Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-12-2005, 17:48
JaJ
JaJ is offline
jeuj, het is terug! dat gevoel dat alle gebeurtenissen precies zo bedoeld zijn en dat alles uitkomt zodat je achteraf zegt "jeuj"
verder heb ik hard gelachen vandaag, en iets schokkends gezien, iets kleins, een miniem reflexje, net voordat alles achter de rug was, maar nog steeds schokkend. Misschien had ik niet moeten observeren, maar meewerken. boeiend
en ik heb nog eens hard gelachen
Oud 28-12-2005, 18:01
Verwijderd
Ik ben bang om mensen kwijt te raken, maar nu doe ik alleen maar dingen waardoor ik mensen afstoot...
kan iemand me uitleggen waarom ik dit doe, want ik begrijp het zelf niet eens.
Oud 28-12-2005, 18:23
Dreamerfly
Dreamerfly is offline
Ik ben niet zo productief bezig rond studie en project.
*schop onder de kont* en morgen aan de slag!

Vanavond naar film Narnia, zin in!

De vier dagen bij m'n vriend waren zeer geslaagd.
Bezig met zoeken naar huisje in Zwolle voor ons tweeën, hoop dat dat snel gaat lukken!
Oud 28-12-2005, 18:30
Verwijderd
Citaat:
Faded-Away schreef op 28-12-2005 @ 19:01 :
Ik ben bang om mensen kwijt te raken, maar nu doe ik alleen maar dingen waardoor ik mensen afstoot...
kan iemand me uitleggen waarom ik dit doe, want ik begrijp het zelf niet eens.
Je probeert te hard, waardoor je het tegenovergestelde effect krijgt.
Oud 28-12-2005, 18:32
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Dreamerfly schreef op 28-12-2005 @ 19:23 :
Ik ben niet zo productief bezig rond studie en project.
*schop onder de kont* en morgen aan de slag!

Vanavond naar film Narnia, zin in!

De vier dagen bij m'n vriend waren zeer geslaagd.
Bezig met zoeken naar huisje in Zwolle voor ons tweeën, hoop dat dat snel gaat lukken!
Oh, ik ga morgen naar Narnia. Ben echt benieuwd hoe die zal zijn.

Succes met huis zoeken!
Oud 28-12-2005, 18:32
Ruudje
Ruudje is offline
nog steeds geen uitnodiging gekregen
en ik sta al lekker sinds 5 oktober op de wachtlijst
morgen nog maar eens proberen te bellen

en hoofdpijn de gekste
Oud 28-12-2005, 19:09
Verwijderd
Eigenlijk voel ik me best goed Heerlijk die vakantie, tijd voor allemaal dingen die er normaal bij inschieten. Beetje relaxen, even wat socialer kunnen doen, mensen spreken die ik in maanden niet gesproken heb, heerlijk. Alleen vind ik het zo kut dat het normaalgesproken veel lastiger gaat
Oud 28-12-2005, 19:14
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
sonho schreef op 28-12-2005 @ 17:55 :
1 februari start de therapie groep en ik mag meedoen. Blij zijn Sonho, blij zijn!
Pfft moe van het gesprek, de kou en mn gevecht, maar het is tot nu toe gelukt vandaag...
Hoezo moet je daar blij mee zijn? Aan jezelf werken is heus niet leuk en makkelijk..

Succes!
Oud 28-12-2005, 19:35
Verwijderd
Citaat:
duivelaartje schreef op 28-12-2005 @ 19:32 :
Oh, ik ga morgen naar Narnia. Ben echt benieuwd hoe die zal zijn.

Succes met huis zoeken!
Coole film, Narnia Die dieren, net of je naar animal planet zit te kijken zo echt.
Oud 28-12-2005, 20:07
Redhair
Redhair is offline
Waar ben ik aan begonnen? Dom kutwijf. Achterlijke trut met je grote bek. Het enige wat je kan is iedereen belazeren. Als dit je niet lukt ben je een junk, net zo een als r. en m.. En r. is nou dood, m. probeert steeds te stoppen maar hij faalt, steeds opnieuw. Wil je dat? Ga slapen, verban m. en n. uit je leven, geniet van t. Als je dat niet kan ben je niets waard.
Oud 28-12-2005, 20:34
Roosje
Roosje is offline
ROT OP.

Ik wil godverdomme geen ruzie. Ik wil geen ruzie meer moeten oplossen tussen jullie, ik wil dat jullie het zelf doen, want ik doe ook alles zelf en ik kan er nu geen ruzie bij hebben. Alsjeblieft. Rot alsjeblieft allemaal maar op.

Why should I care?
(...)
I'm losing my grip.
Oud 28-12-2005, 20:44
Verwijderd
Adem in, adem uit. Adem in, adem uit. Adem in, adem uit. Adem in, adem uit. Adem in- hetisniettegenmijhetisniettegenmij. Echt niet. En dat andere ook al niet. Echt niet. Waarlijk niet. Niet? Of toch wel? Wil ik alleen van niet?
Ach ja...
Oud 28-12-2005, 22:22
rare kwast
rare kwast is offline
kom laten we ons voor de verandering ff rot voelen...
lang geleden..

ik ga straks met oud en nieuw naar vrienden in een huisje (zij zitten daar een midweek)
gezellig.. ik snap niet waarom ik me steeds weer om laat praten
ik ben, wil en kan niet gezellig zijn of doen..
ik ben moe...
moe van vechten en het niet opgeven..
Oud 28-12-2005, 22:24
niña
niña is offline
Mijn lichaam doet pijn, ik wil een nieuwe.
Oud 28-12-2005, 22:28
dwight88
dwight88 is offline
zoveel gedaan, en nu zoveel stilte ervoor terug. Ik heb fouten gemaakt. Maar om daar zo op te reageren?

ben er klaar mee.
Oud 28-12-2005, 23:11
Verwijderd
Citaat:
niña schreef op 28-12-2005 @ 23:24 :
Mijn lichaam doet pijn, ik wil een nieuwe.

Productaansprakelijkheid.
Oud 28-12-2005, 23:34
Verwijderd
Op dit moment kan ik alleen maar meewarig om mijzelf glimlachen.
Oud 29-12-2005, 06:27
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Jaa, gezellig. Ik schrok om half 6 wakker van mn eigen kutgevoel en kon daardoor niet meer slapen. Vraag me niet hoe. Maar op de 1 of andere manier moest ik in mn droom aan iets rots denken en toen schrok ik wakker en kon ik door dat kutgevoel niet meer in slaap komen

Ik vind mezelf vermoeiend.
Oud 29-12-2005, 08:43
Verwijderd
Gister was niet mijn meest intelligente dag. Totaal niet.

Ik weet het ook niet meer. Ik hoop dat het goed komt. Vanmiddag bel ik haar maar ze is echt kwaad.
En wat hem betreft, ik weet het niet...
Oud 29-12-2005, 09:02
Gothic
Gothic is offline
Ja ik wil hem weer zien. En ik wil die foto. En ik wil zoveel. Maar vooral gelukkig zijn en blijven. Tevreden zijn ook wel. Liefde, vriendschap, seks, weten dat iemand er is, ookal is ie er niet. Het weten is genoeg, voorlopig. Weten dat je kan bellen als je wilt en dat het hem ook interesseert. Ik wil hem spreken en hem en nog wel meer. Waarom is er niemand?
Ja het is vroeg, maar ja, ik sliep ook vroeg. Heb 13 uur geslapen, zo moe was ik. Om 8 uur naar bed gegaan, was kapot. En nu? Word ik moe wakker, zoals elke dag. Je zou zeggen dat je er gewend aan zou moeten raken, maar dat is niet zo...
Oud 29-12-2005, 09:41
WolterB
WolterB is offline
(nog) geen griep hebben is niet erg, maar mag die verkoudheid dan ook nog weg?

En hmm, verder gaat vandaag vast wel gezellig worden, dat kan bijna niet anders
Oud 29-12-2005, 11:27
Roosje
Roosje is offline
Ik ben bang. Bang voor alles, bang voor mezelf.

Ik wil niet boos zijn, ik mag niet boos zijn. Punt.
Oud 29-12-2005, 12:03
Verwijderd
Ik weet niet wat ik moet denken...
Het gaat iig beter met mij. Nu tenminste en daar ben ik blij om.
Als ik dit ook met oud en nieuw heb en me zelfverzekerd gedraag, dan ben ik zeker tevreden!
Oud 29-12-2005, 12:11
chocomelsletje
chocomelsletje is offline
Ik word zo moe van mezelf. Ik kan zo niet doorgaan, ik moet veranderen. Het gaat niet. Ik vind mezelf een vieze hoer, een slet, een achterbaks wijf. Ik snap niet waarom hij nog steeds zo lief tegen me is. Ik dans de hele avond met andere jongens, flirt met ze, en kijk nauwelijks naar hem om. Ik zeg dat het me spijt, en het is weer goed. Maar voor mij niet. Het kan gewoon niet meer zo, ik moet opgroeien, niet meer drinken, proberen het bij één jongen te houden. Maar het is zo verdomd moeilijk. Die ene keer dat ik wél verliefd was, werkte het niet.

I apologize that once again I'm not in love.
Oud 29-12-2005, 12:16
rare kwast
rare kwast is offline
dit is echt niet grappig meer ben zo bang dat de telefoon straks een keer gaat dat het fout is met mn pa..

eerst op vakantie een kleine hartaanval
2 weken terug diagnose huidkanker
en gister (waarschijnlijk) nog een tia

nah stel me vast aan...
Oud 29-12-2005, 12:22
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 29-12-2005 @ 13:16 :
dit is echt niet grappig meer ben zo bang dat de telefoon straks een keer gaat dat het fout is met mn pa..

nah stel me vast aan...
Dat is niet mis, zulke diagnoses Take care
Oud 29-12-2005, 12:23
Verwijderd
Citaat:

nah stel me vast aan...

*knuf*
Oud 29-12-2005, 12:40
Verwijderd
Eigenlijk kan ik nou nog niks voelen, toch? Zomaar weer, terwijl het zo kort geleden is? Raar hoor.. En toch wil ik hem stiekem weer zien
Oud 29-12-2005, 13:59
Nona
Nona is offline
Citaat:
*knip*
Je stelt je niet aan. Dat zijn allemaal best heftige dingen en ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt. *knuf*
Misschien kun je afspreken om de zoveel tijd contact op te nemen (bijvoorbeeld elke dag rond de lunch). Dan weet je weer even dat het goed is. Na verloop van tijd kun je er dan weer meer vertrouwen in krijgen.
Oud 29-12-2005, 14:06
Gothic
Gothic is offline
bah ik verveel me
Oud 29-12-2005, 14:15
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 29-12-2005 @ 14:59 :
Je stelt je niet aan. Dat zijn allemaal best heftige dingen en ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt. *knuf*
Misschien kun je afspreken om de zoveel tijd contact op te nemen (bijvoorbeeld elke dag rond de lunch). Dan weet je weer even dat het goed is. Na verloop van tijd kun je er dan weer meer vertrouwen in krijgen.
gelukkig zit ik nu wel ff paar dagen thuis (vakatnie he.. ga ik daar nite alleen zitten)
maar toch.. werk 's ochtends en ben natuurlijk niet de hele dag thuis natuurlijk..

maar bedankt mensen
*geeft knuf terug*
Oud 29-12-2005, 16:26
Gothic
Gothic is offline
hmm ik wist niet dat vrijgezel zijn zo leuk kon zijn ... Ik ga het gewoon lekker dan nemen .
Oud 29-12-2005, 16:59
Verwijderd
Ik heb er geen recht op, maar ik voel me eigenlijk toch wel eenzaam.
Oud 29-12-2005, 17:01
rare kwast
rare kwast is offline
huilbuien de gekste...
Oud 29-12-2005, 18:07
Verwijderd
Waarom ben ik nou zo'n aansteller?
Ik heb alleen maar zin om te huilen, huilen en nog eens huilen.
Ik haat mezelf zo erg, maar dat mag niet. Dan raak ik hem kwijt en ik erger mezelf en anderen alleen maar. Nou ben ik alweer aan het huilen. Ik voel me eigenlijk helemaal niet lekker.
Oud 29-12-2005, 18:10
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Faded-Away schreef op 29-12-2005 @ 19:07 :
knip

knuffff
Oud 29-12-2005, 19:23
Verwijderd
Citaat:
rare kwast schreef op 29-12-2005 @ 19:10 :

knuffff
Bedankt. Ik denk dat ik gewoon goed ben in aanstellen. Ik heb zo mijn stemmingswisselingen.

ook knuf voor rare kwast
Oud 29-12-2005, 19:58
Verwijderd
Ik raak vergeetachtig. Ik weet niet meer wat ik doe, of ik al gegeten heb of niet, van die dingen. Mijn wereld vervaagt om me heen...
Oud 29-12-2005, 20:24
Verwijderd
Ik moet mezelf gewoon niet vanalles aanpraten, dan komt alles goed.

*Knuf* @ Grimm
Oud 29-12-2005, 20:27
rare kwast
rare kwast is offline
ik ga maar eens naar bed, ik heb het helemaal gehad..
die huilbuien zijn vermoeiend, het constante gevecht met mezelf en de gedachten in mn hoofd nog vermoeiender.

was dr maar iemand om tegen te praten, tegen te liggen/hangen, om even vast te houden en een knuffel te geven of te krijgen en iemand die mn tranen droogt

dr wacht een teddybeer op me in mn bed..
yeah
Oud 29-12-2005, 20:28
Nijn*
Nijn* is offline
Alles staat weer in het teken van. Alleen nu van iets anders. Ik heb keuzes die ik moet maken maar die ik niet wil maken. Ik wil geen opname, ik wil geen nieuwe therapieën meer. Ik wil er gewoon weggaan nu, met ontslag en ik los het zelf wel op. Klaar, ze kunnen me toch niet dwingen. Er komt wel weer een dag dat ik me beter voel, en het niet meer constant mijn gedachten beheerst. Ik kan het zelf wel aan.
Oud 29-12-2005, 21:10
duivelaartje
duivelaartje is offline
Net naar Narnia geweest. Sjonge, ik vond het echt zo mooi. Ik moest soms bijna huilen, ookal vraag ik me af of dat enkel aan de film lag. Echt heel mooi, niet te overdreven vond ik. Paste precies bij m'n stemming.
Oud 29-12-2005, 21:20
Verwijderd
Citaat:
rare kwast schreef op 29-12-2005 @ 21:27 :

was dr maar iemand om tegen te praten, tegen te liggen/hangen, om even vast te houden en een knuffel te geven of te krijgen en iemand die mn tranen droogt
Als ik het zou kunnen doen, had ik het zeker gedaan.

Faded-Away, lief gebaar. Toch vind ik het niet zo erg, dat mijn wereld aan het vervagen is. et is eigenlijk wel mooi, ik ben ook benieuwd hoe lang het duurt. De wereld is wel mooi zo, als je even vergeet wat er om je heen is.
Oud 29-12-2005, 22:26
dwight88
dwight88 is offline
alles en iedereen lijkt afstandelijker te worden. ik pas misschien minder goed in hun leven, of ik zonder me teveel af. ik weet het niet. mis de bekende arm om de schouder, iets om op terug te kunnen vallen.
Oud 29-12-2005, 22:26
Verwijderd
ik vind de muziek toch zooo leuk. Dat ik er over dacht om t egaan stoppen. Zoals het er nu naar uit ziet ga ikde komende 3 jaar nog wel door.
Verder een ontzettend leuke dag gehad vandaag.
Oud 29-12-2005, 22:27
Mariekje*
Mariekje* is offline
Myep vond het leuk vanavond.

Krijg net te horen dat een goede vriend van me over een week of wat eindelijk weer eens mijn kant op komt. Hoezzé daar heb ik zin in! Samen met wat vrienden van mij lekker naar Utrecht en Rotterdam onveilig maken, yeah.

Laatst gewijzigd op 29-12-2005 om 22:30.
Oud 29-12-2005, 23:17
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Waarom knippen die stomme kappers toch altijd zo'n ongelofelijk groot stuk van mn haar als ik zeg dat de punten eraf moeten?! Terwijl mijn haar echt niet zo dood is ofzo
Ze denken vast 'och die heeft toch zat haar, ze kan wel wat missen'. Nou, niet dus!! Ik wil helemaal niets missen Het was juist zo mooi lang en nu weer zo kort
Oud 29-12-2005, 23:19
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Volgens mij intepreteerde hij mn 'ik ben nu al 2 jaar bezig om mn haar lang te laten groeien' verkeerd. Ik bedoelde niet dat ik 2 jaar niet naar de kapper ben geweest maar dat ik al 2 jaar lang het minimum eraf laat halen.

De laatste keer, 4 maanden terug, had een ander mens er ook al een heel stuk afgehaald. Ik heb daar dus 4 maanden geduld voor moeten hebben zodat het weer lang was, is het er weer af.

En nee, het was niet dood. Er zat nog maar een minimum aan dode puntjes aan mn haar. Grr!

Het was echt heel lang
Oud 29-12-2005, 23:29
Verwijderd
K-k-k-kkoud.......
Oud 30-12-2005, 01:20
Redhair
Redhair is offline
Na twee dagen slapen, eten, mezelf verachten en T. zijn telefoontjes negeren, gaat het vrij goed. Vanmiddag was hij hier, veel gepraat. Dat ik wel degelijk verslaafd ben en dit afkicken is. Ik zat half te janken, hoe heb ik het zo ver laten komen? Vanavond met T., nmijn broer en zjn vriendin uit geweest. Hun verteld dat ik stop met de speed. Daar ook nog fijn met T. gepraat. Gevraagt wat hij toch met me moest. Hij zei dat hij dat zelf ook afvroeg. Was blij met zijn eerlijke antwoord. Daarna zei hij dat hij me niet zomaar zou verliezen aan drugs, dat ik meer waard was, en we er samen echt wel uit zouden komen. Ook als ik terug zou vallen en weer wat zou nemen hij me niet zomaar zou laten vallen. Hij vroeg hoe ik nu dacht over speed. IK zei eerlijk dat ik nou het liefst naar N. wil gaan en wat nemen. Gelukkig zit N. nou in Italie. Ik ben zo blij met T., hem zo dankbaar. Mijn broer en zijn vriendin gingen naar huis, T en ik gingen met zijn beste vriend naar een ander kroegje, wat echt gezellig is. Heb sinds maanden weer gelachen zonder speed in mijn bloed. Ik ga dit redden. Alleen ik schrik als ik in de spiegel kijk. Grauwe kop, enge ogen en kringen er omheen. Heb echt veel te veel gebruikt. Dit moet stoppen, en ik ben goed op weg.

Regels voor berichten