Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-12-2005, 17:34
Thee Muts
Thee Muts is offline
Het einde van het jaar komt weer in zicht, en er is dus ook weer een heel jaar met liefdesperikelen voorbij. Zet hier jouw hoogte en dieptepunt op relationeel gebied van het afgelopen jaar neer!

TS begint:
Mijn hoogtepunt: Ik denk toch wel de beslissing van mijn vriend en mij om te gaan samenwonen. We wonen nu al bijna weer een jaar samen en het bevalt zó goed! We hebben het zo heerlijk samen in ons eigen huisje, dat is echt een heel goede beslissing geweest

Mijn dieptepunt (wat klinkt dat eigenlijk dramatisch zeg, terwijl het best wel meevalt...): Het dipje dat wij een paar maanden terug even hebben gehad. De allereerste in inmiddels een relatie van ruim 1,5 jaar en ik wist echt niet zo goed hoe ik daar mee om moest gaan. Gelukkig zijn we daar weer heel goed uitgekomen!
Oud 20-12-2005, 17:36
chocomelsletje
chocomelsletje is offline
Hoogtepunt:
Is er niet

Dieptepunt:
Dat de enige jongen waar ik echt verliefd op ben geweest niet meer verliefd op me was
Oud 20-12-2005, 17:38
Verwijderd
Hoogtepunt: een relatie krijgen met mijn vriend.

Dieptepunt: is er eigenlijk niet.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2005, 17:39
Verwijderd
Dieptepunt weet ik eigenlijk niet. Het is dit jaar namelijk eigenlijk heel goed gegaan.
Ten eerste heb ik het hoofdstuk 'ex' afgesloten. Misschien dat de af en toe wat kleine dipjes hierover mijn dieptepunten waren, maar zo diep waren ze niet .
Ten tweede heb ik mijn vriend leren kennen, wat sowieso al heel leuk was en vooral de eerste ontmoeting erg grappig en gezellig. En op een gegeven moment zijn we zelfs verliefd op elkaar geworden en hebben nu een relatie.
Ook heb ik er een paar heel erg goede vrienden bij gekregen en dat voelt echt heel erg goed.
Misschien daarover een dieptepuntje dat sommige vriendschappen niet zo sterk bleken te zijn als ik had gedacht. Jammer, maar helaas. Er gebeuren gelukkig wel genoeg leuke dingen
Met citaat reageren
Oud 20-12-2005, 17:41
Verwijderd
Hoogtepunt: Nieuwe vriendin
Dieptepunt: anderhalve maand later weer uit. Bijna exact hetzelfde als vorig jaar.........Vrouwen
Met citaat reageren
Oud 20-12-2005, 18:06
Verwijderd
Hoogtepunt: dat ik besefte dat ik ongelooflijk veel van hem hield, dat voor altijd zou blijven doen en dat we samen oud zouden worden.
dieptepunt: toen hij het 3 dagen later uitmaakte.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2005, 18:06
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Hoogtepunt; Dat zijn er zoveel!

Dieptepunt; Niet gehad.
Oud 20-12-2005, 18:08
Nyawa
Hoogtepunt: Die avond op de dansschool toen we eindelijk zoenden.
Dieptepunt: Toen ik hoorde dat mijn toenmalige grote onbereikbare liefde al zo snel zou emigreren.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2005, 18:09
Kimisa
Kimisa is offline
Geen hoogtepunt gehad.

Dieptepunt: Tot tweemaal toe niet vertellen aan een jongen dat ik hem leuk vind en hem daarom mislopen. Nou eigenlijk een keer, maar ik vind nu iemand leuk en dat ga ik hem ook niet vertellen dus ja.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2005, 18:12
Verwijderd
Hoogtepunt: de tijd vanaf half mei tot eind september, dus de aanloop naar de relatie en de relatie met m'n inmiddels ex. En nog genoeg avondjes en een week in december met diezelfde ex

Dieptepunt: toch wel dat ik gedumpt werd om slechte redenen en het feit dat ie zeer waarschijnlijk nog steeds niet toe wil geven aan anderen, maar vooral aan zichzelf, dat ie me nodig heeft en daarom maar met alles en iedereen zoent, waarmee ie mij kwetst.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2005, 18:14
Until My End
Until My End is offline
Hoogtepunt: voor t eerst echt teringhard verliefd worden en dat t helemaal wederzijds is. Het is voor mij echt een zeldzaamheid om verliefd te worden en dit was echt op t eerste gezicht dat alles klikte. Bijkomend hoogtepunt, je echt intens gelukkig voelen als je 's morgens wakker wordt en ze ligt naast je nog half te slapen en zegt dat je niet weg mag.

