|
|
Bekijk resultaten poll: een Ipod video(apple) of een PSP(playstation) | |||
Ipod Video |
![]() ![]() ![]() ![]() |
18 | 37.50% |
PSP |
![]() ![]() ![]() ![]() |
30 | 62.50% |
Aantal stemmers: 48. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() tog zou ik gaan voor psp, iPod video is net niks. Wel video, geen kwaliteit, wel stevig, klein scherm... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() kijk maar naar de schermgrootte
||
Citaat:
Als ik me niet vergis heb jij je jeugd niet buitenspelend doorgebracht ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Ipod video screen size: 2,5 inch 320x240 pixels PSP: 4.3 inch, 16:9 widescreen 480 x 272 pixel hey you do the math... ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en ja... dat mensen ook beetje een spelletje tegenwoordig willen spelen op hun gadget kan ik ook niks aan doen... kijk maar naar de mobiele telefonie. Zo gaat het nou eenmaal tegenwoordig. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Dat je appels met peren aan het vergelijken bent lijkt mij nogal duidelijk. De Ipod video is uitgebracht om filmpjes te kijken en muziek te luisteren en dat is dan ook het enige wat je er mee kan ( en dan ga ik maar even voorbij aan het punt dat er waarschijnlijk veel betere aparaten te krijgen zijn dan een Ipod). De PSP is uitgebracht als multimedia device. Dat houdt dus in dat je er heel veel verschillende dingen mee kan. Onder andere muziek luisteren, films kijken, internetten en gamen behoren tot de mogelijkheden. Een totaal verschillend apparaat dus. Dat jij dan vervolgens zo dom bent om dat niet te snappen heeft niet echt iets te maken met jouw achterlijke kont maar meer met dat jij gewoon niet snapt hoe het zit. Waarom heb je eigenlijk überhaupt dit topic geopend? Je post 2 plaatjes met daaronder de vraag of het verstandig is geweest dat je voor een van de twee hebt gekozen. Dat lijkt mij een beetje te laat... En dan ook nog eens een werkelijk nietstoevoegende poll openen... Als laatste wil ik ook nog even toevoegen dat je wel eens wat aan je nederlands mag doen want dit ziet er werkelijk niet uit.
||
Citaat:
Je snijd jezelf in je vinger, wie is er nou achterlijk? En je bent geen gamer zeg je? Daarom heb je de ipod gekozen? Goed van je dat je dat niet in je startpost zet. Echter nu je dat gezegd hebt weet ik helemaal het nut van je topic niet! Je wist toch al dat je geen gamer was? Wat valt er dan nog te twijvelen? Anyway volgens mij begrijp ik wel waar je heen wilde met dit topic, maar gezien je manier van schrijven merk ik dat je intellect gewoonweg tekort schiet en je daardoor je startpost niet voldoende kon bewoorden, geeft niet hoor ![]()
||
Citaat:
beetje domme reactie, vind je niet ? ow, en je kont is echt niet zo slim als jij denkt hoor.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nee ik ga niet op school in een hoekje spelletjes zitten doen, aangezien ik hem ook als mp3 speler gebruik heb ik hem gewoon zowieso vaak bij me, ik game er thuis ook wel op. Verder is het fijn om mee te hebben op vakantie. had wel verwacht dat je zoiets zelf kon bedenken ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Laatst gewijzigd op 29-12-2005 om 11:58. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik ga een handheld kopen met grafische power waar je bang van wordt en wat doe ik vervolgens: Ik ga verouderde Super Nintendo en Sega Megadrive games zitten spelen met een of andere crappy homebrew emulator. Kom op zeg denk even na. Dit is toch gewoon te useless voor woorden.
||
![]() |
Citaat:
ten eerste zijn de emulators niet crappy ten tweede homebrew =/= emulators (media players, hb games, etc) ten derde is het 'fijn' om het erbij te hebben, je hebt dat ding niet gekocht alleen voor die homebrew natuurlijk. Ook voor de games/umd films. Dat maakt de mogelijkheden wat je ermee kan bijna eindeloos en dat is fijn. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
- Nes - Sega Megedrive - Sega Saturn - SNes - Atari - etc
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
The fastest and easiest way to convert video steven605 | 3 | 29-12-2010 19:01 | |
Software & Hardware |
Creative Zen Stone A loved one | 9 | 25-07-2007 08:41 | |
Games |
[Next Gen Console's]Xbox 360, PS 3 en Revolution Jolt | 199 | 17-01-2006 14:42 | |
Games |
wat heb je of wil je hebben ? PSP vs DS MightyMarcel | 60 | 18-09-2005 17:49 | |
Games |
Psp Vice | 208 | 15-02-2005 05:30 | |
Games |
Nieuwe handheld SSER | 30 | 14-12-2003 18:00 |