Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-12-2005, 00:06
Mori
Mori is offline
Aan de TS: Breng het wel een beetje tactisch en betrek er niet bij dat "die en die" dat ook vinden. Als zij er niet echt blij mee lijkt te zijn dan hoef je dat niet te gaan versterken door te vertellen wie haar allemaal te dik vinden. Vraag liever wat zij er zelf van vindt en als ze het vervelend vindt help haar dan, vindt ze het goed zo dan zul je het moet accepteren dat ze zo is, kun je dat niet dan zal het wel einde relatie zijn.
En ik vind het wel jammer dat je moeder haar niet leuk/goed genoeg voor je vindt door haar uiterlijk. Wat maakt dat nou uit als ze goed voor je is? En uiteindelijk worden we toch allemaal oud en lelijk.

Citaat:
Axilithor schreef op 30-12-2005 @ 00:12 :
Ach komop. Hoeveel van de dikke vrouwen heeft echt het lef om SERIEUS af te vallen? Bijna geen. Er zijn er enkelen die succes boeken.

Luister, je wordt niet zomaar zo dik. Het gros zit er niet genoeg mee om er iets tegen te gaan doen. Sowieso zijn de meeste vrouwen niet echt sportliefhebbers, dat is gewoon zo. Ik heb nu al in 3 sportscholen gezeten, en er zijn altijd gewoon 3 of zelfs 4x zoveel mannen als vrouwen bezig.

Daarnaast lees je zoveel verhalen over dikke vrouwen die proberen af te vallen, maar daarna weer keihard aankomen. Altijd proberen ze de schuld te leggen bij aanleg, terwijl aanleg er amper een fuck mee te maken heeft.
Ik denk dat het niet eens zozeer met lef te maken... Maar meer met dat je dan in je eentje zit te dieten en sporten terwijl de rest (vriend/man/kinderen/weetikveel) gewoon blijft doen wat ze eerst ook deden en niet met je mee willen doen, want "dat hebben zijn niet nodig" waardoor je motivatie behouden gewoon heel moeilijk is. En dan kun je wel makkelijk zeggen van "je moet het gewoon doen en volhouden", maar als iedereen om je heen gewoon vreet en doet is het moeilijk. Tenminste, dat is mijn ervaring...
En die vele mannen in sportscholen stoten mij als vrouw juist af om daarheen te gaan.

En dat verhaal van aankomen is niet zo raar, eerder normaal. Ik zou ook niet zeggen dat het aanleg ligt, maar wel dat als je dieet je lichaam het met minder energie moet doen en als je weer meer gaat nemen slaat je lichaam het direct op, omdat het denkt dat je in een "hongersnood" zit en dan zit dat gewicht er inderdaad zo weer aan.
Oud 30-12-2005, 00:16
zeep007
zeep007 is offline
ik zat nog eens na te denken. Maar dump haar gewoon. Simpelweg omdat je hier geen gulle middenweg in vindt. EN dump haar om een andere reden, dat de vlinders weg zijn ofzo. Laat haar aub geloven dat er nog wel zoiets bestaat als mannen die op een pondje meer vallen of minder oppervlakkig zijn.

Dan is de schade beperkt. Kan jij voortaan daten met alle slanke meisjes op de wereld, kan zij op zoek naar ware liefde.
Dat verdient zij, en dat wil jij.

Als je al tegen dit soort gezeik aanloopt bij 3 maanden wil ik niet weten hoe jullie relatie er over 2 jaar uitziet.
Oud 30-12-2005, 00:30
twain4me
twain4me is offline
Citaat:
Axilithor schreef op 30-12-2005 @ 00:12 :
Ach komop. Hoeveel van de dikke vrouwen heeft echt het lef om SERIEUS af te vallen? Bijna geen. Er zijn er enkelen die succes boeken.

Luister, je wordt niet zomaar zo dik. Het gros zit er niet genoeg mee om er iets tegen te gaan doen. Sowieso zijn de meeste vrouwen niet echt sportliefhebbers, dat is gewoon zo. Ik heb nu al in 3 sportscholen gezeten, en er zijn altijd gewoon 3 of zelfs 4x zoveel mannen als vrouwen bezig.

