Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
(haar nieuwe boek Heksenkunsten schijnt goed te zijn) en het boek van Lucy Summers is een beetje hetzelfde als ieder standaard Wiccainfoboek maar wel goedkoper dan ieder standaard Wiccainfoboek, ook wel een aanrader, simpel utgelegd, makkelijk te lezen, aantal doedingetjes erin, mooie foto's.
||
Citaat:
![]() Maar even serieus: daar moet je echt mee uitkijken. Probeer eerst echt te voelen waar ze het over hebben voordat je van alles gaat uitproberen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
vind ik persoonlijk een hele goede boek voor beginners! en zeker weten een aanrader. en deze site http://www.hekserij.tk is ook een hele goeie site voor beginners ofcourse een kijkje waard. |
![]() |
|
De beste boeken die ik tot nu toe gelezen heb zijn die van Joke & Ko Lankester en Laurie Cabot, en Susan Smith is inderdaad leuk. Het boek van Claudia van der Sluis heb ik ook gekocht maar dat vind ik eerlijk gezegd zonde van mijn geld.
Phyliss Curot's boek vond ik ook het leukste boek, het eerste ook die ik gelezen had over hekserij. Het boek van Cassandra Eason heb ik ook, en die vind ik eerlijk gezegd wel handig ![]() Ik heb nu een boek van Starhawk besteld, The Spiral Dance maar ik zit er al langer dan een maand op te wachten...iemand gelezen?
||
Citaat:
Maar ja dat hou je toch niet tegen...
||
Citaat:
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Laatste boekaanwinsten, deel 5 ecrivaine | 262 | 05-09-2014 21:42 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
wat is hekserij/satanisme/e.a. Hernuel Fan | 46 | 09-08-2005 21:25 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Hekserij Moonlight fairy | 65 | 08-12-2004 15:18 | |
Lifestyle |
Hoe wordt ik een echte alto/wannabe-neger? Sir Smoke-A-Lot | 154 | 01-05-2003 10:13 | |
Lifestyle |
Wanneer ben je echt een Gothic!? Gael | 77 | 17-10-2002 23:21 | |
ARTistiek |
[verhaal] wicca en satanisme Verwijderd | 1 | 14-07-2002 18:51 |