Dieptepunt: je tering machteloos voelen als het uit gaat door iets waar je zelf totaal geen grip op hebt en zij maar deels. Is nu iets meer als een half jaar geleden, maar blijft gigantisch k*t.

Laatst gewijzigd op 20-12-2005 om 18:23.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2005, 18:33
Verwijderd
Dat ik best wel goede sjans had met een ongelooflijk leuke en lekkere rechtenstudente van 26 maar dat ze helaas een vriend bleek te hebben die erg groot en oud was. Zowel hoogtepunt als dieptepunt, voor de rest is er niet zoveel gebeurd geloof ik.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2005, 18:33
catootje
catootje is offline
Hoogtepunt: Het leren kennen van mijn onzettend lieve vriend

Dieptepunt: *geen*
Oud 20-12-2005, 18:39
Yurgentje
Yurgentje is offline
Hoogtepunt: dat mn vriendin t weer een jaar met me heeft uitgehouden, en alle leuke dingen die we dit jaar samen hebben beleefd en dat de liefde alleen nog maar groter is geworden.

Dieptepunt: alleen maar blije verhalen bij mij
Oud 20-12-2005, 18:43
Sitroentje
Sitroentje is offline
Hoogtepunt: Toen hij me eindelijk zoende... Die kriebels!

Dieptepunt: Toen een 'goede' vriendin dat niet kon hebben omdat het haar ex was en de vriendschap helemaal verbrak. Achja, zo'n dieptepunt was het niet, want heb er me niet zo heel veel van aangetrokken, dus ja...
Oud 20-12-2005, 18:43
I C U
I C U is offline
Eigenlijk heb ik niet zo heel veel meegemaakt wat relaties betreft, zeker geen hoogtepunten. Wel genoeg gepruts natuurlijk, maar dat waren geen toppertjes!
Dieptepunt daarentegen was toch wel dat hij gewoon niet heeft gezegd wat er in hem omging, en dat ik er dus op in moest gaan en het dus ook uiteindelijk uitgemaakt heb. Ofzo. Ja, die avond was wel een dieptepunt ja. Komend jaar wordt vast anders
Oud 20-12-2005, 18:45
Verwijderd
Hoogtepunt: de tweede keer dat ik hem zag, doordat het zo grappig was & toevallig, we allebei nog wisten wie de ander was. Ander hoogtepunt was die andere jongen op het strand, ik voelde me toen echt heel goed en het was allemaal heel leuk.

Dieptepunt: ik heb het gisteren uitgemaakt omdat ik niet het idee had dat ik er echt voor kon gaan. Heel gedoe allemaal.

Wat wel weer 'leuk' is, is dat er een andere jongen in mijn leven terug is van een paar jaar geleden en dat we elkaar weer leuk vinden.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2005, 18:54
WolterB
WolterB is offline
Dieptepunt (omdat ik positief af wil sluiten in deze post):
Ehm, volgens mij heb ik geen echte dieptepunten gekend, misschien dat ik me op sommige momenten wat te druk maakte

Hoogtepunt: Veel genoten van alles en vooral de laatste twee maanden van dit jaar zijn super, zit middenin mijn hoogtepunt
Oud 20-12-2005, 18:55
YellowLight
YellowLight is offline
Hoogtepunt: whoa ik kreeg een vriend.

dieptepunt: whoppa het was weer uit. : )

maar ach het waren leuke maanden, en het dieptepunt valt ook eigenlijk wel mee : ).
Oud 20-12-2005, 19:15
Roosje
Roosje is offline
Hoogtepunt: Eh, nu?

Dieptepunt: Eind van de zomervakantie. Geen commentaar.
En de ruzie die ik zo rond maart/april had met een vriendin, we zitten nu allebei nog steeds een beetje met de gevolgen.
Oud 20-12-2005, 19:30
Gothic
Gothic is offline
Dieptepunt: uit met m'n vriend, maar op langer termijn is dat een goed iets...

