Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-01-2006, 13:26
BananaSplit
BananaSplit is offline
Hij is weer vol

De vorige is hier te vinden

Vandaag ;lekker zonnig hier in tegelen. Het was de bedoeling om maatschappijleer te gaan maken, maar ik heb m niet meer Dan maar gewoon alvast twee hoofdstukjes maken en wachten tot die ander t mij kan sturen.

Ik ben nog steeds verliefd en ik word er gek van dat ze bijna nooit online is Niet dat ik echt iets van haar kant verwacht, maar ze moet t toch weten vind ik, want niet geschoten is altijd mis
Advertentie
Oud 03-01-2006, 13:33
darkfairy
darkfairy is offline
klotezooi aangekomen en ik haat hun
Oud 03-01-2006, 13:34
darkfairy
darkfairy is offline
en ze kunne dood vallen
Oud 03-01-2006, 13:41
BananaSplit
BananaSplit is offline
wie? En trouwens iedereen kán doodvallen, is altijd mogelijk

Nwee hoor, ik begrijp wel wat je bedoelt. Ik moet dadelijk helaas fiets repareren en wekr gaan zoeken
Oud 03-01-2006, 13:48
darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
Skoolboy schreef op 03-01-2006 @ 14:41 :
wie? En trouwens iedereen kán doodvallen, is altijd mogelijk

Nwee hoor, ik begrijp wel wat je bedoelt. Ik moet dadelijk helaas fiets repareren en wekr gaan zoeken
arme jij
Oud 03-01-2006, 13:49
darkfairy
darkfairy is offline
me ouders kunne dood vallen
Oud 03-01-2006, 14:15
rare kwast
rare kwast is offline
It's hard to fight an invisible enemy
Oud 03-01-2006, 14:20
darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 03-01-2006 @ 15:15 :
*knuffel*
Oud 03-01-2006, 14:35
Verwijderd
Citaat:
Agree..
Oud 03-01-2006, 15:43
farai
farai is offline
heb ik nu net iets heel doms gedaan?

Verdomme ik word nog is gek van mn eigen onzekerheid.

Lieverdje as je dit leest: sorry, wil je ni kwetsen met mn rotgevoelens ed.

hoop da je mijn "domme actie" ni al te erg vind
Oud 03-01-2006, 15:47
BananaSplit
BananaSplit is offline
Citaat:
idd

@lisser: De mijne ook
@oceangirl: Wat heb je dan gedaan?

Ik hoop dat ik vanaaf bij mijn oma kan logeren, is altijd relaxed daar. Donderdag avond ga ik iig naar mijn tante logeren
Oud 03-01-2006, 15:50
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Stom eigenlijk, dat je er dan toch weer bijna om moet huilen, terwijl je ze niet eens goed kende enzovoorts enzovoorts.

Die collegeopdracht gaat niet echt goed lukken, heb ik zo'n gevoel
Oud 03-01-2006, 15:51
coopergirl
coopergirl is offline
Tied voor een pafke Heb de hele dag nog niet gerookt

Ik wil even wat instanties godverdommekutkkpauperzaken in de hens steken:
IBG
Postbank

Verder alles leefbaar
Oud 03-01-2006, 16:23
Verwijderd
Ik wil weten wat er in jou omgaat en ik hoop maar dat 't positief is voor ons samen. Waarom zoveel onzekerheid?
Oud 03-01-2006, 16:26
Hawahaai
Hawahaai is offline
Vraag je aan de tandarts of hij even wil kijken of je spalkje nog goed vast zit, gaat-ie er zo lomp aan trekken dat-ie nu nog wel vast zit, maar wel met een boogje... Wat een eikel . Verder nog steeds perfecte tandjes *klopt af*.

