Advertentie | |
|
![]() |
|
Nightwish is een goeie band. Goeie stem van Tarja, goed gitaarwerk, goeie drums, pakkende melodieen (op gitaar en keyboard), met Moondance als beste voorbeeld vind ik. Niet dat Tarja daarin zingt, maar dat nummer is errug goed opgebouwd en loopt lekker.
Het is inderdaad wel zo dat je niet lang naar de stem van Tarja kan luisteren, daarvoor is dat hoog zingen net wat te eentonig. Ik heb Oceanborn en Wishmaster trouwens.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() woensdag 4 september 't was sneller uitverkocht dan ik had gepland ![]()
|
![]() |
Ik vind het echt geweldig, haar stem is echt heel erg mooi ...mjah
de nieuwe cd is ook heel erg gaaf maar wishmaster,dead boys poem,moon dance, sleeping sun, the kinslayer blijven toch wel de mooiste nummertjes voor mij ![]() ik heb het juist niet op mannenstemmen daar kan ik weer niet zo lang naar luisteren .... ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Kzag op de site staan dat ze de 28e live te zien zijn via internet als ze in Amsterdam spelen, surf maar ff naar hun site( www.nightwish.com ) voor de link, kweet helaas niet hoe laat het is
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Tis om half negen, de site waarop het is: www.fabchannel.com
|
![]() |
|
een van me favo bands, ik vind t echt helemaal geweldig, de stem van Tarja de gitaarsolo's eigenlijk alles
favo nummer: stargazers bless the child sleepwalker kvind alle nummers mooi, alleen swanheart vind ik een zeiklied, en the carpenter is ongelofelijk vals, de mannelijke zanger kan daar maar beter ze bek houden ik ga ook naar t concert volgende week, wie nog meer
||
![]() |
Citaat:
Bijzonder spijtig dat Nightwish naar Summer Breeze kwam en Within Temptation naar Lowlands. Pfff, WT kun je ook gewoon op gratis concerten zien.. en Nightwish kapt ermee.. al deze feiten wordt ik niet bepaald vrolijk van, zeker aangezien de kaartjes voor Nightwishin 013 nu 2dehands verkocht worden voor iets van 50 EUR! En da's hun laatste concert in Nederland!
||
![]() |
Citaat:
Dacht t niet, ze houden alleen een pauzen zodat .....(zangeres) haar studie af kan ronden. ik geloof dat zij ook nog maar een jaar of 20 is, en ze touren altijd in haar schoolvakanties. maar ze kappen niet. aldus wat er in de aardschok stond. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Snif
![]() |
![]() |
|
Het was gisteren echt gaaf!!!!
Ik had dan wel geen kaartje (omdat het uitverkocht was) maar we mochten 10 uur gratis naar binnen, daarvoor konden we gewoon de muziek horen! Khad ook een zwart kaartje van een stel gasten kunnen kopen maar die ****** vroegen daar 60 en later 70 euro voor ![]() Maar dat laatste stukje was echt gaaf! en alle moeite waard
|
Nightwish vind ik op zich wel een goeie band, maar de nieuwe cd had van mij wel wat anders gemogen, ik zal hem ook niet zo snel halen..... weer beetje hetzelfde als Wishmaster (die ik al iets minder vond)
de eerste cd, die vind ik wel heel erg gaaf, Angels Fall First... het leuke aan de nieuwe cd is wel, dat de zanger er weer wat meer op te horen is (schijnt wel een nieuwe zanger te zijn, maar toch) beste nummer van nieuwe cd: Phantom of the Opera !!! beste nummer ooit: Beauty AND the Beast vind ik dus..... ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
om welke situatie lag jij helemaal in een deuk? Goeniegoegoe | 77 | 17-12-2004 08:14 | |
Verhalen & Gedichten |
Herfst Anki | 9 | 09-12-2004 17:40 | |
De Kantine |
[GOUWE OUWE] Wat zit er onder jouw Ctrl-V? Tandpasta | 487 | 02-08-2003 11:02 | |
ARTistiek |
Jessica Alba [Tekening] Stoetel | 36 | 28-05-2003 19:21 | |
Muziek |
After Forever Topic snoepie06 | 65 | 09-01-2003 08:35 | |
Muziek |
Lowlands meeting - komt allen! mixtape | 157 | 30-08-2002 14:45 |