Advertentie | |
|
![]() |
|
Daar danst ze Haar armen Nu zelfs zwevend in de lucht Met gedachten heel ver weg Zo even in haar eigen wereld gevlucht Maar wanneer ze weer uit Haar danspassen treedt Is het daar, waar zij weer Haar wezen bekleedt suggestie......van ratsja + knuffel © bij ratsja [Dit bericht is aangepast door Masked Mage (01-04-2002).] [Dit bericht is aangepast door Masked Mage (01-04-2002).]
|
![]() |
[QUOTE]Masked Mage schreef:
[B] Daar danst ze Haar armen Nu zelfs zwevend in de lucht Met gedachten heel ver weg Zo even in haar eigen wereld gevlucht Maar wanneer ze weer uit Haar danspassen treedt Is het daar, waar zij weer Haar wezen bekleedt suggestie......van ratsja + knuffel © bij ratsja tnxx voor je reactie dennis ![]() ik verander em nie ![]() ik vind dat woordje ZELFS niet "passen" naar mijn gevoel dan... toch lief van jou ![]() xxxxxxxxlu ik vind trouwens het woordje EVEN wel mooi...die plaats ik er wel even bij ![]() ![]() ps masked mage....aardig dat je even dennis zn reactie plaatst ![]() ![]() liefs mariamne [Dit bericht is aangepast door iamre18 (01-04-2002).]
|
Verwijderd
|
Daar danst ze
Haar armen Nu gewichtloos zwevend in de lucht Haar ziel momenteel niet aanwezig even in haar eigen veilige wereld gevlucht Maar wanneer ze langzaam weer uit Haar sierlijke danspassen treedt Is het terug, daar, waar zij weer, Voor de zoveelste keer Haar aardse wezen bekleedt dit zijn mijn suggesties Verder vinnik em errug mooi :-) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ik vinem zo wel weer heel anders worden, wel mooi hoor, maar ik hou t gedicht wel zo...anders is ie nie meer "echt" van mij ![]() liefs, mariamne
||
![]() |
Citaat:
xxxxx
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhalenwedstrijd] Het Meisje en de Dood flyaway | 0 | 01-12-2011 21:16 | |
Liefde & Relatie |
'vakantieliefde(s)' ik kan hem (ze) niet loslaten... Verwijderd | 54 | 12-07-2004 19:25 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Pijnlijke Eenvoud juliettebinoche | 59 | 11-01-2004 22:12 | |
Muziek |
Christina Aguilera in concert Sade | 22 | 11-10-2003 10:47 | |
Verhalen & Gedichten |
de ballerina ratsja | 2 | 20-12-2002 09:51 | |
ARTistiek |
Verhaal: Twee werelden Kapee | 14 | 22-02-2002 23:49 |