Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-08-2002, 10:02
Everlong
Everlong is offline
Kweet niet of die er al is, maar ik zie 'm nergens staan, of gebruiken jullie de meeting topic als topic? nou ja goed eejz dan moet je deze maar sluiten ofzow

Dus Lowlands

Lowlands was errug gaaf, maar das logisch LOL!!
Ik vond zelf Relax de beste trouwens, die waren echt onwijse leip
Incubus viel me trouwens zwaar tegen
Ze waren wel goed live enzow, maar ik vond de show iets minder .. maar ik heb er ook niet veel van kunnen zien omdat ik vrijwel alleen maar ruggen van mensen zag dat was ook niet cool
enne DJ Shadow was super rete leip soooooo WHOHOOOO!!
Anderhalf uur + toegift 't kon gewoon niet beter

Ik vond lowlands geslaagd .. qua publiek ook, sociale mensen enzow
nu maar weer een jaar wachten
Oud 26-08-2002, 10:29
minority
minority is offline
heeejj
ja lowlands was zooooow gaavv! de eerste dag ben ik begonnen met flogging molly, dat was echt een goed begin! en toen green lizard, echt heel vet optreden, heel veel contact met het publiek enzo, en der gingen een paar dingetjes mis maar dat was juist leuk En toen heb ik nog brainpower gezien...DIE SUX! maargoed das mijn mening en daarna nickelback! dat was ook heel gaavv! op het laast gewoon heel hard stampen en we want more roepen en toen deden ze hero nog ff en how you remind me 3x omdat er steeds wat mis ging
zaterdag heb ik eigenlijk qua bands een klotedag gehad, en het weer ook natuurlijK! damn mijn schoenen... maar ik heb ze alweer schoon! incubus viel echt tegen, zeiden haast nix tegen het publiek, ze deden gewoon hun ding, net alsof ze er zo snel mogelijk weer vanaf wilden en korn was ook wel grappig maargoed ik ben niet echt een fan, duzzz
zondag gingen we meteen naar dommelsch, want daar kwam dreadlock pussy, en die had ik op pinkpop vorig jaar ook wel gezien maar toen vond ik ze niet zo. en nu dus wel! heeeeel vet! daarna kwam new found glory, was wel grappig maar ik vond dat ze net iéts te zacht zijn... maar ze waren wel leuk met het publiek bezig enzo en ik heb een plectrum want ik stond helemaal vooraan! Yeahhh! En later kwamen we remi van green lizard nog tegen...duz handtekening... en toen nog pat van dreadlock pussy...foto + handtekening en J. van dreadlock pussy, ook foto en handtekening! echt zo gaavv want we hadden de signeersessie gemist en ik ging helemaal trillen, naja alleen mn handen en het was zooow leuk!!! dat maakte de zaterdag weer goed zegmaar!

okeej dat was zon beetje mijn lowlands qua bands...
Oud 26-08-2002, 10:48
disaster
disaster is offline
iemand the sheer gezien?
Met citaat reageren
Oud 26-08-2002, 11:17
mixtape
mixtape is offline
Jah was tof! Ondanks het weer van zaterdag dan, maar jah..
Wat heb ik gezien (zal wel iets vergeten):

Def P & Beatbusters - was wel grappig, ook leuk dat de rest van OP nog ff kwam voor een nummertje.
Green Lizard - muzikaal zijn ze goed enzo, maar ik vond het optreden eentonig en saai (ben dan ook niet echt grote GL fan ofzo), er gingen wat dingetjes mis en dat was idd wel leuk De show is goed, maar ik vond het op sommige momenten erg saai - komt ook omdat ik het materiaal dat ze speelden niet ken (maar wie wel hehe) - stond wel helemaal vooraan
Jimmy Eat World - niet gezien, wel gehoord (zat buiten de tent) - klonk erg goed
TRUSTcompany - weer helemaal vooraan En jah ze waren goed, sommige nummers zijn wat minder en saai, maar over het algemeen goed. Alleen de zang kwam niet echt goed naar voren vond ik. Door technische problemen moesten ze eerder stoppen. Met 'Downfall' als erg goede afsluiter.
Later zagen we ze opeens het terrein op lopen, en ze werden alleen door ons herkend - dus even foto met ze gemaakt en een praatje gemaakt - aardige mensen
Smogus - weer vooraan, speelden erg goed, veel energie - publiek deed ook wel lekker mee
Incubus - Niet gezien, wel gehoord (stonden te wachten tot het hek open ging voor korn) - klonk wel goed maar niet echt bijzonder - had er meer van verwacht.
KORN! - Jah geweldig! Echt hele goede show! We stonden drie rijen van de frontrow verwijderd. Ik vond ze echt fantastisch spelen - leuke playlist ook, weinig nummers van Untouchables, maar dat vond ik niet erg. Publiek ging ook helemaal los. Ik heb nog een spa flesje van Munky gevangen lol
Heb hopelijk nog een goede foto kunnen maken van Jon met doedelzak, ik zat op iemands nek
Het leukste van alles was nog dat de band zelf het ook een leuk optreden leek te vinden - zelfs bij Jon kon er een lachje vanaf
Dreadlock Pussy - Heb ff gekeken, maar we stonden niet op een geweldige plaats, en na 2 nummers zijn we maar weg gegaan.
Filter - We zijn na Hey Man Nice Shot weggegaan, dus veel heb ik niet gehoord, maar tot zover klonk het erg lekker
Within Temptation - Zelfde als op parkpop, dus was best saai, we waren dan ook eerder weg gegaan.
Voordat we bij WT naar voor konden moesten we dus weer voor het hek wachten terwijl 16 Horsepower speelde - en bah wat is dat een kutband zeg brrrrrrr

We zouden eerst maandag pas vertrekken, maar besloten toch al op zondag avond te gaan omdat we verder toch niet veel meer wilden zien.

Korn was hoogtepunt En geen meeting meegemaakt, hehe

Laatst gewijzigd op 26-08-2002 om 11:22.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2002, 11:43
Nate
Nate is offline
Was zeker een geslaagde Lowlands. Donderdagnacht vol gemaakt in de 24-uurs tent (we stonden op camping 2, minuutje lopen ), en daar zijn we de andere nachten ook nog regelmatig heengeweest, was leuk daar, vond ik. Maar de bandjes;

Flogging Molly Leuk begin! Ik was er goed op tijd, stond mooi tussen 't publiek, was relaxed. Goed gespeeld.

A Weinig van gezien, klonk 'wel ok'

Jimmy Eat World Heel goed optreden! Het begin was vrij zachtjes, iets mindere nummers, maar daarna werd het beter, met Sweetness als laatste, heel goed uitgevoerd.

Green Lizard Vreemd concert, vond 't niet super maar ze deden leuke dingen met oude nummertjes

Dimmu Borgir Voor mij het beste concert van LL, heb het niet helemaal gezien helaas

Korn Slap concert, naar mijn mening. Kinderachtig publiek ook.

VNV Nation Ben ik dus maar heen gegaan. Was wel oke, niet erg veel speciaals. Grappige gast, wel.

Incubus Erg slap ook. Sommige nummers wel leuk uitgevoerd, Pardon Me, The Warmth, maar het was echt een routineconcert en Brandon (zo heetie toch?) gaf zeker niet alles

Dreadlock Pussy Goed concert.... Arrogante mannetjes geworden geloof ik, maar muzikaal zijn ze nog steeds prima, ook de nieuwere nummers kicken wel in

New Found Glory Was wel een feestje... Grappige gasten! En best leuke muziek. Vrolijk (Iemand die erbij was? I just wanna say hi to that guy up there, hi! You made it man! You rule! etc)

Jaya the Cat Óók al een feestje. Ernstig leuk, geen cdtjes gevangen

Dandy Warhols Vrij saai, vond ik... Maar heb het maar een stukje gezien

Filter Ook alleen de eerste nummers gezien, maar het was best aan te horen. De muziek dan, de show deed me niet veel

En wie heeft de film Dog Soldiers gekeken? Kicke
Oud 26-08-2002, 11:45
Nate
Nate is offline
Oh ja, Trust Company was leuk om even op te drogen in de pit maar jezus wat een stel debiele gasten zijn dat Hoeveel fucks kun je in een optreden zeggen, en dan moesten ze ook nog eerder kappen omdat die knurft met z'n 'biggest fucking moshpit I've ever seen' water op z'n versterker had gemikt
Oud 26-08-2002, 12:17
the exploding boy
the exploding boy is offline
defp + beatbusters : lekker gedanst Vooral veel bierhossers als publiek Maar zeker lache
green lizard Ik vond ze nooit echt bijster boeiend ofzo, ik heb ze al vaak live gezien,maar meestal niet echt met aandacht. Dit keer besloot ik dat maar wel eens te doen, en het was echt coool Vooral Turn Around blijf ik echt geweldig vinden. Optreden was erg leuk ook.
VNV nation Soort gothic industrial. Beste optreden van heel lowlands naar mijn idee Hele tent bijelkaar gedanst , was erg cool
beefLache, niet echt bijzonder, maar wel leuk om beetje op rond te huppelen, of als achtergrondmuziek

Nja de rest van de bands ben ik nu alweer vergeten

Maar verder was het erg cool Veel bekenden gezien, veels te weinig geslapen en teveel gedronken

Jammer dat het zaterdag zo kutweer was, want buiten is toch altijd cooler dan wegregenen in je tentje. Dus nu ben ik weer ziek omdat ik toch maar buiten ben gaan spelen met dat weer

Met citaat reageren
Oud 26-08-2002, 12:39
Verwijderd
ik heb eigenlijk meer bands gehoord dan gezien, maar goed, dat krijg je als je niet al te groot bent... maar ja ik heb me zeker wel vermaakt

ik heb oa. vrijdag gehoord :

Flogging Molly
the Apers
Jimmy eat world - even
stukje Brainpower
B. R .M.C. (vond de show niet echt spectaculair, de muziek des te meer)
stukje Relax

Op Zaterdag niet erg veel gezien vanwege de regen en zo, maar Face Tomorrow vond ik een erg stoere verrassing op de vroege morgen Niet verwacht. Verder Resident Evil gezien (iemand?) en een tijd in de Foxtrot gehangen.

