Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik vind het niet zo bijzonder, de 'passepartouts' versterken de beelden en het is in zijn geheel niet sfeerloos maar iets te simplistisch voor mijn smaak. Maar simplistisch zegt niet zoveel als je het verhaal/idee niet kent, in illustratieve zin kan zoiets best sterk zijn. Wat was je gedachte hierbij?
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Wat een ongelofelijk trut ben jij ook zeg. |
![]() |
|||
Citaat:
![]() ik dacht dat jij dit soort discussies niet wilde voeren? Dan moet je er ook niet op reageren natuurlijk. En ik vind (!!!) dat je dat schelden maar achterwege moeten laten. Citaat:
maar wel grappig dat sommigen het juist wel snel gezien hebben terwijl ik er juist de neiging heb wat langer naar te blijven kijken? drieluik is wel top, zo naast welkaar, kadertje, prima.
||
Citaat:
||
Citaat:
Ten eerste bekritiseer ik jouw 'kritiek' en niet jou zelf. Ten tweede ben je altijd haantje de voorste met je mening, vind je deze goud waard omdat je het nou eenmaal zo 'voelt' (zz), maar ik betwijfel of je je uberhaupt verdiept hebt in fotografie. Ten derde kan je wel 100 opmerkingen maken over wat ik allemaal ben n.a.v. een paar opmerkingen van mij, maar het maakt geen fuck uit want je weet niet waar je over praat. Je kan ook gewoon normaal doen en je standpunt verdedigen. Ik heb deze foto's gezien in een topic op DPZ en de verschillen waren opmerkelijk. En Woezel, aangezien dit zelfportretten zijn zal er zeker een idee achter zitten. Zelfportretten zijn geen zelfportretten als je niets van jezelf laat zien qua karakter. De vraag is nu, wat wil je laten zien?
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Mijn Facebook foto's zijn gestolen! sanasoufi | 12 | 05-05-2012 12:27 | |
Software & Hardware |
Volgorde foto's makkelijk veranderen teeth, wait | 2 | 07-06-2006 15:08 | |
Liefde & Relatie |
Foto's van je ex Muchacha | 61 | 03-04-2006 21:55 | |
Software & Hardware |
[PHP] Automatisch foto's comprimeren? Angmar | 6 | 21-08-2005 12:49 | |
ARTistiek |
[Foto's] Maastunnel ekki | 30 | 18-06-2003 13:14 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
ALARM: foto's deelnemers pro-USA demo Den Haag op nazi-website Rabbi Daniel | 204 | 06-06-2003 21:33 |