Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-12-2005, 10:04
Roosje
Roosje is offline
Wat klonk dat godvergeten puberaal.

Eh, ja. Ik heb het hem verteld en dat was redelijk... heftig. Je hebt praters en je hebt schrijvers. Ik ben een schrijver.

Laatst gewijzigd op 26-12-2005 om 12:24.
Advertentie
Oud 26-12-2005, 11:07
create
create is offline
ik voel me teleurgesteld natuurlijk en ook ontzettend alleen. ik hou er niet van als mensen beloftes niet na komen, bah.
Oud 26-12-2005, 13:01
duivelaartje
duivelaartje is offline
Shit.. Nou is opeens m'n moeder gister ziek geworden, alweer. Overdreven zielig gedoe allemaal, en opeens de hele nacht kotsen. We hadden al ons etentje verzet en nu gaat het helemaal niet meer door. We hebben gewoon verdomme helemaal niets gedaan met kerst, helemaal niets! Alleen dom spelletje gespeeld.. En door die ziekte kan m'n tante natuurlijk vandaag ook niet komen, wat is dit voor een gedoe. Is dit kerst?

Ik voel me zo alleen, ik ben nog nooit zo alleen geweest met kerst. Had ik nu maar een broer of zus die bij mij kon zijn, en er samen met mij nog een beetje een leuke kerst van maakte. Ik had me er zo op verheugd, eindelijk eens iets gezelligs in dit gezin. Het hele jaar door doen we geen flikker gezamelijk, alleen vakantie. Is het kerst, doen we ook niets. Lekker dan.. En opa en oma kunnen overmorgen vast ook niet komen "want dat kan ze dan nog niet aan".

Waarom nou, waarom is er zelfs met kerst geen gezelligheid.
Oud 26-12-2005, 13:16
Verwijderd
Citaat:
create schreef op 26-12-2005 @ 11:07 :
ik voel me teleurgesteld natuurlijk en ook ontzettend alleen. ik hou er niet van als mensen beloftes niet na komen, bah.
Herkenbaar.
Oud 26-12-2005, 14:00
Verwijderd
Ik zou blij moeten zijn. Gewoonlijk. Ongeveer.
Ach ja, over een paar minuten is het weer anders
Oud 26-12-2005, 15:07
Verwijderd
Dat praten was echt fijn.
Hopelijk heb ik het niet al teveel verpest door regelmatig wat terughoudend te zijn.
*Positief* Natuurlijk heb je het niet verpest. Hij is er voor je en wil je graag helpen, omdat hij van je houdt.
Oud 26-12-2005, 17:09
rare kwast
rare kwast is offline
moe, verdrietig, verward, down, ellendig, alleen(ig)..
enz enz
Oud 26-12-2005, 17:22
Nona
Nona is offline
Hij heeft het leuk gehad. En ik ook. Ik ben zo blij, dit was echt een geslaagde kerst.
En dan morgen shoppen met moeders (ik zal dat verlanglijstje nog even uitprinten). Misschien een nieuwe jas, wat cadeautjes voor een vriendin, een beetje ouwehoeren... Woensdag werken, maar dat is lang niet zo druk als zaterdag. Donderdag lekker kerst vieren met vriendinnen en vrijdag nog even werken en dan naar Friesland. Prima week, lijkt me zo. En ik heb zin in oud en nieuw, het maakt me niet eens zo uit wat we gaan doen.
Oud 26-12-2005, 17:47
BananaSplit
BananaSplit is offline
Eindelijk kerst(stress )

Gister een kerdtdiner bij oma gehad en was zoals altijd weer heerlijk. Nu net gegourmet en dan vanaaf bij opa en oma nog een keer eten. En natuurlijk cadeaus

De rest van de vakantie zal ik wel werk moeten zoeken, maar ik ga waarschijnlijk ook nog eens mountainbiken met mijn oom. Die wil ik wel weer eens het licht uit de ogen kunnen fietsen.

Nu ff lekker muziek aant luisteren en dan over een uurtje of wat dus naar opa en oma. Echt zin in
Oud 26-12-2005, 17:53
BananaSplit
BananaSplit is offline
Oh ja en prettige kerst iedereen
Oud 26-12-2005, 18:42
darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
Skoolboy schreef op 26-12-2005 @ 17:53 :
Oh ja en prettige kerst iedereen
hetzelfde
Oud 26-12-2005, 18:44
BananaSplit
BananaSplit is offline
Citaat:
lisser schreef op 26-12-2005 @ 18:42 :
hetzelfde
Dankje.......ik heb echt zin in vanavond
Oud 26-12-2005, 19:26
darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
Skoolboy schreef op 26-12-2005 @ 18:44 :
Dankje.......ik heb echt zin in vanavond
Oud 26-12-2005, 19:34
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Vandaag even bij mijn vader langsgeweest en het was nog best gezellig ook. Hij vond dit keer echt dat ik een verdiende vakantie had omdat ik het zo druk had. De wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Oud 26-12-2005, 19:38
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik heb teveel gegeten (zoals elk jaar, geloof ik) en ik voel me raar. Ik ben in eindejaarsstemming en ik heb het gevoel alsof er iets groots staat te gebeuren.

Maar dat zal wel weer niet
Oud 26-12-2005, 20:11
Verwijderd
Is ze net weer boos naar boven gegaan, even geslapen en toen ze terugkwam heb ik toch maar mijn excuses aangeboden. Blijkt nu dat ze vind dat ik de hele dag al vervelend doe Ik had toch echt het gevoel dat we het heel gezellig hadden Het zullen de hormonen wel zijn dan...
Oud 26-12-2005, 20:17
Verwijderd
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 26-12-2005 @ 19:34 :
Vandaag even bij mijn vader langsgeweest en het was nog best gezellig ook. Hij vond dit keer echt dat ik een verdiende vakantie had omdat ik het zo druk had. De wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Wauw, fijn joh!

---
Blegh, ik voel me rot en eenzaam. Mn vader loopt weer te zeiken over mn kleding en ik heb te veel gegeten. Wanneer kan ik het huis uit?
Oud 26-12-2005, 20:39
rare kwast
rare kwast is offline
als ik mn hart laat spreken dan..
Oud 26-12-2005, 21:03
Verwijderd
Ik ben te ongeduldig, maar wel met een reden. Ik kan geen week meer wachten.
Oud 26-12-2005, 21:05
Verwijderd
Ik voel me zo ongelooflijk klote.
Oud 26-12-2005, 21:11
Verwijderd
Citaat:
Sylph schreef op 26-12-2005 @ 21:05 :
Ik voel me zo ongelooflijk klote.
Lucht je hart
Oud 26-12-2005, 21:16
rare kwast
rare kwast is offline
it's getting dark, too dark to see..

There's a long black cloud following me.
Feel like I'm knockin' on heaven's door.

and soon heaven's door will open and let me in i think..
Oud 26-12-2005, 21:18
Verwijderd
Citaat:
rare kwast schreef op 26-12-2005 @ 21:16 :
it's getting dark, too dark to see..

There's a long black cloud following me.
Feel like I'm knockin' on heaven's door.

and soon heaven's door will open and let me in i think..
Heavens door stay close for you... (Nee ik kan geen engels, maar je begrijpt wel wat ik bedoel.)

Tell me, what's up girl?
Oud 26-12-2005, 21:49
Verwijderd
Citaat:
Grimm schreef op 26-12-2005 @ 21:11 :
Lucht je hart
Ach, het is weer eens mijn achterlijke achterlijke achterlijke familie.
Oud 26-12-2005, 21:50
coopergirl
coopergirl is offline
Ik heb zo'n tyfus hekel aan de kerschtdagen :-| Alle familie is samen iedereen staat er met een all-joy-and-happiness glimlach waar het glazuur van je tanden van afbreekt..
Mijn fam uit Brazilie was er ook.. M'n neefje heeft door een herexamen zijn jaar gehaald.. De rest van het jaar heeft ie verzaakt waardoor het op een her aankwam.. Nu organiseert mijn oma een feest vaan hem Hoezo lullig, mijn zusje doet bv gymnasium en moet er echt wel wat voor doen.. Omdat zij gemotiveerd is, gaat ze gewoon over.. Daarom geen feest voor haar .. Allemaal ergerlijke zaken.
Iedereen die binnenkomt krijgt een gewichtsanalyse van oma. 'Die en die zijn wel dik geworden blablabla '(Ik ben nu 11 kilo afgevallen, ik kreeg dit jaar geen gezeik )
Bah, ik ga een fles wijn openen en opzuipen... Echte kerst spirit
Oud 26-12-2005, 22:14
Verwijderd
Citaat:
Sylph schreef op 26-12-2005 @ 21:49 :
Ach, het is weer eens mijn achterlijke achterlijke achterlijke familie.
Sterkte!
Oud 26-12-2005, 22:34
rare kwast
rare kwast is offline
gezellig kaarten met de familie...
en dan gaan we lekker op elkaar lopen zeiken omdat niemand er wat van kan......

gezellig!!!
woeiii echt kerst
Oud 26-12-2005, 22:38
Anno2007
Anno2007 is offline
ik ben moej

is trouwens wel trots op der eigen --> ik had een voldoende voor me engels schrijftoets --> een 6.2 (kreeg punt derstrx doorgemailt van leraar) (vooral bijzonder omdat ik er altijd veel voor doe, maar vorig jaar een 1,3 en een 1,8 voor had) Dus nu is het extra feest