Ik wou dat het nu 6 maanden later was...
Oud 03-01-2006, 16:28
Verwijderd
Citaat:
HaWaHaai schreef op 03-01-2006 @ 17:26 :
Ik wou dat het nu 6 maanden later was...
Vind je de tandarts zo leuk?
Oud 03-01-2006, 16:34
BananaSplit
BananaSplit is offline
Zo, nu moet ik weer afsluietn en ze is nog steeds niet online geweest

Mss ga ik vanaaf nog online, en dan maar hopen dat ze dan online is. Eerst eten en kijken of ik naar oma kan (logeren)
Oud 03-01-2006, 17:24
ilse
ilse is offline
oke, toch maar de knoop doorgehakt.. ik doe het...

en hij is liefffffffff
Oud 03-01-2006, 18:41
BananaSplit
BananaSplit is offline
Citaat:
Skoolboy schreef op 03-01-2006 @ 17:34 :
Zo, nu moet ik weer afsluietn en ze is nog steeds niet online geweest

Mss ga ik vanaaf nog online, en dan maar hopen dat ze dan online is. Eerst eten en kijken of ik naar oma kan (logeren)
hmz, ik kan niet naar oma en ze is nog stééds niet online

Ik ga vanavond iig naar Jim Carrey kijken in The Mask. En wat die meidbetreft, ik spreek haar wel een keer op msn, als ik compleet gek ben geworden
Oud 03-01-2006, 18:50
Gothic
Gothic is offline
Wat een eikel ook. Hij was online op msn, internet werkte vast niet goed, want hij kwam 20x online, maar dan kan hij op internet, hij kan zijn mail lezen, what the fuck is dan een probleem om gewoon ff te reageren? Godver! Wat een mongool...
Oud 03-01-2006, 19:10
Verwijderd
Ik word echt royaal gek van hem. Hij blijft bezig, waarom kan hij nu niet normaal doen en accepteren dat het uit is? Hij moet leren dingen te accepteren, en recht in mijn gezicht te zeggen wat hem dwars zit. Niet zo er om heen draaien. "Ik dacht, laat nog maar eens even iets van me horen"... HALLO, heb je me zaterdag niet gezien ofzo? Ik heb godverdomme een half uur met je staan praten
Oud 03-01-2006, 19:11
rare kwast
rare kwast is offline
lalallaa *baf* hej mn muur..
ik vroeg me al af waar die stond nou ik loop er weer eens knalhard tegen aan dus
Oud 03-01-2006, 19:18
Verwijderd
Dat ik gister een baaldag had, zat er hard aan te komen. Het ging weer slechter na Oud & Nieuw. Nadat ik hem weer gezien had. Ik blijf gewoon weer terugvallen in die gedachten. Maar gelukkig steeds minder vaak. Zat gisteravond weer te balen en na te denken. Dus toen begon ik maar weer te schrijven. Dus nou ligt de zoveelste 'brief' van tig A4-tjes aan 'm in m'n kast. Positief: ik krijg nog een leuke collectie zo

Het werd dus wel laat gisteravond. En vandaag weer vroeg op om de hele dag te werken. Geen zin in, want op deze locatie werken m'n minst leuke collega's. Gelukkig viel het allemaal mee. En de dag was zo voorbij, want het was druk.

Vanavond lekker niet trainen. Heel slecht. Maar ik heb even een avondje voor mezelf nodig. Morgen m'n nieuwe bril halen, joepie! En daarna naar Rotterdam en daarna m'n vergadering van volgende week voorbereiden. Ik moet 'm gaan leiden, voor het eerst
Oud 03-01-2006, 19:22
LOLA3000
LOLA3000 is offline
Ik wou dat het nog heeel lang vakantie bleef, alles is nu zo relaxed. Ik zie echt op tegen het komende half jaar. Als dat eenmaal voorbij is ga ik me wel weer beter voelen denk ik. Maar nu is het even doorzetten en dat vind ik eng.
Oud 03-01-2006, 19:23
T!ne
T!ne is offline
Ik haat ze! Ik haat ze! OK, ik weet dat ik me zo kan opjagen in mijn sport, maar het is gwn zó oneerlijk!
Wij hebben uiteindelijk geen estafetteploeg (en dat begrijp ik), maar die kadetten gvd wel! De helft traint niet eens regelmatig! We zouden een goede estafetteploeg kunnen vormen (allez toch 3/4 )!
En waarom gaan die 2 mee op weekend ..? Die kunnen da ni! Die zijn te traag.. Face it! Ze verdienen het gwn niet..
En ik wil weten waarom hij mij trg wil zien. Wil hij iets nieuw opbouwen..? Of is het gewoon iets waar ik té veel op hoop?

Het leven is een grote heksenketel..
Oud 03-01-2006, 19:23
Stroke
Stroke is offline
Vandaag was weer erg gezellig, ik weet alleen niet wat ik er mee aan moet. Ze mag trouwens wel eens terugsmsen...
Oud 03-01-2006, 19:26
Verwijderd
De wereld is fijn. De mensen er op vaak niet...
Oud 03-01-2006, 19:43
Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 03-01-2006 @ 17:28 :
Vind je de tandarts zo leuk?
Haha, uhm, nee, dat ging dan weer over school, niet over de tandarts.
Oud 03-01-2006, 19:45
Love,SweetLove
Love,SweetLove is offline
Waarom weet ik niet gewoon wat voor werk ik de volgende 50 jaar van m'n leven wil gaan doen? Waarom geeft een studie kiezen zo veel stress? Ik heb de hele dag niets gedaan en ben helemaal opgefokt omdat ik nog niet weet wat ik wil!
Oud 03-01-2006, 19:57
Gothic
Gothic is offline
Godverdomme, word ik net ook nog gebeld dat ik het appartementje wat ik zou krijgen, toch niet krijg. Het nichtje van de makelaar krijgt het. Wat een godverdomme kutstreek. Ik wacht verdomme sinds september hierop, heb godverdomme 2!!! kamers afgewezen hiervoor en die kutmongool heeft al die tijd niets gezegd en gewoon gedaan alsof ik het gewoon kon overnemen ...

Wat een kutvakantie, wat een kutleven en wat een gezeik zeg, lekker begin van het nieuwe jaar. Ik haat dit, ik haat alles, waarom gaat het niet zoals ik wil , waarom kan het niet gewoon 1x goedgaan ... en waarom belt die klootzak me niet gewoon. Hij heeft verdomme zijn mail gelezen, hij weet dat ik bevestiging wil, en die sukkel neemt niet eens de moeite om te reageren...

kutzooi
Oud 03-01-2006, 19:58
rare kwast
rare kwast is offline
volgende week zaterdag een verjaardag en de week erop gaan we stukkie lopen in egmond (al vast beetje voorbereiding op vierdaagse)
kijken hoe we daar door heen wandelen en dan inschrijven voor de 90ste vierdaagse van nijmegen!!
Oud 03-01-2006, 20:25
Verwijderd
Ik word een beetje somber van de vakantie. De eerste week was echt heel leuk, gezellige mensen in huis enzo. Maar nu val ik een beetje in een gat. Ik moet gewoon aan mijn praktische opdracht werken maar ik heb geen zin, lig de halve dag op de bank. .
morgenavond en donderdagavond feestjes, dat wordt wel gezellig denk ik en dan gaat dit sombere gevoel ook wel weg. Of zou ghet te maken hebben met de vermindering van mijn medicatie?

Niet somberen Mierie! Je bent zo goed bezig, even doorzetten en dan gaat dat sombere gevoel vanzelf weer weg. Bovendien, iedereen heeft wel eens sombere dagen! Niks om je zorgen over te maken. Het komt allemaal goed .
Oud 03-01-2006, 20:42
Verwijderd
Mijn rus doet pijn, veel pijn. En het ergste is dat naar een dokter gaan geen zin heeft want ik weet toch al wat ik ga horen; 'je moet ermee leren leven'.
Oud 03-01-2006, 20:44
rare kwast
rare kwast is offline
*doet very big hug richting sonho afvuren*

Oud 03-01-2006, 20:44
coopergirl
coopergirl is offline
@ Gothic wat klote van dat appartement joh! Sta je ingeschreven of probeer je iets particulier te krijgen? Ik hoop echt voor je dat er snel een leuke kamer op je pad komt... Waar verblijf je nu? Ook op kamers?

