Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik hoop dat ik het vol hou het zal wel moeten.... heb weinig keus. |
![]() |
|
Hm, ik vind het een beetje vreemd hoe je ouders reageren.
Ik bedoel, als ik een dochter had, en zag dat ze krassen en littekens op haar lichaam had, zou ik me wel zorgen maken. En natuurlijk kun je het wel van hun kant gaan bekijken dan, maar het moet wel van 2 kanten komen. Als jij alleen maar doet wat hun leuk vinden, dan schiet het ook niet erg op. Ze mogen zich ook best wel even in jou verdiepen lijkt mij. (Zo gaat het trouwens bij mij thuis ongeveer net zo.)
|
ik herken dit heel goed en vind het echt kut voor je!
ik heb het gewoon op een bepaald moment tegen mijn ouders gezegd en die reageerden heel goed. heen ruzie of zo gehad, maar uiteindelijk vind ik het stom dat ik het ooit vertelt heb. elke ruzie die we daarna kregen, daarin kreeg ik telkens te horen: "ga maar nog een beetje snijden"... en dit kwam heel erg aan bij me!! dus ik begrijp je wel... nu is dat gelukkig gestopt, doordat mijn ouders denken dat ik niet meer snij... ik doe het dus wel, alleen vertel ik het niemand (behalve mijn beste vriendin die het ook doet en 2 leerkrachten) |
![]() |
|
ik weet wat je voelt. misschien zei je moedr die opmerking wel uit onmacht.. omdat ze weet er niks tegen te kunne done, of dat ze weet er niks aan gedaan te hebben. het lijkt mij heel erg mijn kind dat te zien doen.
maar waarom zeg je hetniet tegen ze?? dat die opmerking je pijn hebt gedaan en dat ze nu wel kutopmerkingen kenne maken opmdat ze het weten maar al die keren dat je depri was ze hun bek niet open hebben getrokken.. sterkte |
![]() |
|
![]() |
Mijn moeder doet het zelf.. dus als ze iets tegen mij zou zeggen dan is dat wel erg hypocriet
![]() Maar mijn moeder maakt dergelijke opmerkingen over mijn lijn.. en das ook niet leuk ![]() Als je iemand niet duidelijk kan maken hoe het zit.. dan kun je op een gegeven moment maar beter stoppen met moeite doen.. ![]()
|
![]() |
|
|