Daarnaast lees je zoveel verhalen over dikke vrouwen die proberen af te vallen, maar daarna weer keihard aankomen. Altijd proberen ze de schuld te leggen bij aanleg, terwijl aanleg er amper een fuck mee te maken heeft.
vindt jij dit zelf nou ook niet vreselijk kortzichtig? waarschijnlijk niet anders zou je het niet schrijven. Maar helaas voor jou het is het wel

jij blijkt erg veel vreugde te halen uit het sporten en bewegen, waarschijnlijk voel jij je kut als je dit een week niet kan doen.
je zou kunnen zeggen dat er sprake is van een soort afhankelijkheid. gelukkig voor jou heeft deze afhankelijkheid geen nadelige gevolgen voor je gezondheid.

zoals je waarschijnlijk weet zit er bv in chocola een stof waarvan je "blijer" wordt in het algemeen daarnaast is het vol zitten na wat eten ook een voldoening allemaal kleine dingetjes die het lichaam erg aangenaam vindt en dus de verleiding om het weer te pakken erg groot maakt

Dieeten is erg makelijk als het gaat om die paar kilo die in de winter er aan zijn gekomen eraf te krijgen om daarna weer strak over het strand te lopen. helaas gaat het meestal over meer dan een paar kilo dan is het vol houden niet alleen mentaal moeilijk maar ook het lichaam zelf gaat behoorlijk protesteren. en helaas hebben veel mensen een eetprobleem die eten om verdriet weg te krijgen etc etc vaak zijn het de meisjes dat nog net een beetje babyvet hebben als ze naar de basisschool gaan en dusdanig worden gepest dat ze voor de rest van hun leven heil zoeken in een stuk chocola er zal dan EERST iets moeten veranderen in je bovenkamer voordat je aan afslanken moet gaan denken. helaas komen veel mensen zover niet.

Het grootste probleem is dat je nooit helemaal kan stoppen met eten, je kan je misschien wel voorstellen als je elke dag verplicht een halve sigaret moet roken s'morgens s'midags en s'avonds dat het dan erg lastig wordt om te stoppen met roken
Oud 30-12-2005, 00:40
Tom Violence
Tom Violence is offline
Sorry maar hoe haal je het in je hoofd om iemand voor jou te laten veranderen? Het is iets anders als haar gezondheid echt op het spel zou staan, zij dit niet zou zien, en jij haar wilde helpen. Je bent niet verliefd op haar, stop met miepen en maak het uit.
Oud 30-12-2005, 01:48
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Tom Violence schreef op 30-12-2005 @ 01:40 :
Sorry maar hoe haal je het in je hoofd om iemand voor jou te laten veranderen? Het is iets anders als haar gezondheid echt op het spel zou staan, zij dit niet zou zien, en jij haar wilde helpen. Je bent niet verliefd op haar, stop met miepen en maak het uit.
Oud 30-12-2005, 04:20
Unique Clone
Unique Clone is offline
Afsnijden die vetstukken
Oud 30-12-2005, 09:26
justhanna
justhanna is offline
Citaat:
langejongen schreef op 29-12-2005 @ 19:48 :
Als ze er tevreden mee is, kost het me misschien m'n relatie.
Dus als zij niet af wil vallen, maak jij het uit?
Oud 30-12-2005, 10:31
underthabridge
underthabridge is offline
Citaat:
zeep007 schreef op 30-12-2005 @ 01:16 :
ik zat nog eens na te denken. Maar dump haar gewoon. Simpelweg omdat je hier geen gulle middenweg in vindt. EN dump haar om een andere reden, dat de vlinders weg zijn ofzo. Laat haar aub geloven dat er nog wel zoiets bestaat als mannen die op een pondje meer vallen of minder oppervlakkig zijn.

Dan is de schade beperkt. Kan jij voortaan daten met alle slanke meisjes op de wereld, kan zij op zoek naar ware liefde.

Als je al tegen dit soort gezeik aanloopt bij 3 maanden wil ik niet weten hoe jullie relatie er over 2 jaar uitziet.
True...

@TS, ik vind je moeder een ass, ouders horen niet te oordelen over vriendjes of vriendinnetjes (alleen als ze op een of andere manier een gevaar kunnen vormen voor hun zoon/dochter) en al helemaal niet over het uiterlijk van die partner. Jouw moeder is zelf vast ook geen milf, dus zeg haar dat ze voortaan haar mond moet houden.
Oud 30-12-2005, 12:02
Sanoeske
Sanoeske is offline
Citaat:
zeep007 schreef op 30-12-2005 @ 01:16 :

mee eens, en dat de vlinders er een beetje af zijn (na 3 maanden al overigens , ok dat verschilt wel per stel maar ik vind het snel) dat wil iig niet zeggen dat je van tevoren niet opgemerkt hebt dat ze stevig is. Bedoel tis niet zo van: vlinders weg --> "goh wat is ze stevig zeg, dat valt me NU pas op".