Succes (})
Oud 03-01-2006, 21:01
Verwijderd
Hoe vaker ik vertel wat ik wil gaan doen volgend jaar na school, hoe meer ik ga twijfelen. Ja, ik vind het leuk. Ja, ik wil dat wel gaan studeren. Maar ik wil ook nog zoveel dingen doen. Ik wil zoveel praktische dingen doen en die doe je niet op een universiteit. Ik wil dingen doen en dingen maken en zien dat er iets gebeurt als ik iets doe of maak.
*zucht* Verdorie, waarom ben ik nou zo aan het twijfelen?

En het gesprek gisteravond was zo vreselijk moeilijk. En vreselijk verdrietig. En het is nu allemaal bijna een jaar geleden. Het komt steeds dichterbij dat we de uitslag kregen. Bah.

Opa was leuk vandaag. Zo heb ik hem in jaren niet gezien. Zijn huis is mooi geworden.
Nog bij Oma geweest.

En ik ben moe. En chagrijnig. En dat weet ik allemaal wel. Maar waarom laten ze me dan ook niet even hier met rust in dit huis?

En godverdorie, wat voel ik me alleen.

En we zwijgen van hetzelfde.
Je hoeft niet elke keer met elk circus mee.

Laatst gewijzigd op 03-01-2006 om 21:17.
Oud 03-01-2006, 21:27
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 03-01-2006 @ 21:44 :
@ Gothic wat klote van dat appartement joh! Sta je ingeschreven of probeer je iets particulier te krijgen? Ik hoop echt voor je dat er snel een leuke kamer op je pad komt... Waar verblijf je nu? Ook op kamers?

Succes (})
Ik stond ingeschreven bij studentenwoning ed, maar dat heb ik niet verlengd. Verder stond ik dus particulier bij een makelaar ingeschreven, maar dat ging nu dus mooi mis.

Ik woon nu thuis, heb vorig jaar in utrecht gezeten. Niet dat ik het slecht heb thuis, maar het was een mooie kans en ik had er al helemaal op gerekend, wat spulletjes gekocht enzo ...
Oud 03-01-2006, 21:33
chocomelsletje
chocomelsletje is offline
He must be out of his fucking mind, goddomme. ARE YOU KIDDING ME?
Oud 03-01-2006, 21:55
Gothic
Gothic is offline
Godver, ik zit gewoon m'n hele vakantie te verpesten zo. Zitten wachten, de hele tijd. En wat heeft het tot nu toe opgeleverd? Geen flikker. Ik blijf maar hopen en hopen en je ziet maar weer wat voor zin dat gehad heeft. HELEMAAL NIETS.
Dit was het niet waard, en hij vast ook niet. En waarom wil ik het dan zo graag. Ik wil zo graag weer iemand. En het is allemaal niet eerlijk. Waarom moest hij nou zo nodig iemand anders? We hadden het toch goed samen? Eindelijk, na zo'n lange tijd, had ik me kwetsbaar opgesteld, bewust voor hem gekozen en meteen BENG, ik word weer even herinnerd waarom dat een slecht idee is. En nu zit ik verdomme op een of andere sukkel te wachten die het niet waard is. Die ik al een keer vergeten heb, uit m'n hoofd gezet heb, omdat hij niet reageerde. Waarom doe ik mezelf dit nog een keer aan?
Maar ja, hij leek enthousiast en we hebben afgesproken... maar geen tijd en daar reageert hij nu niet op. Hij heeft m'n mail gelezen, dat weet ik. En vrijdag is het al. Godver ik kan hem ook niet bellen, alles ligt in zijn handen en ik word er gewoon helemaal gek van. Ik haat dit zo. Waarom kunnen mensen niet gewoon normaal met me omgaan? Ik ben toch een lief en aardig persoon die ook gewoon dit niet verdiend? Ik weet echt gewoon niet waaraan ik dit allemaal verdiend heb. Ik heb altijd m'n best gedaan, veel voor mensen gedaan, ik snap het echt niet. Wanneer komt de tijd dat het wel meezit. Dat ik gewoon gemakkelijk door het leven kan gaan... Waarom andere mensen wel en ik niet? Waarom kunnen mensen niet gewoon normaal met me omgaan, heb ik zo'n overdreven positief beeld van mezelf ofzo? Zie ik mezelf helemaal verkeerd? Dat zou toch gewoon de omgekeerde wereld zijn ...
Oud 03-01-2006, 22:00
Verwijderd
17 and I'm all messed up inside.
I cut myself just to feel alive
Oud 03-01-2006, 22:05
twain4me
twain4me is offline
Bah bah bah

loop al drie dagen met de pleuris in mijn lichaam.
Weet even de D van drive niet te vinden
Oud 03-01-2006, 22:12
Nijn*
Nijn* is offline
En weer word ik aan alle kanten in de steek gelaten. Ze zitten weer allemaal gezellig bij elkaar, lol hebben, maar mij uitnodigen ho maar. Maar elke keer als ik er wel ben hoor ik dat ik toch echt vaker moet komen, maar als het zover is, ho maar. Stelletje nepkutvrienden. Ze laten me komen wanneer het hen uitkomt, maar als ik hen een keer nodig heb kan ik het wel vergeten. Nou van je vrienden moet je het hebben.

Klote, ik wil gewoon fucking stoned worden, of dronken of in ieder geval van de wereld zijn. Ik wil maar één ding tegelijk voelen, niet zoveel tegenstrijdige gevoelens in mijn hoofd. Ik wil mezelf verdoven, niets meer voelen, gewoon gevoelloos zijn. En blijven.

En godverdomme ik kan m'n moeder niet uitstaan als ze ook op dieet is, op het moment dat ik dat ook ben. Ik ben altijd bang dat het haar beter lukt, dat zij dunner zal worden en minder zal eten. Mooier zal zijn, slanker. En dat terwijl mijn moeder bijna twee keer mijn gewicht is, ik zie waanbeelden. Maar ik kan haar niet uitstaan, ik kan het niet uitstaan als ze me aanraakt. Al dat vet, alle calorieën. Ik kan het niet aan. Het giert de hele dag door mijn hoofd, ik wil gewoon onbezorgd kunnen eten waar ik zin in heb. Maar ook wil ik slank zijn, zoveel dunner dan wat ik nu ben.

Mijn hoofd stroomt over.
Oud 03-01-2006, 22:21
twain4me
twain4me is offline
*gooit dikke knuf richting Nijn* *
Oud 03-01-2006, 22:23
Verwijderd
Pffff wat een gezeik.. mn moeder is zooo snel over de zeik gewoon. Gooi ik per ongeluk een vaas met bloemen om. Hele kamer nat is ze helemaal over de zeik. Ja je doet altijd alles slordig, kijk uit je doppen blablabla.
Die altijd en eeuwige kritiek altijd. Het enige wat ze doet als ze op mn kamer komt: 'jezus wat een rommeltje is het, je komt de deur niet uit voor het weer netjes is.'
Echt, zoo verschrikkelijk zat.
Oud 03-01-2006, 22:25
Verwijderd
I will not make the same mistakes that you did
I will not let myself cause my heart so much misery
I will not break the way you did
You fell so hard
I've learned the hard way, to never let it get that far

Because of you
I never stray too far from the sidewalk
Because of you
I learned to play on the safe side
So I don't get hurt
Because of you
I find it hard to trust
Not only me, but everyone around me
Because of you
I am afraid

I lose my way
And it's not too long before you point it out
I cannot cry
Because I know that's weakness in your eyes
I'm forced to fake, a smile, a laugh
Every day of my life
My heart can't possibly break
When it wasn't even whole to start with

I watched you die
I heard you cry
Every night in your sleep
I was so young
You should have known better than to lean on me
You never thought of anyone else
You just saw your pain
And now I cry
In the middle of the night
For the same damn thing

men dit vertegenwoordigd mn gevoelens soms gewoon zo verschrikkelijk goed. En over wie gaat het dan, dat weet ik zelf niet eens. Over mn vader die me geen blik waardig gunt, of juist mn moeder die soms zoo verschrikkelijk gespannen kan doen.[
Oud 03-01-2006, 22:34
Elisabeth.
Elisabeth. is offline
Ik ben stom.
Oud 03-01-2006, 22:36
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Gothic schreef op 03-01-2006 @ 22:27 :
Ik stond ingeschreven bij studentenwoning ed, maar dat heb ik niet verlengd. Verder stond ik dus particulier bij een makelaar ingeschreven, maar dat ging nu dus mooi mis.

Ik woon nu thuis, heb vorig jaar in utrecht gezeten. Niet dat ik het slecht heb thuis, maar het was een mooie kans en ik had er al helemaal op gerekend, wat spulletjes gekocht enzo ...
Je werkt je er dan mentaal helemaal naar toe, heel begrijpelijk Hufterige huisjesmelker Vooral als je eenmaal al op kamers hebt gezeten en dan weer terug bij je ouders gaat wonen lijkt me dat 'vervelend'. Je bent volledige vrijheid gewend, nu moet je weer rekening houden met de regels in het huis. However, ik ga niet negatief hierover praten, dat is het laatste waar je op zit te wachten
Oud 03-01-2006, 23:12
Verwijderd
Citaat:
Anneka schreef op 03-01-2006 @ 23:25 :
I will not make the same mistakes that you did
I will not let myself cause my heart so much misery
I will not break the way you did
You fell so hard
I've learned the hard way, to never let it get that far

Because of you
I never stray too far from the sidewalk
Because of you
I learned to play on the safe side
So I don't get hurt
Because of you
I find it hard to trust
Not only me, but everyone around me
Because of you
I am afraid

I lose my way
And it's not too long before you point it out
I cannot cry
Because I know that's weakness in your eyes
I'm forced to fake, a smile, a laugh
Every day of my life
My heart can't possibly break
When it wasn't even whole to start with

I watched you die
I heard you cry
Every night in your sleep
I was so young
You should have known better than to lean on me
You never thought of anyone else
You just saw your pain
And now I cry
In the middle of the night
For the same damn thing

men dit vertegenwoordigd mn gevoelens soms gewoon zo verschrikkelijk goed. En over wie gaat het dan, dat weet ik zelf niet eens. Over mn vader die me geen blik waardig gunt, of juist mn moeder die soms zoo verschrikkelijk gespannen kan doen.[
Dit liedje vertegenwoordigd mijn gevoelens ook.

Ik weet niet wat ik moet doen. Moet ik aan de antidepressiva of niet? Er zitten veel nadelen aan vast. Ik wil er niet van afhankelijk worden. De bijwerkingen vind ik ook minder.
Ik weet het niet. Alles is best oké, zolang ik maar weg ben van huis.
Ik weet het niet meer... allemaal niet.
Ik hoop maar dat het snel morgen is, want morgen wordt een leuke dag .
Oud 03-01-2006, 23:27
George
George is offline
Het blijven volhouden hoe goed het wel niet gaat, het liegen en nooit eens vertellen wat ik écht voel, het masker dat steeds zwaarder en zwaarder wordt, het maakt me kapotter dan ik ben, wat het juist steeds moeilijker maakt.
Oud 04-01-2006, 00:18
Verwijderd
Doordat ik steeds tegen mezelf roep dat ik me niet moet aanstellen blijf ik me kut voelen.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten