Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-12-2005, 20:44
marzo
marzo is offline
Sinds een maand of zes, lukt het ff niet meer met de meisjes.. ik denk zelf dat et komt omdat ik een beetje arrogante uitstraling heb..
Vroeger kwamen er best vaak meisjes naar me toe tijdens stappen enz. de laatste tijd een stuk minder.

Wat kan ik hier bijvoorbeeld aan veranderen? HOe verander je een bepaalde uitstraling???

Zelf op een meisje afstappen heb ik eigenlijk nooit gedaan en heb ik eerlijk gezegd ook niet echt trek in...
heeft iemand tips of wat te zeggen..?? thanx
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-12-2005, 20:59
Verwijderd
Toch zelf op een meisje afstappen

Uitstraling is voor mijn gevoel iets dat je niet kunt veranderen. Je kan je natuurlijk wel anders opstellen. Niet kijken alsof je alles bent maar meer terughoudend in je karakter zijn.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2005, 21:54
Verwijderd
Je hebt zelf geen zin om op meisjes af te stappen... Misschien moet je die houding al veranderen...
Met citaat reageren
Oud 24-12-2005, 02:13
Sangria
Sangria is offline
Citaat:
Axilithor schreef op 23-12-2005 @ 23:45 :
Vrouwen willen toch met massa's emanciperen?
massaal ja..
Oud 24-12-2005, 08:28
Verwijderd
Citaat:
Axilithor schreef op 23-12-2005 @ 23:45 :
Vrouwen willen toch met massa's emanciperen?
Dat heeft totaal niks te maken met wel of niet geemancipeerd zijn.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2005, 09:28
JCG
JCG is offline
Citaat:
MevrouwM schreef op 24-12-2005 @ 09:28 :
Dat heeft totaal niks te maken met wel of niet geemancipeerd zijn.
Ze willen gelijk zijn aan mannen, maar hun eigen drankje betalen...

Oud 24-12-2005, 11:25
Frostbite
Frostbite is offline
Dit topic is echt achterlijk.

Natuurlijk wil jij op meisjes afstappen.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2005, 11:33
Heikneuter
Heikneuter is offline
Citaat:
Frostbite schreef op 24-12-2005 @ 12:25 :
Dit topic is echt achterlijk.

Natuurlijk wil jij op meisjes afstappen.
Alleen durft ie het ook?
Met citaat reageren
Oud 24-12-2005, 12:00
Soullar
Soullar is offline
Kijk, er is niks mis met een goede portie arrogantie, mits deze gepast is. Meeste vrouwen zien dat als een goed teken van zelfvertrouwen.

Te arrogant zijn houdt vaak in dat je je beter voordoet dan je daadwerkelijk bent. En daar knappen ze vaak een beetje op af.

Naast dat in het uitgaans-circuit de kans op een normaal gesprek met iemand vaak aan je voorbij gaat door de muziek of drukte, moet je het daarbij van je uiterlijk, houding en uitstraling hebben. Waarbij een te arrogante uitstraling, of enkel een arrogante uitstraling je geen pluspunten op gaat leveren.

Waarom ga je stappen? Stappen is lol en plezier. Wat zoek je dan meer dan zelfvertrouwen en een goed uiterlijk in de ander wanneer je deze benaderd? Juist, lol, humor en vooral geen serieuze dingen! Dus zet je pret-oogjes op en ga uitdagen. Dan komt je arrogantie vaak goed van pas. Dan komen ook vaak naar je toe.

Later kan je elkaar altijd nog leren kennen als je dat wil. Maar niet tijdens het stappen!
Oud 24-12-2005, 17:26
Nienna*
Nienna* is offline
Zeg, zes maanden is heus niet zo lang hoor.
Je wil te graag.
Doe rustig aan, die meisjes komen vanzelf.

Antwoord op je vraag: hoe kun je je uitstraling veranderen?
Wellicht helpt het als je weet waar je precies heen wil. Hoe wil je eruit zien? Als je bijvoorbeeld spontaner wil overkomen, kun je proberen wat meer te glimlachen, wat opener te kijken, wat meer te praten. Als je wat arroganter over wilt komen, kijk je mensen uit de hoogte aan, als je dat juist niet wilt, kijk je mensen recht in hun gezicht aan en glimlach je, in plaats van verheven weg te kijken.

En wat je moet zeggen? Zoek eens op dit forum. De meest voorkomende tip is dat je jezelf moet blijven, en misschien helaas, kan ik het daar alleen maar mee eens zijn. Doe niet te overdreven en overhaast, daar kan ik persoonlijk erg op afknappen.

Schop jezelf onder je reet en stap op dat meisje af! Dat meisje zie je daarna waarschijnlijk toch nooit meer, als ze je niet zou willen... what's the f*cking problem het is natuurlijk moeilijk je zomaar bloot te geven, maar je krijgt er zoveel voor terug. Ook teleurstellingen, maar allicht wegen de goede dingen op tegen de slechte dingen.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2005, 17:38
marzo
marzo is offline
Citaat:
Nienna* schreef op 24-12-2005 @ 18:26 :
Zeg, zes maanden is heus niet zo lang hoor.
Je wil te graag.
Doe rustig aan, die meisjes komen vanzelf.

Antwoord op je vraag: hoe kun je je uitstraling veranderen?
Wellicht helpt het als je weet waar je precies heen wil. Hoe wil je eruit zien? Als je bijvoorbeeld spontaner wil overkomen, kun je proberen wat meer te glimlachen, wat opener te kijken, wat meer te praten. Als je wat arroganter over wilt komen, kijk je mensen uit de hoogte aan, als je dat juist niet wilt, kijk je mensen recht in hun gezicht aan en glimlach je, in plaats van verheven weg te kijken.

En wat je moet zeggen? Zoek eens op dit forum. De meest voorkomende tip is dat je jezelf moet blijven, en misschien helaas, kan ik het daar alleen maar mee eens zijn. Doe niet te overdreven en overhaast, daar kan ik persoonlijk erg op afknappen.

Schop jezelf onder je reet en stap op dat meisje af! Dat meisje zie je daarna waarschijnlijk toch nooit meer, als ze je niet zou willen... what's the f*cking problem het is natuurlijk moeilijk je zomaar bloot te geven, maar je krijgt er zoveel voor terug. Ook teleurstellingen, maar allicht wegen de goede dingen op tegen de slechte dingen.
ok thanx
Met citaat reageren
Oud 25-12-2005, 11:22
Soullar
Soullar is offline
Citaat:
marzo schreef op 24-12-2005 @ 18:38 :
ok thanx
Ok thanx wat?

Snap je het een beetje? Ze spreek namenlijk over de basis die je legt die jou maakt. En je het uiterlijk van jou basis aangenaam en plezant kan maken voor omstandigers door je houding wat minder afstandelijk te maken. Waarbij je kan kiezen voor openheid als uitnodiging. De enige tip die ik daarbij wil geven is dat je óf heel veel zelfvertrouwen daarvoor moet hebben óf je daarbij gewoon heel kritisch bent. Ben je dat niet, dan gaat dat zijn sporen na laten en geef je meer dan je krijgen zal.
Oud 25-12-2005, 21:39
baboon
baboon is offline
ehm.. je bent arrogant, maar durft niet op een meisje af te stappen?

toch een beetje vreemde combi i guess
Oud 25-12-2005, 21:53
marzo
marzo is offline
Citaat:
baboon schreef op 25-12-2005 @ 22:39 :
ehm.. je bent arrogant, maar durft niet op een meisje af te stappen?

toch een beetje vreemde combi i guess
en dat heb ik allebei NIET gezegd... dus..

maar sommige stukjes waren wel goed om te lezen
Met citaat reageren
Oud 26-12-2005, 00:50
Verwijderd
Hahaha, wie heeft je de fabel verteld dat vrouwen afknappen op arrogantie?
Met citaat reageren
Oud 26-12-2005, 11:17
JCG
JCG is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 26-12-2005 @ 01:50 :
Wat me raden jij bent het levende bewijs dat dat niet zo is?
Het arrogantie gedeelte geloof ik zo
Oud 26-12-2005, 11:41
Verwijderd
Citaat:
JCG schreef op 26-12-2005 @ 12:17 :
Wat me raden jij bent het levende bewijs dat dat niet zo is?
Het arrogantie gedeelte geloof ik zo
Nou nee, want dat zou anekdotisch bewijs zijn. In zijn algemeenheid is het ook niet zo.
Met citaat reageren
Oud 26-12-2005, 19:29
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 26-12-2005 @ 12:41 :
Nou nee, want dat zou anekdotisch bewijs zijn. In zijn algemeenheid is het ook niet zo.
Het ligt natuurlijk aan de vorm van arrogantie. Kijk, als iemand zichzelf vreselijk geweldig vindt omdat hij een mooie auto heeft - pff. Maar als hij zichzelf intelligent vindt, omdat hij dat ook ís, dan is dat inderdaad niet per se onaantrekkelijk. Maar zoals bij alles: overdrijven is nooit goed.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2005, 20:49
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Zin maken om op ze af te stappen?
En als je denkt dat je een iets te arrogante uitstraling hebt, gewoon dan proberen wat minder arrogant over te komen.

En ach ja, even een rustigere periode dat niemand op je afkomt is toch nog niet zo erg? Geniet maar van je vrijgezellenleven en niet te wanhopig zijn, er komen heus wel weer nieuwe meisjes. Geduld is een schone zaak.
Oud 27-12-2005, 21:55
Vice
Vice is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 26-12-2005 @ 01:50 :
Tuurlijk knappen vrouwen daar op af. Tenzij die man/jongen het combineert met humor. Dan is het wel weer leuk, maar er zijn weinig kerels die dat kunnen.
Oud 02-01-2006, 20:30
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Pffff, 18 jaar en dan zo'n tekst.
Ik hoop toch dat ik later een beetje een erudiete man krijg.
Reageren

Regels voor berichten