Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
Met mag NOOIT zo zijn dat hij je daardoor ook maar enigzins kan gebruiken. De meeste mensen hebben wel dingetjes uit hun verleden die een relatie wat moeilijker kunnen maken. Dus het is geen geldig excuus, imho. Kortom: Als jij er voor wil gaan moet hij er evenzeer voor gaan. Het moet niet zo zijn dat hij er vanwege zijn verleden 10% minder voor hoeft te gaan. Samengevat: Je moet er alleen voor gaan als hij er net zo veel voor wil gaan, wat eigenlijks altijd wel op gaat. Citaat:
Ross dacht (in een dronken bui) dat je wel met andere mensen kon slapen, wat Rachel dus niet vondt. Dus dat zou je best kunnen vergeven & vergeten. De grens was gewoon niet duidelijk. Zeggen dat je elkaar wel ziet zitten is niet meteen een relatie.
Laatst gewijzigd op 03-01-2006 om 21:45. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Je ouders hebben misschien wel een reden om hem te wantrouwen. Het is immers al gebeurd dat hij je pijn deed.
Laat hem maar is bewijzen dat ie echt gek op je is en zo het vetrouwen van je ouders te winnen. Natuurlijk kan je de gok wagen, als je niet pijn gedaan wilt worden. Ik zou het eigenlijk wel doen, neem gewoon een sprong in de diepe en kijk waar je belandt. Als hij echt verandert is moet het goedkomen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Als je denkt dat het niet goed afloopt, tja. Ik weet niet. Je zou er eigenlijk voor moeten gaan; want je kan iets heel moois mislopen (wat overigens wel vies romantisch klinkt zeg). Wie niet waagt, wie niet wint. Zegt niet dat ik er zelf aan zou beginnen.
|
Zoals je het verhaal vertelt is er idd grote kans dat het neit goed af zal lopen, ook omdat hij in het verleden al meisjes gekwetst heeft en dat meer dan eens.
Hoe je nu met hem omgaat, zonder relatie, kan je blijven doen, maar dan moet je wel duidelijk zijn voor jezelf en naar hem toe dat hij zich eerst écht moet bewijzen tegenover jou voordat je iets wilt beginnen met hem. Tot dan moet je hem op een voor jou veilige afstand houden, zonder hem totaal af te stoten. Hoe dat gaat, ligt aan de precieze situatie. Die is heel moeilijk in te schatten door wat je nu verteld hebt. Laat hem dus bewijzen dat hij écht voor je wil gaan en dat hij dat vol kan houden. Laat hem ook niet té dichtbij je komen, zodat je niet (veel) gekwetst wordt als het hem toch niet lukt.
|
Je weet welke 'risico's' eraan hangen wanneer je de gok waagt. Je kent zijn verleden, dus je weet wat er (met jou) kan gebeuren wanneer hij weer terug zou vallen. Heb je dat er voor over, dan zou ik het een kans geven. Voor hetzelfde geld is hij echt veranderd en gaat het hartstikke leuk worden. Dat weet je niet. Stel dat je nu besluit dat je niks met hem wilt, maar je dan wel steeds af blijft vragen hoe het had kunnen zijn etc. etc. etc. Dat lijkt me ook niks.
|
Je kan het allicht proberen. Aangezien hij er voor wil gaan, zal hij zijn best doen om je niet te kwetsen, je mag ervan uitgaan dat hij geleerd heeft van zijn verleden. (tja, positief moet je blijven...) Wat je ouders betreft: die draaien vanzelf bij, denk ik, wanneer ze zien dat het goed gaat. Ik vind het iig geen reden om hem te laten schieten.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #87 deel 2 Verwijderd | 470 | 15-08-2011 14:29 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #71, deel 2. Severus | 152 | 19-08-2010 06:35 | |
Verhalen & Gedichten |
Humoristisch fantasy verhaal: meningen graag IlbertRood | 0 | 04-11-2005 16:01 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] De zwarte roos Evil creature | 3 | 31-05-2005 13:14 | |
Liefde & Relatie |
uitgaan waar zij uitgaat Methuselah | 71 | 18-12-2002 16:13 | |
Liefde & Relatie |
internet love C17 | 22 | 27-03-2002 21:11 |