Laatst gewijzigd op 26-12-2005 om 22:41.
Oud 26-12-2005, 22:45
Verwijderd
Citaat:
Grimm schreef op 26-12-2005 @ 22:14 :
Sterkte!
Dank je.
Oud 26-12-2005, 22:51
ironflower
ironflower is offline
ik heb me nog nooit zo alleen gevoeld met kerst
Oud 26-12-2005, 22:52
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
ironflower schreef op 26-12-2005 @ 22:51 :
ik heb me nog nooit zo alleen gevoeld met kerst
*doet stiekem ff een knuf geven*
Oud 26-12-2005, 22:52
Verwijderd
Hetzelfde hier.
Oud 26-12-2005, 22:58
ironflower
ironflower is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 26-12-2005 @ 22:52 :
*doet stiekem ff een knuf geven*
Gek, dat zon digitale knuffel van iemand die je helemaal niet kent je toch eventjes niet alleen laat voelen.

Dankjewel
Oud 26-12-2005, 23:17
Kid Morbid
Kid Morbid is offline
Na een paar dagen stop ik weer met de medicatie, fuck it. Liever angst en paranoide zijn dan niet helder kunnen nadenken door die troep.
Oud 26-12-2005, 23:25
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
ironflower schreef op 26-12-2005 @ 22:58 :
Gek, dat zon digitale knuffel van iemand die je helemaal niet kent je toch eventjes niet alleen laat voelen.

Dankjewel
het gaat ook een beetje om t idee dr achter
yw
Oud 26-12-2005, 23:47
rare kwast
rare kwast is offline
sorry hoor, ben ik nog een keer....

mag ik al opgeven.. ik heb geprobeerd te vechten zoals iedereen zei en ga alleen maar iedere keer "down"

ik heb hulp gezocht zoals iedereen zei (wel 2 keer ofzo)
maar het heeft geen donder geholpen (en tis niet dat ik me er niet voor in zet.. ik doe heus mn best..)

ik heb mn best gedaan uit de (spreekwoordelijke) put te klimmen maar glij steeds weer terug..

ik heb gevochten om uit de duisternis te komen maar dwaal alleen maar dieper..

en nu....... nu kan ik niet meer...
ik kan me niet meer vast houden aan die laatste strohalm en ergens half verwege blijven bungelen totdat iemand een touw gooit..

ik kan niet blijven dwalen door die duisternis wachtend op een lichtje dat eens ergens gaat verschijnen..
ik zie t toch niet

Oud 26-12-2005, 23:51
Roosje
Roosje is offline
Ik wil schrijven, godverdomme. En ik houd mezelf er vanaf omdat ik niet durf.

Ik heb het verteld. Ik leer wel praten. Ooit. Nu nog socializen. Argh. Waarom stel ik zulke godvergeten hoge eisen aan mezelf? Het is dom.
Oud 27-12-2005, 08:07
Stefanie
Stefanie is offline
Waardeloze vriendin, echt waardeloos. Zo ga je toch niet met elkaar om? Ze bekijkt het maar. Ik voel me beter dan dat.
Oud 27-12-2005, 10:31
Hawahaai
Hawahaai is offline
Zo, dat was Kerst weer. Genoeg ge-ergerd aan mijn moeder. Echt, en dan durft Vriendje te zeggen dat ik het me inbeeld... Echt niet, he. Zodra ik een opmerking maak, is het ruzie, maar zij mag de hele dag van die onderhuidse stekende valse opmerkingen tegen mij maken. Laat dat huis maar komen, ik zou vandaag nog verhuizen!
Ik vind het zielig voor Vriendje dat ik zo'n ontzettende lafaard ben. Ik durf echt niks... Heb ik gisteravond bij zijn familie weer verpest voor een deel . En ik wil ook niet boos doen...
En nu moet ik aan mijn werk! Ik moet nog 2 verslagen voor mijn stage maken deze vakantie en alle stof voor mijn tentamen van begin februari doornemen. Druk druk druk.
Verder gaat alles eigenlijk wel goed. Ik hoef in ieder geval niet in dilemma te zitten over oud en nieuw, aangezien m'n zusje het uitgemaakt heeft met K. Kunnen Vriendje en ik gewoon lekker samen daar oud en nieuw vieren zonder dat ik me aan mijn zusje hoef te ergeren.
Oud 27-12-2005, 11:28
rare kwast
rare kwast is offline
en omdat ik me toch al kut voelde ben ik flink op mn plaat gegaan..