En als zij zich tevreden voelt met hoe ze is, wie ben jij dan om te zeggen dat ze af moet vallen? Je wordt toch verliefd op hoe iemand is op dat moment en niet op hoe ze in jou ogen nog meot worden?
Oud 30-12-2005, 13:04
Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Sanoeske schreef op 30-12-2005 @ 13:02 :
mee eens, en dat de vlinders er een beetje af zijn (na 3 maanden al overigens , ok dat verschilt wel per stel maar ik vind het snel) dat wil iig niet zeggen dat je van tevoren niet opgemerkt hebt dat ze stevig is. Bedoel tis niet zo van: vlinders weg --> "goh wat is ze stevig zeg, dat valt me NU pas op".

En als zij zich tevreden voelt met hoe ze is, wie ben jij dan om te zeggen dat ze af moet vallen? Je wordt toch verliefd op hoe iemand is op dat moment en niet op hoe ze in jou ogen nog meot worden?
Nou ja, als je door een roze bril naar iemand kijkt zie je natuurlijk alleen alle mooie en leuke dingen, en vallen de dingen waar je minder gecharmeerd van bent niet zo op. Na verloop van tijd ga je ook die dingen zien, tenminste, dat heb ik altijd wel.

Maar dat is geen reden om van haar te verwachten dat ze maar gaat afvallen, 'omdat je anders problemen verwacht met de relatie'. Als zij zélf wil afvallen, prachtig, maar dan wel omdat ze zich daar zelf beter bij voelt, niet omdat hij haar liever anders ziet, want dan is ze beter af zonder hem.
Oud 30-12-2005, 17:34
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
Tom Violence schreef op 30-12-2005 @ 01:40 :
Kan niet anders dan het daar 300% mee eens zijn.
Oud 30-12-2005, 18:39
*sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Ik zat even te denken en stel mijn vriend dit topic had geopend over mij (niet dat ik een vriend heb en echt dik ben ), dan zou ik hem niet meer hoeven zien. Dat je dit alleen al denkt . Zeg het alstjeblieft niet tegen haar, je kan hooguit zeggen dat je denkt dat er misschien nog leuker uit zou zien als er een paar kilo af is. En dat heeft niets met eerlijkheid te maken, maar je eigen zwakke punten horen is niet leuk (en jij hebt vast ook genoeg zwakke punten). Zeker wat betreft gewicht, als zij echt heel graag wilt vast afvallen dan zal ze dat wel doen. Waarschijnlijk is ze zelf ook niet tevreden met haar gewicht, maar dat is haar gevecht en als zij er mee zit dan is het aan haar om erover te beginnen. Dat je moeder en die en die het zegt dat zou geen argument moeten zijn, het is jouw vriendin (of je hele familie vindt uiterlijk zo belangrijk).
Oud 30-12-2005, 19:22
langejongen
langejongen is offline
Citaat:
*sunrise1986* schreef op 30-12-2005 @ 19:39 :
...(of je hele familie vindt uiterlijk zo belangrijk).
Ja.
Oud 30-12-2005, 19:55
Verwijderd
Beetje trieste familie
Oud 30-12-2005, 20:06
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
Morgan schreef op 30-12-2005 @ 20:55 :
Beetje trieste familie
OMG Stel dat jij (TS) bij je vriendin thuis kwam en je vriendin is fotomodel of m t ff duidelijk te maken. DAn is het toch belachelijk dat je vriendin het uitmaakt omdat jij toevallig geen model bent ZIEK
Oud 30-12-2005, 20:11
Qimm
Qimm is offline
Ben blij dat mijn vriend mij poogt te overtuigen dat ik niet te dik ben (terwijl dat toch écht wel zo is)

Laatst gewijzigd op 30-12-2005 om 20:40.
Oud 30-12-2005, 20:17
Saarah
Saarah is offline
Als mijn vriend (als ik die had dan) zoiets tegen mij zou zeggen, ook al was het dan subtiel, zou dat me echt wel kwetsen .
De redenen die je aangeeft (je familie) vind ik trouwens écht belachelijk. JIJ bent toch samen met dat meisje en niet je familie? JIJ moet toch gelukkig zijn met haar?

Maareh, maak het gewoon uit. Je geeft toch niet écht om haar, volgens mij. Als je dat wel deed zou je de relatie toch niet beëindigen omdat ze een beetje te dik is? Of omdat jij haar te dik věnd..

