Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-12-2005, 18:33
Verwijderd
een aflevering is toch een week in gilmore-tijd? Dan kan het niet meer dan anderhalve week zijn, zo'n beetje.
Advertentie
Oud 23-12-2005, 18:36
Brigitte
Brigitte is offline
Citaat:
Sarah schreef op 23-12-2005 @ 19:33 :
een aflevering is toch een week in gilmore-tijd? Dan kan het niet meer dan anderhalve week zijn, zo'n beetje.
Zou wel kunnen ja, maar op zich wel genoeg tijd om je kut te gaan voelen omdat hij nog steeds niet heeft gebeld lijkt me.
Oud 23-12-2005, 18:47
Verwijderd
Ja, dat natuurlijk wel. Zeker als je dan ook nog eens dronken bent.
Oud 23-12-2005, 22:12
Brigitte
Brigitte is offline
Dat ook ja,

Is er iemand die nu ook de dvd aan het kijken is? Hij staat bij mij boven aan, ik vind het zo leuk om nou eindelijk eens te zien waar al die voorfilmstukjes vandaan komen, nooit geweten, ik keek het namelijk niet vanaf het eerste seizoen.
Oud 24-12-2005, 09:48
ook hallo
ook hallo is offline
Citaat:
Sarah schreef op 23-12-2005 @ 19:33 :
Volgens mij verscheelt het per aflevering, en aan Paris d'r opmerkingen te horen was dat al een tijdje zo. Het is iig op z'n minst anderhalve week. Helemaal geen 2 dagen
Oud 24-12-2005, 13:20
Verwijderd
Geweldige aflevering! Ik heb echt een paar keer dubbel gelegen

Dat einde was wel zielig
Maar ik vond het wel een beetje vreemd: vorige aflevering zei rory nog na dat feest dat ze wel al gebeld hadden en zelfs een nieuw afspraakje hadden. En nu ineens heeft ze twee weken niks meer gehoord?
En wat is er tussen Paris en Doyle?

Luke is lief <3 Huis kopen enzo
Dean was niet leuk..
Oud 24-12-2005, 18:12
Verwijderd
Ik zag zo op het begin staan: Guest starring: Jared Padalecki
Dus ik dacht al, dan zal Dean wel weer proberen Rory terug te krijgen.. Vooral op dat moment dat Rory al half dronken was en toen alleen op die stoel zat (Lane was naar Zach & Paris was proberen aan t bellen) maar het viel mee gelukkig
Vond Paris erg grappig
Luke was lief
en Rory vond ik zielig!
Ook Lorelai vond ik wel lief omdat ze nu toch maar dat interview had afgezegd voor Emily!
Oud 24-12-2005, 18:13
Verwijderd
Ik zag trouwens in de gids staan dat Gilmore Girls voortaan om 20:30 komt, en dan om 21:30 die nieuwe serie, iets met Atonomy..
Dus kan ik het niet meer zien, want dan moet ik trainen
Maar Lang leve de videorecorder!!
Oud 24-12-2005, 19:09
innogen
innogen is offline
Citaat:
Yoka schreef op 24-12-2005 @ 19:13 :
Ik zag trouwens in de gids staan dat Gilmore Girls voortaan om 20:30 komt, en dan om 21:30 die nieuwe serie, iets met Atonomy..
Dus kan ik het niet meer zien, want dan moet ik trainen
Maar Lang leve de videorecorder!!
grey's anatomy heet het volgens mij.

Ik ga morgen op vakantie dus ik moet het ook opnemen helaas
Oud 25-12-2005, 14:44
liefsNynzz
liefsNynzz is offline
Deze week komt gg nog wel om 21.30 hoor... Desperate Housewives is deze week voort laatst, voor un tijdje dan... Dus niet vergete om om half 10 te kijke!!! mar die week daarna ist wel om half 9... dus niet vergete!!!
Oud 25-12-2005, 18:50
Balance
Balance is offline
Citaat:
Brigitte schreef op 23-12-2005 @ 23:12 :
Is er iemand die nu ook de dvd aan het kijken is?
uhu. 18 afleveringen gezien in de afgelopen 4 dagen
Oud 25-12-2005, 19:55
ook hallo
ook hallo is offline
Citaat:
Balance schreef op 25-12-2005 @ 19:50 :
uhu. 18 afleveringen gezien in de afgelopen 4 dagen
Ik had een heel seizoen in 3 dagen

