Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-12-2005, 10:38
Verwijderd
Citaat:
netram schreef op 02-12-2005 @ 09:23 :
bij een kaartjes-automaat eerst een kwartier ontdekken waar ik nou heen moest. mn pasje erin gestopt en i.p.v van mn pincode drie keer mn postcode intoetsen dus ik druk op 'annuleren' en wacht op een pasje dat niet komt. ik helemaal bang dat die automaat mn pasje ingeslikt heeft en kom 5 minuten later erachter dat ik mn pasje nooit in die auotomaat heb gestopt
waar dan in
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-12-2005, 10:43
netram
netram is offline
Citaat:
Fishy schreef op 02-12-2005 @ 11:38 :
waar dan in
ns-kaartjesautomaat

ondingen
Oud 03-12-2005, 15:17
Snuitermans
Snuitermans is offline
Lachkick krijgen door een grapje van m'n vader, .
Oud 04-12-2005, 19:10
HTID
HTID is offline
Citaat:
Snuitermans schreef op 03-12-2005 @ 16:17 :
Lachkick krijgen door een grapje van m'n vader, .
Had een maat van mij afgelopen vrijdag ook, je had de gezichten van zn ouders moeten zien
Oud 05-12-2005, 19:21
TmS
TmS is offline
broodjes kaas kopen bij de snackbar, om deze vervolgens bij ons in de winkelstraat(waar ook alle kroegen en discotheken zitten) te gaan rond strooien en ik had wel zo'n honger
Met citaat reageren
Oud 10-12-2005, 03:38
Lenny K
Lenny K is offline
Ik kwam om 2 uur goed bezopen op mn 2 examenfeest van die avond aan. Onderweg heeft een vriend van me nog een ontzettende joekel van een verkeersbord mee willen nemen als cadeau, maar toen toch maar laten liggen toen we een half uur durende preek kregen van een of andere gast die vroeger net zulke dingen had gedaan, maar zijn leven had gebeterd
Maar eenmaal op het feest ging ik gewoon door met drinken en op een bepaald moment kreeg ik het belachelijke idee de schoen van de moeder van die vriend (die het feest hield) vol te tappen.
Dus ik begin een eind in het rond te ouwhoeren tegen die arme mevrouw, en op een bepaald moment complimenteer ik haar met haar schoenen, ruk er zo een van haar voet af en probeer naar de tap te spurten.
Onderweg aangemoedigd kom ik bij de tap aan, zet de kraan open, maar voor ik de schoen eronder kan houden trekt de zus van die gast de schoen uit mn handen: 'doe maar niet'
Toen realiseerde ik me pas dat het wel een erg belachelijke stunt was.
En als de volgende dag er niemand wat over had gezegd had ik het me nooit meer herrinnerd, terwijl ik het me nu wel gewoon voor me zie.

Ook wel debiel is: ik probeer het nummer van een meisje in mn telefoon te voeren en zeg tegen mn vriend dat mn telefoon kapot is, volgens hem heb ik een half uur met een goed werkende telefoon staan klooien.
Oud 10-12-2005, 11:40
dutchorion
dutchorion is offline
Onder invloed van Paddo's een supermarkt ingaan op zoek naar drinkyoghurt, eenmaal binnen beseffen dat er alleen clowns rondlopen, en alle artikelen staan te dansen in de schappen op de duivelse muziek, vervolgens op volle snelheid hysterisch de supermarkt uitstormen (tsasil in z'n eentje achterlatend). Buiten staan snikken totdat Tsasil met de drinkyoghurt naar buiten kwam, en vervolgens 't pak drinkyoghurt op straat leeggegooid.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2005, 13:34
Verwijderd
Citaat:
dutchorion schreef op 10-12-2005 @ 12:40 :
Onder invloed van Paddo's een supermarkt ingaan op zoek naar drinkyoghurt, eenmaal binnen beseffen dat er alleen clowns rondlopen, en alle artikelen staan te dansen in de schappen op de duivelse muziek, vervolgens op volle snelheid hysterisch de supermarkt uitstormen (tsasil in z'n eentje achterlatend). Buiten staan snikken totdat Tsasil met de drinkyoghurt naar buiten kwam, en vervolgens 't pak drinkyoghurt op straat leeggegooid.
das echt een klassieker
Met citaat reageren
Oud 10-12-2005, 14:12
Uice
Uice is offline
Citaat:
dutchorion schreef op 10-12-2005 @ 12:40 :
Oud 10-12-2005, 14:18
Uice
Uice is offline
Citaat:
Lenny K schreef op 10-12-2005 @ 04:38 :
Ik kwam om 2 uur goed bezopen op mn 2 examenfeest van die avond aan. Onderweg heeft een vriend van me nog een ontzettende joekel van een verkeersbord mee willen nemen als cadeau, maar toen toch maar laten liggen toen we een half uur durende preek kregen van een of andere gast die vroeger net zulke dingen had gedaan, maar zijn leven had gebeterd
Maar eenmaal op het feest ging ik gewoon door met drinken en op een bepaald moment kreeg ik het belachelijke idee de schoen van de moeder van die vriend (die het feest hield) vol te tappen.
Dus ik begin een eind in het rond te ouwhoeren tegen die arme mevrouw, en op een bepaald moment complimenteer ik haar met haar schoenen, ruk er zo een van haar voet af en probeer naar de tap te spurten.
Onderweg aangemoedigd kom ik bij de tap aan, zet de kraan open, maar voor ik de schoen eronder kan houden trekt de zus van die gast de schoen uit mn handen: 'doe maar niet'
omg

