Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
De zus van een vriendin van mij heeft een raskat en dat beest was, geloof ik, 600 (of 800?) euro oid. Ik vind dat heel veel geld voor een kat. In het asiel kost een 'gewone' kat tussen de 40 en de 80 euro (ongeveer - misschien dat het in andere delen van het land anders is, maar hier is het dat ongeveer) en dan is ie dus ontwormd en twee keer ingeënt. |
![]() |
||
Citaat:
I dacht raskatten in het algemeen, ik heb zelf een Heilige Birmaanse seal point en die was 400€ en dacht dat dat toch al een vrij zeldzaam ras was. Ken wel iemand die zo zot was om 1000€ voor een lilac point Britse korthaar te betalen. Na beetje gegoogle is de prijs voor een blauwe rus toch tussen 250 - 700€ , en in België is er een te koop voor 250€ op een forum ... ( volgens google dus) Ook letten bij een raskat op hun karakter, sommigen hebben het echt nodig dat er mensen aanwezig zijn, of veel aandacht enz. Wil je een kat die op je schoot zit, of die individueel moet overleven enz. |
![]() |
|
Ik zou ook zeker geen raskat van marktplaats.nl ofzo afhalen, als je dan toch veel geld voor zo'n beestje wilt uitgeven, dan ook maar bij een fatsoenlijke cattery. Overigens denk ik dat de meeste raskatten eerder tussen de 400 en 800 euro kosten dan tussen de 200 en 400, maar oke.
Kijk anders eens op www.dierenasiels.com want daar zitten ook nog wel eens raskatjes tussen. Je kunt dacht ik zoeken op langhaar, europese korthaar en overig korthaar ofzo. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Wel als je weet dat hij dat betaald heeft omdat de katten reeds gereserveerd waren en hij het dubbel of driedubbele direct betaald heeft om een kat mee te kunnen nemen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ze zullen ook niet uitsterven hoor, er zal altijd wel vraag naar raskatten blijven.
||
Verwijderd
|
Citaat:
En tuurlijk zit het karakter ook in de soort, maar met het karakter van Europese kortharen is niets mis. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Volgens mij valt het verschil tussen raskat en huis-tuin-en-keukenkat heel erg mee. De raskatten die ik ken, zijn net zulke arrogante rotzakken als de huis-tuin-en-keukenkatten en komen toch even vaak knuffelen. Ik denk dat het meer te maken heeft met dat raskatten minder vaak vrij buiten lopen - ze richten zich dan sowieso meer op de baasjes en het binnenleven. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|