Die DVD's werken echt verslavend
Oud 26-12-2005, 15:38
Balance
Balance is offline
Citaat:
ook hallo schreef op 25-12-2005 @ 20:55 :
Ik had een heel seizoen in 3 dagen

Die DVD's werken echt verslavend
oké, jij wint
Oud 26-12-2005, 15:43
pino123
pino123 is offline
Citaat:
liefsNynzz schreef op 25-12-2005 @ 15:44 :
Deze week komt gg nog wel om 21.30 hoor... Desperate Housewives is deze week voort laatst, voor un tijdje dan... Dus niet vergete om om half 10 te kijke!!! mar die week daarna ist wel om half 9... dus niet vergete!!!
o my dear god!! Desperate housewives you got to be kidding me?!?!?!
Oud 27-12-2005, 16:06
Verwijderd
Citaat:
liefsNynzz schreef op 25-12-2005 @ 15:44 :
Deze week komt gg nog wel om 21.30 hoor... ..
Okee Dan kan ik het deze week wel nog zien
Heb wel zin in een nieuwe aflevering
Oud 27-12-2005, 20:46
Verwijderd
Rory en Logan <3333

En het ging deze keer eens precies verder waar het vorige keer gebleven is!
Oud 27-12-2005, 21:39
niña
niña is offline
Ahh Luke is zo lief, heel die rant dat ie weg was gegaan als Lorelai niet z'n vriendin was geweest. Het was wel kick dat de Huntzbergers (?) Gilmore helemaal niks bijzonders vonden, want ze wilde een 'carrierevrouw' worden, evil!
Oud 27-12-2005, 22:13
Verwijderd
Stomme familie van Logan Maar zn vader is niet zo erg geloof ik

Luke was En hij ratelde net zoveel als rory en lorelai

Mn moeder was steeds opmerkingen aan het maken, maar mn zusje en ik hebben haar even meegedeeld dat dat niet mag tijdens GG (maar wij wel natuurlijk ) en aan het eind zei ze: 'pff, die serie is eigenlijk ook veel te druk om tussendoor wat te kunnen zeggen'
Oud 28-12-2005, 09:40
ook hallo
ook hallo is offline
Dat ze Rory zouden afkeuren had ik echt niet zien aankomen en zij eilf ook niet

Ik vond die vader toch een beetje verstikkend toen hij dat voorstel aan rory deed

En dat huis het was echt te groot, zo kan je toch niet leven
Oud 28-12-2005, 10:00
Lente
Lente is offline
leuke aflevering, ik vond dat gezeik van Jackson en Sookie alleen ontzettend irritant
Oud 28-12-2005, 13:02
Chick Rock
Chick Rock is offline
Zucht Logan...

Gelukkig is het weer goed tussen ze!

Lorelai deed echt heel vervelend moederig Bah!

En Paris!
"Sick people freak me out!" Waha...

Luke was idd lief

Ga nu op vakantie dus moet t helaas 2 week missen... Maar neem natuurlijk wel op! Kan het niet aan om 2 eps te moeten missen
Oud 29-12-2005, 12:48
liefsNynzz
liefsNynzz is offline
Citaat:
En dat huis het was echt te groot, zo kan je toch niet leven
Idd... dat huis was egt te groot!!! Mar vind de afl. nu egt top!! Vooral Logan is zooow cute!!! Hijs niet eens superknap, mar hij heeft gwoon iets.... (zucht)
Oud 29-12-2005, 18:59
Briseïs
Briseïs is offline
omg wat erg

maar wel een vette aflevering
Oud 29-12-2005, 19:26
Balance
Balance is offline
Echt gaaf dat Rory nou eens niet wordt gezien als de ideale schoondochter, het brave meisje of het slimme meisje dat familie is van Emily en Richard Gilmore.
Oud 30-12-2005, 11:00
Verwijderd
wauw, deze aflevering was erg gaaf!
Oud 30-12-2005, 18:07
Verwijderd
ik heb m gemist wie brengt me up-to-date?
Oud 30-12-2005, 18:21
Balance
Balance is offline
Rory ging naar Logan toe om te vertellen dat ze toch geen persoon is voor losse dates. En omdat ze weet dat Logan geen relatie-persoon is, wil ze terug naar vrienden zijn. Maar dan zegt Logan dat ie niet alleen vrienden wil zijn en dat ie daarom dan toch haar vriendje wil zijn. Ze hebben vanaf nu dus een relatie.
Rory is nogal verrast, aangezien ze er juist heen ging om het 'uit' te maken.
Als Logans zus dan haar plan om te gaan trouwen bekend wil gaan maken in de familie, wordt Rory meteen uitgenodigd voor een familiediner. Het huis van de familie van Logan is heel groot. Logan, Rory, Logans zus, z'n zus d'r verloofde, Logans moeder en Logans opa zijn aanwezig en er vallen ongemakkelijke stiltes. Rory ziet er mooi uit en weet ook de stiltes af en toe te vullen: ze lijkt perfect over te komen.
Maar als ze aan tafel gaan zitten valt Logans opa ineens erg uit en heeft hij heel veel commentaar tegen Logan over Rory. Hij weet van Emily en Richard dat Rory journaliste wil worden en zo'n carrièrevrouw moeten ze niet in de familie. Ze is niet goed genoeg voor een Huntzberger.
Logan wordt heel boos en verdedigt Rory. Uiteindelijk verlaten ze beiden de tafel en gaan ze weg, nog voor het eten uberhaupt begonnen is. Bij het naar buiten gaan ontmoet Rory nog even Logans vader: hij lijkt wel aardig.
Later komt Logans vader nog langs op Yale bij de redactie van schoolkrant. Hij biedt haar een stageplek aan bij een krant. Rory ziet het wel zitten, maar wijst het af. Ze zegt dat het puur is om goed te maken wat er gebeurd is aan tafel. Als Logans vader vraagt 'wat dan nog' (oid) begint ze toch te twijfelen en zegt hij dat het geregeld is.

Verder blijkt Sookie tot haar bevalling niet te mogen werken ivm een ziekte. Luke valt daarom in. Hij kookt werkelijk perfect, maar Sookie laat steeds mensen opdraven die een beetje eten uit de keuken jatten en het stiekem naar haar brengen. Ze heeft overal commentaar op en Luke wordt er helemaal gek van.
Uiteindelijk komt het goed als ze zelfs jaloers wordt op een recept van Luke.
Oud 01-01-2006, 18:58
Verwijderd
dankje
Oud 01-01-2006, 21:21
*** Sido ***
*** Sido *** is offline
oh ja.. dit is echt een leuke ep.
Oud 03-01-2006, 21:13
niña
niña is offline
Ik vond de ep van vandaag niet zo. Ik zat me écht te irriteren aan Emily, maar ja dat is ook nodig enzo, over al dat trouwgedoe. Verder gebeurde er gewoon niet zoveel boeiends.. 0_0
Oud 03-01-2006, 21:27
Verwijderd
Ik vond deze aflevering ook lang niet zo leuk als de laatste paar. Emily deed irritant en raar, en de Rory-Logan stukjes waren ook minder leuk dan normaal..
Oud 03-01-2006, 22:48
Balance
Balance is offline
Citaat:
*** Sido *** schreef op 01-01-2006 @ 22:21 :
oh ja.. dit is echt een leuke ep.
die van vandaag?

- Emily was irritant (ik wilde d'r bijna van m'n beeldbuis afslaan )
- Lorelai opende d'r mond maar niet.
- Rory kwam niet voor d'r moeder op. Ze zei niet eens iets van 'sorry' op het moment dat ze even alleen waren.
- Logan was achterlijk aan het slijmen. Bah. Ik vond hem totaal niet leuk vandaag.
- Luke en Taylor werden even tussendoor gepropt. Blijkbaar moest dat nog behandeld worden, maar het paste totaal niet in de episode.
- Sookie moest er blijkbaar ook nog ingepropt op het einde.
- Sowieso: het einde. Lijkt me een klaag-puntje op zich. Waar sloeg dat nou weer op?

Alles bij elkaar vond ik het helemaal geen leuke aflevering.
Oud 03-01-2006, 23:28
Flowtje
Flowtje is offline
Citaat:
Balance schreef op 03-01-2006 @ 23:48 :
die van vandaag?
Naar de datum kijkend denk ik dat Sido het over de vorige aflevering heeft. (Die was wel leuk in tegenstelling tot die van vandaag. )
Oud 04-01-2006, 00:52
Lyne
Lyne is offline
Waar slaat dat 'Ace' op ineens. Ik vond het walgelijk en Logan wordt gelijk een stuk minder leuk. Ik vind Emily zeer bitcherig, en Rory zei niet eens even iets tegen haar moeder, om haar gerust te stellen ofzo.

Verder vond ik Paris wel grappig, en Rory's kleren cool, en Rory als staigiare vind ik ook leuk. Rory als verliefde vrouw niet.
Oud 04-01-2006, 00:55
*** Sido ***
*** Sido *** is offline
OOh god

sorry

ja ik antwoord op iets van t spoilertopic

jaaa ben echt door de war sorry

Ace is toch een term uit de journalistiek daar?? toch/?
Oud 04-01-2006, 05:43
Flowtje
Flowtje is offline
Logan gebruikt de nickname "Ace" echt al vanaf het begin tegen Rory, dus zo ineens is dat niet.

Ik dacht trouwens altijd dat ace stond voor topper oid. In de zin van, an ace reporter.
Oud 04-01-2006, 07:16
Verwijderd
Citaat:
Lyne schreef op 04-01-2006 @ 01:52 :
Waar slaat dat 'Ace' op ineens. Ik vond het walgelijk en Logan wordt gelijk een stuk minder leuk. Ik vind Emily zeer bitcherig, en Rory zei niet eens even iets tegen haar moeder, om haar gerust te stellen ofzo.

Verder vond ik Paris wel grappig, en Rory's kleren cool, en Rory als staigiare vind ik ook leuk. Rory als verliefde vrouw niet.
dat zegt hij idd al vanaf de eerste aflevering dat ie in GG voorkwam volgens mij. Ik geloof ook niet dat ie haar al meer dan 5x bij haar echte naam genoemd heeft

valt je dat echt nu pas op?
Oud 04-01-2006, 09:56
liefsNynzz
liefsNynzz is offline
WAT IS DIE EMILY EEN BITCH!!!! GRRR... bah...
Oud 04-01-2006, 11:02
Neiu
Neiu is offline
Citaat:
*** Sido *** schreef op 04-01-2006 @ 01:55 :
Ace is toch een term uit de journalistiek daar?? toch/?
Ja dat klopt, daarom noemt hij haar zo en dat is idd al vanaf het begin.
Oud 04-01-2006, 11:27
Verwijderd
Ik vond het een rotaflevering, het was mij inderdaad ook nog niet eerder opgevallen dat Rory een naamsverandering had ondergaan, ik vond dat Emily echt stom deed, dat Rory haar moeder wel eens mocht ondersteunen en dat Logan echt te slijmerig voor woorden was. Zo.
Oud 04-01-2006, 11:32
BCR
BCR is offline
Ik vond Lorelai echt zielig! En echt walgelijk hoe al die rijkeluismensen met elkaar omgaan. Wat een onzin gedoe, zeg. En Lorelai past er helemaal niet tussen en ze ziet hoe Rory er wel tussen past. Maar Lorelai en Rory moeten er niet tussen passen, want het is stom

Dat Ace werd wel een beetje irritant, ja. Hij zei het echt bij elke zin. Ik vond Logan van het begin al een sukkel en nu nog steeds
Oud 04-01-2006, 12:46
Briseïs
Briseïs is offline
ik vond het ook helemaal niks
Oud 04-01-2006, 12:57
Balance
Balance is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 04-01-2006 @ 08:16 :
valt je dat echt nu pas op?
Ik had het al eerder gemerkt, maar gister zei hij het echt te vaak. Ik heb het opgezocht: 6x
In één aflevering. Lijkt me nogal overdreven.

En ik vrees dat ik slecht nieuws heb..
Nog 2 afleveringen en dan is seizoen 5 afgelopen
(ik weet niet of Net 5 dan ook weer een stop inlast of doorgaat met seizoen 6. Maar ik vrees het eerste)
Oud 04-01-2006, 14:45
Verwijderd
Ik vind Logan geweldig, niet miepen

Enne: Net 5 moet wel doorgaan met Gilmore Girls !! Argh
Oud 04-01-2006, 17:02
Verwijderd
Ben ik even blij dat ik dan deze aflevering gemist heb, en niet die van vorige week Die van vorige week was leuk.. Maar nu was ik hem vergeten op te nemen, dus dat vond ik echt jammer, maar als jullie toch allemaal zeggen dat hij niet zo leuk was, dan vind ik het al een stuk minder erg
Maar waar ging deze dan over? Veel Rory & Logan en iets dat Lorelai mee ging naar de familie van Logan ofzo?
Oud 04-01-2006, 17:48
Balance
Balance is offline
Citaat:
Yoka schreef op 04-01-2006 @ 18:02 :
Ben ik even blij dat ik dan deze aflevering gemist heb, en niet die van vorige week Die van vorige week was leuk.. Maar nu was ik hem vergeten op te nemen, dus dat vond ik echt jammer, maar als jullie toch allemaal zeggen dat hij niet zo leuk was, dan vind ik het al een stuk minder erg
Maar waar ging deze dan over? Veel Rory & Logan en iets dat Lorelai mee ging naar de familie van Logan ofzo?
Rory was bij Emily en Richard en zei dat ze bij Logan had gegeten. Ze noemde niet de vervelende afloop. Emily en Richard schoten in de stress dat ze dan Logan allang terug hadden moeten uitnodigen en gingen dat dan ook direct doen. Logan accepteerde deze uitnodiging voor Rory.
Toen Lorelai dat hoorde baalde ze ontzettend. Logan zou Emily en Richard eerder leren kennen dan zij, Rory's moeder... Ze besloot daarom dat ze ook maar naar dat diner zou gaan (was toch op vrijdagavond, dus ze zou dan onder het mom van 'friday night diner' gaan).
Emily had haar echter meteen door en vond dat Lorelai alleen bij dat diner mocht zijn als ze voortaan weer kwam op vrijdag. Zonder letterlijk in te stemmen kwam Lorelai die vrijdagavond dus aan op het diner. Emily snauwde haar werkelijk in alles af en maakte haar af en toe compleet belachelijk tegenover Logan. Rory deed helemaal niks. Ze zei niet eens iets van 'sorry' ofzo tegen d'r moeder op het moment dat ze even alleen waren.
Logan zat flink te slijmen bij Emily en Richard die hem helemaal geweldig vonden en al over trouwen en kinderen begonnen.
Uiteindelijk redde Lorelai Logan nog even uit een benauwde situatie, waaruit voor haar al bleek dat Logan helemaal niet zo braaf is als ie doet.

Na afloop van het diner werd Lorelai kwaad en ze vertelde ook dat Logan helemaal niet zo braaf is. Emily en Richard geloofden er echter niks van en er was dus nog steeds grote ruzie in de tent.

En verder was er nog een stukje over Rory op d'r stage. Ze rende als een gek achter Logans vader aan. Het was allemaal nogal klunzig. Niet echt boeiend verder.
Oud 05-01-2006, 17:06
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 04-01-2006 @ 13:57 :
Ik had het al eerder gemerkt, maar gister zei hij het echt te vaak. Ik heb het opgezocht: 6x
In één aflevering. Lijkt me nogal overdreven.

En ik vrees dat ik slecht nieuws heb..
Nog 2 afleveringen en dan is seizoen 5 afgelopen
(ik weet niet of Net 5 dan ook weer een stop inlast of doorgaat met seizoen 6. Maar ik vrees het eerste)

nu alweer? ik dacht écht dat we pas op de helft ofzo waren. Pff, dat valt tegen
Maar ik denk ook niet dat Net5 doorgaat. En eigenlijk, als ze anders toch midden in seizoen 6 gaan stoppen, lijkt me dat ook beter..

En over dat Ace: het zal best dat ie dat nu vaker zei, maar Rory en Logan hebben al heel wat scenes samen gehad, en hij heeft haar ook echt al heel vaak Ace genoemd, en volgens mij wordt dat zelfs ook zo meevertaald. Daarom vind ik het vreemd dat het sommige mensen na al die tijd nu pas opvalt
Oud 05-01-2006, 17:38
Verwijderd
van de FAQ van Net5:

Citaat:
Wat gebeurt er in januari op de dinsdagavond?

In januari zal 'Desperate Housewives' tijdelijk stoppen. In plaats hiervoor komt de nieuwe topserie 'Grey's Anatomy'. De 'Gilmore Girls' verschuiven naar 20.30 uur. 'Grey's Anatomy' zenden we een uur later, om 21.30 uur uit.

De verwachting is dat 'Desperate Housewives' in maart weer te zien zal zijn.
Oud 06-01-2006, 09:33
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Trouwens, de naam Ace, komt dat niet van een of andere detective film/serie?

Volgens mij is Logan haar zo gaan noemen sinds die geheime club van hem. Rory is toen heel erg gaan speuren (hence the nickname Ace) naar die club enzo...
Oud 06-01-2006, 17:47
innogen
innogen is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 06-01-2006 @ 10:33 :
Trouwens, de naam Ace, komt dat niet van een of andere detective film/serie?

Volgens mij is Logan haar zo gaan noemen sinds die geheime club van hem. Rory is toen heel erg gaan speuren (hence the nickname Ace) naar die club enzo...
Ace Venture pet detective?

ot: wat zijn die grootouders, en vooral emily, toch verschrikkelijk zeg

Regels voor berichten