Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Dont worry: mijn mobiel is als eens gestolen - door een Nederlander en dat andere is ook al eens gebeurd - door een Amerikaan. Goh..... geen moslims........ ![]() enneh.,.. als ik jou was zou ik je verontschuldigingen maar aanbieden dat je mij zoiets toewenste ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 26-08-2002 om 17:17. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() (linkse kerk: geen gevoel voor humor) |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Ik denk dat we alles wat een laag loon, of geen loon, en buitenlands is maar goed in de gaten kunnen houden. Dat is de doelgroep.
REIE
||
Citaat:
||
Citaat:
Natuurlijk is het wel uitermate streng om gelijk na een klein vergrijp iemand eruit te sturen. Maar bij moord, verkrachting, of minachting van je gastland wel gelijk "RAUS!". REIE
||
Citaat:
REIE
||
Citaat:
||
Citaat:
Is het trouwens niet zo dat er op vak X een groepje ‘kleurlingen’ uit Apeldoorn staat? Wel eens goed om je heen gekeken? Mijn telefoon is ook gestolen door een blanke Nederlander. Feyenoorders die terugkwamen van een Champions League wedstrijd. En die status van messentrekkers is ook niet verzonnen. Er wordt wel eens gezegd dat links oogkappen op heeft en dat is wellicht inderdaad wel eens zo. Zo lief zijn alle allochtonen inderdaad niet. Maar er bestaan ook verschrikkelijk grote oogkappen onder de rechtse politiek. Persoonlijk zie ik het verschil niet tussen een Moslim die een tas jat of een Nederlander die een autoradio weet te stelen. Hetzelfde geldt voor de Marokkaan die teveel kinderbijslag krijgt en de makelaar die belastingfraude pleegt. Wordt daar wel eens iets aan gedaan???? Of is de bouwfraudecommissie er nog eventjes mee bezig? |
![]() |
||
Citaat:
Gaan dat soort gasten dan ook het land uit? Het LPF-beleid is gelijke monniken, gelijke kappen dus op zich zou dat wel moeten hè. Maar ik denk dat de politiek dan een stuk milder is, behalve als het om voetbal gaat natuurlijk! |
![]() |
||
Citaat:
Ik stel me allemaal intelligente mensen voor die omgewaaide fietsen weer netjes tegen de muur terugzetten, op hun weg naar een kunstexpositie, terwijl ze net nog kebab hadden gehaald en met met de eigenaar van die zaak hebben gesproken over hoe hij ooit op het rechte pad was gezet na jaren gsm-diefstallen... Haha, illusies, REIE, illusies! REIE
||
Citaat:
btw: welk ziek persoon gaat tussen al die pv's die waarschijnlijk als bron gediend hebben, zoeken naar welke vrouwen door allochtonen dan wel autochtonen verkracht werden. plz, zijn er dan echt geen positievere dingen op deze f*cking aardkloot. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Als je kijkt naar hoe de LPF loopt te blunderen en de problemen en haat tegen allochtonen steeds groter worden, zal de NVU ook wel wat zetels binnenslepen.
||
Citaat:
REIE
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() je bedoelt Curacaoenaren, maarja... voor jouw is het waarschijnlijk toch allemaal maar hetzelfde huh..... want et zijn vooral de Curacaoenaren. Laatst gewijzigd op 06-09-2002 om 23:08. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 06-09-2002 om 22:50. |
![]() |
||
Citaat:
Dus nee,.... ik verwacht er inderdaad niet veel van. |
![]() |
||
Citaat:
![]() sommige mensen hier schreewen gewoon wat in het rond zonder te weten wat ze eigenlijk zeggen.... ![]() Laatst gewijzigd op 07-09-2002 om 14:03. |
![]() |
|
|