![]() |
|
Hij is weer vol
De vorige is hier te vinden Vandaag ;lekker zonnig hier in tegelen. Het was de bedoeling om maatschappijleer te gaan maken, maar ik heb m niet meer ![]() Ik ben nog steeds verliefd en ik word er gek van dat ze bijna nooit online is ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() @lisser: De mijne ook @oceangirl: Wat heb je dan gedaan? Ik hoop dat ik vanaaf bij mijn oma kan logeren, is altijd relaxed daar. Donderdag avond ga ik iig naar mijn tante logeren ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ik ga vanavond iig naar Jim Carrey kijken in The Mask. En wat die meidbetreft, ik spreek haar wel een keer op msn, als ik compleet gek ben geworden |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik woon nu thuis, heb vorig jaar in utrecht gezeten. Niet dat ik het slecht heb thuis, maar het was een mooie kans en ik had er al helemaal op gerekend, wat spulletjes gekocht enzo ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik weet niet wat ik moet doen. Moet ik aan de antidepressiva of niet? Er zitten veel nadelen aan vast. Ik wil er niet van afhankelijk worden. De bijwerkingen vind ik ook minder. Ik weet het niet. Alles is best oké, zolang ik maar weg ben van huis. Ik weet het niet meer... allemaal niet. Ik hoop maar dat het snel morgen is, want morgen wordt een leuke dag ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 | |
Liefde & Relatie |
Niet leuk:( Mono-racer | 19 | 04-01-2006 08:52 |