Hoogtepunt: de tijd die ik met m'n vriend heb gehad...
Oud 20-12-2005, 19:31
♪
♪ is offline
Hoogtepunt:
De afgelopen 6 maanden met mijn huidige vriend.

Dieptepunt:
Doet er niet toe.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2005, 19:38
Verwijderd
Hoogtepunt: onze vakantie samen, in Griekenland (met mijnouders erbij weliswaar, maar toch)

Dieptepunt: het einde. Dat het uitging dus, een week terug. Maar, net wat Gothic zeggt, waarschijnlijk op de lange termijn beter zo.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2005, 19:38
woezel
woezel is offline
Citaat:
Gothic schreef op 20-12-2005 @ 20:30 :
Dieptepunt: uit met m'n vriend, maar op langere termijn is dat waarschijnlijk een goed iets...

Hoogtepunt: de tijd die ik met m'n vriend heb gehad...
dit.
Oud 20-12-2005, 20:46
ironflower
ironflower is offline
Hoogtepunt: 3 weken lang met hem door oost-europa reizen en vanalles samen beleven.
Een paar hele goede vrienden gekregen bij mijn studie

Dieptepunt: Het is uitgegaan met mijn vriendje, nu 1,5 maand geleden. Maar een hoogtepuntje daarin is wel dat we gelukkig nog heel goed contact hebben en we elkaar nog steeds zijn als wederzijde beste vrienden
Oud 20-12-2005, 21:04
langejongen
langejongen is offline
Hoogtepunt: Verkering krijgen, de eerste tongzoen, knuffelen, lieve smsjes enz enz enz.

Dieptepunten: Geen grote in de relatie, wel die ermee te maken hebben zoals de kritiek van m'n ma op m'n vriendin.
Oud 20-12-2005, 21:06
Verwijderd
Ehm. Dieptepunt: iets te veel jaloezie en onzekerheid van mijn kant, een maand of wat terug. Maar dit was eerder een dip op algemeen vlak bij mij, die gewoon ook een (enigszins) negatieve invloed had op onze relatie. Nou ja, eigenlijk valt dat ook nog wel weer mee, het was vooral voor mij persoonlijk vervelend.

Hoogtepunt: Eh, van alles. Er is te veel leuks en fijns om maar één iets als hoogtepunt te benoemen. Elkaar weer zien na een maand was erg leuk, bijvoorbeeld. En ik ben ook erg te spreken over deze laatste weken. Maar eigenlijk hebben we te weinig ups en downs om daadwerkelijk hoogte- en dieptepunten te kennen...
Met citaat reageren
Oud 20-12-2005, 21:43
ST*R
ST*R is offline
dieptepunt: hem zoveel pijn doen, en toen ik hem daardoor bijna écht kwijt was..

hoogtepunt: ehm vakantie in de zomer was wel erg leuk, wanneer hij liet zien dat hij écht van me houdt, steeds hechter worden, elkaar vaak zien
Met citaat reageren
Oud 20-12-2005, 22:03
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Hoogtepunt: de laatste maand/weken, heb echt een superlief vriendinnetje...
Dieptepunt: mja, eigenlijk was de rest van het jaar een dieptepunt. Ik heb me op gebied van de liefde echt klote gevoeld het grootste gedeelte van het jaar. In februari werd ik gek op een meisje en zij ook op mij, maar omdat ze een vriend had koos ze toch voor haar vaste relatie. Maar ze bleef maar door mijn kop dwalen (het ging daarna ook uit met die vriend) en toen ze opeens met een vriend van me stond te zoenen (was maar voor 1 avondje) werd ik pissed op haar. Maja, eigenlijk lag het aan mezelf, bleef maar aan haar denken. Dat was het toppunt van het dieptepunt zeg maar. Dat was in de zomer en in de zomer zag ik ook nog eens heel veel lange relaties stuk gaan, waarop ik begon te denken: waar zijn relaties eigenlijk nou goed voor, het gaat eens toch fout?! Haha, maja nu denk ik weer heel anders.

Maar ik heb wel 1 ding geleerd dit jaar op het gebied van de liefde: pap niet aan met een meid die nog een relatie heeft!
Oud 20-12-2005, 22:07
Verwijderd
Hoogtepunt: De vakantie en de geweldige dingen die we samen gedaan hebben dit jaar.

