Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-01-2006, 19:34
Gadje
Gadje is offline
Ik heb geslapen in een vreemd bed, die wel lekker sliep. Toen ben ik wakker geworden en appelbeignets als ontbijt gegeten terwijl ik naar een b-film met negers out tha hood keek en die was zo stom dat ie wel grappig was. Daarna ben ik met de trein naar huis gegaan en ik vind het stom dat de ns wéér de treinkaartjes duurder heeft gemaakt. Wat een slechte voornemens van de ns.
Advertentie
Oud 01-01-2006, 19:42
Verwijderd
ja ik dacht al toen ik vanmiddag een kaartje kocht, mn enkeltje is 20 cent duurder geworden gvd
Oud 01-01-2006, 19:45
Sjoerd
Sjoerd is offline
euh
ik werd wakker en ik ging tv kijken en computeren.
Oud 01-01-2006, 19:56
655321
655321 is offline
Ik heb het uitgemaalt met mn vriendje en daarna heb ik m de hele dag getroost.
Het was een enerverende dag
Oud 01-01-2006, 20:39
botulismf
botulismf is offline
Gelukkig nieuwjaar allemaal.

We waren gisteren met z'n dertienen bij mij thuis en we hebben zo'n 3 uur gegeten want we hadden acht gangen. En we dronken wijn uit 9 verschillende landen. En om twaalf uur hebben we keihard 'ocean man' van Ween opgezet en dat was geniaal want iedereen stond te grooven en beter kun je je nieuwe jaar nauwelijks beginnen. Toen zijn we naar een obscuur feest geweest en heeft mijn broer in de bus gekotst.
Vandaag werd ik wakker om half drie maar toen vond ik van niet dus toen werd ik daarna weer wakker om half zeven. Toen at ik fastfood en daarna heb ik opgeruimd. Mijn brakheid kent geen grenzen.
Oud 01-01-2006, 20:47
Verwijderd
Gisteraaf oud&nieuw gevierd bij wat vrienden in Utrecht. <3
We gingen op goed geluk de stad in, waar eerst echt geen zak te doen was, maar we vermaakten ons prima met vuurwerk en drank en een bootje dat we hebben laten zinken geloof ik.
Ergens laat in slaap gevallen en vanmiddag gaar wakker geworden. Daarna filmpje gekeken en naar huis gegaan, waar mijn ouders boos waren dat ik zo laat thuis was. gezellige boel hier.

Nu ben ik brak, godjezus.
Oud 01-01-2006, 21:12
Gadje
Gadje is offline
Citaat:
Roxane schreef op 01-01-2006 @ 20:42 :
ja ik dacht al toen ik vanmiddag een kaartje kocht, mn enkeltje is 20 cent duurder geworden gvd
de mijne 10 cent
Oud 01-01-2006, 23:19
Back Door Man
Back Door Man is offline
ik ben gewoon weer zat
Oud 01-01-2006, 23:32
terror koekjes
terror koekjes is offline
GODVER goahippies staan NU op en ik wil slapen maar dat kan niet want ik moet op de bank anders hoor ik later weer al dat geklef en ZIJ ZIJN NET WAKKER jezus fucking christus, waarom neemt niet iedereen een normaal ritme IK VIND ZE HEEL SNOEZIG HOOR MAAR GGHHH!!!!
Oud 01-01-2006, 23:34
Verwijderd
Ik moet nog steeds mijn OV ophalen. Weet iemand of de postkantoren morgen open zijn?
Oud 01-01-2006, 23:49
lookuptome
lookuptome is offline
lijkt me wel
Oud 02-01-2006, 01:01
grandmommy
grandmommy is offline
ik heb geen slaap en ik verveel me.
Oud 02-01-2006, 01:03
Verwijderd
Citaat:
grandmommy schreef op 02-01-2006 @ 02:01 :
ik heb geen slaap en ik verveel me.
Ik ook en ik ben te moe om naar bed te gaan.
Oud 02-01-2006, 02:27
grandmommy
grandmommy is offline
ik begin heel misselijk te worden ewww ik heb aardappeltjes gegeten om een uur of half een en ik geloof dat ze niet goed gevallen zijn. Het smaakte ook zo dubieus.
Oud 02-01-2006, 11:07
Quantes
Quantes is offline
ik doe vandaag veel voor school
Oud 02-01-2006, 11:50
Jolene
Jolene is offline
Ik werd wakker van mn kat die op me aan het klimmen was.Weer in slaap gevallen tot half elf en om 12 uur had ik een sollicitatiegesprek die maar 5 minuten duurde .Vanavond denk ik bij mn oma eten omdat ze anders zo zielig in dr eentje zit.
Oud 02-01-2006, 12:04
Eurotrashgirl
Eurotrashgirl is offline
Ik moest er vanmorgen vroeg uit want ik moest werken maar ik ben ziek en nog kkbrak dus dat was geen pretje. Nu moet ik eigenlijk echt eens beginnen met leren maar ik denk dat ik straks toch maar weer m'n bedje induik .
Oud 02-01-2006, 12:06
Verwijderd
4 minuten geleden had ik de trein moeten hebben en ik lig nog in bed. nu moet ik alles nog doen binnen een uur wil ik niet schandelijk te laat komen.
Oud 02-01-2006, 12:14
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Ik moest vanochtend werken van 8-10u en nu kom ik net de kroeg uit en ik stink naar rook.
Oud 02-01-2006, 12:19
botulismf
botulismf is offline
Ik ben net wakker en vandaag ga ik eens fijn muziek maken met een vriend.
Oud 02-01-2006, 12:22
Verwijderd
ik werd wakker van de sirenes om 12 uur, toen heb ik met een vriend uit zwolle een uur aan de telefoon gezeten en over een uurtje ga ik met een vriendin de stad in om al mijn cadeaubonnen maar es uit te geven
Oud 02-01-2006, 12:27
Broeder
Broeder is offline
Ik neurie een liedje, het gaat ongeveer zo; POM POM POM POM.
Oud 02-01-2006, 12:28
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Een idioot heeft ons (ik met twee vriendinnen) vannacht getrakteerd op 3 flessen champagne, onder druk van de barvrouw ("jaaaa gezegd is gezegd, da's goed voor de commerce iii!!", en tegen ons "hij moet maar zo stom niet zijn") Dus hij keek met zo'n sip gezichtje hehe 't was eigenlijk wel een beetje een creep en we kregen ook nog van die fluo-rozen van hem van zo'n pakistaanse verkoper, maar we hebben hem dan genegeerd en kheb nog steeds buikpijn van het lachen. En een houten kop.

En straks moet ik echt beginnen blokken want heb examens, dat zal weer mooi zijn
.
Oud 02-01-2006, 14:26
Drez
Drez is offline
Ik ging uitslapen en toen naar vluchtalarm om 12u en daarna naar de ub maar dat hield ik niet zo lang vol. Dus nu werk ik mn mail bij en schoonmaak en stofzuig ik en ga ik een artikel schrijven en eieren bakken yea. O en ik luister foute emooo.
En straks maar weer een poging tot studeren doen dan.
Oud 02-01-2006, 15:25
kuik
kuik is offline
ik ging vandaag werken en ik moest bij een vrouw die heel veel flauwe grappen maakte en ik vond haar cool ik kwam binnen en toen vroeg ze 'hoe heet je?', ik zei 'camille', 'oh daar heb je ook thee van HAHA', 'toch grappig dat ik dat zeg, he? HAHAHA' te flauw. en toen begon ze nog over het kuiltje in mn kin en dat vond ze erg interessant want daar heeft ze nog wel 3 opmerkingen over gemaakt. we gingen heeel veel koffie drinken, maar dat was niet erg want ze had een mini-huis.
Oud 02-01-2006, 15:43
Verwijderd
Vandaag veel sollicitaties verstuurd en nog wat geregeld bij een uitzendbureau en ik heb een nieuwjaarsdip. Wat een tyfusdag.
Oud 02-01-2006, 15:48
Sleeping Liar
Sleeping Liar is offline
Wat gestudeerd en proberen shaggies te draaien. Wat nog steeds niet lukt. Zometeen naar een vriend om wat joints te roken en beslissen of we deze week nog ergens gaan jammen.
Oud 02-01-2006, 16:07
kuik
kuik is offline
omg ik kreeg net een huis in amsterdam aangeboden
Oud 02-01-2006, 16:28
ssjpan
ssjpan is offline
Citaat:
Sjoerd schreef op 01-01-2006 @ 20:45 :
euh
ik werd wakker en ik ging tv kijken en computeren.
Oud 02-01-2006, 17:50
Verwijderd
Ik stak net een kokoskaars aan en nu heb ik zin in bounty.
Oud 02-01-2006, 18:04
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Ik las de post van freakjuh en nu heb ík zin in bounty

Mijn paper is af yeahhh en zometeen ga ik misschien naar de ikea maar misschien ook niet, en naar mn vriend, en ik heb mn nieuwe schoenen aan <33
Oud 02-01-2006, 18:34
Tom Violence
Tom Violence is offline
Ik tikte per ongeluk as in mijn thee en toen dronk ik het op.
Oud 02-01-2006, 18:59
Sjoerd
Sjoerd is offline
yeah whoo ik heb uitgeslapen en gewinkeld <3
Oud 02-01-2006, 19:07
Metal
Metal is offline
Citaat:
Tom Violence schreef op 02-01-2006 @ 19:34 :
Ik tikte per ongeluk as in mijn thee en toen dronk ik het op.
een vriend van me dronk eens een keertje aan een colablikje dat hij als asbak gebruikte. En de as zat ook helemaal op de bovenkant van het blikje, echt overal. Maar hij stoned dus hij zag het niet.

Als je stoned bent is dat niet fijn.
Oud 02-01-2006, 19:12
Verwijderd
Citaat:
freakjuh schreef op 02-01-2006 @ 18:50 :
Ik stak net een kokoskaars aan en nu heb ik zin in bounty.

Een vriendin van mn moeder heeft aangeboden dat ik voor geld in haar huis moet zitten in eind mei begin juni maar dan moet ik op een incontinente kat passen van 20 en ik zit daar helemaal alleen dus ik weer niet of ik dat wel wil...
Oud 02-01-2006, 19:15
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Metal schreef op 02-01-2006 @ 20:07 :
een vriend van me dronk eens een keertje aan een colablikje dat hij als asbak gebruikte. En de as zat ook helemaal op de bovenkant van het blikje, echt overal. Maar hij stoned dus hij zag het niet.

Als je stoned bent is dat niet fijn.
omfg
Oud 02-01-2006, 21:19
botulismf
botulismf is offline
Ik ben eindelijk klaar met het opruimen van de rotzooi die met oud & nieuw in mijn huis ontstaan is.
Oud 02-01-2006, 21:40
Juuls
Juuls is offline
vandaag heb lekker uitgeslapen en een middagje gewerkt, maar het was heel rustig in de winkel dus kon ik lekker duf blijven.
Oud 02-01-2006, 23:22
grandmommy
grandmommy is offline
ik ben vandaag om een uur of vijf nog even keihard naar de efteling geweest en daarna een stukkie scarface gekeken met m'n broeder. en zojuist heb ik in een moment van vlaag van triomfe en gelukzaligheid mijn tranen rijkelijk laten vloeien omdat alles altijd goed komt. En als het niet goed komt is het ook niet erg.
Oud 03-01-2006, 01:52
terror koekjes
terror koekjes is offline
ik heb iemand toegang gegeven tot mijn hersens en nu moet ik steeds pissenm
Oud 03-01-2006, 08:44
the exploding boy
the exploding boy is offline
Ik moet heel hard leren maar dat kan niet want ik moet tot 11 uur werken
Oud 03-01-2006, 09:25
Drez
Drez is offline
Citaat:
the exploding boy schreef op 03-01-2006 @ 09:44 :
Ik moet heel hard leren
Oud 03-01-2006, 10:14
ZerO
ZerO is offline
ik ben net wakker en over een paar uur moet ik gaan werken en daar gaat mijn dinsdag !!

nog gelukkig nieuwjaar beetje laat jaja
Oud 03-01-2006, 12:11
RockaholiC
RockaholiC is offline
ik was boodschappen aan 't doen en toen moest ik betalen en kwam ik erachter dat m'n pinpas nog in m'n andere broek zat
Oud 03-01-2006, 12:15
Juuls
Juuls is offline
Ik heb vandaag alleen nog maar geslapen en tv gekeken en nu ga ik maar eens iemand uit bed bellen om wat leuks te doen denk ik.
Oud 03-01-2006, 12:18
Jolene
Jolene is offline
Ik ben net wakker en helemaal suf.Ik heb ook echt gedroomd dat ik een furbie gezin ging redden
Oud 03-01-2006, 13:04
botulismf
botulismf is offline
Ik heb gedroomd dat ik met mijn broer en zussen een enorm huis liet bouwen door een stel chinezen en toen kwam de russische maffia ofzo.

Dat huis was echt geniaal.
Oud 03-01-2006, 13:33
idontcare
idontcare is offline
toen ik wakker werd zat ik ontzettend te twijfelen of alles van gisteravond niet gewoon een droom was
Oud 03-01-2006, 13:36
grandmommy
grandmommy is offline
ik heb net de kippen eten gegeven en een was ontsnapt dus toen kon ik er heel hard achteraan rennen. en die idiote kat van me zat me allemaal schaapachtig aan te kijken. Maar alles is weer helemaal goedgekomen want die kip is weer veilig in haar hok. Wat een belevenissen weer, zo op de dinsdagmiddag.
Oud 03-01-2006, 15:05
Verwijderd
ik ging met m'n mama naar het centrum, en ik zag laarzen die ik persé wilde hebben <3. maar toch kocht ik ze niet onder het motto "overmorgen ga ik naar amsterdam, ik daar hebben ze (bijna) altijd leukere en goedkopere dingen" dus dat hoop ik dan maar.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten