Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dat moet dan haast wel want als een mens horizontaal valt, valt ie ook nog altijd met meer dan 100 per uur op de grond (denk ik). |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En zo'n druppel valt wel van minstens een kilometer hoog ofzo, weet niet exact. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
overigens, ik heb nooit geleerd dat een hogere massa een hogere valsnelheid opleverde... valversnelling is immers een constante.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Afhankelijk voor de snelheid waarmee de druppel valt zijn: de g-versnelling de tijd die de versnelling duurt. Het oppervlak de dichtheid van het medium waardoor hij valt De massa van de druppel (de cw-waarde) |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
@Lucky Luciano: Je opmerking dat de zwaartekracht na verloop van tijd wordt opgeheven klopt niet. Wat je uiteraard bedoelde is dat de versnelling nul wordt op het moment dat de wrijvingskracht even groot wordt als het gewicht van de druppel.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Iedereen, behalve jou, snapte dat er km/u werd bedoeld... Dus wie is er dan een loser? |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Verhaal... DvdL | 3 | 02-06-2010 17:37 | |
Verhalen & Gedichten |
De laatste keer.. PooW | 83 | 02-12-2005 14:36 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Creationisme is onzin Kaneelstok | 120 | 17-01-2005 18:18 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Mijn muze Verwijderd | 0 | 14-11-2004 17:03 | |
Verhalen & Gedichten |
Dreamland, deel 1 Verwijderd | 28 | 23-05-2004 18:35 | |
Verhalen & Gedichten |
De wedstrijd: stem hier op je favoriete gedicht! xineof | 49 | 18-05-2004 16:06 |