Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ze zijn al bij s&m bezig met een topic over dit onderwerp.
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Toen ik een paar maanden geleden mijn oude harde schijf verkocht heb ik dit erop losgelaten:
http://www.killdisk.com/ Het is gratis, dus waarom niet ![]()
||
Citaat:
De gewone mensen hebben erg weinig te verbergen over het algemeen. stel iemand gaat proberen mijn schijf te recoveren.. nou veel plezier met de mp3tjes en acad bestanden |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Het kan zijn dat jij en anderen daar niet bang voor zijn, maar veel mensen in elk geval wel, ook al realiseren zij niet dat een ander zomaar over dergelijke gegevens beschikt als zij hun 2e hands PC verkopen.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Rekeningafschriften zijn iets van de vorige eeuw. ![]()
||
Citaat:
Heb je toevallig een ICT opleiding gedaan ofzo?
||
Citaat:
![]() ok, ik heb altijd iets te zeuren over de rabobank ,maar die bewaren je spullen teminste echt voor je. naja het blijven boeven ![]() Dit is weer zoon mooi voorbeeld dat de gebruiker eigelijk gewoon niet weet waar hij mee bezig is. browser instellingen etc. Je hebt trouwens geen idee hoe makelijk het is afschriften etc van een persoon te pakken te krijgen. Momenteel wordt massaal de verhuisservice van TPG post misbruikt voor dit doeleinde. Het is ook veel interesanter om de data die je wil hebben vanaf afstand te pakken te krijgen. Dus tijdens het verzenden/ ontvangen of via het Inet van de hardeschijf plukken. Anyway het punt blijft dat de gebruiker vaak zelf de gevoelige info op zijn schijf heeft staan en zich daar niet van bewust is. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Bouw of verbouw je eigen pc. AgenaX | 18 | 05-01-2009 14:35 | |
Software & Hardware |
[win 2000] Installatie LamMuH_EiKoL | 32 | 01-11-2006 16:40 | |
Software & Hardware |
[HDD] Schijf in laptop stuk? IjSbLoKiE | 3 | 30-12-2005 09:35 | |
Software & Hardware |
[HDD] Unallocated- data erop maar hij word niet gezien. Dave Rhubarb | 7 | 24-12-2004 12:24 | |
Software & Hardware |
Hoe formateer ik in XP? brandje | 17 | 16-02-2004 17:07 | |
Software & Hardware |
groot software/hardware probleem pietje63 | 17 | 11-05-2002 21:11 |