Damn zeg, als alle jongens zo zouden denken als jij, zou ik nooit aan een vriend raken
Oud 30-12-2005, 21:08
Iduna
Iduna is offline
- Je familie kijkt voornamelijk naar uiterlijk.
- Jij probeert dit niet te doen. Jij werd verliefd op haar als persoon, maar je twijfelt toch.
- Zij weet niet wat er aan de hand is, omdat je haar niks vertelt.

Jij zit er tussen en wat je ook doet, iemand wordt wel 'gekwetst'.

Misschien kunnen jullie beter 'vrienden' zijn.
Oud 30-12-2005, 21:12
langejongen
langejongen is offline
Citaat:
*Juliah* schreef op 30-12-2005 @ 22:08 :
- Je familie kijkt voornamelijk naar uiterlijk.
- Jij probeert dit niet te doen. Jij werd verliefd op haar als persoon, maar je twijfelt toch.
- Zij weet niet wat er aan de hand is, omdat je haar niks vertelt.

Jij zit er tussen en wat je ook doet, iemand wordt wel 'gekwetst'.

Misschien kunnen jullie beter 'vrienden' zijn.
Scherp!!!Mooi.
Ze weet dat er iets is,maar niet wat. Ja, dat er kritiek is maar niet waarover, ze weet dat ik me die kritiek aantrek maar ze weet nog niet dat ik een oplossing voor die kritiek wil ten koste van haar. En als ik het eerlijk vertel kwets ik haar. Vrienden zijn lijkt inderdaad steeds meer de enigste uitweg met de meerwaarde dat ik zielsveel van haar hou vanwege haar karakter.
Het gesprek van woensdag zal het uitmaken.( misschien eerst letterlijk en daarna figuurlijk.)

Laatst gewijzigd op 30-12-2005 om 21:20.
Oud 30-12-2005, 21:22
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Qimm schreef op 30-12-2005 @ 21:11 :
Ben blij dat mijn vriend mij poogt te overtuigen dat ik niet te dik ben (terwijl dat toch écht wel zo is)
Vrouwen...

Oud 30-12-2005, 21:33
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
langejongen schreef op 30-12-2005 @ 22:12 :
Scherp!!!Mooi.
Ze weet dat er iets is,maar niet wat.

Lekker lullig

Ja, dat er kritiek is maar niet waarover, ze weet dat ik me die kritiek aantrek maar ze weet nog niet dat ik een oplossing voor die kritiek wil ten koste van haar. En als ik het eerlijk vertel kwets ik haar.

Erg leuk.

Vrienden zijn lijkt inderdaad steeds meer de enigste uitweg met de meerwaarde dat ik zielsveel van haar hou vanwege haar karakter.

Je bent ziek dat je het dan uitmaakt omdat je moeder haar niet knap vind. Je houd toch van haar Wat is dan het probleem Ik kan snappen dat je misscnien op wat slankere meisjes valt maar als je het hierom uitmaakt hou je gewoon niet zielsveelvan haar of je ziel heeft het formaat van een doperwt.

Het gesprek van woensdag zal het uitmaken.( misschien eerst letterlijk en daarna figuurlijk.)

Veel succes

Oud 30-12-2005, 21:58
Iduna
Iduna is offline
Citaat:
langejongen schreef op 30-12-2005 @ 22:12 :
Scherp!!!Mooi.
Ze weet dat er iets is,maar niet wat. Ja, dat er kritiek is maar niet waarover, ze weet dat ik me die kritiek aantrek maar ze weet nog niet dat ik een oplossing voor die kritiek wil ten koste van haar. En als ik het eerlijk vertel kwets ik haar. Vrienden zijn lijkt inderdaad steeds meer de enigste uitweg met de meerwaarde dat ik zielsveel van haar hou vanwege haar karakter.
Ik dacht laat ik het even kort samenvatten.

Ik ken de context jammer genoeg, dus ik kan goed begrijpen dat die kritiek (hoe oneerlijk ook) jou toch wat doet. Dat je het je erg aantrekt, betekent niet dat je jouw familie meteen hun zin geeft. Want uiteindelijk ligt de keuze bij jou, hč.

Nu hebben jullie nog niet zo lang, dus het beste is dan ook om het maar gewoon te zeggen en hoe jij je er bij voelt.
Natuurlijk niet leuk om te horen, maar om daar nog langer mee te wachten, maakt het alleen maar moeilijker.

Vrienden proberen te worden is lastig, maar misschien wel het beste voor iedereen?
Oud 30-12-2005, 22:12
langejongen
langejongen is offline
Citaat:
*Juliah* schreef op 30-12-2005 @ 22:58 :
Nu hebben jullie nog niet zo lang, dus het beste is dan ook om het maar gewoon te zeggen en hoe jij je er bij voelt.
Natuurlijk niet leuk om te horen, maar om daar nog langer mee te wachten, maakt het alleen maar moeilijker.
Eerlijk zijn we allebei altijd geweest, ook om uiterlijk. Ze vroeg me zelfs wat ik nou echt mooier vond; lang of kort haar. Heb ik eerlijk m'n mening gegeven. Dat accepteerde ze en ze laat het misschien ook lang(er) worden.Zou het leuk vinden, maar het hoeft beslist niet.
Wat ik natuurlijk hoop maar niet kan dwingen is de acceptatie van de kritiek en daaropvolgende acties door haar.

Citaat:
Vrienden proberen te worden is lastig, maar misschien wel het beste voor iedereen?
Ja, als er echt geen weg meer over is, dan graag vrienden worden / blijven.
Oud 31-12-2005, 08:08
WolterB
WolterB is offline
Ik heb niet alle replies gelezen en wat ik wil zeggen, zal vast wel ergens eerder ook wel staan, maar ik denk dat de kans dat jij je hebt laten beďnvloeden door je moeder/omgeving jouw mening misschien heeft doen laten veranderen.
Misschien ben je zo anders gaan denken omdat je moeder steeds tegen je zegt dat ze te dik is en ben je dat gaan geloven.

Ga nog eens bij jezelf na waarom je op haar verliefd bent geworden en weeg daarin niet mee wat anderen jou verteld hebben.
Oud 31-12-2005, 08:27
Verwijderd
Ik begin me nu wel af te vragen hoe verschrikkelijk dik ze wel niet moet zijn dat je haar ervoor gaat dumpen
Oud 31-12-2005, 08:34
langejongen
langejongen is offline
Citaat:
WolterB schreef op 31-12-2005 @ 09:08 :
Ik heb niet alle replies gelezen en wat ik wil zeggen, zal vast wel ergens eerder ook wel staan, maar ik denk dat de kans dat jij je hebt laten beďnvloeden door je moeder/omgeving jouw mening misschien heeft doen laten veranderen.
Misschien ben je zo anders gaan denken omdat je moeder steeds tegen je zegt dat ze te dik is en ben je dat gaan geloven.

Ga nog eens bij jezelf na waarom je op haar verliefd bent geworden en weeg daarin niet mee wat anderen jou verteld hebben.
M'n mening was voor m'n relatie hetzelfde als nu, alleen probeerde ik die weg te stoppen en erdoorheen te kijken.Die mening is teruggekomen en werd/wordt versterkt door m'n familie/omgeving.En feitelijk is ze ook stevig/dik/fors of hoe je het ook noemen wil.
Zoals ook al gezegd zie je als je verliefd bent alles door een roze bril.
Ik ben op haar karakter gevallen. Er wordt gezegd dat ik dat bij m'n vorige relatie ook deed, maar dit is weer een heel ander karakter en iedereen is er positief over. Heel open, eerlijk, spontaan, belangstellend,kan tegen een geintje, kan ertegen dat ze in de maling genomen wordt enz enz.Ik ben zelf ook zo denk ik.
Oud 31-12-2005, 08:37
Qimm
Qimm is offline
uitmaken dus, jij bent haar niet waard.
Oud 31-12-2005, 08:45
Qimm
Qimm is offline
Leuke meid dat is toch niet dik? Of heb je (of natuurlijk je moeder) liever een graatmager bottenzakje die met windkracht 4 binnen moet blijven?
Oud 31-12-2005, 08:53
woezel
woezel is offline
omg, arme meid. ( dat is niet dik man)
laat je niet doen door je moeder.
Oud 31-12-2005, 08:55
WolterB
WolterB is offline
Ik weet niet hoe jouw vriendin het vindt als ze misschien per ongeluk deze foto op het internet tegenkomt of er door iemand op gewezen wordt. Het is wel eerder voorgekomen dat er zo een flinke ruzie is geweest.

En ik krijg nog steeds het gevoel dat jouw omgeving wél je mening heeft beďnvloed, je probeert dat alleen anders te omschrijven, waardoor het voor je zelf neit zo lijkt.

