Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
je kan natuurlijk ook vragen of die gast achter de bar 'n jointje voor je wil draaien met daarin 0.5 gram van wiet naar keuze (word wel zwaaaare joint, pak wat lichts, skunk ofzo) dan draait ie 'm waar je bij staat, vraag 'm evt. ook of ie 't je uit wil leggen dat je de volgende welf kan proberen
|
![]() |
|
je kan bij de grashopper iig wel voorgedraaide joints met ww kopen maar daar ben ik persoonlijk niet zo kapot van, je kan beter zelf draaien of iemand laten draaien
als je niemand kent die kan draaien dan mag je mij wel vragen ik kom toch elke week wel een paar keer in eindhoven knuppel48@hotmail.com is mn msn
|
voor voorgedraaide joints, moet je in eindhoven tog egt naar de pink
![]() maja je kan idd beter zelf draaien bij de pink kan ik je de chrystal shok aanraden en de voorgedraaide nepal joint ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
leer gewoon zelf draaien zou ik zeggen, tis echt niet moeilijk gewoon een paar keer proberen
het scheelt wel geld want een goeie voorgedraaide joint kost al gauw 3,50 en voor 12 euro kan je wel 5 of 6 joints draaien
|
Verwijderd
|
Ik heb nix tegen voorgedraaiden hoor, lekker makkelijk, oké zelf draaien ís wel beter maar als je dat nie kan (zoals ik..) ik vind wel dat de shops die hun voorgerolden zélf draaien beter zijn dan die ze door zown machine heenhalen met zown karton/plastic verpakking.. die smaken zo scherp...
|
![]() |
|
![]() |
jah zelf draaien is wel en stuk relaxer, zit je niet vast aan die voorgedraaide kutzooi van de shop. Als je et moeilijk vind, kan je eerst een tipje met een vloeitje draaien (leeg dus) en daar de wiet ingooien. duurt wel een eeuw, mah jah.
ik heb geoefend met hooi ja egt, ik had ff nix anders bij de hand en de volgende dag zoude we gaan blowen.......... ![]()
|
Ik zou je echt alleen maar willen aanraden om het dan toch maar zelf te leren. Ik heb het niet zo op voorgedraaide jointjes omdat er dan simpelweg een stukje van het ritueel ontbreekt. Als je hem zelf draaid, hoe slecht je joint ook is. Hij smaakt praktisch altijd beter dan een voorgedraaide. En daarnaast is een joint draaien alleen maar leuk om te doen. (=Mijn mening).
Je kan in een koffieshopske niet vragen om een voorgedraaide joint met een X wietsoort er in. Tenminste niet bij mij in de buurt. Je moet dan gewoon kiezen tussen hash of wiet. En ik verdenk die Conjo's dervan dat ze'ner gewoon vet weinig in doen ofzo. En laat anders een vriend voor je draaien.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Waar koop jij je favoriete wiet&hasj? Verwijderd | 35 | 21-02-2011 02:15 | |
Drugs & Alcohol |
teertip fractal-illusio | 58 | 25-12-2006 02:07 | |
Drugs & Alcohol |
Klein waterpijpje uit Turkije Yab-Yum | 32 | 19-09-2003 16:59 | |
Drugs & Alcohol |