Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() En neen, mijn diertjes hebben nog niet in de krant gestaan oid. Het zijn wel de knuffelschatten van ons en de mensen om ons heen, genoeg belangstelling dus ![]()
|
't was 1 van mijn toenmalige 'zorgpaardjes' (dat wil zeggen, ik kon ze zien vanuit m'n tuin en die mensen woonden wat verder weg, dus de afspraak was dat ik ze zou waarschuwen als er iets fout was)
Hij liep al tegen de twintig, en gleed van een gladde oever af in een small modderig slootje - en kwam toen klem te zitten op z'n zij. 't was winter, dus hij was onderkoelt. We hebben de hele nacht met jerrycans heet water heen en weer gelopen, maar 't mocht uiteindelijk allemaal niet baten ![]()
|
Wie is er nog niet op tv geweest, kan dat nog in Nederland.
Er zijn trouwens ook buiten zonder dat je het merkt veel camera's waar je beestje ook 1000 en 1 x op kan worden vastgelegd.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Nomina Animorum Verhaal lillojon | 21 | 29-12-2009 14:33 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #47, deel 2. Verwijderd | 307 | 22-05-2008 21:29 | |
Lifestyle |
Beschrijf je familie Pan Am | 78 | 01-09-2004 16:25 | |
Beleidszaken |
Censuur op Scholieren.com? Enlightenment | 120 | 12-08-2004 14:56 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dit gedicht!!!!!!!! is verplicht!!!!!!!!! duidelijkheid over de islam!!! IGRA | 1 | 15-01-2004 16:53 | |
De Kantine |
strontdorpen Gothic Queen | 165 | 24-08-2003 20:11 |