![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Afijn, ik ben electriciën in de bouw en scheer me bijna elke dag, gebruik brylcreem voor m'n haar, deo en tandenpoetsen uiteraard en soms een body lotion op m'n gezicht (droge huid van scheren). Ben ik een mietje nu? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Net als de meeste kleding die in de 'mode' is. Die achterlijke bontlaarsjes bijvoorbeeld, iemand met ook maar een beetje zelfrespect gaat dat toch niet dragen? Of je moet een eskimo zijn natuurlijk... maar dat zijn ze niet, dus DOE NORMAAL! Heel die hype rondom het zogenaamde 'ideaalbeeld' voor vrouwen vind ik ook helemaal niets, met zo'n britney spears achtig iets wil ik ook niet gezien worden ![]() En als m'n vriendin achter zo'n nicht aan loopt moet ze dat lekker zelf weten, dan weet ik dat ik te goed ben, weer een mooie egoboost ![]() ![]() |
![]() |
|||||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
...en als je me nu wilt excuseren ga ik m'n gezicht even reinigen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Net als bij mannen: scheren, dagelijks wassen, deodorant en een beetje gel ofzo in de haren horen gewoon bij algemene verzorging, dat doe je gewoon om een beetje fatsoenlijk voor de dag te komen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Eindelijk een man die zijn benen scheert. ![]() ![]()
||
Citaat:
Edit: Ik vind iedereen die zich niet kan handhaven zonder het uiterlijk aan een groep aan te passen stiekem best zwak. Val maar over me heen, zeg dat mensen groepsdieren zijn, maar ik volg al jaren mijn eigen stijl, en het heeft me alleen maar goed gedaan.
||
![]() |
Citaat:
![]() Mooie mensen worden beter behandeld in onze maatschappij,dat is pijnlijk,dat is unfair,ook ik erger me er rot aan,maar het is zo en als enkelling kun je daar niet veel tegen beginnen dus kun je op dat vlak maar beter enigzins meegaan met de flow,dat je je voorkomen extra verzorgt wil trouwens niet zeggen dat je op britney spears moet lijken,jezelf in een wandelend picasso-schilderij moet veranderen of geen eigen stijl kunt hebben. (don't get me wrong,ook ik ben een outcast wat de breezerslet-wereld betreft) |
![]() |
||
Citaat:
Zelfs al zou ik misschien leuker worden gevonden als ik meer aan mijn uiterlijk zou doen, daar wil ik zo min mogelijk op gewaardeerd worden. Dus dan kun je beter doen waar je zelf trek in hebt, en kijken wie je nog waardeerd, dat gaat tenminste over jou. En uiteraard gebruik ik wel deo, en ben ik schoon en fris, maar ook dat hefet bij mij weinig te maken met wat anderen ervan vinden. Je moet je lichaam goed verzorgen... Des al niet te min doe ik dit ook niet altijd. Ik voel ook die druk wel. Als ik naar een begrafenis moet, zal ik er piekfijn uitzien, omdat dat van me verwacht wordt, maar ook uit respect voor de overledene.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
gemaakte verslag over de multiculturele samenleving smart_girl | 1 | 21-05-2008 21:34 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
lief-de Love & Peace | 49 | 18-04-2006 10:50 | |
Verhalen & Gedichten |
De heldhaftige grensoversteek van Matthias Verbeek Reynaert | 9 | 04-01-2006 15:07 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Media en de islam juno | 20 | 25-11-2005 10:35 | |
Twee arrestaties in trein bij A'dam T_ID | 172 | 15-11-2005 14:30 | |
Baden-Wurttemberg verbiedt leraren hoofddoek te dragen ThaFox | 196 | 18-11-2003 14:02 |