Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Verder ben ik in veel dingen een perfectionist, maar aangezien het onmogelijk waar te maken is om altijd alles perfect te doen, botst ik vaak met mezelf.
||
Citaat:
Ik ben slechts op het gebied van taal een perfectionist.
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik ben een taalpurist en een betweter, maar de taalpurist in mij is de laatste tijd een beetje nonactief, heb ik zo het idee, aangezien ik opeens soms moet nadenken over of ik wel een goed lopende zin heb of niet. Het breekt me op. ![]() Wat betreft werk en school ben ik niet echt perfectionistisch als ik dingen zelf moet doen, ben vaak te laat met het inleveren van dingen enzo. Maar vooralsnog weiger ik samen te werken met lui, aangezien ze er meestal niks van bakken. Vaak genoeg maak ik dan ook dat hele fokking werkstuk omdat ik graag hoger dan een vier wil halen. Dat werkt nogal tegen mij, want iedereen wil dan graag bij me in het groepje. Brr. Wat tekenen betreft ben ik wél een perfectionist, en ik heb er een godvergeten hékel aan als lui me gaan wijzen op mijn fouten, want doorgaans heb ik die al lang gezien. Dus dan zeg ik "Ja, dat weet ik" en dat vinden ze weer arrogant en willen ze ruzie. Ik laat liever geen tekeningen zien aan mensen, tenzij ik er echt tevreden over ben. Uiterlijk kan me gestolen worden in de zin van, ik ga echt niet elke dag moeite doen met make-up en troep. Sterker nog, ik was ooit een maandlang m'n haarborstel kwijt en toen heb ik die maand m'n haar niet gekamd. Niks mis met gewoon elke dag je haar wassen met een shitload aan cremespoeling. Beats het lopen naar een winkelcentrum om een nieuwe haarborstel te kopen. ![]() Verder wilde ik nog iets zeggen, maar ik ben vergeten was, dus euh, laat maar. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat: