Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
reist zijn vriendin mee? Zo niet, hoe doen zij het dan? die jongen is ook iemand die de hele wereld afreist.
||
Citaat:
ik zie op dit moment alleen maar "sprookjes" voor me... en je hebt volkomen gelijk dat hij zijn plannen niet gaat (en moet) veranderen voor mij... in curacao zei hij natuurlijk de mooiste dingen... dat hij bij mij in de buurt komt wonen, wachten todat ik mijn diploma heb...dan samen ergens in een warm land wat opbouwen..ik als lerares en hij als duikinstructeur.. hoe moet ik op een onafhankelijke manier van hem genieten? misschien doet het mij wel veel pijn wanneer ik hem zie en weer afscheid moet nemen...maar op dit moment wil ik hem zo graag zien..het is voor mij nog niet afgesloten...het boek is nog niet uit
||
Citaat:
vragen waar je aan toe bent e.d. mezelf kennende kan ik dat echt niet. en wanneer ik daar wel toe in staat ben...en ik hoor negatief nieuws...dan stort ik in en begin ik (misschien) als een bezetene te huilen... dat wil ik mezelf besparen.. misschien hoef ik ook wel helemaal niets te vragen en is het antwoord wel duidelijk wanneer ik hem zie... zo'n soort uitspraak ken ik ![]() bij mij zeggen ze altijd...geen hand vol maar een land vol....
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Gaat prima hoor, je moet alleen niet verwachten dat je elkaar het gehele jaar door dagelijks ziet. ![]()
||
Citaat:
juistem..helemaal correct... zie je mark nog wel eens? hij belde mij in de zomer een keer op..of ik met hem naar de bios wilde gaan ![]() maar is al met al niets van gekomen..omdat ik kort na dat telefoontje naar curacao ben gegaan...
||
Citaat:
ik ben ook hartstikke blij dat hij naar nederland komt... maar op dit moment vind ik het zo moeilijk, omdat ik het liefste wil dat hij bij mij blijft...wel egoistisch..ik weet het..maar dat zegt mijn gevoel..ik kan nog geen kant op..want ik WIL mijn diploma halen deze zomer...
||
Citaat:
zijn ouders wonen hier..en zijn broer (die een baby heeft)... ook zijn vrienden zijn hier..dus ja... en hij kan altijd nog besluiten dat hij niet komt...hij heeft zijn ouders en familie nu al zo lang niet gezien...daar kan (in zijn ogen misschien) nog wel weer een paar maanden bij...wie weet... echt waar..ik tref het ook nooit bij jongens!!! ![]() ![]()
||
Citaat:
je moet het inderdaad maar willen. Is zijn vriendin een Nederlands meisje? Of heeft hij haar op reis leren kennen? Je moet elkaar dan echt goed kennen en vertrouwen.... Poh, knap hoor...!!!
||
![]() |
Citaat:
![]() Hij heeft nu ook al meer dan een jaar een vriendin, Mienke. Ik hoop dus dat die bioscoop wel vriendschappelijk was bedoeld. ![]()
||
Citaat:
![]() Hij heeft het inderdaad wel eens over ene Mienke gehad. Verder weet ik er helemaal niets vanaf.. Woont hij nog wel steeds in Enschede?
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
ja, idd..aangezien zijn studie ook 6 jaar duurt...geloof ik? Wanneer je hem binnenkort weer ziet, doe hem maar de groeten. Ik ben niet zoveel meer op msn....en hij geloof ik ook niet..
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel je je op relationeel gebied # 92 Thee Muts | 500 | 29-10-2008 14:01 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je op relationeel gebied? #44 Methuselah | 500 | 27-09-2006 17:20 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
bekeerd naar de islam merels | 199 | 04-10-2005 21:10 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] De zwarte roos Evil creature | 3 | 31-05-2005 13:14 | |
Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 14:45 | |
Werk, Geld & Recht |
Werken in de luchtvaart/het toerisme Pan Am | 5 | 19-10-2003 07:37 |