En als ik de foto zie, dan ben ik dus absoluut niet van mening dat ze echt veel te dik is. Waarschijnlijk willen ze binnen je familie alleen maar mensen die in de kleinste maatjes passen. Dus als je daar bij mee wilt doen, ga lekker je gang, maar hou de schijn bij je vriendin niet verder op
Oud 31-12-2005, 08:59
Verwijderd
Je bent 22. Als je het uit gaat maken met je vriendin (van wie je zogezegd heel veel houdt) omdat je moeder haar te dik vindt (wat ze niet is), zou ik eens bij mezelf te rade gaan... is dat een criterium dat je wil overnemen? 'Dikke' mensen zijn niet goed genoeg voor jou? Wil je dat jouw kinderen ook weer aanleren?

Als je je gewoon niet lichamelijk aangetrokken voelt tot haar, omdat je toevallig op afgetraind valt, had je nooit iets met haar moeten beginnen.

En nog een gratis advies: vertel haar niet de echte reden dat je het uitmaakt. Beter een leugentje om bestwil in dit geval. Niemand wil gedumpt worden 'omdat mama zegt dat je te dik bent'. It'll crush her.
Oud 31-12-2005, 09:08
langejongen
langejongen is offline
Citaat:
WolterB schreef op 31-12-2005 @ 09:55 :
En ik krijg nog steeds het gevoel dat jouw omgeving wél je mening heeft beďnvloed, je probeert dat alleen anders te omschrijven, waardoor het voor je zelf neit zo lijkt.
Dat geef ik ook toe.

Citaat:
En als ik de foto zie, dan ben ik dus absoluut niet van mening dat ze echt veel te dik is. Waarschijnlijk willen ze binnen je familie alleen maar mensen die in de kleinste maatjes passen.
Ja, dat heb ik al eerder gezegd.
Oud 31-12-2005, 09:08
M@rco
M@rco is offline
Wat is dít nu weer? Dat meisje is helemaal niet dik, ga je schamen! Dít is een dik meisje.

Als je haar echt leuk vindt: ga er gewoon voor, en trek je niets aan van wat je moeder of wie dan ook zegt. Het is toch zeker jouw vriendin, en niet die van hen? Als iemand háár dik vindt, ook al snap ik echt niet hoe ze erbij komen, dan moet diegene zichzelf maar eens na laten kijken. Je gaat dit meisje toch niet laten schieten omdat haar uiterlijk iemand anders niet bevalt?

Ik krijg een beetje het idee dat je haar zelf heel leuk vindt/vond, maar dat je je door de mensen die commentaar op haar hebben dingen laat aanpraten. Zeg nou zelf, dat zou toch zonde zijn?
Oud 31-12-2005, 09:09
Verwijderd
Citaat:
WolterB schreef op 31-12-2005 @ 09:55 :
Ik weet niet hoe jouw vriendin het vindt als ze misschien per ongeluk deze foto op het internet tegenkomt of er door iemand op gewezen wordt. Het is wel eerder voorgekomen dat er zo een flinke ruzie is geweest.
Ja idd! Dat dacht ik ook. Ik hoop voor je dat ze dit topic niet tegekomt! Tenminste als jij mijn vriendje zou zijn, zou je het niet leuk vinden als ik dit topic dan zou ontdekken...

Verder ze is wat stevig, maar dik?! Ze is een gezonde hollandse meid. En ze heeft toch een vrolijk gezichtje?

Als je het echt hierom wil uitmaken (het ''te dik zijn''), dan vraag ik me serieus af of er niet meer speelt dan dit. Is dit echt het enige wat speelt, dan vraag ik me af hoeveel je echt om haar geeft!
Oud 31-12-2005, 09:22
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
langejongen schreef op 31-12-2005 @ 10:08 :
Dat geef ik ook toe.
Als jij je zo makkelijk door iemand laat beďnvloeden moet je ook niet bang zijn het uit te maken, want wat heeft zij nog aan je als andere mensen je aan het twijfelen brengen en je je meer door hen laat leiden dan door jouw eigen gevoel...
Oud 31-12-2005, 09:32
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ik zie iedereen reageren op een foto, maar ik zie geen foto? Heeft de topicstarter zeker al weggehaald

Trouwens, mijn vriend heeft ook tegen mij gezegd dat hij mij te zwaar vond worden
Maar ja, op zich had hij wel gelijk, want ik was 14kg aangekomen sinds het begin van onze relatie. (Op dat moment had ik een bmi van 24.8, dus nog niet eens te zwaar).
Ik was het met mijn vriend eens dat ik dikker werd, en ik wilde er zelf wat aan doen. Voor mij! Niet voor hem! Dit heeft wel een paar maanden geduurd (vanaf het moment dat hij er wat van zei, tot het moment dat ik besloot om af te vallen).
Ondertussen ben ik 10kg afgevallen en heel tevreden met het resultaat