Gister stukje Dreadlock Pussy, stukje Zornik, stukje Filter, stukje Jaya the cat, stukje Motor psycho, stukje Danko Jones gezien..euh gehoord

en dat was em weer.. maareh ik wil volgend jaar wel een iets stoerdere line up please..verder heb ik me zeeeer vermaakt, ondanks de regen en de modder
Met citaat reageren
Oud 26-08-2002, 12:44
Verwijderd
mijn hoogtepunt was johnny de mol zien lopen bij incubus...
Met citaat reageren
Oud 26-08-2002, 12:53
Verwijderd
Citaat:
maria schreef:
mijn hoogtepunt was johnny de mol zien lopen bij incubus...
ja, dat is echt het Lowlands gevoel
Met citaat reageren
Oud 26-08-2002, 12:55
Nate
Nate is offline
Oh, maar ik heb gepraat met Seth van MTV! (wat een rukker )
Oud 26-08-2002, 12:56
Verwijderd
maar volgend jaar ga ik andere festivals uitproberen, lowlands heb ik wel gezien na 2 keer
Met citaat reageren
Oud 26-08-2002, 13:10
Verwijderd
Ik kwam te laat aan op lowlands, heb daardoor flogging molly (had ik al in de melkweg gezien gelukkig), the apers, a en jimmy eat world (gvd) gemist. Het enige echt leuke wat daarna nog overbleef was new found glory en een paar films (resident evil en austin powers ik heb een zit van 6 uur gehad, avalal heb ik ook half gezien zodat ik daarna goede plekken had)

Maargoed, ik vond het sowieso al te massaal, dus ik denk dat ik voortaan gewoon bij de gewone concerten blijf in tenten zoals de melkweg. Tenzij het programma van een festival dermate goed is...

En ik vond alles afzetterij, teringmuntjes. Een halve falafel voor 3 muntjes, dat is gewoon 5,25. Ik kom vaak bij maos en echt niet day het daar zo duur is. Ookal is het een festival, het blijft duur.
Die wrap, die dacht ik ook drie muntjes kostte, had ik letterlijk in twee happen op (5,25)

Vanwege het tienjarig bestaan had ik ook een speciaal iets verwacht, echt een grote band die ineens op zou treden (ik had constant de hoop op green day). Ook dit gebeurde niet...
Met citaat reageren
Oud 26-08-2002, 13:40
kandyrat
kandyrat is offline
Citaat:
Everlong schreef:

Ze waren wel goed live enzow, maar ik vond de show iets minder .. maar ik heb er ook niet veel van kunnen zien omdat ik vrijwel alleen maar ruggen van mensen zag dat was ook niet cool
Ik vond lowlands geslaagd .. qua publiek ook, sociale mensen enzow
nu maar weer een jaar wachten
I know how you feel, met mijn 1 meter 63... maarja.

Heeft iemand hier trouwens Saybia nog gezien? Die vond ik echt cool, dat was echt leuk. (en ik kon het gewoon ook ZIEN )

Alleen jammer dat Jimmy Eat World en the Notwist elkaar zo'n beetje overlapden, dus van ieder alleen maar zo ongeveer de helft van de show gezien.
Oud 26-08-2002, 14:16
UnUsual
UnUsual is offline
Citaat:
En ik vond alles afzetterij, teringmuntjes. Een halve falafel voor 3 muntjes, dat is gewoon 5,25. [/B]
waren ze wel lekker..?
je hebt kans dat een vriendin van me ze had gemaakt
Oud 26-08-2002, 14:23
Verwijderd
GEWELDIG!!

Ik ben helemaal kapot en dood en gebroken maar het was het zo erg waard!! Echt heel erg naar mn zin gehad. Met leuke mensen daar, hele leuke mensen gezien daar, leuke bands gezien..

Mja, mijn favoriet was Stereo MC's, ik kende ze helemaal niet maar we kwamen er toevallig langs en zijn daarbij helemaal uit ons dak gegaan.. heerlijk echt.

Incubus viel inderdaad nogal tegen, idd geen contact met het publiek, niet eens een toegift!! hoe gaar.. GreLi vond ik trouwens wel errug cool, kvond de nieuwe nummers leuk enzo. En bij die band druipt dr nog zo enthousiasme af.

Verder Lowlands Allstars errug cool.. hehehehe, Ome Willem Dat was echt cool!

Nja.. verder heb ik het eigenlijk het meest naar mn zin gehad in de nachten in de alpha/golf/bravo.. echt heerlijk gedanst.. nja, veel gedanst, weinig geslapen dus..

Hmz, ik weet ook niet hoe helder alles ik wat ik schrijf, want ik ben niet meer helemaal helder.. maar het was gewoon echt geweldig, veeeeel cooler nog dan vorig jaar..

Oja, Ook nog Moulin Rouge in de regen gekeken, hehehehe... was ook cool, achteraf dan

nja, trusten mensjes.. morgen weer school, diepe diepe zucht
Met citaat reageren
Oud 26-08-2002, 14:37
Synonym
Synonym is offline
Flogging Molly Ben ik mee begonnen. Geweeeeldig! Ik vond ze echt goed, en er ontstond een supersfeer in de zaal

A Vond ik saai

Rival Schools Klonk allemaal wel goed, maar ik vond het niet echt leuk

Brainpower Tja, echt Brainpower he, grappig: maar verder..?

Nickelback Vond ik echt supergoed! Niet verwacht! Vooral de nummers die ik niet kende... Klonk lekker!

Eye in all / dansvoorstelling Vond ik er ook grappig uitzien

Peter Pan Speedrock Leuk! en echt SNOEIhard! Wat ik wel vond, is dat het na een paar nummers begon te vervelen, maar die dikke kerel maakte alles weer goed

Lowlands Allstars Ook leuk, vooral Ome Willem en ik moet zeggen dat ik dat nieuwe nummer van Krezip best goed vond

Beef Leuk! Lekker zomers. Wat ik helemaal leuk vond is dat de zon erdoor heen kwam toen ze aan het spelen waren! Jad ze alleen vorig jaar al gezien

Junkie XL Daar heb ik buiten bij de Alpha goed bij geslapen

Dimmu Borgir Ondanks het 'satangedoe' echt supervet!!!

Korn Alleen van buitenaf gezien. Echt Korn he...

Dreadlock Pussy Klinkt wel leuk hoor, maar echt zo standaard vind ik

New Found Glory Lekker happy, verveelt alleen wel na een paar nummers...

16 Horsepower Daar stond ik buiten te 'wachten' op Within Temptation. Vond ik niks aan

Within Temptation Vond ik echt goed! Had ik niet verwacht, maar ze zong echt goed!

En daarna ging ik zo ongeveer naar m'n tent want ik was MOE!!!
Oud 26-08-2002, 14:43
Rrr.
Rrr. is offline
Hm; een vriend van mij werkt backstage bij Lowlands en -beweert- heeft met Brian Molko gepraat... waarom dan geen placebo ? Hij zei ook iets over vanavond... maar goed ik zit nu al weer thuis gefrustreerd op mijn toetsenbord te rammen...
Oud 26-08-2002, 17:13
Verwijderd
Zijn dr ook mensjes die het mini-optredentje van Green Lizard bij de LiveXS-tent gezien hebben? Was erg leuk

Paar van de bandjes die ik gezien heb:

Flogging Molly Was erg leuk, vond het koel om ze eindelijk eens live te zien

Green Lizard Vond hun optreden ook leukig, nieuwe nummers zijn koel.. ook al hadden ze wel wat meer oudere mogen spelen..

Nickelback Was veeel leuker dan ik dacht.. ik ken alleen hun laatste singles, en die vind ik niet zo leuk, dus ik had er niet zoveel zin in.. maar ik vond het echt leukig

Trust Company Stukje van gezien, had het na een paar nummers wel gezien

Incubus Ik was heel blij dat ik ze eens kon zien, alleen stond ik best ver achteraan, dus ik heb niet zoveel kunnen zien Maar het klonk wel leukig iig..

Dreadlock Pussy heb het eerste kwartier/ half uur gezien, daarna vond ik het wel genoeg.. het was ook zo modderig daar..

Filter maar half gezien, is wel jammer.. maar ik wilde ook nog naar A new found glory toe.. alleen toen we daar kwamen, om half 4 ofzo, waren ze al met hun laatste nummer bezig

Jaya the cat echt heeeeeel gaaf, maar ook niet helemaal gezien.. wat ik heb gezien vonnik echt koel..

Van Within Temptation, Korn en Beef heb ik heeeel kleine stukjes gezien.. WT was niet zo heel boeiend, Korn heb ik vanaf het gras geluisterd en Beef vind ik wel jammer..
Met citaat reageren
Oud 26-08-2002, 17:24
muckymouse
muckymouse is offline
Dimmu borgir was gewoon t beste van allemaal, ik stond heeeeelemaal vooraan, en kon zo de zanger vet goed bekijken

was echt zoooo gaaf

verder was Jaya ook wel heel koel, ook helemaal vooraan, en puddle of mudd was 10x leuker dan verwacht, ik stond daar eigenlijk alleen om vooraan bij dimmu te komen dus
Oud 26-08-2002, 17:26
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
ik heb dimmu dus echt gemist hoor ik al wel.
Oud 26-08-2002, 17:27
fucking hero
fucking hero is offline
the breeders GEWELDIG! leuke skank/pogo pit en geweldige muziek. kim en kelly rule.
the bees ik vond het geweldig, stond vooraan enzo, maar ik irriteerde me een beetje aan een ventje dat veel te wijs stond te doen, beetje poseur-styley.
millionaire kan aan mij liggen, maar bij een te groot publiek slaat deze muziek niet echt aan. de zanger was wel heel leuk bezig trouwens. grappig om te zien. maar het kwam op een of andere manier net niet op gang..
new found glory leuk enzo, maar ik en mn maat hadden het na 2 nummers wel bekeken. (te)hoog heb-ik-al-eens-eerder-gehoord gehalte.
dandy warhols die lui hebben eerst kilo's wiet zitten roken volgens mij :/ , en dat was te merken.. :/ ook niet hele concert gezien trouwens..
A te stoer, niet echt leuk..
flip kowlier leuk, maar jammer dat de stemming er niet zo snel in zat.
peter pan speedrock geweldig lekkere show. beter dan mötorhead op waldrock dit jaar imho.
vnv nation leuke muziek. grappig om die metalgasten te zien dansen.
beef jeeeezus wat druk daar. en zo heeel geweldig was het nou ook niet. tenminste van afstand..

was de india tent trouwens groter dan vorig jaar ofzo? ik heb het idee dat hij vorig jaar een stuk kleiner was.

op een of andere manier leek het ook veel drukker dan vorig jaar. of iederen liep in de weg(en over de weg door de blubberzooi).
wat ik ook minder vond was het stokje dat je bij de bowl kreeg bij de fruit tent. lastig eten. khad mn eigen lepels dan ook maar meegenomen..
Met citaat reageren
Oud 26-08-2002, 17:32
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Ik vond heb het heel erg naar mn zin gehad
Heb meer forummers dan bands gezien though
Korn: Stond helemaaaal vooraan,maar werd dood gedrukt...viel flauw en opeens lag ik buiten,maar van wat ik heb gezien was het wel tof,maar achteraf was ik liever naar vnv nation geweest.
Def p&the beatbusters:leuk as usual,leuk gedanst met olga,kwam theodoor nog tegen
Publiek stond wel erg stil
Incubus:Had meer van ze verwacht na het concert in de hmh maar ze waren wel aardig.
Beef was leukeukelueukkk
Green lizard was zo koel
Wel jammer van de regen.
Dat waren voor mij de koelste bands,voor de rest heel veel gedanst en met olga in de sloot gelegen

Wat was er met de meeting gebeurt trouwens?..er was niemand,alleen olga hylke esther en ik
Met citaat reageren
Oud 26-08-2002, 17:33
emjee
emjee is offline
Haaaaaaaai ik vond het echt gaaf, bijna leuker dan voorgaande jaren. Dit zijn de bands die ik heb gezien!

Vrijdag:

Flogging Molly, Le Peuple De L'Herbe, Rival Schools, Jimmy Eat World, Stereo MC's, Relax en DJ Tiesto

Zaterdag:

Lowlands Allstars, Junkie XL, Incubus, Korn, Laidback Luke

Zondag:

Zornik, DJ Shadow, Underworld, DJ Umek
Oud 26-08-2002, 17:42
Yelli
Yelli is offline
Ik heb veel gezien. Peter Pan Speedrock was heel leuk.Jammer dat zaterdag het festival letterlijk in het water viel. Dat was iets wat ik niet fijn vond.
voor de rest heb ik nog een paar leuke bandjes gezien, beetje staan springen en dansen.
Oud 26-08-2002, 17:43
punkrock-bastard
punkrock-bastard is offline
Citaat:
Yelli schreef:
Ik heb veel gezien. Peter Pan Speedrock was heel leuk.Jammer dat zaterdag het festival letterlijk in het water viel. Dat was iets wat ik niet fijn vond.
voor de rest heb ik nog een paar leuke bandjes gezien, beetje staan springen en dansen.
hoe kom jij aan die sig als ik vragen mag?
Oud 26-08-2002, 17:45
Ce-El-Wan
Ce-El-Wan is offline
Citaat:
jnieuwelaar schreef:
ik heb dimmu dus echt gemist hoor ik al wel.
op www.3voor12.vpro.nl kun je het concert beluisteren
Oud 26-08-2002, 17:57
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
Ce-El-Wan schreef:

op www.3voor12.vpro.nl kun je het concert beluisteren
bedankt voor de link!
Oud 26-08-2002, 17:59
Loco
Loco is offline
Het enige wat ik aan lowlands heb gemerkt is dat ik door mijn vriendin gebeld werd op zaterdagochtend en opens Punkrock bastard en Chaos aan de telefoon had.
Oud 26-08-2002, 18:15
iroQuai
iroQuai is offline
ik zat lekker op het (toen nog) gras/hooiveld bij de dommelsch te chillen met een jointje, begon dr opeens een band te spelen, was le peuple de l'Herbe, damn wat was dat een vette muziek zeg! dat was samen met flogging molly wel een van de betere optredens. ben trouwens nog nooit zo gelukkig geweest met mn kisten

ik heb ook nog een stel forummers gezien op ll maar ik weet echt niet meer wie allemaal.. alleen maria weet ik nog want daarmee ging ik kaarsjes zoeken, en toen kwamen we bij een tent vol forummers....
Oud 26-08-2002, 18:23
*oma*
*oma* is offline
Ik vond Lowlands ook echt heel erg kewl!
Vooral de blubber
Ik vond de show van Korn et leukst (misschien ook wel, omdat dat een van de weinige bands was die ik ook daadwerkelijk kon zien) en Incubus vond ik wel leuk, maar ze deden nix naar et publiek toe. Ik heb net zaterdag en zondag bekeken op video (hebben me lieve ouders opgenomen) en ik vond niet dat ze veel hoogtepunten lieten zien, maar goed. Flogging Molly was ook vet, maar daar stond ik iets te ver naar achteren
Maar goed al met al en de modder wasset toch zeer geslaagd!

tot volgend jaar!
Oud 26-08-2002, 18:29
punk mae
punk mae is offline
Citaat:
punkrock-bastard schreef:

hoe kom jij aan die sig als ik vragen mag?
dat vroeg ik me ook af schat
Oud 26-08-2002, 18:35
funest
funest is offline
pff lowlands was te druk en te nat

heb helehoop dingen gezien maar hoogte punten waren toch wel
Stuurbaard Bakkebaard, The Bees, The Jon Spencer Blues Explosion en korn

verder een hoop scholierenforumvolk zien lopen
die drama en anal adventure stonde volges mij achter mij...

maar voor de rest was lowlands gaaf
Met citaat reageren
Oud 26-08-2002, 18:47
Nordens Konge
Nordens Konge is offline
ben melody, nadta ik 10 uur bandjes om heb gedaan bij lowlandsgangertjes heb ik nog een aantal band gezien waar eigenlijk alleen vnvnation het zien van waard was... al met al best gesellig, en nog bij wat forummertjes polsbandjes omgedaan enso
Oud 26-08-2002, 18:49
*oma*
*oma* is offline
ow ja, helemaal vergeten!
Ik heb door omstandigheden (tent opruimen) maar een kwartiertje van DP gezien, maar was super kewl!
Oud 26-08-2002, 18:54
nps
nps is offline
Flogging Molly (is iedereen daar geweest ofzo?) Was heeel vet

The Apers Wel ok, niet superboeiend

A Wat een zuigende kutband man! Echt zwaar kut.

En ook de Black Rebel Motorcycle Club had ik veel beter verwacht

Royksopp was helemaal fantastisch!

Peter Pan Speedrock was ook heel gaaf! *Tiesjurt gekocht*

KoRn Koeeel!

Beef niet gezien, wel jammer

Jaya the Cat was echt het allerbest!!
Oud 26-08-2002, 19:15
Mommen
Mommen is offline
Citaat:
disaster schreef:
iemand the sheer gezien?
Ik vond lowlands ook zeker wel leuk ja... echt wel gezellig enzo... the sheer heb ik niet gezien, maar wel een tijdje geleden bij ons in het dorp in de kroeg. En toen vond ik het wel leuke muziek... Als het goed is komen ze ook op zomaarpop bij ons in de buurt, weet je dat toevallig?
Oud 26-08-2002, 19:32
Verwijderd
Citaat:
UnUsual schreef:

waren ze wel lekker..?
je hebt kans dat een vriendin van me ze had gemaakt
ze waren heeerlijk

Dit vond ik dervan:

Green Lizard
Leuk optreden, jammer dat ze zoveel nieuwe nummers deden maar t was tenslotte een cd presentatie dus wel logisch...heb op LL meteen de cd gekocht

Brainpower
Niet mijn muziek, maar hijs wel erg goed live en dansplaat is koewl

Nickelback
Vond ik een van de leukste optredens..ik stond in t eerste vak, goeie sfeer en een waanzinnig optreden...echt een geweldige show gaven ze en veel contact met t publiek..alleen iets te veel speciale effecten, beetje overdreven

This Beautiful Mess
Heel mooi optreden, sfeervolle muziek, de zanger heeft een onwijs mooie stem alleen hij doet nogal weird op t podium..maar das ook weer leuk om naar te kijken
Alleen jammer dat ze niej wat meer snellere nummers hebben, soms isset beetje saai live

Lowlands All Stars
Wel grappig, heb ik stukkie van gezien, oa krezip, wipneus en pim, van dik hout(ulgh) maar niet erg boeiend, heb liever 1 grote suprise act..

Silkstone
Was wel leukig, niet bijzonder maar wel leuk als der nix anders boeiends speelt

Junkie XL
Onverwachts onwijs gaaf, ik dacht dattet stom zou zijn maar we gingen helemaal uit ons dak daar

Puddle Of Mudd
Hebbik stukkie van gezien, Blurry was heeeeeel mooi (iedereen meezingen ) en de rest best eentonig, ik vind die stem na een tijdje irriej worden

Incubus en Korn
Klonken allebei erg cool, heb er bijna nix van gezien aangezien ik heel ver weg stond maar k wil van allebei weles naar een concert

Dreadlock Pussy
Was erg cool, maar ging eerder weg om naar Zornik te gaan dus heb iets van 6 nummers gezien ofzow...ze kwamen erg professioneel over, echt niet nederlands gewoon

Zornik
Superrrgaaf echt geweldig *woei* ik stond vooraan... i luv it en ik ga zeker naar een concert ..ik hoop echt dat men fotoows gelukt zijn *tok tok*

Filter
Hebbik stukkie van gezien, helaas Hey man nice shot gemist maar wel Take A Picture gezien..die was cool zowieso goeie live band, alleen wel slijmerig (best crowd ever blabla *kots*)

WT
Heel leuke decor was der, met sprookjesachtige dingesen enzow, ze waren goed live, alleen ze speelden The Other Half nie eens .. dat vonnik heel jammer, verder wel heel erg mooi

Underworld
Een van de hoogtepunten van LL, echt helemaal geweldig hoe ze de muziek opbouwen en iedereen los krijgen....echt een groot feest wasset...echt onwijs gaaf

K vinnet nog steeds jammer dak VNV Nation en Rival Schools heb gemist maja nix aan te doen...en ik heb voor de 6e x LOTR gezien

En jammer van de blubber

oftewel : volgend jaar weer
Met citaat reageren
Oud 26-08-2002, 20:02
Dikkie Burger
Dikkie Burger is offline
Lowlands heerste hard! alleen jammer dat ik nieuwe schoenen moet aanschaffen omdat de zolen ergens halverwege het festival eruit waren gescheurd
Best optredens vond ik trouwes flogging molly en project pitchfork..
GReen lizard vond ik nie leuk eigenlijk, k had me dr erg op verheugd maar k vond ze maar dwaas
Dreadlock Pussy vond ik echt een geniaal optreden! Ik had net tsumi en ik vond em nie zo leuk, maar ben nu weer helemaal fan van dat album.. echt hyperactief die gasten
Verder vond ik within temptation zoooooooo kut! de muziek zelf nog nie eens maar die figuren waren zo dom, steeds om dingen vragen die als optreden leuk is spontaan worden gedaan: Ja jullie kunnen allemaal meezingen hoor, dit is de txt: o-ho
maar goed, was zeer cool!
Met citaat reageren
Oud 26-08-2002, 20:25
disaster
disaster is offline
Citaat:
Mommen schreef:

Ik vond lowlands ook zeker wel leuk ja... echt wel gezellig enzo... the sheer heb ik niet gezien, maar wel een tijdje geleden bij ons in het dorp in de kroeg. En toen vond ik het wel leuke muziek... Als het goed is komen ze ook op zomaarpop bij ons in de buurt, weet je dat toevallig?
geen idee
Met citaat reageren
Oud 26-08-2002, 20:25
disaster
disaster is offline
Citaat:
AM schreef:

Stuurbaard Bakkebaard
ja zij zijn koel!
Met citaat reageren
Oud 26-08-2002, 21:35
fucking hero
fucking hero is offline
lowlands is vet niet zo progressief geworden als ik er over nadenk.
das niet leuk!!
Met citaat reageren
Oud 26-08-2002, 21:56
-niels-
-niels- is offline
't enige optreden qua muziek wat ik in z'n geheel heb meegemaakt was DJ Tïesto... die was echt geweldig...
Voor de rest vond ik 't maar waardeloze alternatieve troep...
gelukkig heb ik me weekend wel kunnen vullen met de diverse andere DJ's, theater en cabaret-voorstellingen en films...
Oud 26-08-2002, 22:19
Mad^Athlete
Mad^Athlete is offline
Green Lizard Eén van mijn favorieten voor af, niet een heel sterk op treden, maar toch cool . . .
Stereo MC's Moest ik "verplicht" heen, niet mijn muziek maar zorgden voor een zeer leuke sfeer
Relax Tja ach . . . op zich wel geinig, maar nou niet echt dat ik er echt warm van werd
Trust Compagnie Niet veel van mee gekregen . . . maar klonk wel ok
Lowlands All Starrs Lache . . . echt leuk gewoon, sommige muziek om te kotsen, andere ( zoals Orphanage ) was echt een geweldige verrassing
Beef Wel geinig . . . maar meer ook niet
Project Pitchfork Helemaal geweldig . . . voldeed aan mijn verwachtingen . . . gewoon goed
VNV Nation Volgens mij het beste optreden deze LL, gewoon super
Dreadlock PussyKlonken wel goed . . . was leuk om in de modder te verzuipen
New Found Glory Niet echt verrassend maar wel heel leuk
Within Temptation Een van de betere optredens van WT, redelijk wat oude nummers en vooral werd er goed hard gespeeld
Underworld Het één na beste optreden deze LL . . . gewoon geweldig goed . . . alleen VNV Nation was beter

Was weer een leuek LL dit jaar . . . hopelijk blijft volgend jaar mijn arm wat beter in de kom zitten en vliegt ie er niet uit bij een beetje gedans . . . en natuurlijk mag het wat minder modderig . . . maar das allemaal gezeik
Oud 26-08-2002, 22:37
Verwijderd
wat vind iedereen toch zo geil aan Vnv nation?!?! Ik heb nix tegen gothic muziek en indutrial maar vond hier nou echt totaal GEEN zak aan ( en over de zang al neit te spreken)...

ojee wat maak ik me met deze post populair
Met citaat reageren
Oud 26-08-2002, 23:01
McMotion
McMotion is offline
jaa lowlands was leuk

de beste band van het hele festival was zonder twijfel Roy Paci & Aretuska... alleen ik wist helemaal niet wat het was, en volgens de lowlands-volkskrant-bijlage was het een of andere mix waar ook wat ska in zat... dus ik was maar met wat luitjes bij DJ Shadow gaan zitten.. ook leuk, maar niet te lang dus toen ging ik toch nog maar ff bij de dommelsch tent kijken voor Roy Paci & Aretuska... JEZUS WAT EEN GEWELDIGE BAND ZEG!!! super swingende ska met een geweldige blazerssectie en allemaal erg goeie muzikanten... heel feestelijk.. en ik heb godverdegodver maar 20 minuutjes van het hele concert kunnen meemaken!

maargoed.. voor de rest... Beef was erg koel.. ik kende ze niet zo goed dus ik wist niet dat ze echte ska maakten, dus dat was weer een leuke meevaller

Israel Vibrations was een erg leuk begin van de uhm.. wat was het? zaterdag? lekkere relaxte muziek

Jaya the Cat had ik iets te veel van verwacht denk ik,.. ik vond het wel leuk maar ik had er dus meer van verwacht.. misschien viel het ook een beetje tegen omdat ik helemaal overrompeld was door Roy Paci & Aretuska, die daarvoor speelden

dingen waar ik blij mee was: dat ik m'n kisten mee had genomen, dat ik toch heb besloten om nog even bij Roy Paci & Aretuska te kijken, en dat ik de chicken wings in zoetzure saus heb uitgeprobeerd

dingen waar ik niet blij mee was: dat ik m'n slaapzak & matje ben vergeten, dat ik niet vanaf het begin af aan Roy Paci & Aretuska heb gezien, en dat die kutregen de zaterdag een stuk minder aangenaam maakte, en ook voor zondag ervoor zorgde dat je niet languit in het gras kon gaan liggen
Oud 27-08-2002, 00:21
Black Rainbow
Black Rainbow is offline
ff mijn lowlands verslagje erbij knikkeren:

Vrijdag:

Flogging Molly: Zeer geinige band, niet mijn muziek maar heb me toch vermaakt.

Gotan project: Vaag, iets te vaag, niet mijn dingetje

Green Lizard: Was ook zeer okee, niet alles van gezien, maar het was een leuk optreden.

Royksopp: Maar een klein stukje van gezien, wel jammer, is namelijk heerlijke muziek, maar wat ik heb gehoord klonk lekker

Jamie liddell:Ontzettend vage maar geweldige DJ, stond daar in z'n eentje met 40 man publiek uit z'n dak te gaan, de mensen die er waren deden mee, ontzettende vage gast was het

The cooper temple clause: Geweldige band, ontzettend veel energie heeft die zanger zeg, die gozer was echt helemaal van de wereld, maar ze speelde wel geweldig. mensen die dat gemist hebben zouden nu moeten balen

Nacht van de wansmaak (deel 1): wat heb ik hier gelachen zeg, niet normaal wat ze vroeger voor shit maakte, maar ook ontzettend ranzige dingen, duitse sexuele voorlichting films uit het jaar 0. Duitse porno met dieren erbij (dat was echte wansmaak) en dat soort onzin, wel iets aparts om te zien.

Zaterdag:

Peter pan speedrock: Niet veel van gezien, het was kutweer en nogal druk, had geen zin om in de regen te staan, maar wat ik gezien had was wel okee

dogtown and z-boys: Goeie documantaire over de geschiedenis van het skaten, heel interessant.

Ozark henry: Heel vet optreden. Ik kende het niet, maar ga nu zeker meer zoeken van hun, ontzettend relaxte muziek is het, ook leuke optreden, erg vage gast.

Project Pitchfork: Heerlijk optreden, best wel uit m'n dakkie gegaan daaro

VNV Nation: Mijn lowlands hoogtepunt, Ontzettend uit m'n dag gegaan, ik had hier ook het meeste van verwacht, en het was ook het beste wat ik gezien heb. Ik had me die 2 alleen heel anders voorgesteld, maarja dat maakt eigenlijk ook niet uit, de show was geweldig.

Nacht van de wansmaak (deel 2): Nog meer foute films, nog meer ranzige zooi, nog meer wansmaak (krijgt alweer pijn bij het zien van besnijdenis op z'n afrikaans, dat doen ze dus gewoon met een roestig mes en een paar houtjes, dat ging mij net iets te ver, zieke shit was dat)

Zondag:

Dreadlock pussy: Lekker optreden, alleen wat was het er een teringzooi daaro, kon niet eens springen omdat m'n voeten vast zaten in de modder

Filter: Kende ze niet, maar het was een goed optreden, toch maar is meer van deze band opzoeken.

Vega 4 Wel okee, niet echt bijzonder, ben ook niet tot het einde gebleven

Within Temptation wel aardig optreden, niet echt heel veel gevolgt, heb het nu al vaak genoeg gezien, maar ze blijft een mooie stem hebben

Underworld Weer lekker beuken, heerlijk om ff je laatste beetje energie in kwijt te kunnen.

Verder ben ik nog een paar forummers tegen het lijf gelopen, Maartje kende m'n naam gewoon nog
verder nog een paar gezichten gezien die me wel bekend voorkwamen van hier. Ben ook nog ff langs meeting geweest zaterdag, maar zag niemand, dus ben ik er maar weer vandoor gegaan. Ben ik jullie dan misgelopen???
Met citaat reageren
Oud 27-08-2002, 00:23
Black Rainbow
Black Rainbow is offline
Citaat:
Mortischa schreef:
wat vind iedereen toch zo geil aan Vnv nation?!?! Ik heb nix tegen gothic muziek en indutrial maar vond hier nou echt totaal GEEN zak aan ( en over de zang al neit te spreken)...

ojee wat maak ik me met deze post populair
VNV Nation is gewoon geweldig, wat jij hier blaat is gewoon een teken van muziekale wansmaak

maar dat is natuurlijk helemaal mijn mening en die van jou de jouwe
Met citaat reageren
Oud 27-08-2002, 08:34
punkyfish
punkyfish is offline
Citaat:
cHa0s schreef:
en Jaya the Cat was echt zo vet! ! (stonden dr nog mensen vooraan? werden jullie een beetje massaal op de grond geduwd enzo door 2 of 3 mensen? zo ja: sorry, dat was ik met een paar maten )
Ja Nja, jij zal het wel niet geweest zijn, want mijn vriend scheen ze te kennen, maar er stonden echt een stuk of 8 van die grote kerels achter ons die met hun volle gewicht stonden te duwen e.d. Gewoon hard terug duwen . Was echt geweldig joh, Jaya the Cat! Incl. het flesje water wat we vingen want ik had het stikheet . Maarja.
Verder vond ik Flogging Molly echt heel erg geweldig... Jimmy Eat World vond ik tegenvallen. Incubus koel, Korn zelfs ook koel terwijl ik die muziek stiekem niet zo heel erg geweldig vind... Die Lowlands Allstarsdingen was opzich wel gezellig, maar zou misschien wel koeler geweest zijn als er echt een vette band zou zijn gekomen, maarja, Undeclinable weer een keertje gezien, was wel koel. Dreadlock Pussy ging wel, was niet echt geweldig, bijna drumstokje gevangen, maar jongetje naast me kaapte hem weg . New Found Glory was wel weer vet, flink verbrand door die zon, maar echt koel. Dolf Jansen was wel grappig, alleen was het kut dat je moest staan.
Ikweetnietechtmeerwelkebandsikverdernoghebgezien

Heb heel veel forummers zien lopen! O.A. Aïsa en Daantje (bij Incubus), Maartje (u liep samen met Jan een paar meter voor me, Jan zit bij mij op school), MuckyMouse, LIIIIIN! zomaar!, Substantial héél vaak, Lisa en Lara ook best vaak, Hylke en Esther liepen een keertje voorbij, Sooz echt hééééél vaak (stond ook op camping 3 neem ik aan want je liep echt heel vaak langs ons tentje en bij Flogging Molly ook gezien) en voor de rest weet ik het eigenlijk al niet meer...

Laatst gewijzigd op 27-08-2002 om 11:57.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2002, 08:35
Lager-Lout
Lager-Lout is offline
vrijdag:

Flogging Molly: superband, helaas stond ik een beetje aan de zijkant

The Apers: heb ik al te vaak gezien, en ik kan die jerry hormone niet uitstaan

A: wat een rukband is dat zeg

Royksopp: totaal niet mijn muziek, heb buiten gezeten omdat de rest binnen was

The Transsyl Vanians: Superband, alleen een raar taaltje

Zaterdag: kutweer, alleen Peter Pan Speedrock gezien. klonk supervet. en t-sjugt van gekocht.

zondag: alleen Jaye The Cat gezien, was et beste van alles wat ik heb gezien.

voor de rest veel bekende van et forum, msn etc...... gezien.....
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten