Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-12-2005, 16:00
Verwijderd
Citaat:
Slarotimov schreef op 08-12-2005 @ 21:40 :
Iedereen is tegenwoordig in Nederland vaak pro palestijns...
Ik juist niet , ik ben pro Israelisch(Joods)
Mensen zoals Greta Duisenberg moeten eens naar de waarheid kijken, en beseffen dat ze niet alleen de jodenhaat stimuleren maar ook nog eens pro terroristisch zijn terwijl heel Nederland daar toch weer tegen is, vorm een eigen mening en omdat we geen moslims mogen haten gaan we de Joden maar haten..
Als iemand hier nog iets aan toetevoegen heeft?
Ga jij maar fijn achter je playstationtje zitten en hou verders je mond.
Advertentie
Oud 09-12-2005, 16:10
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
S. schreef op 09-12-2005 @ 14:57 :
Arg, kun je dat zelf niet bedenken?!
Nee, eigenlijk niet. In Israel is het niet alsof je je burgerrechten verliest als je niet Joods bent, dus waarover je nieuwste examplaar van copypaste spam nu weer bazelde vat ik absoluut niet.

(de eerste die komt met de Palestijnen als tegen voorbeeld zal ik faliekant uitlachen omdat die onder de PA vallen, en niet Israel.)
Oud 09-12-2005, 16:47
Rohit
Rohit is offline
Citaat:
T_ID schreef op 09-12-2005 @ 16:10 :
Nee, eigenlijk niet. In Israel is het niet alsof je je burgerrechten verliest als je niet Joods bent, dus waarover je nieuwste examplaar van copypaste spam nu weer bazelde vat ik absoluut niet.
Waarom krijgen joden wereldwijd het recht om in Israel te wonen, terwijl er miljoenen Palestijnse vluchtelingen zijn?
Oud 09-12-2005, 16:54
Verwijderd
Citaat:
S. schreef op 09-12-2005 @ 15:34 :
(...)

Verschillende historici zijn ook jarenlang belemmerd in hun onderzoek hiernaar, dat is waar de Iraanse leider op doelde.
Nou komop, Ahmadinejad doet dit echt niet allemaal omdat hij de objectieve wetenschap als hoogste doel heeft. Die gast haat Israel gewoon.
Oud 09-12-2005, 17:18
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Kshatriya schreef op 09-12-2005 @ 16:47 :
Waarom krijgen joden wereldwijd het recht om in Israel te wonen, terwijl er miljoenen Palestijnse vluchtelingen zijn?
Geen idee, ik heb werkelijk keine ahnung waarom de PA daar nog geen oplossing voor heeft gevonden.

Verder gooit natuurlijk de hamas, hezbollah etc roet in het eten.
Oud 09-12-2005, 17:20
dingokoning
dingokoning is offline
Citaat:
T_ID schreef op 09-12-2005 @ 17:18 :
Geen idee, ik heb werkelijk keine ahnung waarom de PA daar nog geen oplossing voor heeft gevonden.

Leuk, en waarom niet voordat de PA ook echte enige autoriteit had. Gezien de situatie nu hebben de PA enige autoriteit maar de
situatie daarvoor?
Oud 09-12-2005, 17:26
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
dingokoning schreef op 09-12-2005 @ 17:20 :
Leuk, en waarom niet voordat de PA ook echte enige autoriteit had. Gezien de situatie nu hebben de PA enige autoriteit maar de
situatie daarvoor?
Tja, het is lullig voor ze dat de Arabische wereld samen met hen oorlog ging voeren tegen Israel, want daardoor hebben ze elke vorm van respect verloren. Arafats half-terreur half-diplomatieke leiderschap schoot ook niet erg op.

Ze hadden er plenty aan kunnen doen in het verleden, maar dat is nooit gebeurd, hun eigen schuld vrees ik dan.

Ook is de PLO/PA nooit door de Palestijnen zelf afgezet ofzo, dus tja.. Wat de rest van de wereld er dan mee aan moet...
Oud 09-12-2005, 20:51
Supreme Dutch
Citaat:
Love & Peace schreef op 09-12-2005 @ 14:15 :
Ik begrijp de starre houding om onderzoek tegen te houden niet helemaal. Want al zouden er geen 6, maar 4 miljoen (ofzo) mensen zijn gedood, het neemt toch niks weg van de verschrikkelijkheid?
Ik ben een tijdje terug al op de vingers getikt wegens Holocaust-ontkenning.. Ik had een sig. met "Die 1 aprilgrap met die 6 miljoen is behoorlijk uit de hand gelopen" en dat werd niet gewaardeerd. Ik wil hierbij de holocaust niet ontkennen, er zijn duidelijke bewijzen voor de transportatie van Joden.. en waarom zouden die mensen zonder reden getransporteerd worden? Niet omdat ze zo hard nodig waren als werkkracht. Ik denk echter wel dat het hele verhaal lichtelijk overtrokken word en zelfs uitgebuit door de Holocaust-industrie. Mensen worden jaarlijks geindoctrineerd met 10-tallen films, honderden nieuwsberichten.. en zodra er 1 slecht ding word gezegd over de Joden dan ben je meteen een Anti-Semiet = voorstander van de Holocaust. Uit bronnen van de Israelische geheime dienst is ooit een getal van 3.3 miljoen Joden naar voren gekomen.. Dat is nog 3.3 miljoen doden teveel.. maar ook de helft van het getal waar wij dagelijks mee doodgegooid worden.. Ze weten de enorme verliezen alleen wel erg goed uit te buiten.. 20 miljoen doden onder Stalin? Daar zie ik geen postergrote advertenties van hangen op het station.. "Vroeger ging hiervandaan de trein naar Auschwitch" Ja, toen reed ie in elk geval wel op tijd.. Het is heel erg wat er gebeurt is, dat wil ik zeer zeker niet ontkennen.. en mensen moeten er ook aan herinnerd worden zodat de situatie zich niet opnieuw voordoet, maar maak er in godsnaam geen hele industrie van met films, reclamecampagnes en smartegeld..
Oud 09-12-2005, 22:48
Verwijderd
Citaat:
FaZ schreef op 09-12-2005 @ 01:31 :
Als je een discussie wil aanwakkeren is het vaak handig om dit op basis te doen van een uitgevoerde enquête of wetenschappelijk onderzoek. Op deze manier wek je namelijk de indruk dat je geen kennis van zaken hebt. En dat is erg jammer.

Wat is de waarheid, en welke jodenhaat? Zoveel generalisaties in één post heb ik nog nooit gezien.

Als je een punt wil maken is het ook handig om dus een verwijzing te maken naar een naslagwerk en de relevantie van je stelling te benadrukken.

Ik ben zelf overigens van mening dat het niet mogelijk is om in deze zaak een kant te kiezen. Als je deze problematiek nadere bestudeerd dan is dit voor mij de conclusie. Degene die verweten kan worden voor alle problemen zijn de westerse mogendheden die de staat Israël hebben gesticht , en op de lange termijn lagen de problemen dan ook nogal voor de hand. Palestijnen hebben een stuk land moeten inleveren, vandaar de ontevredenheid. Bovendien hebben ze altijd op veel minder financiële steun kunnen rekenen en is de levensstandaard bedroevend lager als bij de joodse inwoners. Dus een lage levensstandaard wakkert ontevredenheid aan. Consequentie; mensen gaan zich verzetten. De joodse samenleving daarentegen, heeft het zwaar gehad in de vele oorlogen en in de 2e wereldoorlog. En de maatschappij is hierdoor ook verhard in de gedachtengang met betrekking tot de buren.

Kortom, ik raad je aan om de volgende keer wat genuanceerder een topic te openen, helaas vrees ik dat je hier voor niet de intellectuele capaciteiten bezit.
als ik zeg dat ik het niet eens ben met de pro palestijnse houding tegenwoordig dan is dat mijn MENING, ik denk niet dat ik voor mijn mening een recentie moet plaatsen, het is alleen de bedoeling om een discussie aan te spannen over dit onderwerp, waarbij anderen ARGUMENTEN mogen geven waarom zij het er wel of niet mee eens zijn, daarbij kan je misschien beter wel iets bij zetten,.....

dus hou het bij het onderwerp en ga er alstublieft neit op in of ik wel of niet de intelectuele capaciteiten heb, dat komt nog wel als ik mijn argumenten weerleg
Oud 09-12-2005, 22:50
Verwijderd
zijn er mensen die niet in de holocaust geloven????
ga eens wat geschiedenisboeken na, bezoek auschwitz(?) of als je neit al te ver wil reizen Westerbork, sta je daarna bijna te janken
Oud 09-12-2005, 22:51
Rohit
Rohit is offline
Ik weet niet of ik in de holocaust geloof, dat moet ik eerst vragen aan Gretta Duisenberg.
Oud 09-12-2005, 23:34
Supreme Dutch
Citaat:
Slarotimov schreef op 09-12-2005 @ 22:50 :
zijn er mensen die niet in de holocaust geloven????
ga eens wat geschiedenisboeken na, bezoek auschwitz(?) of als je neit al te ver wil reizen Westerbork, sta je daarna bijna te janken
Er staat op Internet van ene David ???? (notabene zelf een Jood) die in Auschwitz is opgenomen en die een iets ander beeld schetst dan wat wij normaliter in de media te zien krijgen. Bijv. dat Zyklon B vrij lastig te gebruiken is met betrekking tot volkerenmoord.. en dat de schoorstenen op Auschwitz er door de Russen zijn opgezet.. en dat Auschwitz een zwembad had.. Opzich best interessant.. en wat je ervan geloofd moet je maar voor jezelf beoordelen.. Ik zal de naam even opzoeken..
Oud 10-12-2005, 00:00
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Supreme Dutch schreef op 09-12-2005 @ 23:34 :
Er staat op Internet van ene David ???? (notabene zelf een Jood) die in Auschwitz is opgenomen en die een iets ander beeld schetst dan wat wij normaliter in de media te zien krijgen. Bijv. dat Zyklon B vrij lastig te gebruiken is met betrekking tot volkerenmoord.. en dat de schoorstenen op Auschwitz er door de Russen zijn opgezet.. en dat Auschwitz een zwembad had.. Opzich best interessant.. en wat je ervan geloofd moet je maar voor jezelf beoordelen.. Ik zal de naam even opzoeken..
laffo
Oud 10-12-2005, 00:28
Prof
Prof is offline
Citaat:
l0lz0r
op vakantie naar camping Auschwitz met zwembad
Oud 10-12-2005, 00:43
Supreme Dutch
Citaat:
Prof schreef op 10-12-2005 @ 00:28 :
l0lz0r
op vakantie naar camping Auschwitz met zwembad
Dat nog net niet.. maar hij vermeld wel dat tijdens de tour het Zwembad neit aan bod komt.. omdat dat een vertekend beeld zou geven..
Oud 10-12-2005, 00:44
Supreme Dutch
Citaat:
McCaine schreef op 10-12-2005 @ 00:00 :
laffo
wat?
Oud 10-12-2005, 01:15
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Supreme Dutch schreef op 10-12-2005 @ 00:44 :
wat?
t is verbluffend wat een onzin mensen willen geloven
Oud 10-12-2005, 11:12
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Er staat op Internet
Op internet staat ook dat de aarde plat is.
Oud 11-12-2005, 02:40
Foresight
Foresight is offline
Heerlijk wat een terugkomst. Wat een nostalgie.. weten jullie nog de tijd dat Skyrise hier geband werd omdat hij meer sympathie had met de Palestijnen als met de Israeli's.
Hopelijk dat de forumbazen vandaag de dag wat onpartijdiger zijn.

Volgens mij zitten er op dit forum geen Joden-haters, ja misschien een enkeling, maar die zitten niet op dit subforum, want dat gaat hun IQ ver te boven.

Op dit forum zitten een heleboel mensen die een schijthekel hebben aan 1. Israeli's die Merkova-tanks en Apache-Helicopters inzetten tegen stenengooiende Palestijnse pubers, die bij 'preventieve acties' hele woonwijken kapotmaken omdat er terroristen 'zouden' zitten. en 2. aan Palestijnse zelfmoordterroristen die geen enkel doel bereiken met hun bloedige aanslagen op vaak onschuldige Israeli's.
Wie is er nou schuldig? Van beide partijen een groep fundamentalisten die nooit zullen kappen met deze nonsense, en een grote groep mensen die door alle ellende deze fundamentalisten steunen.

Erg erg triest is dat in het goed-ingelichte vrije West-Europa ook een grote groep 'slimme' (??) mensen woont die tegen beter weten in of de bloedige oneerlijke strijd van de Israeli's steunt of de zelfmoordaanslagen van de Palestijnen.
Oud 11-12-2005, 02:44
Prof
Prof is offline
Citaat:
Foresight schreef op 11-12-2005 @ 02:40 :
Heerlijk wat een terugkomst. Wat een nostalgie.. weten jullie nog de tijd dat Skyrise hier geband werd omdat hij meer sympathie had met de Palestijnen als met de Israeli's.
Hopelijk dat de forumbazen vandaag de dag wat onpartijdiger zijn.

Volgens mij zitten er op dit forum geen Joden-haters, ja misschien een enkeling, maar die zitten niet op dit subforum, want dat gaat hun IQ ver te boven.

Op dit forum zitten een heleboel mensen die een schijthekel hebben aan 1. Israeli's die Merkova-tanks en Apache-Helicopters inzetten tegen stenengooiende Palestijnse pubers, die bij 'preventieve acties' hele woonwijken kapotmaken omdat er terroristen 'zouden' zitten. en 2. aan Palestijnse zelfmoordterroristen die geen enkel doel bereiken met hun bloedige aanslagen op vaak onschuldige Israeli's.
Wie is er nou schuldig? Van beide partijen een groep fundamentalisten die nooit zullen kappen met deze nonsense, en een grote groep mensen die door alle ellende deze fundamentalisten steunen.

Erg erg triest is dat in het goed-ingelichte vrije West-Europa ook een grote groep 'slimme' (??) mensen woont die tegen beter weten in of de bloedige oneerlijke strijd van de Israeli's steunt of de zelfmoordaanslagen van de Palestijnen.
1 dimensionale analyse 2kill4
Oud 11-12-2005, 02:45
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
weten jullie nog de tijd dat Skyrise hier geband werd omdat hij meer sympathie had met de Palestijnen als met de Israeli's.
haha
Oud 11-12-2005, 02:45
Verwijderd
Citaat:
Rollo Tomasi schreef op 11-12-2005 @ 02:45 :
haha
x2
Oud 11-12-2005, 02:51
Foresight
Foresight is offline
Citaat:
Rollo Tomasi schreef op 11-12-2005 @ 02:45 :
haha
ja jij ja....
Oud 11-12-2005, 02:53
Foresight
Foresight is offline
Citaat:
Prof schreef op 11-12-2005 @ 02:44 :
1 dimensionale analyse 2kill4
Een van de vraagstukken waar Internationaal slechts een handje vol mensen echt over mee kan praten, (waar de meeste wereldleiders niet eens bijzitten) is geen dagelijkse kost voor op een forum. Bovendien is het niet interessant om jezelf in een keer volledig over iets uit te spreken.
Oud 11-12-2005, 02:54
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Foresight schreef op 11-12-2005 @ 02:53 :
Een van de vraagstukken waar Internationaal slechts een handje vol mensen echt over mee kan praten, (waar de meeste wereldleiders niet eens bijzitten) is geen dagelijkse kost voor op een forum. Bovendien is het niet interessant om jezelf in een keer volledig over iets uit te spreken.
what
Oud 11-12-2005, 02:56
Prof
Prof is offline
Citaat:
maak jezelf toch niet zo belachelijk
Oud 11-12-2005, 02:59
Verwijderd
Citaat:
Een van de vraagstukken waar Internationaal slechts een handje vol mensen echt over mee kan praten, (waar de meeste wereldleiders niet eens bijzitten) is geen dagelijkse kost voor op een forum.
zeg dan gewoon dat je het niet wilt uitleggen
Oud 11-12-2005, 03:00
Foresight
Foresight is offline
Ik doe geen moeite daar heb ik jullie voor. Reuzefijne bashers zijn jullie, niets bijdragen, wel afkraken. Kusje voor jullie jongetjes, moeten jullie geen biertjes drinken met jullie vriendjes>?

Ik wel iig.. vet later
Oud 11-12-2005, 03:01
Verwijderd
kthxbye
Oud 11-12-2005, 03:01
Foresight
Foresight is offline
Citaat:
nare man schreef op 11-12-2005 @ 02:59 :
zeg dan gewoon dat je het niet wilt uitleggen
klik gemak dient de mens.
Oud 11-12-2005, 04:21
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Foresight schreef op 11-12-2005 @ 03:01 :
klik gemak dient de mens.
intelligentie zou je ook goed dienen
Oud 11-12-2005, 12:47
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Skyrise werd gebant om te voorkomen dat de PA-hysterie het arme mens een hartaanval zou geven, humanitaire gronden zeg maar.

Andere nuances die je niet noemde, maar die er echt in thuis horen.

-tanks tegen kinderen.
Zeker wel, dat is ook niet vreemd, want zonder tanks hadden ze die kinderen stuk voor stuk dood moeten schieten voordat ze een patrouille kunnen doen.

-hele woonwijken platgooien
Lieg niet. Het beleid is het platgooien van de huizen van mensen die zelfmoordaanslagen plegen.

Neem daarbij ook mee dat in tegenstelling tot bij de Palestijnen, de ultra-orthodoxen aan Israëlische zijde afhankelijk zijn van het nieuws voor hun politieke macht. De hoeveelheid hersenloos stemvee waar ze a la SGP sowieso op kunnen bouwen is beperkt, mensen als Sharon zijn killing voor hun aantal stemmen.

Uberhaupt is staatkundig een vergelijking tussen Israel en de PA ver te zoeken.
Oud 11-12-2005, 13:53
Love & Peace
Love & Peace is offline
'Leger Israël bereidt zich voor op acties tegen Iran'

JERUZALEM/LONDEN - De Israëlische premier Sharon heeft het leger opdracht gegeven voorbereidingen te treffen voor mogelijke acties tegen geheime locaties in Iran waar uranium wordt verrijkt. Militaire bronnen stelden in de Britse krant The Sunday Times dat die Israëlische aanvallen wellicht eind maart zullen plaatshebben.

Sharon zou de opdracht aan het leger hebben gegeven, nadat de Israëlische inlichtingendiensten hem hadden meegedeeld dat Iran uranium verrijkt in kleine geheime locaties. Volgens militaire bronnen in Israël wordt in de kwestie-Iran eind maart het 'point of no return' bereikt. Iran zou dan voldoende kennis in huis hebben om uranium te verrijken in de hoeveelheden die nodig zijn voor het maken van kernwapens. De Israëlische bronnen denken dat het regime in Teheran nog twee tot vier jaar nodig heeft voor de productie van een nucleair wapen

Vraagtekens

Het Internationaal Atoomenergie Agentschap (IAEA) heeft in verscheidene rapporten kenbaar gemaakt dat het vraagtekens zet bij het nucleaire programma van Iran. Het land zou activiteiten hebben hervat, die volgens een overeenkomst met de Europese Unie moesten worden opgeschort. IAEA-direteur Mohammed El Baradei, die zaterdag in Oslo de Nobelprijs voor de Vrede in ontvangst nam, zei enkele dagen geleden dat de "de tijd begint te dringen voor Iran".

De Iraanse president Mahmoud Ahmadinejad zei donderdag dat Israël beter kan worden opgeheven om plaats te maken voor een joodse staat in Europa. Ook trok hij de Holocaust in twijfel.

bron
Oud 11-12-2005, 13:57
Verwijderd
Dat wordt nog lachen.
Oud 11-12-2005, 16:51
Foresight
Foresight is offline
Ach ja,.. we hebben altijd al landen gehad die elkaar bedreigen met kernwapens, niets nieuws onder de zon toch?

Het enige verschil is misschien dat Israel en Iran debiel genoeg zijn om elkaar te bestoken in tegenstelling tot Pakistan en India.
Oud 11-12-2005, 18:01
Joostje
Joostje is offline
Ach, de VN moet gewoon een commissie samenstellen en het gebiwed in tween delen (het aantal joden en niet-joodse arabieren is ong. gelijk). Nu is Israel namelijk ongeveer 3 x zo groot als de palestijnse gebieden .

En bovendien ziet Israel het VNbesluit om het land op te delen gerechtvaardigd, dus waarom nu niet
Oud 11-12-2005, 21:37
Delama
Delama is offline
Ik begon juist weer een beetje hoop te krijgen voor Israel en de omliggende gebieden nu ze zich hebben teruggetrokken uit de bezette gebieden. Jammer dat Iran met hun stoerdoenerij nu weer extra spanningen moeten inbrengen. Maar persoonlijk zal ik er geen traan om laten als israel die centrales platbombardeerd.
Maar wie weet worden ze in die regio nog eens verstandig.

(En eventjes on-topic, ook al vind ik alle partijen even hardleers, ik ben pro-israel. )
Oud 11-12-2005, 22:07
Levitating Nun
Levitating Nun is offline
The pain! Kill it! Kill it! Kill it! NOW!
Oud 11-12-2005, 22:08
Levitating Nun
Levitating Nun is offline
De eerste pagina is echt om te hui-len.
Als ik een toetsenbord was, zou ik mezelf stukmaken.
Oud 11-12-2005, 22:12
T_ID
T_ID is offline
Eens even de rotzooi opfleuren met een nieuwbericht dan.

Palestijnse oogst uit joodse kassen

GAZA Palestijnse boeren hebben hun eerste oogst binnengehaald uit kassen die van joodse kolonisten in de Gaza- strook waren. De acht ton groente is verkocht aan Israëlische handelaars.

Deze maand worden nog duizenden tonnen paprika's, kerstomaatjes en aardbeien uitgevoerd naar Europese en andere markten.

De 27-honderd kassen zijn geschonken door een groep van Amerikaanse joden die ze had overgenomen van kolonisten. De groep wilde zo de Palestijnse economie een zetje in de rug geven. Ook konden de 3.500 Palestijnen die in de kassen werkten zo hun baan houden.

http://www.nos.nl/nos/artikelen/2005...0A00604C1.html

Ja, zo zie je maar weer, het is de Joden van wereldwijd tegen die arme Palestijnen.
Oud 11-12-2005, 22:20
Daan
Daan is offline
Citaat:
T_ID schreef op 11-12-2005 @ 22:12 :

GAZA Palestijnse boeren hebben hun eerste oogst binnengehaald uit kassen die van joodse kolonisten in de Gaza- strook waren. De acht ton groente is verkocht aan Israëlische handelaars.

Deze maand worden nog duizenden tonnen paprika's, kerstomaatjes en aardbeien uitgevoerd naar Europese en andere markten.

De 27-honderd kassen zijn geschonken door een groep van Amerikaanse joden die ze had overgenomen van kolonisten. De groep wilde zo de Palestijnse economie een zetje in de rug geven. Ook konden de 3.500 Palestijnen die in de kassen werkten zo hun baan houden.

Ja, zo zie je maar weer, het is de Joden van wereldwijd tegen die arme Palestijnen.
Ik hoorde het net op het nieuws en ik werd ineens helemaal blij.
Oud 12-12-2005, 00:06
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
Love & Peace schreef op 11-12-2005 @ 13:53 :
'Leger Israël bereidt zich voor op acties tegen Iran'

JERUZALEM/LONDEN - De Israëlische premier Sharon heeft het leger opdracht gegeven voorbereidingen te treffen voor mogelijke acties tegen geheime locaties in Iran waar uranium wordt verrijkt. Militaire bronnen stelden in de Britse krant The Sunday Times dat die Israëlische aanvallen wellicht eind maart zullen plaatshebben.

(...)

bron
Welja, er kan altijd nog wat olie op het vuur.
Oud 12-12-2005, 04:13
Supreme Dutch
Dat bericht van die kassen doet me deugd
Oud 12-12-2005, 11:04
Hugo Chrétien
Hugo Chrétien is offline
Citaat:
Rollo Tomasi schreef op 12-12-2005 @ 00:06 :
Welja, er kan altijd nog wat olie op het vuur.
Een begrijpelijke reactie. Een president van Iran die Israël het liefst in de zee zou willen drijven en misschien wel kernwapens ontwikkelt zorgt niet bepaald voor een prettig vooruitzicht voor de Israëli's.

Laatst gewijzigd op 12-12-2005 om 11:07.
Oud 12-12-2005, 12:35
Verwijderd
Citaat:
Hugo Chrétien schreef op 12-12-2005 @ 11:04 :
Een begrijpelijke reactie. Een president van Iran die Israël het liefst in de zee zou willen drijven en misschien wel kernwapens ontwikkelt zorgt niet bepaald voor een prettig vooruitzicht voor de Israëli's.
Leg mij eens uit welk recht Israel zou hebben zich op te winden over de vermeende ontwikkeling van kernwapens in Iran als het zelf al decennia lang een clandestien arsenaal heeft en daarmee de facto gewoon een atoommacht is, buiten de officiële verdragen om?
Oud 12-12-2005, 12:50
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 09-12-2005 @ 16:54 :
Nou komop, Ahmadinejad doet dit echt niet allemaal omdat hij de objectieve wetenschap als hoogste doel heeft. Die gast haat Israel gewoon.
Lijkt me een oorzaak -> gevolg-reactie.
Oud 12-12-2005, 13:33
Rohit
Rohit is offline
Citaat:
T_ID schreef op 11-12-2005 @ 22:12 :

Waarom vergiftig je dit artikel weer met vreselijk commentaar? Je gaat er nu net vanuit, alsof de mensen die 'pro-palestijns- zijn, vreselijke anti semieten zijn.
Oud 12-12-2005, 13:54
Foresight
Foresight is offline
Citaat:
nare man schreef op 12-12-2005 @ 12:35 :
Leg mij eens uit welk recht Israel zou hebben zich op te winden over de vermeende ontwikkeling van kernwapens in Iran als het zelf al decennia lang een clandestien arsenaal heeft en daarmee de facto gewoon een atoommacht is, buiten de officiële verdragen om?
goh ben ik het ook is eens met die nare kwal.

Mooi bericht trouwens, dat van die kassen. Er zijn ook een heleboel schitterende initiatieven, ook ontzettend veel van Israelische Joden, maar ja, die vallen gewoon in het niet bij al het geweld heen en weer. De wet dat het negatieve 10x zo hard telt als het positieve
Oud 12-12-2005, 14:35
Verwijderd
Citaat:
Foresight schreef op 12-12-2005 @ 13:54 :
goh ben ik het ook is eens met die nare kwal.
Hebben we je net terug op het forum gelaten na die smeekbedes van je, begin je meteen mods uit te schelden. Jij bent echt een groot licht, he?
Oud 12-12-2005, 14:47
Verwijderd
Kom kom. Volgens mij staan jullie qua standpunten niet eens zo heel ver van elkaar vandaan.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten