![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Kijk ik geloof in paranormale dingen, en dat betekent helemaal niet dat jullie dat ook moeten doen, maar dit is wel een mystiek forum, bedoeld om mystieke zaken te bespreken, niet om ze als onzin af te doen.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik denk niet zozeer dat er geen respect is, maar meer onbegrip. Omdat beide partijen zeer lastig te overtuigen zijn wordt het een welles - nietes, waarbij mensen nogal gefrusteerd raken, omdat ze maar niet kunnen begrijpen hoe iemand iets wel of niet kan geloven.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Als je vaak genoeg oefent weet je op een gegeven moment wel welke hoek, flitssterkte etc. je moet gebruiken. Bovendien denk ik dat die mensen weten waaruit een "orb" ontstaat. Ze zoeken dan eerst iets uit (stofjes bijv.) waaruit een "orb" kan ontstaan en dat combineren ze met juist camera gebuik et voila. ![]() Lichtstralen. Heb je hier een voorbeeld van? Ik weet niet hoe het eruit ziet, maar een lichtstraal zou een langgerekte "orb" kunnen zijn. Dus gewoon de camera even bewegen. Nog geloofwaardiger zou het natuurlijk zijn als de camera stil zou staan. Kan ook. Men neme een stofje en een lange sluitertijd. Het stofje valt voor de lens, weerkaatst licht en door de lange sluitertijd ziet men een lichtstraal.
||
Citaat:
![]() Zo kan ik het ook... ![]()
|
Ook de gefotografeerde non zag eruit als een uitgeknipt figuur dat voor de camera is geplaatst.
http://www.skepsis.nl/nonnen.html
||
Citaat:
Ze gebruikten een foto van een graancirkel, later hebben ze op dezelfde locatie opnames gemaakt van het graanveld waarboven ze een plastic tasje lieten "zweven" aan een vishengel ofzo (geeft een erg felle weerkaatsing van zonlicht). Daarna combineerden ze de beelden waardoor de graancirkel zichtbaar werd onder de delen waar de "lichtbal" overheen vloog. ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Orbs is meervoud van orb [/mierenneukersmodus]
||
Citaat:
Maak je dan eerst de volgende keer de lens schoon?? En bij de tweede foto..... handig, he? Die lichtinval.... Ik geloof in geesten, maar die foto's zijn zo ontzettend neP! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
meid ten eerste zijn het straatlantaarns en die laatste foto is gewoon stof, vuil oid ten tweede wat een leuke fotos ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
wat dachten jullie van het bos in Almelo. Gravenallee...
Het is echt waar, omdat ik het met eigen ogen heb gezien. Ik help vaak wiccans om het bos te fotograveren en zij hebben het ook gezien.... dit is de foto's met cirkels om wat te verduidelijken: ![]() en bij de achterste boom bij de wortel:[IMG] http://pic19.picturetrail.com/VOL102.../115843595.jpg[/IMG] of ga naar: http://www.picturetrail.com/anubis19
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Wat te doen op een avond? Lalalaa | 45 | 08-07-2005 01:31 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 | |
ARTistiek |
lucht.. italianboy | 16 | 22-03-2002 22:29 |