Dieptepunt: Het einde van onze relatie een paar dagen geleden. Ik weet wel dat het niet meer ging, en het is beter zo. Maar toch.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2005, 22:15
Verwijderd
ik heb enkel een dieptepunt: het ging uit in maart. En sindsdien is het relationeel erg pijnlijk geweest.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2005, 22:38
TisKicking
TisKicking is offline
wel een bijzonder jaar geweest

enorm veel hoogtepunten, te beginnen in februari toen ik men vriendin leerde kennen.
maar ook dieptepunten: in augustus en september, toen het een tijd uit was... en in november, toen we ook een crisis hadden (die nog nazindert).

maar ik kan toch zeggen dat de dieptepunten niet opwegen tegen de hoogtepunten!
Met citaat reageren
Oud 21-12-2005, 00:15
Verwijderd
Dieptepunt ken ik eigenlijk niet.... Het enige wat ik kan bedenken was de stress van het afgelopen jaar rondom de bruiloft, school enz. Maar dat was gelukkig niet door hem, voelde me enorm gesteunt juist.

Hoogtepunt: Uiteraard onze bruiloft! Het was een superdag waar nog steeds veel over gepraat wordt door iedereen. Zou het best nog eens een keertje over willen doen met hem (gaat vast ooit in de verre toekomst ook wel gebeuren...)
Verder was onze vakantie samen erg fijn, we hebben veel leuke dingen gedaan dit jaar, heb er een paar super vriendinnen bij...

Kortom: helemaal niets te klagen!
Met citaat reageren
Oud 21-12-2005, 01:21
crook
crook is offline
hoogtepunt: geen relatie

dieptepunt: die had ik niet
Met citaat reageren
Oud 21-12-2005, 08:13
Verwijderd
Hoogtepunt: Dat ik een relatie kreeg met m'n ex

Dieptepunt: Dat die relatie me kapot leek te maken
Met citaat reageren
Oud 21-12-2005, 09:14
Manuzhai
Manuzhai is offline
Hoogtepunt: mijn eerste relatie, februari - april.
Dieptepunt: nasleep weekend met goed vriendinnetje.
Oud 21-12-2005, 09:16
Verwijderd
Hoogtepunt: samen op vakantie
Dieptepunt: geen echt dieptepunt maar het 'diepste' was een keer ruzie in september of oktober ergens
Met citaat reageren
Oud 21-12-2005, 09:23
Dith
Dith is offline
hoogtepunt: juni t/m nu (alles is meer dan perfect tussen ons)
dieptepunt: januari t/m maart ongeveer (andere stomme vrouwen in zijn leven terwijl ik hem helemaal voor mezelf wilde)
Oud 21-12-2005, 09:33
Pierreke
Pierreke is offline
* Hoogtepunt: Is er niet echt; misschien dat ik het verleden beter heb leren vergeten.
* Dieptepunt: De periodes dat het verleden niet vergeten werd....
Met citaat reageren
Oud 21-12-2005, 09:45
cagie
cagie is offline
Hoogtepunt: Onverwachts hevig verliefd worden. Had niet verwacht dat ik zo relatief snel na mijn ex weer verliefd zou worden.

Dieptepunt: De relatie met mijn ex. Dat ik de relatie defenitief heb verbroken zie ik dan nog niet eens als een echt dieptepunt. Het was wel rot om hem zoveel pijn te doen maar ik was opgelucht dat het over was en nadat het uit is gegaan voelde ik me voor het eerst sinds lange tijd weer goed.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2005, 09:50
LOLA3000
LOLA3000 is offline
Hoogtepunt: ons dagje samen, een week voordat het uitging. Alsof we allebei al wisten dat het uit zou gaan en het daarom nog een laatste keer heel fijn wilden hebben samen. En het gekke is: we vonden het allebei geweldig die dag. Toch is het uit. Ach, ik heb er vrede mee.

Dieptepunt: dat ik maandenlang helemaal kapot was van verdriet omdat ik hem zo miste. Ik heb nooit geweten dat dat zó moeilijk zou zijn...toch is het goed gekomen met me.
Oud 21-12-2005, 10:23
underthabridge
underthabridge is offline
Hoogtepunt: mijn jaar was gewoon een aaneenschakeling van hoogtepunten Samen op zomervakantie, dagjes weg: amsterdam, Rotterdam, Utrecht e.d.; etentjes in een sterrenrestaurant met zijn tweetjes, bij Fifteen en een heleboel bij 'gewone' restaurantjes, elkaar gewoon heel veel zien, met haar gezin mee skiën... etc

Dieptepunt: aantal keer een beetje ongezellig samen, maarja... die uurtjes horen er ook bij en langer dan een halve dag duurt het nooit, blijven altijd net zo lang praten tot we weer helemaal happy zijn. Eigenlijk geen echte dieptepunten dus.

Laatst gewijzigd op 21-12-2005 om 10:25.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2005, 11:15
luchtballon
luchtballon is offline
Hoogtepunt: Het was in periodes heel geweldig met mijn vriend en dan wist ik zeker dat ik nog heel lang bij hem wilde blijven en in 1 huis gaan wonen (met meer mensen). Echt 1 hoogtepunt is er niet echt'.

Dieptepunt: De verschillende dipjes die we hebben gehad, en ik dan dacht dat ik uiteindelijk niet gelukkig met hem word. Dat ik nu iemand anders leuk vind. En hij ook wel interesse in mij toont. maar misschien is dat uiteindelijk niet zo'n dieptepunt. Voorlopig nog wel.
Oud 21-12-2005, 11:22
Verwijderd
Hoogtepunt: hij.
Dieptepunt: hij is véél weg
Met citaat reageren
Oud 21-12-2005, 11:28
B-Hooligan
B-Hooligan is offline
Hoogtepunt : Zij...*zucht*
Dieptepunt : Die 10 dagen dat 't uit was geweest en ik depri werd!
Oud 21-12-2005, 11:28
Fides
Fides is offline
Hoogtepunt: 18 juni tot heden <3
Dieptepunt: Het doordeweekse wachten op het weekend
Met citaat reageren
Oud 21-12-2005, 11:58
Mariekje*
Mariekje* is offline
Hoogtepunt: Zoveel eigenlijk. Afgelopen jaar best veel meegemaakt, gezien en gedeeld: Gelachen, gehuild en nu bijna 13 maanden samen. Ik denk dat ik het afgelopen jaar voornamelijk heel veel heb mogen leren, en dat in combinatie met het geluk maakt dat mijn hoogtepunt van 2005.

Dieptepunt: Voor mij toch wel het moment dat het met mij een stuk minder ging. Ik denk dat die tijd sterker heeft gemaakt, maar tegelijkertijd ook veel voeten in de aarde heeft gehad. Alsin, het heeft niet alleen veel druk op 'ons' gelegd, in die tijd, maar ook op langer termijn heeft het zeker invloed gehad op emoties, gevoelens en manieren van benadering naar mijn idee. Maar we hebben het wel saampjes overleefd, dus in die zin is het natuurlijk alleen maar positief.
Oud 21-12-2005, 12:15
Mindfields
Mindfields is offline
Hoogtepunt: relatie met mijn vriendje, begon op 14 november vorig jaar, dus heeft heel 2005 geduurd.

Dieptepunt: zijn hoofdpijn, die veel invloed op onze relatie heeft gehad. Gelukkig gaat dat nu wel beter.
Oud 21-12-2005, 12:42
Konijn
Konijn is offline
Dieptepunt: eigenlijk het hele begin van het jaar, totdat ik eindelijk de 'moed' had om de knoop door te hakken en het uit te maken met mijn exvriend.
Hoogtepunt: het ontmoeten van mn nieuwe vriend en het gaan samenwonen met hem.
Oud 21-12-2005, 12:57
Suusjuhh
Suusjuhh is offline
Hoogtepunt: De laatste paar maanden.
Dieptepunt: Dat zijn er wel een paar. Laat ik zeggen dat meerdere mensen mij teleurgesteld hebben maar dat ik wat dat betreft wel wijzer ben geworden en ik goede beslissingen heb genomen. Ik heb heel erg geleerd om niet overal in mee te gaan en dat het soms verstandig is met sommige dingen te stoppen, ook al is het nog zo verleidelijk of lijkt het vanzelfsprekend. Los kunnen laten, ook al is het moeilijk. Ik kon dat nooit. Nu wel
Reageren

Regels voor berichten