Wat ik wil zeggen is: je vriendin kan alleen maar afvallen als ze het *zelf* wil. Anders is er geen motivatie en lukt het niet.
Ten tweede kan ze het als een aanval zien, en zeggen dat er aan jou ook allerlei minpunten zijn (geen gespierd buikje of weet ik veel wat).
En ten derde: jouw vriendin had hetzelfde gewicht toen je wat met haar kreeg, dus dit wist je van te voren al!
Oud 31-12-2005, 09:44
langejongen
langejongen is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 31-12-2005 @ 10:32 :
......Ik was het met mijn vriend eens dat ik dikker werd, en ik wilde er zelf wat aan doen. Voor mij! Niet voor hem! Dit heeft wel een paar maanden geduurd (vanaf het moment dat hij er wat van zei, tot het moment dat ik besloot om af te vallen).
Ondertussen ben ik 10kg afgevallen en heel tevreden met het resultaat
Had je ook af gaan vallen als je vriend er niks van gezegd had of heeft je vriend je stiekum toch op een idee gebracht??Was je in eerste instantie boos over z'n opmerking of viel dat mee??

Laatst gewijzigd op 31-12-2005 om 09:51.
Oud 31-12-2005, 10:46
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
langejongen schreef op 31-12-2005 @ 10:44 :
Had je ook af gaan vallen als je vriend er niks van gezegd had of heeft je vriend je stiekum toch op een idee gebracht??Was je in eerste instantie boos over z'n opmerking of viel dat mee??
Tuurlijk was ik in eerste instantie boos Het is niet leuk om van je eigen vriend te horen dat je dik wordt.
Maar, mijn moeder had ik er ook al over gehoord, en ook mijn familie had weer tegen mijn moeder gezegd dat ik aan het 'uitdijen' was
Mja, niet leuk natuurlijk, maar ze hadden wel gelijk.
Ik had eerst even tijd nodig om alles te verwerken en te bedenken wat ik ervan vond.
Maar door al die opmerkingen ben ik er wel over na gaan denken ja
Oud 31-12-2005, 10:52
langejongen
langejongen is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 31-12-2005 @ 11:46 :
Tuurlijk was ik in eerste instantie boos Het is niet leuk om van je eigen vriend te horen dat je dik wordt.
Maar, mijn moeder had ik er ook al over gehoord, en ook mijn familie had weer tegen mijn moeder gezegd dat ik aan het 'uitdijen' was
Mja, niet leuk natuurlijk, maar ze hadden wel gelijk.
Ik had eerst even tijd nodig om alles te verwerken en te bedenken wat ik ervan vond.
Maar door al die opmerkingen ben ik er wel over na gaan denken ja
Nou, en zo wil ik dat nu ook graag voor elkaar krijgen bij mijn vriendin, omdat ze er zelf misschien mee zit maar dat niet laat merken, omdat het toch wel welkom kan zijn, omdat ik het haar gun, en omdat ik het zelf ook wel leuk/mooi zou vinden.
Ik wil haar ook de tijd geven ervoor, want moeilijk verwerken zal het zijn.

Edit: Je bent wel vreselijk eerlijk. Dat mag ik graag zien.
Oud 31-12-2005, 10:54
Verwijderd
Merk wel het verschil op, dat het bij spekkie om 'uitdijen' ging, en jouw vriendin al 'zo' was toen je iets met haar begon. Zíj is niet veranderd, maar jij (van mening dan).
Oud 31-12-2005, 11:00
Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Katje schreef op 31-12-2005 @ 11:54 :
Merk wel het verschil op, dat het bij spekkie om 'uitdijen' ging, en jouw vriendin al 'zo' was toen je iets met haar begon. Zíj is niet veranderd, maar jij (van mening dan).
Ja inderdaad.

Ik zou het ook niet leuk vinden als mijn vriend ineens 20 kilo aan zou komen als ik al iets met hem zou hebben, denk ik. Maar als hij al zoveel weegt en ik word dan verliefd op hem, dan is het anders.

Maar wat is nou je probleem, want ik zie in een bovenstaande post weer dat je haar karakter wel helemaal goed en leuk vindt. Vind je haar nou zelf niet meer aantrekkelijk, of doe je het toch maar voor je omgeving, of weet je het zelf eigenlijk ook niet?
Oud 31-12-2005, 11:14
Qamra
Qamra is offline
Wat je ook doet, als je maar eerlijk bent tegen d'r
Oud 31-12-2005, 11:19
Verwijderd
Maak het uit , ze kan beter krijgen.

Edit: Oja wat een fucking trieste familie heb je
Oud 31-12-2005, 11:20
langejongen
langejongen is offline
Citaat:
Bloem schreef op 31-12-2005 @ 12:00 :
Vind je haar nou zelf niet meer aantrekkelijk,
Wisselend.

Citaat:
of doe je het toch maar voor je omgeving,
O.a

Citaat:
of weet je het zelf eigenlijk ook niet?
Klopt.

Laatst gewijzigd op 31-12-2005 om 11:22.
Oud 31-12-2005, 11:30
Balance
Balance is offline
Het klinkt me alsof je zelf geen probleem hebt met het uiterlijk van je vriendin, maar dat je er wel moeite mee hebt dat anderen d'r niet aantrekkelijk vinden.
Dan moet je je gewoon afvragen: schaam je je voor d'r? Als je met d'r loopt, maak je je dan zorgen over wat anderen van d'r denken?
Zo ja, kap ermee. Dat is voor jou niks en het is al helemaal niet eerlijk voor je vriendin.
Zo niet, dan moet je je dus ook niks meer aantrekken van andermans mening en genieten van je relatie.
Oud 31-12-2005, 11:32
Iduna
Iduna is offline
Je hebt een moeite gekregen met haar uiterlijk/gewicht en of je verliefd op haar bent weet je eigenlijk ook niet meer.
Het feit dat je twijfelt, is een teken dat je het niet helemaal ziet zitten.

Vertel dus duidelijk dat je twijfels hebt over jullie relatie, o.a. over de verliefdheid die een beetje aan het verdwijnen is.. Zeg daarbij eerlijk dat haar gewicht jou toch wel in de weg zit.. Haar reacties moet je goed opvangen.

De ander aantrekkelijk vinden is eigenlijk wel een must bij mij. Aantrekkelijkheid betekent voor jou vast iets anders dan voor mij. Gelukkig hebben we niet allemaal dezelfde smaak.

Misschien pas jij toch niet bij haar.
Oud 31-12-2005, 11:37
langejongen
langejongen is offline
Citaat:
Balance schreef op 31-12-2005 @ 12:30 :
Het klinkt me alsof je zelf geen probleem hebt met het uiterlijk van je vriendin, maar dat je er wel moeite mee hebt dat anderen d'r niet aantrekkelijk vinden.
Ik vind het toch wel voor mezelf een probleem en heb er ook moeite mee dat anderen d'r niet aantrekkelijk vinden.

Citaat:
Dan moet je je gewoon afvragen: schaam je je voor d'r? Als je met d'r loopt, maak je je dan zorgen over wat anderen van d'r denken?
Soms.Ligt aan de situatie en de omgeving op dat moment.
Oud 31-12-2005, 11:40
langejongen
langejongen is offline
Citaat:
*Juliah* schreef op 31-12-2005 @ 12:32 :
Vertel dus duidelijk dat je twijfels hebt over jullie relatie, o.a. over de verliefdheid die een beetje aan het verdwijnen is.. Zeg daarbij eerlijk dat haar gewicht jou toch wel in de weg zit.. Haar reacties moet je goed opvangen.
Ja, ik wil het ook eerlijk vertellen allemaal.

En hoe bedoel je haar reacties goed opvangen?? Goed luisteren en ze goed onthouden en/of serieus nemen en me daarnaar schikken??
Oud 31-12-2005, 11:52
Verwijderd
Kerel maak het gewoon uit... Als je ze nu al niet meer aantrekkelijk vindt (Wisselend. - -) heeft het weinig zin.
Je blijft hier maar doorlullen over de invloed van je familie, maar ofwel ben jij ontzettend beďnvloedbaar ofwel heb je niet de moed om je eigen conclusies te trekken.
Oud 31-12-2005, 12:24
twain4me
twain4me is offline
Citaat:
langejongen schreef op 31-12-2005 @ 12:37 :
Ik vind het toch wel voor mezelf een probleem en heb er ook moeite mee dat anderen d'r niet aantrekkelijk vinden.

Soms.Ligt aan de situatie en de omgeving op dat moment.
eigelijk laat jij je dus een gevoel/ mening uit je omgeving opdringen , denk goed na of je dit wel wil. jij ben degeen met de relatie en niet je omgeving ( of je moet de wereld zoals rem koolhaas gaan zien)
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten