Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik ga morgen op vakantie dus ik moet het ook opnemen helaas ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Die DVD's werken echt verslavend ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Heb wel zin in een nieuwe aflevering ![]() |
![]() |
|
Rory ging naar Logan toe om te vertellen dat ze toch geen persoon is voor losse dates. En omdat ze weet dat Logan geen relatie-persoon is, wil ze terug naar vrienden zijn. Maar dan zegt Logan dat ie niet alleen vrienden wil zijn en dat ie daarom dan toch haar vriendje wil zijn. Ze hebben vanaf nu dus een relatie.
Rory is nogal verrast, aangezien ze er juist heen ging om het 'uit' te maken. Als Logans zus dan haar plan om te gaan trouwen bekend wil gaan maken in de familie, wordt Rory meteen uitgenodigd voor een familiediner. Het huis van de familie van Logan is heel groot. Logan, Rory, Logans zus, z'n zus d'r verloofde, Logans moeder en Logans opa zijn aanwezig en er vallen ongemakkelijke stiltes. Rory ziet er mooi uit en weet ook de stiltes af en toe te vullen: ze lijkt perfect over te komen. Maar als ze aan tafel gaan zitten valt Logans opa ineens erg uit en heeft hij heel veel commentaar tegen Logan over Rory. Hij weet van Emily en Richard dat Rory journaliste wil worden en zo'n carrièrevrouw moeten ze niet in de familie. Ze is niet goed genoeg voor een Huntzberger. Logan wordt heel boos en verdedigt Rory. Uiteindelijk verlaten ze beiden de tafel en gaan ze weg, nog voor het eten uberhaupt begonnen is. Bij het naar buiten gaan ontmoet Rory nog even Logans vader: hij lijkt wel aardig. Later komt Logans vader nog langs op Yale bij de redactie van schoolkrant. Hij biedt haar een stageplek aan bij een krant. Rory ziet het wel zitten, maar wijst het af. Ze zegt dat het puur is om goed te maken wat er gebeurd is aan tafel. Als Logans vader vraagt 'wat dan nog' (oid) begint ze toch te twijfelen en zegt hij dat het geregeld is. Verder blijkt Sookie tot haar bevalling niet te mogen werken ivm een ziekte. Luke valt daarom in. Hij kookt werkelijk perfect, maar Sookie laat steeds mensen opdraven die een beetje eten uit de keuken jatten en het stiekem naar haar brengen. Ze heeft overal commentaar op en Luke wordt er helemaal gek van. Uiteindelijk komt het goed als ze zelfs jaloers wordt op een recept van Luke.
||
Citaat:
![]() - Emily was irritant (ik wilde d'r bijna van m'n beeldbuis afslaan ![]() - Lorelai opende d'r mond maar niet. - Rory kwam niet voor d'r moeder op. Ze zei niet eens iets van 'sorry' op het moment dat ze even alleen waren. - Logan was achterlijk aan het slijmen. Bah. Ik vond hem totaal niet leuk vandaag. - Luke en Taylor werden even tussendoor gepropt. Blijkbaar moest dat nog behandeld worden, maar het paste totaal niet in de episode. - Sookie moest er blijkbaar ook nog ingepropt op het einde. - Sowieso: het einde. Lijkt me een klaag-puntje op zich. Waar sloeg dat nou weer op? Alles bij elkaar vond ik het helemaal geen leuke aflevering.
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Waar slaat dat 'Ace' op ineens. Ik vond het walgelijk en Logan wordt gelijk een stuk minder leuk. Ik vind Emily zeer bitcherig, en Rory zei niet eens even iets tegen haar moeder, om haar gerust te stellen ofzo.
Verder vond ik Paris wel grappig, en Rory's kleren cool, en Rory als staigiare vind ik ook leuk. Rory als verliefde vrouw niet. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() valt je dat echt nu pas op? |
![]() |
||
Citaat:
|
Ik vond Lorelai echt zielig! En echt walgelijk hoe al die rijkeluismensen met elkaar omgaan. Wat een onzin gedoe, zeg. En Lorelai past er helemaal niet tussen en ze ziet hoe Rory er wel tussen past. Maar Lorelai en Rory moeten er niet tussen passen, want het is stom
![]() Dat Ace werd wel een beetje irritant, ja. Hij zei het echt bij elke zin. Ik vond Logan van het begin al een sukkel en nu nog steeds ![]()
||
Citaat:
In één aflevering. Lijkt me nogal overdreven. En ik vrees dat ik slecht nieuws heb.. Nog 2 afleveringen en dan is seizoen 5 afgelopen ![]() ![]() (ik weet niet of Net 5 dan ook weer een stop inlast of doorgaat met seizoen 6. Maar ik vrees het eerste)
|
Verwijderd
|
Ben ik even blij dat ik dan deze aflevering gemist heb, en niet die van vorige week
![]() ![]() Maar waar ging deze dan over? Veel Rory & Logan en iets dat Lorelai mee ging naar de familie van Logan ofzo? |
![]() |
||
Citaat:
Toen Lorelai dat hoorde baalde ze ontzettend. Logan zou Emily en Richard eerder leren kennen dan zij, Rory's moeder... Ze besloot daarom dat ze ook maar naar dat diner zou gaan (was toch op vrijdagavond, dus ze zou dan onder het mom van 'friday night diner' gaan). Emily had haar echter meteen door en vond dat Lorelai alleen bij dat diner mocht zijn als ze voortaan weer kwam op vrijdag. Zonder letterlijk in te stemmen kwam Lorelai die vrijdagavond dus aan op het diner. Emily snauwde haar werkelijk in alles af en maakte haar af en toe compleet belachelijk tegenover Logan. Rory deed helemaal niks. Ze zei niet eens iets van 'sorry' ofzo tegen d'r moeder op het moment dat ze even alleen waren. Logan zat flink te slijmen bij Emily en Richard die hem helemaal geweldig vonden en al over trouwen en kinderen begonnen. Uiteindelijk redde Lorelai Logan nog even uit een benauwde situatie, waaruit voor haar al bleek dat Logan helemaal niet zo braaf is als ie doet. Na afloop van het diner werd Lorelai kwaad en ze vertelde ook dat Logan helemaal niet zo braaf is. Emily en Richard geloofden er echter niks van en er was dus nog steeds grote ruzie in de tent. En verder was er nog een stukje over Rory op d'r stage. Ze rende als een gek achter Logans vader aan. Het was allemaal nogal klunzig. Niet echt boeiend verder.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() nu alweer? ik dacht écht dat we pas op de helft ofzo waren. Pff, dat valt tegen ![]() Maar ik denk ook niet dat Net5 doorgaat. En eigenlijk, als ze anders toch midden in seizoen 6 gaan stoppen, lijkt me dat ook beter.. En over dat Ace: het zal best dat ie dat nu vaker zei, maar Rory en Logan hebben al heel wat scenes samen gehad, en hij heeft haar ook echt al heel vaak Ace genoemd, en volgens mij wordt dat zelfs ook zo meevertaald. Daarom vind ik het vreemd dat het sommige mensen na al die tijd nu pas opvalt ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
van de FAQ van Net5:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ot: wat zijn die grootouders, en vooral emily, toch verschrikkelijk zeg ![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Welke omroep/zender? Hongaar | 39 | 27-11-2005 17:54 | |
Films, TV & Radio |
Gilmore Girls #11 Niet Slaan | 500 | 29-09-2005 12:50 | |
Lifestyle |
Wat gaan jullie allemaal doen vanavond? Love_Fulfilled | 500 | 26-09-2005 13:11 | |
Films, TV & Radio |
Gilmore Girls #7 Sasz | 500 | 05-01-2005 11:41 | |
Films, TV & Radio |
Charmed Apomes | 500 | 28-05-2004 12:29 | |
Muziek |
Zoek je de titel van een liedje? Vraag het hier! Deel 8 Roxy | 250 | 25-11-2003 17:14 |