Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je gaat toch niet constant liegen over de helft van je leven ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik was een tijd lang goed bevriend met iemand die door hard leren met moeite de MAVO haalde. Zou het echt zo slim geweest zijn hem mee te delen dat ik de stof waar hij het zo moeilijk mee had, zeer eenvoudig vind? Kan ik mezelf tonen? Of vindt hij me dan arrogant en wil niet meer met me omgaan? Helaas gebeurde dit uiteindelijk toch, maarjah ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je steeds tegen je vriendin liegt over waar je heengaat en hoe je aan je geld komt enzo, ik bedoel, tis echt een deel van je leven. Of je bepaalde stof makkelijk vindt dat hoef je niet eens te vertellen, dat zien mensen zo ook wel. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik deed mezelf vaak dommer voor ten opzichte van anderen, zodat ze me accepteren. Dan verberg ik ook mezelf, toch? Er waren zelfs mensen die niet eens wisten dat ik een computerfreak ben ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ben ook wel een beetje arrogant als het komt tot bepaalde dingen die ik kan ![]() Maar goed, dit is erg offtopic ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Als je over je dagelijks leven en je bezigheden moet gaan liegen uit angst dat je vriendinnen je arrogant vinden dan klopt er ergens iets niet. |
![]() |
|
![]() |
Kijk, als je zou zeggen: "Ik vind mezelf zo knap dat ik dacht; laat ik eens foto's opsturen naar een modellenbureau!", dàn klink je arrogant. Maar als je gewoon bij die 'modellen-mensen' in de smaak valt nadat je in een melige bui foto's hebt opgestuurd, ben je toch niet meteen arrogant??
Ik zou het gewoon tegen ze zeggen, het enige negatieve dat je kunt verwachten zijn jaloerse reacties. Als het echt vriendinnen zijn, gunnen ze jou dit. |
![]() |
|
Nee dat vind ik niet arrogant hoor. Ben blij dat je er leuk *knap* uit ziet joh!!
![]() Ik denk dat je ze rustig kunt vertellen dat je gewoon voor de gein een keer die foto's hebt opgestuurd en dat je nu af en toe gevraagd wordt als model.. Het zijn tenslotte vriendinnen toch?? En als ze het niet begrijpen dan zou ik me eens afvragen wat voor vriendinnen ze dan wel niet zijn.. Jij gedraagt je juist verre van arrogant.. als je arrogant zou zijn zou je er juist mee opscheppen en aan iedereen vertellen die het maar zou willen horen dat je "weer eens gevraagd bent voor dat en dat blad" bijvoorbeeld en zou je continu lopen te pronken met het feit dat je knap bent en dat je dat zelf ook weet, dus er expres de nadruk op legt.. Je kunt zoiets ook vertellen zònder arrogant over te komen, als je het op een normale, niet opschepperige, toon vertelt dan is het toch gewoon een leuk verhaal..? ![]() Ze zullen er uiteindelijk toch wel een keertje achterkomen dat je modellenwerk doet, want vast dat iemand die foto wel een keer in een blaadje ziet staan..
||
Citaat:
[ontopic] ik vind dat je niet opschept als je zegt dat je een model ben. als ze dan vragen waar je heen gaat als je weg moet, dan kan je het gewoon zeggen. dan willen ze misschien zelfs wel een keer mee om te kijken hoe dat gaat.
|
![]() |
Heej!
Ik ben zelf ook model! Ik heb het toen aan 1 vriendin vertelt en die vond het geweldig! Ze zei dak het tegen de rest moest vertellen omdat k hara toen had vertelt dat ik niet arrogant over wou komen, en ook de rest van het super leuk voor me! Dus eh, niet moeilijk doen, lekker vertellen, als het echte vriendinnen van je zijn vinden ze het leuk voor je.. En ja er zijn altijd wel mensen die jaloers zullen zijn maar nix van aantrekken! Veel suc6 en plezier! Bubaay Angellove
|
![]() |
Hey hey, ik ben ook al een tijdje model, en ik heb het idd eigenlijk aan bijna niemand verteld, alleen mn vriend en mn beste vriendin weten het! Ik heb het zelfde gevoel als jij..dat ik dan arrogant gevonden word!
Verder hoeft niet iedereen het te weten hoor, je verteld toch ook niet aan iedereen dat je bij de slager werkt ![]()
||
![]() |
Citaat:
En dat heeft dan niks te maken met zomaar aan iedereen vertellen dat je model bent. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Tuurlijk ben je dan niet arrogant..
Kheb 2 meisjes in mn klas zitten die ook modellenwerk doen, en kijk daardoor echt niet anders tegen ze aan. Het zijn gewoon mooie meisjes en fijn dat ze daar iets mee kunnen doen. En euh, je kan toch altijd zeggen dat het voor het geld is want krijg je dr niet vet veel voor? Ene meisje uit mn klas kreeg echt 1500 euro voor een shoot voor Oilily.. ja DAAR ben ik wel jaloers op ja ![]() Maar euh, als mensen je daarom arrogant gaan vinden moet je je dr echt niets van aantrekken want dan kennen die mensen je niet echt... |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #66 rare kwast | 492 | 21-08-2006 15:48 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik heb je gemist RASPUTINA | 17 | 28-08-2004 08:23 | |
Liefde & Relatie |
zijn ze er nog? of ben ik scheel? Mr.Gibson | 41 | 30-10-2003 19:15 | |
Liefde & Relatie |
Ik krijg geen waardering voor alles wat ik voor hem heb gedaan.. Kñorr | 35 | 27-04-2003 20:35 | |
Psychologie |
Ben ik dan echt zo arrogant als iedereen zegt? Qamra | 6 | 04-02-2002 14:06 | |
Psychologie |
Ik word arrogant... Marluz | 17 | 16-01-2002 12:55 |