MENSEN TIS GLAD BUITEN!!!

nu: paar flinke blauwe plekken, beurse lip (van binnen) en een wondje op mn lip en een gekneusde pols......

yeah
Oud 27-12-2005, 11:46
Meissiej
Meissiej is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 26-12-2005 @ 23:47 :
sorry hoor, ben ik nog een keer....

mag ik al opgeven.. ik heb geprobeerd te vechten zoals iedereen zei en ga alleen maar iedere keer "down"

ik heb hulp gezocht zoals iedereen zei (wel 2 keer ofzo)
maar het heeft geen donder geholpen (en tis niet dat ik me er niet voor in zet.. ik doe heus mn best..)

ik heb mn best gedaan uit de (spreekwoordelijke) put te klimmen maar glij steeds weer terug..

ik heb gevochten om uit de duisternis te komen maar dwaal alleen maar dieper..

en nu....... nu kan ik niet meer...
ik kan me niet meer vast houden aan die laatste strohalm en ergens half verwege blijven bungelen totdat iemand een touw gooit..

ik kan niet blijven dwalen door die duisternis wachtend op een lichtje dat eens ergens gaat verschijnen..
ik zie t toch niet

*Geeft rare kwast een warme knuffel*
Oud 27-12-2005, 11:59
Verwijderd
Ik kan me niets meer herinneren van dat moment, wat ik zei, wat ik afgegeven heb. Ik weet niet of ik gedaan geb wat ik moet doen, alleen omdat ik mijzelf van te voren helemaal gek heb zitten maken...
Oud 27-12-2005, 13:04
Redhair
Redhair is offline
Eerste kerstdag kwam T. 's avonds. Ik ben in zijn armen in slaap gevallen. Ik val nooit om 1 uur in slaap. Hele nacht doorgeslapen. Tweede kerstdag kwam hij weer aan het eind van de middag. Wat tv gekeken, toen uren aan tafel gezeten, tapas gehad. Na het eten weer naar mijn kamer gegaan, wat films gekeken enzo. Na een tijdje waren we aan het ouwehoeren over speed. Langzaam aan ging het van ouwehoeren naar opbiechtten. Opeens vroeg hij hoevaak ik nou speed had gebruikt. Ik schrok zo, was zo bang. Ik zei te vaak, maar dat was niet goed genoeg. Hij weet het nu. Bijna elke dag. Godverdomme, die pijn in zijn ogen. Ik legde alles uit, zei dat ik niet wilde liegen, dat het me speet en ik dat meende, dat ik niet verslaafd was, ik zou stoppen, dat ik hem geen pijn wilde doen, hem niet kwijt wilde, ik niet kon stoppen, maar niet verslaafd was, ik bleef maar lullen, was zo bang. En hij bleef rustig, streelde mijn wang, mijn haar. Zei dat ik niet bang hoefde te zijn. Samen zouden we ervoor zorgen dat ik ging stoppen. Dat het niet leuk zou worden, het zwaar zou worden. De eerste stap was dat ik naar N. moest gaan en zeggen dat ik hem niet meer wilde zien. Dat ik wilde stopppen met de pep en alles er omheen.
Nu voel ik me zo leeg. T. is te goed voor me. Toen hij, om vijf uur 's nachts, naar huis ging, zei hij dat ik geweldig was. Als er wat was moest ik onmiddelijk bellen, hoe dan ook.
Hij weet het en ik ben hem nog niet kwijt. Alleen nu moet ik echt stoppen. Dat wil ik nog niet. Maar het moet.
Oud 27-12-2005, 13:11
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Met mij gaat het wel goed, maar met haar... Argh, hier kan ik echt niet tegen
Oud 27-12-2005, 15:05
Verwijderd
Even een vraagje. Ik heb dus last van faalangst, onzekerheid, verlegenheid enz (als je meer info over mijn verhaal wilt, zoek dan op). Kun je daarvoor naar een psych of is mijn "probleem" niet erg genoeg?
Oud 27-12-2005, 16:02
Verwijderd
De psych is er volgens mij voor iedereen die hulp nodig heeft hoor

Ot: WIIIEEEEEHHH Ik heb een kerststokje
Oud 27-12-2005, 16:54
Verwijderd
Citaat:
Redhair schreef op 27-12-2005 @ 13:04 :
*knip*
Sterkte, je kunt het wel als je het wil. Goed dat je het verteld hebt! knuf
Oud 27-12-2005, 17:07
dwight88
dwight88 is offline
Citaat:
Redhair schreef op 27-12-2005 @ 13:04 :
- - -
[/B]
Je kunt het . Gebruik de aangeboden hulp, dat is niet erg. Je hoeft niet alles per se alleen te doen, je komt er uit!
Oud 27-12-2005, 17:28
rare kwast
rare kwast is offline
wish you were here so i can talk to you..

i cant do this anymore..
Oud 27-12-2005, 17:29
BananaSplit
BananaSplit is offline
Zo, de kerst is weer voorbij. Volgende week zondag is t alweer 2006

En volgens mij ben ik verliefd Ik weet niet op wie, en ik weet ook nog niet zeker of
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten