Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
En alcohol is sowieso schadelijker dan THC.
|
![]() |
Ik vind het wel relaxed, gewoon ff in et weekend een joint om ff die stress van de vorige week te vergeten en ff te ontspannen en relaxen.
maar.. weet wel hoe ver je ermee gaat en hoeveel je het doet. Ik doe et alleen in et weekend, zodat me schoolprestaties e.d er niet onder lijden.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik steek er nu eentje op
![]() Volgens mij heb ik een hoop onzin getypt, maar ik hoop dat mn boodschap een beetje overkomt.. Zo niet? Volgende keer beter.. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Het komt van planten, het is natuurlijk. Het probleem ligt niet in de joint, of andere drugs. Het ligt in de samenleving. (Dan negeer ik even geesteszieken of personen met astma -- uiteindelijk ligt het probleem in het lichaam). Maar we praten over excessief gebruik en de reden wáárom je gebruikt.
|
ik heb het een tijdje TE intensief gedaan maar nu realiseer ik me dat ik het met mae moet doen dat je dan ten 1e veel meer geniet en ten 2e meer geld/gezondheid/goede cijfers enzo overhoudt
dus sinds vorige zondag alleen nog maar in het weekend! (lowlands was de afsluiter van het overmatig blowen) maar zoals in vakanties & weekenden vind ik het ![]()
|
k vind het zeer naar dat er zown vervelent vooroordeel over bestaat.. k bedoel het is toch beter voor je als je dat met gepaste mate doet dan dat je ieder weekeind uitgaat en dan 10 bier drinkt.
k ben dus pro blowen mits het met mate gebeurt en je ook gewoon nog kan zeggen dat je ff niet meer wil blowen oid, en het ook niet dagelijks doet. tis net als andere genots middelen (en dan doel ik dus niet op hard drugs of zo iets) met mate is het goed.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
(hoewel ik dit alles ook stiekem fout zou kunnen hebben en fijn redeneer vanuit een lekker hypocriet denkbeeld waarin wiet, hasj en drank wel "goed" zijn :])
|
Iedereen schijnt tegenwoordig te vergeten dat je de gevaarlijkste drugs gewoon bij de apotheker kan gaan kopen met een simpel doktersvoorschrift
![]() btw: cafeine (koffie dus) is net als de meeste harddrugs verslavend, hoeveel mensen in je omgeving zeggen wel niet dat ze zonder een kopje in de morgen geen mens zijn. De vooroordelen rond wiet en hasj zijn ontstaan toen ze na wo1 bij wet verboden werden (inderdaad!= > net als koffie in die tijd) Overigens is geen enkele stof per definitie giftig, alles hangt af van de hoeveel die je binnen krijgt (btw: als je op een dag meer dan 40 liter water drinkt kan je sterven aan een overdosis) Ikzelf blow trouwens alleen in het weekend en steeds met vrienden, das veel gezelliger dan alleen. Een pintje drinken kan volgens mij ook geen kwaad zolang het in de juiste mate gebeurd (lees: zorg dat je nog fatsoenlijk kan fietsen als de flikke in de buurt zijn). Zo, weer een hoop gezever die niemand leest maja, groetjes! |
![]() |
|
Blowen,, tja, ik heb er een goede ervaring mee gehad maar ook een zeer slechte, ik begon ermee omdat m'n broer het ook deed dus wou ik het ook weten,, de 1ste paar keer is het lekker & je voelt je goed eronder, zelf-verzekerder etc, maar ja, ik had probs met dingen uit mijn omgeving & hield snel vast aan dingen, zoals blowen omdat het mij zekerder maakte, dit ging goed voor een tij d& toen kwam er een nare onzekere periode, ik bleef maar op m'n kamer & deed weinig maar toch blowen, het is zelf zo erg geworden in dat hok dat ik er een lichte psyghose aan heb overgehouden, een psyghose is iets dat je denkt dat er is terwijl dat niet zo is, als je onder de douche staat & je hoort mensen praten terwijl wat je echt hoort is het geluid van de douche druppels op de badkuip :? , raar maar waar, ik doe het al een lange tijd niet meer & ben er tevreden mee, af & toe in een ruimte zitten waar geblowd wordt is ook wel prettig, zo vermijd ik mezelf van een 2de psygose & toch een lekker avondje hebben.
|
![]() |
|
|