Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-12-2005, 13:29
kuik
kuik is offline
ik eet koekjes met chocolade en suikerrr (L)
Oud 30-12-2005, 13:55
Metal
Metal is offline
positieve wow.
Oud 30-12-2005, 13:57
Haligh
Haligh is offline
ik luister naar de demo van missing coins.

en ik ben niet blij met de mix, maar dat komt wel goed !
Oud 30-12-2005, 14:02
Drez
Drez is offline
ik heb zakdoekjes met BALSAM gekocht.
en ik doe al mijn hoorcollegeaantekeningen en samenvattingen in mapjes zodat ik weet wat ik moet gaan leren.
en ja dat moet ik dus nog gaan doen dan. ook.
Oud 30-12-2005, 14:37
qghp
qghp is offline
ik ga naar de kapper. DOEI
Oud 30-12-2005, 14:54
idontcare
idontcare is offline
ik was voor de 2e keer deze week in snowworld, en het was heel leuk en gezellig

Oud 30-12-2005, 16:21
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Ik heb gewerkt en gedouchet!
Oud 30-12-2005, 17:33
Luna
Luna is offline
Citaat:
Gadje schreef op 29-12-2005 @ 22:30 :
Ik ben gaan shoppen in antwerpen,
ik gister ook, en de dag daarvoor ook en de dag daarvoor.
ik was dus 3 dagen in antwerpen en ik zat ik een heel leuk hotel en verder was het fokking koud de hele tijd maar het was wel gezellig
verder ging ik vandaag werken en ging ik met mn 'baas' kletsen in de chocolatebar omdat we daar niet gestoord zouden worden. en het was heel leuk en ik heb een leuke baas. en hij wil niet dat ik naar peru gaat want hij wil me niet kwijt.

ohja ik heb zo een feest maar ik moet in galajurk maar het sneeuwstormt
Oud 30-12-2005, 17:51
Verwijderd
Ik heb me verveeld en buiten gelopen in de verse sneeuw (L).
Naar de bieb gegaan voor nieuwe boeken & boodschapjes gehaald voor morgen yeah. Ik kwam aan als een sneeuwpop maar dat doet er niet toe. <3
Oud 30-12-2005, 19:07
kuik
kuik is offline
Citaat:
Metal schreef op 30-12-2005 @ 14:55 :
positieve wow.
oh ja daar zal ik m ook even in zetten haha
Oud 30-12-2005, 19:12
terror koekjes
terror koekjes is offline
ik heb vandaag twee vegaburgers gekocht, want ik durf nooti alleen maar drank te kopen en ik was in een gulle bui!!
Oud 30-12-2005, 19:13
terror koekjes
oh verder heb ik vandaag bier gedronken
Oud 31-12-2005, 00:03
Scatterbrain
Scatterbrain is offline
ik ging wat drinken in de stad en moest kk lang op de bus wachten en toen zei de buschauffeur 'goh je hebt wel koude wangetjes he' ja, godverdomme drinken was gezellig, maar ik moest met de laatste bus weer terug en toen zat ik weer bij dezelfde buschauffeur in de bus en toen begon ie weer tegen me te praten en op een gegeven moment hadden we het over homo's en hij vond het idee dat 2 mannen sex met elkaar hebben maar niks, hij zei 'dan kun je toch net zo goed een beest nemen' en 2 vrouwen, dat vond ie dan wel weer leuk om naar te kijken. en toen waren we bij mijn halte en vroeg ie of ie mn telefoonnr mocht dat we dan een keer af gingen spreken en dat ik 'm altijd mocht bellen als ik wilde dat ie me naar huis zou brengen, nee zei ik en toen stapte ik uit.
Oud 31-12-2005, 00:12
Metal
Metal is offline
Oud 31-12-2005, 00:18
Scatterbrain
Scatterbrain is offline
Citaat:
Metal schreef op 31-12-2005 @ 00:12 :
my thoughts exactly
Oud 31-12-2005, 10:27
terror koekjes
ik werd wakker met een kater en ik ik heb er als geen zin meer in, ik ga weer slapen
Oud 31-12-2005, 11:12
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
ik heb eergister iets gedaan waar ik in de war van ben en nou ben ik woedend en wil ik alles kapot slaan en ik ga vanavond champagne over mensen heen gooien
Oud 31-12-2005, 11:35
ook hallo
ook hallo is offline
Ik ging gisteravond feestje geven maar niemand kwam want de bussen reden niet meer en het was te ver lopen fietsen duurde ook te lang . Daarom gingen we maar een sneeuwgevecht houden en dat was leuk. Alleen toen ik thuiskwam en ging douchen werd ik helemaal gek want alles ging natuurlijk helemaal branden en jeuken en m'n benen zijn nog een uur lang knalrood geweest. Vanmorgen ging ik m'n fiets loszagen want de sleutel van m'n 2de slot was afgebroken , maar nu heb ik m'n fiets weer
Oud 31-12-2005, 13:51
Electriq
Electriq is offline
Hoera ik ben naar een kuuroord geweest en daar moest ik mn blote bips op een tafel gaan liggen om ingesmeerd te worden met algengel. Toen werd ik in huishoudfolie gerold en een half uur alleen gelaten met een enorme kruik om me heen. Ik werd er heel zacht en roze van
Vanmorgen stond ik om 8 uur al op het station om te gaan werken en toen ik eindelijk aankwam bleek dat ik vrij was. Gelukkig was iedereen daarvan op de hoogte BEHALVE IK
Oud 31-12-2005, 13:54
Verwijderd
Nou, vanmorgen heb ik uitgeslapen en gedoucht, en toen ik om half 1 op het punt stond om te gaan werken, belde mn baas dat ik niet meer hoefde te komen, het was te rustig, dus heb ik vanmiddag ook vrij. Net een uur met de hond gewandeld, nu even forummen, dalijk slapen, spullen pakken en dan in Roermond oud en nieuw vieren.
Oud 31-12-2005, 19:31
botulismf
botulismf is offline
Ik heb afgewassen in de badkuip want beneden kan het niet meer en ik heb 200.000 gerechten bereid.
Oud 31-12-2005, 21:02
*oma*
*oma* is offline
Ik ging gisteren winkelen in Amsterdam, maar toen ging het sneeuwen en toen konden we niet meer naar huis (ik was met een vriendinnetje)... en toen hebben we in een drie sterrenhotel geslapen met een bad en een tv, maar nu ben ik verkouden, want alles was koud en nat
Maar wel een heel avontuur
Oud 01-01-2006, 01:42
grandmommy
grandmommy is offline
GELUKKIG NIEUWJAAR

ik ben net bij een feestje geweest en 40+ers hebben op door mij uitgekozen nummers hun kont eraf staan schudden. mijn vader spande met zijn dronken hoofd de kroon. ik was ook dronken maar erg snel weer nuchter dus ik heb nog misntends een half uur hartelijk om zijn idiote gedrag kunnen lachen. en ik type zelfs weer geheel normaal. ik begin het drinken onder de knie te krijgen.

in elk geval was er veel vuurwerk. En een dubieus voicemailbericht, naar mijn vermoeden afkomstig van EPD waarin ik uitgemaakt werd voor kankerhoer, bitch en ik geloof amateur. maar Kaps, een fijn nieuwjaar he
Oud 01-01-2006, 09:28
cha0s
cha0s is offline
Gelukkig nieuwjaar y'all.

Eh, nja, ik kom net terug van 'n feest en eh, kk vet.
Oud 01-01-2006, 11:04
grandmommy
grandmommy is offline
ik heb een week het huis alleen dus nu ga ik me bezatten om dit te vieren. met SENSEO CREMA welteverstaan, want damn dat spul is gaaf
Oud 01-01-2006, 11:28
Verwijderd
ik heb gisteravond eerst getriviant met mn familie zz, maar ik heb wel gewonnen, toen zo ongeveer heel de buurt gelukkig nieuwjaar gevierd en ineens zat heel de buurt (allemaal jonge mensen) bij ons binnen met mn ouders , om drie uur uit gegaan, vriendin van mij was heel erg dronken en heeft de halve bar ondergekotst, haar in een taxi naar huis gestuurd, zelf nog daar gebleven en uiteindelijk was ik om half zeven thuis en zat ik om half elf met mn zatte kop weer aan t ontbijt

en vandaag doe ik geen reet
Oud 01-01-2006, 12:06
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Vette kutstreken uitgehaald, no details.
Oud 01-01-2006, 12:24
kuik
kuik is offline
woe ik lag gisteravond om 4 uur al in bed en om 10 uur was ik er al uit en ik ben helemaal niet brakkk gisteravond was heeeel gezellig, wel een beetje suf zonder party maar we catan gespeeld en toen vuurwerk gekeken en filmpjes en foto's gemaakt. toen ging ik een studiegenootje bellen die ik al een hele tijd niet had gesproken en ze was helemaal enthousiast, zo erg zelfs dat ik haar niet kon verstaan ook werd ik nog gebeld door mijn mentorpapa en ik nam per ongeluk op en toen hadden we een fijn gesprek nuuuu moet ik leren en ik heb gewoon zin om morgen te werken en ik verheug me op volgende week want dan ga ik echt partyen en naar harry potter en vakantie boeken woehoe
Oud 01-01-2006, 12:51
Back Door Man
Back Door Man is offline
afgelopen nacht een tof feest gehad en daar ook wakker geworden.. nu ben ik brak en ik moet straks werken.

Gelukkig nieuwjaar
Oud 01-01-2006, 13:05
Jolene
Jolene is offline
Gister naar een feest van mn broer geweest met mn beste vriendjes die opeens terug waren uit parijs en nog andere vrienden.We zijn echt helemaal naar de tering gegaan .Vooral een vriendin die niet zo goed tegen drank kan was echt zooo lam geniaal.Ze heeft een half uur halfdood op de grond gelegen en liet zich later alle kanten op slepen en probeerde mij opeens te zoenen .De hele nacht op rock muziek van mn broer en de 50 cent van zn beste vriend gedanst en een kerstboom buiten in de fik gestoken .Ik heb mezelf iig weer lekker voor lul gezet met mn gestuiter.Nu ga ik met mn brakke kop de troep hier opruimen voor mn vader thuiskomt.

gelukkig nieuwjaar allemaal
Oud 01-01-2006, 13:10
Verwijderd
Citaat:
cha0s schreef op 01-01-2006 @ 10:28 :
[B]Gelukkig nieuwjaar y'all.
Op het dak van gebouw geklommen om champagne te drinken en vuurwerk te kijken en om 3 uur 's nachts nog naar een hc bandje wezen kijken. toffe avond gehad
Oud 01-01-2006, 13:20
Scatterbrain
Scatterbrain is offline
gelukkig nieuwjaar ja

gister feestje gehad hier en nu is mn kamer een enorme teringzooi en ik heb geen zin om het op te ruimen. we waren naar db's geweest, maar dat was niet heel tof, er waren bandjes, maar dat waren rare mannen in zilveren space pakjes. en verder waren er veel bekenden, dus dat was leuk. maar we konden niet meer fietsen, dus moesten we lopen en om 5u sliep ik al. en mn konijn kreeg gister wodka ipv water
Oud 01-01-2006, 14:06
grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
Jolene schreef op 01-01-2006 @ 14:05 :
Ik heb mezelf iig weer lekker voor lul gezet met mn gestuiter.
haha ja dat heb ik ook nog gedaan ja, ik heb me echt als een complete spast/mars volta-bandlid door de kamer lopen manouvreren en ondertussen zorgen dat ik niet omviel want ik had geen enkele invloed meer op wat mijn armen en benen deden. Troost was dat mijn vader en een vriend van hem nog veel erger waren.
Oud 01-01-2006, 14:08
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Damn ik kom net mn bed uit met ontzettende KOPPIJN en ik moet nu naar een nieuwjaarsreceptie.

Oja, gelukkig nieuwjaar allemaal
Oud 01-01-2006, 14:12
Verwijderd
ojaaaa gelukkig nieuwjaar
Oud 01-01-2006, 14:14
Electriq
Electriq is offline
Joepie ik ben op een nerd-feest geweest, er was een bandje dat 'Proud Mary' speelde en alle nerds dansten als afgeserveerde 40-ers maar ze waren hooguit 25 Ik was heel blij met de port die ik zelf had meegenomen.
Nu zit ik King of the Hill te kijken want ik ga niet bij alle oma's en tantes langs om natte zoenen te collecteren.
Oud 01-01-2006, 14:27
Glory
Glory is offline
ik kijk een barbara streisand film
Oud 01-01-2006, 14:47
Verwijderd
gelukkig nieuwjaar!

ik ging gisteravond tot 12 uur bij m'n vriend en z'n vader zitten, en daarna met vrienden bij iemand zitten. daarna de stad ingeweest. het is een beetje een zwart gat, en geen flauw idee hoelaat ik thuis was. oja ik heb een KATER
Oud 01-01-2006, 14:53
terror koekjes
ik ging iemand vertellen dat ik een hekel had aan mannen en volgens mij was zij een beetje lesbisch ingesteld en er zijn nog foto's van gemaakt ook
Oud 01-01-2006, 15:39
grandmommy
grandmommy is offline
hahahaha omg ik zit te pielen met een microfoon en ik neem allemaal enge dingen op en die vertraag ik dan en die zet ik achterstevoren en damn het is freaking eng
Oud 01-01-2006, 17:40
Haligh
Haligh is offline
hard feest gehad gister en was daar ook blijven maffen.
en vandaag de rotzooi op geruimd en ai. dat was een hoop!
Oud 01-01-2006, 17:47
Haligh
Haligh is offline
gelijk een biertje drinken de volgende ochtend was trouwens een slecht idee.
Oud 01-01-2006, 17:48
Verwijderd
Ik heb er vannacht een uur over gedaan om vanuit de stad thuis te komen terwijl ik het normaal gesproken in een kwartier kan. Verder heb ik een ontzettende kater want ik heb bier gedronken en weiger ik uit mijn bed te komen. Ohja en mijn ex kwam vandaag zijn spullen ophalen, wie verzint dat nou op fucking 1 januari?! Oh en gisteren was tof maar verwarrend.
Oud 01-01-2006, 18:15
Verwijderd
Citaat:
grandmommy schreef op 01-01-2006 @ 16:39 :
hahahaha omg ik zit te pielen met een microfoon en ik neem allemaal enge dingen op en die vertraag ik dan en die zet ik achterstevoren en damn het is freaking eng
je moet iets inspreken, dan omdraaien. Dat oefenen en ook inspreken en dan weer omdraaien. Krijg je gave zinnen van
Oud 01-01-2006, 18:26
June bug
June bug is offline
ik was gisteravond moe, en ben ook als een blok in slaap gevallen toen ik om 5 uur thuiskwam. 3 uur later weer opstaan voor mijn kat en zn insulinespuit en toen weer verder geslapen tot half 1. gedoucht e.d. en toen eternal sunshine of the spotless mind gekeken, goeie flim
gegeten en nu ga ik straks saw2 kijken met een homie.
Oud 01-01-2006, 18:39
Verwijderd
ik voel me beroerd en ziek en kut maar verder was het wel leuk gisteren en allemaal gelukkig nieuwjaar enzo
Oud 01-01-2006, 18:44
grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
EZBlade schreef op 01-01-2006 @ 19:15 :
je moet iets inspreken, dan omdraaien. Dat oefenen en ook inspreken en dan weer omdraaien. Krijg je gave zinnen van

ja dat doe ik ook heel vaak freaky is dat wel
Oud 01-01-2006, 19:21
Verwijderd
Citaat:
EZBlade schreef op 01-01-2006 @ 19:15 :
zo hebben ze de stem van die trol in the black lodge van twin peaks gemaakt
Oud 01-01-2006, 19:23
Verwijderd
Citaat:
Roxane schreef op 01-01-2006 @ 20:21 :
zo hebben ze de stem van die trol in the black lodge van twin peaks gemaakt
ik moet twin peaks nog steeds kijken, maar ik zal het onthouden
Oud 01-01-2006, 19:28
Verwijderd
moet je zeker doen, het wordt al helemaal vet na de acht of twaalf afleveringen ofzo die op dvd zijn uitgebracht. Er volgen dan nog een stuk of 20 afleveringen. Als je daarna fire walk with me kijkt, snap je tenminste alles

Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten