Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Voor Black Cat maar ff kijken wie er nog mee doorgaat...
Laatst gewijzigd op 08-12-2005 om 18:53. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Spoiler
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Spoiler
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ligt het niet aan dat je beeldscherm te licht staat ofzo?? (ik zeg ook maar wat ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Ik krijg vaak te horen dat je nie al te veel yomi moet leren, dat er nie echt een logische wijze is van wanneer je welke moet gebruiken... Citaat:
kami: 1. god 2. haar 3. papier shin 1. god 2. nieuw Kijk maar eens naar "weer" in de volgende woorden/contexten: het weer, afweer, alweer Het lijkt erop dat nie iedereen ook de manga volgt... Tot nu toe, op 1 tot 5 filler eps na, heeft de anime de manga goed gevolgd... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Oke jullie kennen het vast wel allemaal maar:
Densha Otoko, echt wtf wat vet, ongelofelijk nog nooit zoiets gezien, en te flauw maar wel genieten ![]() Wat vonden jullie ervan ??? ![]() voor mensen die het niet kennen: Densha Otoko
|
Ik moet ze nog kijken. Is wel grappig, al die otaku's
![]() De subs: http://rapidshare.de/files/9064800/D...Otoko.rar.html Ik zit nu allemaal Koreaanse dingen te kijken/lezen. Serie's zijn leuk. Manwha's zijn leuk. Jammer dat er nergens animatie serie's te vinden zijn. Full House <3
||
Citaat:
Ik ben er net pas mee begonnen, ik zou niet weten wie ze heeft gesubbed, kan het wel achterhalen. Kan je ook de torrents geven als je wil. Echt net episode 3 gezien, omfg ![]()
||
Citaat:
![]() Maar ik bedoel dat ie volgens mij niet gaat vechten. Ben niet echt wakker... |
![]() |
|
|