Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-12-2005, 16:29
Verwijderd
en waarom kan ik nou niet gewoon eens aurorijden, waarom is er nou geen een keer dat het wel eens goed gaat, waarom kosten mn stomme trage hersenen mn ouders zo veel geld en waarom verknal ik het gewoon iedere keer weer opnieuw. Bah, n voel ik me echt verschrikkelijk, het lijkt alsof alles tegenzit en het stomme is dat het ook nog gewoon eens zo ís. mn moeder is ziek, mn vriendin is ziek, ik weet niet meer wat ik voel, ik verknal alles, ik ga heel erg problemen krijgen met een profielwerkstuk wat gaat mislukken
Advertentie
Oud 27-12-2005, 18:11
Verwijderd
Die stomme gedachtes...
Ik moet ze binnenkort maar eens verbannen uit mijn hoofd.
Oud 27-12-2005, 18:17
Verwijderd
Citaat:
Faded-Away schreef op 27-12-2005 @ 19:11 :
Die stomme gedachtes...
Ik moet ze binnenkort maar eens verbannen uit mijn hoofd.
dat is een hele goede
Oud 27-12-2005, 18:20
Verwijderd
Citaat:
Quis schreef op 27-12-2005 @ 19:17 :
dat is een hele goede
Ik maak mezelf gewoon helemaal gek met mijn gedachtes... Dat moet gewoon afgelopen zijn. In dingen verknallen ben ik ook heel goed, ik mocht al bijna blijven zitten in mijn examenjaar om die reden. Ik heb gewoon een hekel aan mezelf en dat moet afgelopen zijn.
Oud 27-12-2005, 18:23
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Begin volgende week mag ik komen kijken bij een kamer in Blijdorp

20 m2, 270 euro
Oud 27-12-2005, 18:26
BananaSplit
BananaSplit is offline
Citaat:
Faded-Away schreef op 27-12-2005 @ 19:20 :
Ik maak mezelf gewoon helemaal gek met mijn gedachtes... Dat moet gewoon afgelopen zijn. In dingen verknallen ben ik ook heel goed, ik mocht al bijna blijven zitten in mijn examenjaar om die reden. Ik heb gewoon een hekel aan mezelf en dat moet afgelopen zijn.
hm, das kut. Waarom denk je dan zoveel¿? En een hekel aan jezelf hebben heeft ook geen zin. Nja, als je nou mensen ging vermoorden......

Maar OT, het heeft geen zin om een hekel aan jezelf te hebben. En dat verknallen ligt miss aan onzekerheid. Ga iets doen waardoor je jezelf leert kennen
Oud 27-12-2005, 18:32
Verwijderd
Citaat:
Skoolboy schreef op 27-12-2005 @ 19:26 :
hm, das kut. Waarom denk je dan zoveel¿? En een hekel aan jezelf hebben heeft ook geen zin. Nja, als je nou mensen ging vermoorden......

Maar OT, het heeft geen zin om een hekel aan jezelf te hebben. En dat verknallen ligt miss aan onzekerheid. Ga iets doen waardoor je jezelf leert kennen
Ben mezelf al aan het verbeteren, maar nu ben ik in een heel hatelijke bui.
Oud 27-12-2005, 18:38
duivelaartje
duivelaartje is offline
Ziek, misselijk.. Ik wil dat het overgaat, ik weet echt niet wat ik ermee aanmoet.

Nou vraag ik net aan m'n moeder of ik volgende zaterdag weg mag ('s avonds vier ik m'n verjaardagsfeestje): "Nee, dat mag niet. Je moet 't voorbereiden, dan hoor je niet weg te gaan."

Nouhou..
Oud 27-12-2005, 18:45
Gothic
Gothic is offline
Jeetje. Over moodswings gesproken zeg .

Het object of my affection reageert opeens. We hebben zitten kletsen. Het was leuk. Langzaam komen die onderdrukte gevoelens weer terug...

Ik wilde weer verliefd worden en nu ga ik hem nog gewoon weer zien ook. Zonder de afstand. En weer een jongen die rookt, die ver weg woont, die niet mijn type is, maar waar ik verliefd op word omdat hij zo leuk is. Omdat ik liefdesverdriet heb en hij het dichste bij komt om liefde te geven. Hij rookt. IK WIL NIET IEMAND DIE ROOKT!!! En toch wil ik hem. Over 2 weken gaan we uit, anderhalve week al. Tenzij hij niet belt. Vorige keer zouden we ook uitgaan, maar toen was er geen datum. Nu zou hij bellen of mailen. Zou hij? Zou hij dit keer echt bellen of mailen?
Ik wil zo graag. Ik wil weer verliefd zijn, ik hoop dat het leuk word. Hij geeft tegengestelde signalen.
Ik wil hem verleiden, m'n leukste, mooiste kleren aan doen. Leuk haar, leuke oorbellen, me helemaal optutten... maar ja. Wat dan? Een grote teleurstelling? Stel dat het tegenvalt? Stel dat het helemaal geweldig is, maar hij wil niets? Wat dan? Nog meer liefdesverdriet? Of alleen vervangende? Waarom doe ik mezelf dit aan? Iemand?
Oud 27-12-2005, 18:52
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 27-12-2005 @ 19:45 :
Waarom doe ik mezelf dit aan? Iemand?
Liefde is er gewoon, heb je (bijna) niets aan te willen.
Oud 27-12-2005, 18:55
duivelaartje
duivelaartje is offline
Op de weegschaal gestaan, 2.5 kg lichter door overgeven e.d. Ik voel me zo leeg, maar er kan haast niets in. Morgen ga ik mij ook eens nuttig bezighouden, dit is echt niets...
Oud 27-12-2005, 19:24
Dragon_Fly
Dragon_Fly is offline
Citaat:
Gothic schreef op 27-12-2005 @ 19:45 :
Ik wil zo graag. Ik wil weer verliefd zijn, ik hoop dat het leuk word. Hij geeft tegengestelde signalen.
Ik wil hem verleiden, m'n leukste, mooiste kleren aan doen. Leuk haar, leuke oorbellen, me helemaal optutten... maar ja. Wat dan? Een grote teleurstelling? Stel dat het tegenvalt? Stel dat het helemaal geweldig is, maar hij wil niets? Wat dan? Nog meer liefdesverdriet? Of alleen vervangende? Waarom doe ik mezelf dit aan? Iemand?
Oud 27-12-2005, 19:29
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Dragon_Fly schreef op 27-12-2005 @ 20:24 :
Wij hebben wat gemeen geloof ik
Oud 27-12-2005, 20:10
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 27-12-2005 @ 19:23 :
Begin volgende week mag ik komen kijken bij een kamer in Blijdorp

20 m2, 270 euro
Ik hoop dat blijdorp ook een wijk is en niet alleen een dierentuin?
Leuk voor je! Hopelijk is het wat.

Ontopic:
Ja, ik moet niet zo zeuren, ik kan heus wel de wereld aan.
Oud 27-12-2005, 20:20
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Miracle schreef op 27-12-2005 @ 21:10 :
Geniaal
Oud 27-12-2005, 20:48
moon
moon is offline
31 december wordt leuk!!!!! (op het vuurwerk na)
Oud 27-12-2005, 21:16
rare kwast
rare kwast is offline
damn.. doet echt veel meer pijn dan eerst
wil eigenlijk niet meer bewegen maar als verpleegkundige weet ik wel beter..
blijven bewegen blijft t soepel
Oud 27-12-2005, 21:25
Verwijderd
Citaat:
moon schreef op 27-12-2005 @ 21:48 :
31 december wordt leuk!!!!!
Oud 27-12-2005, 21:29
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Miracle schreef op 27-12-2005 @ 21:10 :
Leuk voor je! Hopelijk is het wat.
Het is ook een wijk ja

Ik hoop ook dat het leuk is en wat wordt. Michel heeft nu ook een kamer dus dan wil ik ook zo graag weer wat.
Oud 27-12-2005, 21:38
Redhair
Redhair is offline
Dwight88 en Ave, dank je.

Vanmiddag belde hij om te vragen wat ik ging doen.
Ik heb net vanaf vier uur geslapen, werd wakker van het getril van mijn mobiel, weer hij. Krijg ik nou controle, om te kijken of ik echt niet naar N. sneak? Ik heb hem weggedrukt. Hij is nou niet online, maar ik wil hem niet terug bellen. Ik wil nu alleen speed of slapen. Pffff.

Edit:
Die doodgeslagen jongen is trouwens een vriend van de beste vriend van T., best dichtbij dus. Klotezooi.

Laatst gewijzigd op 27-12-2005 om 21:42.
Oud 27-12-2005, 22:19
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Redhair schreef op 27-12-2005 @ 22:38 :
Edit:
Die doodgeslagen jongen is trouwens een vriend van de beste vriend van T., best dichtbij dus. Klotezooi.
Ik zag het op het journaal, en dacht meteen aan wat jij had verteld. Hoe heftig.. Zo dichtbij, dan ga je toch best bang worden. Sterkte met alles, meisje.
Oud 27-12-2005, 22:46
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Ik verveel me heel erg..
Oud 27-12-2005, 23:05
Roosje
Roosje is offline
Hmmm. Ja.

En, vooral, hmmm, nee. Maar dat doet er niet toe, want vandaag was leuk. En dan kan de rest wel even opzouten, alsjeblieft dankjewel?
Oud 27-12-2005, 23:43
JaJ
JaJ is offline
hahaha, ow, ik zal het nooit meer doen hoor, natuurlijk laat ik dat soort beslissingen aan jou over. ik heb lekker toch al wat ik heb ^^.
donder toch op, wie heeft er hier nu inzicht in hoe de zaken lopen? jij vanachter je bureau? kom nou even zeg
Oud 28-12-2005, 09:11
Verwijderd
Ik ben het echt helemaal zat.. doe gewoon zoveel leuke dingen maar ik voel me alleen maar down.
Daarbij heb ik gewoon geen zin meer om te eten. Ik wil alleen maar sporten. Voel me gewoon te vet.. bah
ik walg soms gewoon zo van mezelf.

Het leven is soms gewoon zo vaag. Heet dat manisch depressiviteit ofzo . De ene keer zoooo vrolijk, en dan staat er even iets tegen en ik ben gelijk helemaal jaloers, boos en gemeen.

Laatst gewijzigd op 28-12-2005 om 09:15.
Oud 28-12-2005, 09:32
Verwijderd
Het is nou vakantie, maar ik durf te wedden dat ik nog niet uitrust. In plaats van dat ik geniet van dingen, ben ik er alleen maar bang voor. Rot faalangst, minderwaardigheidscomplex en al die andere zooi!
Wil ik soms verdrietig zijn en aandacht krijgen ofzo? Wat denk ik met down zijn te bereiken? Soms lijkt het gewoon alsof ik down wíl zijn... Pff... Wat moet ik nou met mezelf? Iemand een spoedcursus zelfverzekerd zijn in de aanbieding?
Oud 28-12-2005, 09:35
BeertjeColargol
BeertjeColargol is offline
Straks naar oma. Klotezooi, straks naar oma. en mijn andere oma gaat mee. Waarom ben ik er dan niet blij om, waarom is dat opeens niet leuk meer? Omdat ik bang ben dat ze haar niet herkent, daarom. Omdat ik bang ben dat mijn ene oma de andere niet herkent. Omdat ik bang ben voor de herinneringen die ze op gaan halen met zijn tweeen. Omdat ik bang ben.
Waarom ben ik zo bang?
Oud 28-12-2005, 10:17
sterre
sterre is offline
ik voel me niet zo geweldig vandaag
twee maanden pleegde de moeder van een vriend van mij zelfmoord
een maand geleden stierf de moeder van een vriendin van mij aan een ziekte
drie weken geleden stierf mijn hond
twee weken geleden stierf de vader van een vriend van mij aan keelkanker
en nu heb ik gisteren gehoord dat een vriendin van me gestorven is aan een hartaanval

voor de rest gaat alles wel goed
Oud 28-12-2005, 10:30
Verwijderd
Twee januari afscheid nemen terwijl we allebei niet willen en dat het ook niet hoeft ^100
Oud 28-12-2005, 10:32
sterre
sterre is offline
Citaat:
Grimm schreef op 28-12-2005 @ 11:30 :
Twee januari afscheid nemen terwijl we allebei niet willen en dat het ook niet hoeft ^100
*troost*
Oud 28-12-2005, 10:33
Verwijderd
Citaat:
sterre schreef op 28-12-2005 @ 11:32 :
*troost*
Dank je
Oud 28-12-2005, 10:37
Roosje
Roosje is offline
Hoe diep konden mensen mij brengen.

Kunnen ze nog.
Oud 28-12-2005, 11:18
Raven
Raven is offline
Citaat:
Roosje schreef op 28-12-2005 @ 11:37 :
Hoe diep konden mensen mij brengen.

Kunnen ze nog.
MOET JE ZE NIET LATEN !

jij bepaalt wat je waard bent, en niemand anders
Oud 28-12-2005, 11:37
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Hm het ruikt hier naar een onwijs lekkere appeltaart die ik straks met vriendinnen ga opeten Slurrrrp!

Verder mis ik mijn papa
Oud 28-12-2005, 12:57
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Faded-Away schreef op 27-12-2005 @ 15:05 :
Even een vraagje. Ik heb dus last van faalangst, onzekerheid, verlegenheid enz (als je meer info over mijn verhaal wilt, zoek dan op). Kun je daarvoor naar een psych of is mijn "probleem" niet erg genoeg?
Ik ging daarvoor naar de schoolcounselor.. Maar in principe kan je best naar een psych, geloof ik.

Ontopic: Ik baal ervan dat ik niet op internet kan vinden hoe laat mijn bus morgen gaat. Ik baal er nog meer van dat ik de komende dagen niet op de computer van. Argh, dit is echt niet normaal, net alsof heel mijn leven van dat ding afhangt
Oud 28-12-2005, 13:27
Verwijderd
Citaat:
Vogelvrij schreef op 28-12-2005 @ 13:57 :

Ontopic: Ik baal ervan dat ik niet op internet kan vinden hoe laat mijn bus morgen gaat. Ik baal er nog meer van dat ik de komende dagen niet op de computer van. Argh, dit is echt niet normaal, net alsof heel mijn leven van dat ding afhangt
Internet is lekker sneller hè

www.9292ov.nl al gekeken? En anders moet je de kou in naar die paal toe
Oud 28-12-2005, 13:36
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Grimm schreef op 28-12-2005 @ 14:27 :
Internet is lekker sneller hè

www.9292ov.nl al gekeken? En anders moet je de kou in naar die paal toe
Die site deed het eerst niet en nu wel. En Hardinxveld is echt ontzettend ver weg Maar goed, dan heb ik afleiding van het feit dat de computer er niet is

Eigenlijk gaat alles ook wel goed, ik miep gewoon
Oud 28-12-2005, 14:05
Roosje
Roosje is offline
Ik... ik weet niet.
Oud 28-12-2005, 15:06
Verwijderd
en nog een heleboel
Oud 28-12-2005, 15:27
Hawahaai
Hawahaai is offline
Vandaag is erg oke. Weer lekker als vanouds. Heerlijk. Maar nu zet ik net een liedje op, waar ik eigenlijk helemaal triest van word...
En mijn zusje is echt een dom wicht. Ze doet al 4 dagen niks aan haar huiswerk (maar doet wel allerlei onnuttige en onnodige dingen), maar zondag wil ze niet met mijn ouders naar oma omdat ze daar geen tijd voor heeft, want ze moet huiswerk maken... Als ze maar niet denkt dat ik nog een keer mijn plannen in de war ga laten lopen doordat zij hulp nodig heeft bij haar huiswerk. Echt niet.
Oud 28-12-2005, 15:28
Redhair
Redhair is offline
Dit is best zwaar. T. is bezorgd, belt steeds, wilt komen. Ik slaap steeds, kan alleen maar slapen. Zaterdagavond was de laatste keer. Ik heb al eerder drie weken niet gehad, maar dat was niet bewust stoppen. Bahbahbah.
Oud 28-12-2005, 15:28
ilse
ilse is offline
ik voel me echt hopeloos, ik kan hem niet geven wat hij nodig heeft en andersom.. whaaa... nee ik wil nog steeds geen relatie,maar dat ik nu s avonds niet meer naar hem toe kan.. ik kan er niet tegen, wil lekker bij hem liggen voor ik ga slapen maar... kutnachtwacht

pff ik weet het ook niet meer hoor
Oud 28-12-2005, 15:45
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Vandaag heel veel gedaan, eigenlijk alles wat ik gepland had behalve mijn huiswerk. Straks nog eten maken en dan vanavond om acht uur de trein pakken. Dan een weekje bij Michel zijn, dan de verjaardag van mijn moeder en het laatste weekend afgesproken met een vriendin die ik al een half jaar niet gezien heb dus dan heb ik al met al best een leuke vakantie
Oud 28-12-2005, 15:59
BananaSplit
BananaSplit is offline
Vandaag heerlijk gebiked in de sneeuw al was t maar kort. Op het voorwiel zat gewoon een laag ijs, waardoor ik geen voorrem meer had en daarna ging ik ook nog eens op mijn bek op het ijs.....OP EEN RECHT STUK NOG WEL. Hoezo lomp

En toen werd weer bewezen wat hoe stom sommige mensen zijn he. Ze zien je op een recht stuk vanuit hun auto op je gezicht gaan, stappen ze uit en stellen ze je de vraag: "Is het erg glad op die weg?" Als ik nu iets minder netjes was geweest had ik gezegd, nee helemaal niet, daarom ga ik ook op mijn gezicht. Ik was dus zo stom om gewoon ja te zeggen ipv ff lekker sarcastisch te doen
Oud 28-12-2005, 16:31
Verwijderd
Citaat:
Skoolboy schreef op 28-12-2005 @ 16:59 :

En toen werd weer bewezen wat hoe stom sommige mensen zijn he. Ze zien je op een recht stuk vanuit hun auto op je gezicht gaan, stappen ze uit en stellen ze je de vraag: "Is het erg glad op die weg?" Als ik nu iets minder netjes was geweest had ik gezegd, nee helemaal niet, daarom ga ik ook op mijn gezicht. Ik was dus zo stom om gewoon ja te zeggen ipv ff lekker sarcastisch te doen
Ze vragen het ook alleen maar om je te zieken hoor.
Oud 28-12-2005, 16:32
Roosje
Roosje is offline
Hoe blij kun je worden van één loze opmerking. Alleen maar, hmmm, gewoon, weer normaal. Misschien is het eindelijk over en het werd tijd ook.
Oud 28-12-2005, 16:40
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Redhair schreef op 28-12-2005 @ 16:28 :
Dit is best zwaar. T. is bezorgd, belt steeds, wilt komen. Ik slaap steeds, kan alleen maar slapen. Zaterdagavond was de laatste keer. Ik heb al eerder drie weken niet gehad, maar dat was niet bewust stoppen. Bahbahbah.
Toch volhouden girly!

Ontopic: ik voel me wel okay Net een Pearl Jam cd gefikt voor in m'n auto Rijden voelt zo vrij.. Alsof je totaal ongebonden bent Laat mij maar lekker in deze waan hangen!
Oud 28-12-2005, 16:55
Verwijderd
1 februari start de therapie groep en ik mag meedoen. Blij zijn Sonho, blij zijn!
Pfft moe van het gesprek, de kou en mn gevecht, maar het is tot nu toe gelukt vandaag...
Oud 28-12-2005, 17:19
Verwijderd
Ik had voor vandaag maar weer eens een schema gemaakt mbt wat ik zou gaan doen. Voor een deel heb ik me er aan gehouden. Voor een deel niet. M'n computer is nu wel weer klaar
Oud 28-12-2005, 17:41
Roosje
Roosje is offline
Oh, Jezus, ik word zó boos als ik nu ziek word!

Misschien vanavond maar een beetje op tijd naar bed, want ik wil echt niet ziek worden.

Edit: Jeej, mijn regenboog is af. Eindelijk. En de achtergrond is heel rood en oranje en geel en vuur en zo, en de regenboog is zwart en ik kick er nu al op, al is hij pas - eh - tweeënhalve minuut af.

Laatst gewijzigd op 28-12-2005 om 18:08.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten