![]() |
||
Citaat:
Maar ik snap je vergelijking met dEUS absoluut niet. The Editors klinken in mijn oren veel rauwer en donkerder, meer rechttoe, rechtaan. dEUS niet. Hun ritmes liggen ergens heel anders, hun gevoel voor melodie is onvergelijkbaar, en Pocket Revolution is volgens mij veel gepolijster en gelaagder. The Editors gebruiken als het ware een goed muzikaal idee om er een geweldig nummer van te maken. dEUS voegt 25 muzikale ideën samen, laat er 5 muzikale ego's op los, en komt zo tot geweldige nummers. Met het live-aspect ga ik me even niet bemoeien. The Editors heb ik nooit live gezien (maar ik zou me aan Interpol-toestanden verwachten) en van dEUS-live heb ik geen hoge pet op.
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Live waren ze niet zozeer Interpol als wel een gewoon gitaarbandje hoor. Jeansbroeken en shirtjes en spelen maar. Geen Interpol-toestanden. (maar het is niet altijd zo, ik heb ze ook al strak in het pak aan het werk gezien) (The Editors = Editors) |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Mournful Congregation - The Monad Of Creation Oceansize - Everyone Into Position Stars - Set Yourself On Fire Between The Buried And Me – Alaska
||
Citaat:
1349 - Hellfire Aborted - the Archaic Abattoir Bolt Thrower - Those Once Loyal
|
|