Wat een heerlijk topic
Oud 10-12-2005, 14:57
Uice
Uice is offline
Thuiskomen en opeens heel veel zin hebben om koekjes te gaan bakken. Hierbij volgde ik deels een recept uit een kookboek, waarbij ik zelf ook knoflook, mayonaise, yoghurt, maïzena en allerlei Japanse kruiden toevoegde.

Nadat ik ze in de oven had gezet naar boven gegaan, een paar uur Monty Python gekeken en die dingen helemaal vergeten. Toen ik weer beneden kwam rook het vreemd.
Vervolgens mijn poten verbrand aan die bakplaat en zelfs een hap genomen van één van mijn koekjes voordat ik ze met bakplaat en al het raam uit gooide.
Oud 10-12-2005, 16:23
Jolene
Jolene is offline
Een uitsmijter van 2 meter uitmaken voor kk nazi nouja hij verdiende het wel maar nou kom ik er waarschijnlijk nooit meer in.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2005, 16:47
dutchorion
dutchorion is offline
Citaat:
Jolene schreef op 10-12-2005 @ 17:23 :
Een uitsmijter van 2 meter uitmaken voor kk nazi nouja hij verdiende het wel maar nou kom ik er waarschijnlijk nooit meer in.
Welke toko was dat?
Met citaat reageren
Oud 10-12-2005, 17:06
Jolene
Jolene is offline
Patronaat,we kwamen er niet in omdat we geen legitimatie bij ons hadden (stiekem ben ik ook geen 18).Maar dan laten ze je eerst een kaartje kopen en vervolgens word je geweigerd aan de deur .Als ze nou gelijk aan de kassa om je legitimatie vragen
Met citaat reageren
Oud 10-12-2005, 19:07
Hank McCrank
Hank McCrank is offline
Midden in de nacht thuiskomen van mijn diploma-uitreiking. Flink gezopen en daarna geblowd. Thuisgekomen dook ik meteen mijn bed in, maar een dik uur later werd ik wakker, staand naast het bed van mijn ouders, met tegenover me mijn vader die me heel vreemd aankeek. Bleek dat ik in mijn slaap naar hun bed toe was gelopen terwijl ik droomde dat ik op mijn werk was, en vervolgens mijn pa 10 minuten lang uit had staan schelden omdat ik droomde dat hij een vervelende kerel van mijn werk was.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2005, 19:13
K-pax
K-pax is offline
Blijkbaar, vorige week iemands trap in een studentenhuis gebruiken als glijbaan.
Halverwege de trap had ik er genoeg van en ben gaan zitten en toen naar beneden gegleden
Wonderbaarlijk heb ik geen blauwe plekken.
Oud 10-12-2005, 22:35
MB
MB is offline
Toen ik 14 was en met een schoolfeest in een naburig dorpje was ik helemaal de weg kwiujt geraakt (letterlijk) ik woonde er 'pas' 3 jaar en was nog nooit in dat dorpje geweest, dus heb ik 5 uur lang in de kou door het dorpje gestrompeld en dacht ik aan het einde dat mijn woonplaats aan de overkant van de maas lag (was niet zo). Gelukkig belde ik aan bij een hele aardige man die me naar huis gereden heeft
Oud 12-12-2005, 00:32
Risce
Risce is offline
Afgelopen zaterdag de hele zaak, met vage bekenden op deze vakantie-reünie, uitgenodigd voor de polonaise en met spacekees en jiggy djé gepraat hoe vet ze wel niet zijn. En een foute pedo-mop verteld aan een meisje en haar daarna proberen te overtuigen van de humor ervan.
Ik hoop dat ik de afkeurende blikken er ook bij heb gehallucineerd.
Oud 12-12-2005, 03:07
Supreme Dutch
De start van deze actie was in een dronken bui maar de rest is vrij nuchter uitgewerkt..

een keer zo'n paal gejat waar een verkeersbord op staat.. dat hadden we gestald ergens in een dijkweiland..
paar weken later wederom in beschonken staat een 30 km bord uit een woonwijk gehaald..
en een paar dagen later een gat gegraven ergens aan een drukke dijk.. en weer een paar dagen later het bord op de paal gemonteerd.. en weer een paar dagen later dat bord aan die dijk geinstalleerd.. dus toen stond er midden op een dijk waar je 80 mag een bord van 30.. dus al die mensen daar langzaam rijden enzo maar na een tijdje werd het bord weggehaald.. dus weer zo'n bord meegenomen.. nog een lege paal meegenomen.. en toen aan een andere dijk, eerst het bord geplaatsd.. en daarna een oude magentron aan die paal gebonden en die 50 meter verderop gezet (het was een witte magnetron die we zilver hadden gespoten.. en we hebben er van die oranje, blauwe politiestickers opgeplakt, iemand had er nog iets van 20 liggen van een open dag) dus toen gingen al die mensen er 30 rijden omdat ze dachten dat het 30 km was en dat er een flitspaal stond En dat aan een dijk waar mensen normaal altijd 100 rijden.. en vervolgens hebben we er nog een keer een middagje op tuinstoeltjes, met een kratje bier naar zitten kijken hoe die mensen allemaal 50 kilometer te zacht reden
Met citaat reageren
Oud 12-12-2005, 17:22
Hijo de Puta
Hijo de Puta is offline
zou wel hard zijn als je op een plek met een flitspaal waar je 30 mag rijden, 90 neerzet.

Met citaat reageren
Oud 12-12-2005, 19:59
dikkeneger
dikkeneger is offline
Citaat:
Supreme Dutch schreef op 12-12-2005 @ 04:07 :
De start van deze actie was in een dronken bui maar de rest is vrij nuchter uitgewerkt..

een keer zo'n paal gejat waar een verkeersbord op staat.. dat hadden we gestald ergens in een dijkweiland..
paar weken later wederom in beschonken staat een 30 km bord uit een woonwijk gehaald..
en een paar dagen later een gat gegraven ergens aan een drukke dijk.. en weer een paar dagen later het bord op de paal gemonteerd.. en weer een paar dagen later dat bord aan die dijk geinstalleerd.. dus toen stond er midden op een dijk waar je 80 mag een bord van 30.. dus al die mensen daar langzaam rijden enzo maar na een tijdje werd het bord weggehaald.. dus weer zo'n bord meegenomen.. nog een lege paal meegenomen.. en toen aan een andere dijk, eerst het bord geplaatsd.. en daarna een oude magentron aan die paal gebonden en die 50 meter verderop gezet (het was een witte magnetron die we zilver hadden gespoten.. en we hebben er van die oranje, blauwe politiestickers opgeplakt, iemand had er nog iets van 20 liggen van een open dag) dus toen gingen al die mensen er 30 rijden omdat ze dachten dat het 30 km was en dat er een flitspaal stond En dat aan een dijk waar mensen normaal altijd 100 rijden.. en vervolgens hebben we er nog een keer een middagje op tuinstoeltjes, met een kratje bier naar zitten kijken hoe die mensen allemaal 50 kilometer te zacht reden
right.. wat een hoop moeite voor weinig lol. helemaal n oude magnetron op een paal monteren enzo en vervolgens met bier gaan toekijken hoe iedereen langzaam rijdt. leuk joh
mja ik heb wel kutdingen gedaan n tijd geleden toen ik onder invloed was.. elke auto in straat ruitenwisser afbreken, alle afvalcontainers omgooien, verkeersborden mollen, door brievenbussen in deuren pissen. maarja dat was toen ik klein was 2 jaar geleden, heb er spijt van
Oud 12-12-2005, 20:03
K-pax
K-pax is offline
Citaat:
Supreme Dutch schreef op 12-12-2005 @ 04:07 :
...verhaal...
verkeersborden stelen, this brings back memories , eigenlijk is het best zielig, mja I blame the alcohol
Oud 12-12-2005, 21:07
Uice
Uice is offline
O god ja, vrienden van mij hebben kamers vol verkeersborden en paaltjes die we op dronken verjaardagen meesleepten. Those were the days.
Oud 12-12-2005, 21:42
Supreme Dutch
Citaat:
dikkeneger schreef op 12-12-2005 @ 20:59 :
right.. wat een hoop moeite voor weinig lol. helemaal n oude magnetron op een paal monteren enzo en vervolgens met bier gaan toekijken hoe iedereen langzaam rijdt. leuk joh
mja ik heb wel kutdingen gedaan n tijd geleden toen ik onder invloed was.. elke auto in straat ruitenwisser afbreken, alle afvalcontainers omgooien, verkeersborden mollen, door brievenbussen in deuren pissen. maarja dat was toen ik klein was 2 jaar geleden, heb er spijt van
achjah.. dat zit bij jullie soort mensen in de genen toch?
Met citaat reageren
Oud 12-12-2005, 23:58
K-pax
K-pax is offline
Citaat:
Supreme Dutch schreef op 12-12-2005 @ 22:42 :
achjah.. dat zit bij jullie soort mensen in de genen toch?
kom gerust en genealogisch onderzoek doen
Oud 13-12-2005, 18:14
supernova
supernova is offline
ok, misschien niet de stomste maar iig de meest recente:
ik heb geprobeerd over een paaltje te springen dat ongeveer tot mijn borsten kwam. ging niet. resultaat: van mn enkels tot mn schouders: blauw/paars/au. maar gelukkig voelde ik er op dat moment niks van

[ onder invloed van: alcohol en wiet]
Met citaat reageren
Oud 16-12-2005, 22:42
Verwijderd
Hmm wakker worden in de 013 na enorm veel wiet en alcohol. En 5 van de 7 bands van de deconstuction tour te missen.

Of flink aan de whiskey en nog net in bed kunnen kruipen. S'morgens wakker worden om te ontdekken dat die lucht, de plas kots naast het bed is . Toch wel mooi er naast gemikt : .
Met citaat reageren
Oud 18-12-2005, 17:29
Verwijderd
Niet dat dit een stomme actie is, maar toch wel opmerkelijk.

Ik liep gisteren knetterstoned in de AH en toen stond mijn wiskundeleraar ineens achter zo'n stellage met voer er op. En hij stond niet alleen, nee, hij verstopte zich er achter en keek vanachter een hoekje heel smiechterig mijn kant op.

Zo van, wtf. Ik geloof dat ik een minuut of vijf lang met een volkomen retarded uitdrukking op 't gezicht terug heb gestaard. Als 'ie zelf niet gek is, dan verklaart hij mij er wel voor. (En morgen heb ik les van 'm. Ai.)
Met citaat reageren
Oud 18-12-2005, 18:07
Günther
Günther is offline
ben schijnbaar vannochtend rond 7uur ofzo bij een vriend thuis in slaap gevallen op de wc, was onder invloed van alcohol wiet mdma .. was iig mooie avondd gister ...
Oud 19-12-2005, 23:30
Verwijderd
uhmmm...

op wc in slaap vallen na om 4 uur thuis komen, met onderbroek naar beneden wakker worden van je eigen wekker om 7 uur en dan niet meer kunnen slapen maar o zo brak..

op je bek gaan in je garage terwijl je lopend bent weggegaan en je voordeur naast je garage zit en dus waarschijnlijk niet snappen waarom je zo bent binnengekomen, en dit later zelf opmaken uit 1. de schaafwond op je wang, 2. de cd doosjes op de vloer van de garage en 3. de kater

bordjes jatten... auto logo's 1 keer gedaan, veel spijt en 25 logo's rijker=S we kapten toen 1 debiel van een auto waar mensen inzaten ging jatten.....

glashard ontkennen dat je dronken bent terwijl je tegenbushokjes aanfietsen op iemand anders zijn fiets, die niet meer achterop durfde door mijn zatheid..
Met citaat reageren
Oud 20-12-2005, 11:21
sterre
sterre is offline
op konijnenjacht gegaan
Oud 20-12-2005, 11:34
botje2
botje2 is offline
Met mn hoofd het eerst landen op een openliggendeweg.
Dat was even flink grind happen..hele kop aan diggelen,tand door de lip,stuk van de tand af,lip 4 keer zo groot,kin open,neus kapot,schaafplekken op ellebogen en knieen.
Oud 20-12-2005, 11:40
botje2
botje2 is offline
Met mijn blote reet met het wasrek vast aan mijn been wakker worden op de overloop waar mij gemeld werd dat ik zojuist even het zoldertrapje had meegepakt via het wasrek wat boven aan de reling hangt waarschijnlijk op gaan liggen het heeft me niet kunnen houden gheheh.

Laatst gewijzigd op 20-12-2005 om 17:04.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2005, 11:41
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
sterre schreef op 20-12-2005 @ 12:21 :
op konijnenjacht gegaan
Met een vork?
Oud 20-12-2005, 13:25
Tripo
Tripo is offline
nee een hengel
Met citaat reageren
Oud 20-12-2005, 16:47
da leentjuh
da leentjuh is offline
Citaat:
botje2 schreef op 20-12-2005 @ 12:34 :
Met mn hoofd het eerst landen op een openliggendeweg.
Dat was even flink grind happen..hele kop aan diggelen,tand door de lip,stuk van de tand af,lip 4 keer zo groot,kin open,neus kapot,schaafplekken op ellebogen en knieen.
Ik had dus precies hetzelfde. Alleen ik werd geduwd, dus was niet compleet mn eigen schuld. Had er ook nog hersenschudding bij.
Oud 20-12-2005, 17:03
botje2
botje2 is offline
Citaat:
da leentjuh schreef op 20-12-2005 @ 17:47 :
Ik had dus precies hetzelfde. Alleen ik werd geduwd, dus was niet compleet mn eigen schuld. Had er ook nog hersenschudding bij.
ja dat is helemaal klote dat van mij was mijn eigen stomme schuld en veel pijn heb ik niet gehad volgende keer beter
Oud 20-12-2005, 21:56
w0lkje
w0lkje is offline
Ik heb wel een grappige actie. Ik had een debat nederlands dat heel zwaar meetelde voor mijn examen.
Zit ik me daar voor te bereiden op mijn debat met mijn klasgenoot, begint ze over hoe ver heen ze wel niet was afgelopen weekend. Ik geschokt dat ze aan de wiet zat... Dus ik neem haar mee voor een jointje.
Mijn stelling was: Islamitische feestdagen moeten officiële Nederlandse feestdagen worden.
En ik moest voor zijn!
Het enige wat mijn klasgenoot kon zeggen was dat het zo goed was voor onze samenleving, terwijl ik maar stond te springen dat feestjes zo leuk waren en ik niet snapte wat iemand daar nu tegen kon hebben.
Ik heb er een 7.5 voor gekregen!!
Dat kwam vast omdat ik in de feeststemming was. GNA!
Mmmm... waarom post ik dit? ?
Oud 24-12-2005, 15:53
dikkeneger
dikkeneger is offline
Citaat:
w0lkje schreef op 20-12-2005 @ 22:56 :
bls
Mmmm... waarom post ik dit? ? [/B]
weet ik niet maar ik vind het wel amusant om op zo'n saaie zaterdag te lezen.
nog n actie van mij trouwens. zo'n kerel die bij ons was wilde per se naar de hoeren, niet om te neuken maar hij wilde weten hoe duur t was. wij daar heen, durft ie (met zn lonsdaletrui, tattoo en oorbel) niet meer. toen heb ik maar even aan die allochtonenhoer gevraagd hoe duur t was, 30 euro volgens mij
Oud 27-12-2005, 14:14
hmm-hmm
hmm-hmm is offline
geen wc kunnen vinden in de buurt *midden op het dorp*, niet bij mensen durven aanbellen, en daarom maar, midden op de straat gaan zitten poepen met z'n 8en..
*alcohol*
Oud 27-12-2005, 18:26
Uice
Uice is offline
Citaat:
*princess-M* schreef op 27-12-2005 @ 15:14 :
geen wc kunnen vinden in de buurt *midden op het dorp*, niet bij mensen durven aanbellen, en daarom maar, midden op de straat gaan zitten poepen met z'n 8en..
*alcohol*
foto?
Oud 28-12-2005, 07:47
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Het verhaal van jay en silent bob films niet kunnen volgen
Met citaat reageren
Oud 28-12-2005, 11:54
Twanos
Twanos is offline
Citaat:
metroidminded schreef op 28-12-2005 @ 08:47 :
Het verhaal van jay en silent bob films niet kunnen volgen
Oud 28-12-2005, 20:29
Lenny K
Lenny K is offline

niet zo heel stom, wel leuk
Oud 28-12-2005, 22:24
HTID
HTID is offline
Citaat:
Lenny K schreef op 28-12-2005 @ 21:29 :
[afbeelding]
niet zo heel stom, wel leuk
herkenbaar
Oud 29-12-2005, 15:40
Daniël Chaos
Daniël Chaos is offline
Afgelopen donderdag in Amsterdam: met 4 man in een fietstaxi van Centraal naar Leidseplein en onderweg proberen op het dak te klimmen en tegen alle tegenliggers 'LEKKER GAAN GEK' schreeuwen.

In een opbergkast staan pissen omdat ik het lichtknopje niet kon vinden.

Gigantische PANTHERLAND tags in oldschool tattoo style zetten op wc's van kroegen. Zo ook boven de buitendeur van zaaltje waar de band net gespeeld had en een vriend van me de show geregeld had. Volgende dag netjes schoongemaakt

Iemand die op hetzelfde feestje was een kwart xtc pil willen geven op de wc in een kroeg in Eindhoven, met als gevolg avondje cel en boete van 250e omdat ze dachten dat ik aan het dealen was.

Met ex van goede vriend op het strand liggen vozen. Zoenen-beffen-zoenen-kotsen-zoenen-kotsen-zoenen.

Meisjes van 14 vragen of ze je willen pijpen voor een biertje.

In slaap vallen op de wc, nadat je de wasbak hebt volgekotst, op een feestje van de dochter van conrector.

Samen met vriend van me: ik loop achter een meisje, knijp in er kont en loop door. Ze slaat die vriend, die vervolgens in er tiet knijpt 'Ja, die klap heb ik nu toch al gehad'.

Laten pijpen door een of ander dom wijf op de trap op de verjaardag van je ex, in haar huis, en vervolgens bij je ex in bed stappen.

Met vrienden in bungalowpark onder invloed van paddo's in slaap vallen op de bank. Wakker worden met ei in je haar en je gezicht vol chocopasta. Als vergelding de deur van de kamer van de daders eruit trappen en een volgepist bierflesje naar binnen gooien.

Tegen iemand met een paraplu aanleunen omdat je denkt dat het een lantaarnpaal is.

That's it for now...

Laatst gewijzigd op 29-12-2005 om 15:51.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2005, 16:42
Magican
Magican is offline
Citaat:
Daniël Chaos schreef op 29-12-2005 @ 16:40 :
Verhaal
Oud 30-12-2005, 16:17
Risce
Risce is offline
Citaat:
Daniël Chaos schreef op 29-12-2005 @ 16:40 :

Meisjes van 14 vragen of ze je willen pijpen voor een biertje.

Tegen iemand met een paraplu aanleunen omdat je denkt dat het een lantaarnpaal is.

Oud 03-01-2006, 15:53
Tripo
Tripo is offline
oudjaarsnacht uit de bocht gevlogen met mn fiets, heb tien minuten op de grond liggen bedenken hoe en waarom ik op de grond terecht was gekomen

en achter de draaitafels klimmen terwijl dat niet echt de bedoeling is en dan vrij hardhandig van het podium gesodemiedert worden
Met citaat reageren
Oud 04-01-2006, 09:08
Verwijderd
Jaar of 5 geleden met carnaval 3 avonden tegen dezelfde ongelukkige lantaarnpaal aangefiets.

Aan een marokaan die op de snelweg aan het fietsen was vragen of "de pinguins koud zijn dit jaar?" maar toen was ik niet onder invloed geloof ik.

met mijn broek op mijn enkels op een kamp naar een wc wagen lopen, om daar vervolgens met de deur open te gaan zitten schijten en op dezelfde manier weer terug te lopen naar mijn tentje. om er de volgende ochtend achter te komen dat je heel je tentje hebt ondergekotst.

afgelopen jaren niet veel boeiends meer gebeurd onder invloed omdat ik amper drink en geen drugs gebruik.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten