | 10 | 07-06-2003 18:56 | |
De Kantine |
Aan wat in je huis kan jij je ergeren? Static Dollie | 59 | 14-02-2003 12:51 | |
Muziek |
Oefenruimte in rijtjeshuis Q | 21 | 24-12-2002 18:31 | |
Software & Hardware |
Zo stil mogelijke pc? ick | 4 | 19-09-2001 16:29 |