Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-01-2006, 11:20
Someboy
Someboy is offline
Hoiii,

Ik zit met een probleempje. Ik heb al enige maanden een vriendin alleen die woont niet naast de deur zullen we maar zeggen. Ongeveer 3 uur reizen met het openbaar vervoer. Het probleem is dat ze mij nog geweldig vind en ontzettend veel van me houd alleen dat mijn gevoel bij haar een stuk minder is. Ik hou nog wel van haar, maar het gevoel van 'leuk' is een beetje verdwenen. Echter werkt de afstand tegen zeker als ik dalijk geen OV meer heb. Zij zegt dat ze me gewoon niet kwijt wil en dat ze altijd naar mij toe zal komen en als ik naar haar wil, wilt ze me helemaal ophalen en me kaartje betalen etc. Dat hoeft dan ook weer niet maar het toont maar weer aan hoeveel ze om me geeft. Ik schrok er een beetje van want ik kon nou niet altijd merken aan haar dat ze zoveel om me gaf (hadden relematig ruzie etc) Ik vind het erg moeilijk om uit te leggen dat het niet meer gaat mede door de afstand alhoewel ik dat al heb gedaan. Zij zegt echter dat het wel gaat lukken, ze komt toch alleen nog maar naar mij beweerd ze dus ik hoef niet meer te reizen enz. Zo werkt het echter niet... Nou speelt er ook nog een andere kleine rol mee.... mijn moeder weet er niks van af (haar ouders wel, althans haar moeder) Mijn moeder denkt steeds dat ik hier een meisje heb zitten. Maargoed dat doet er even niet toe... of me vriendin nou hier in de buurt woont of ver weg, me moeder heeft daar niets mee te maken alhoewel ze zich wel gaat afvragen of het gaat werken aangezien me vorige relatie ook ruim een uur reizen was en mede door de afstand uit ging. Volgens me vriendin is het beter als we het gewoon zeggen tegen onze ouders, geen leugens meer en dan kunnen we bij elkaar slapen. Nu sliepen we vaak bij een vriend van haar die op zichzef woont. Echter hadden we het wel altijd leuk als we gewoon bij elkaar waren, alleen via msn etc kregen we vaak ruzie. Had niet altijd tijd voor haar en ze vraagt graag aandacht... Dat wil ze trouwens minderen voor mij, ze wil alles voor me doen als ze me maar niet kwijt raakt. Echter werkt het zo niet.. Je kan jezelf niet even veranderen.

Maargoed hoe kan je nou zoiets het voorzichtigst uitleggen? Ik wil haar niet echt kwijt maar me gevoel is duidelijk minder geworden en die zegt dat het nu of dalijk toch niet gaat werken. Zij houd echter nog enorm veel van me, meer dan ik had verwacht.. Dat maakt het juist zo moeilijk om het te vertellen!!

Laatst gewijzigd op 06-01-2006 om 11:24.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-01-2006, 11:20
Verwijderd
hij is je niet waardf
Met citaat reageren
Oud 06-01-2006, 11:23
Verwijderd
Je bent 20. Als je al advies gaat vragen over je relatie op een scholierenforum, doe dat dan zonder 235345 spelfouten en zonder de woorden 'moeder' en 'msn' in je verhaal.

Bovendien lijkt het erop dat je je keus al hebt gemaakt, dus wat is de vraag hier?
Met citaat reageren
Oud 06-01-2006, 11:25
Someboy
Someboy is offline
Citaat:
Katje schreef op 06-01-2006 @ 12:23 :
Je bent 20. Als je al advies gaat vragen over je relatie op een scholierenforum, doe dat dan zonder 235345 spelfouten en zonder de woorden 'moeder' en 'msn' in je verhaal.

Bovendien lijkt het erop dat je je keus al hebt gemaakt, dus wat is de vraag hier?
Het bericht staat er nog steeds, succes met nogmaals lezen. En het aantal spelfouten zal wel meevallen. Nog wat nuttigs te melden..? En wie zegt dat ik 20 ben?
Oud 06-01-2006, 11:29
Verwijderd
Citaat:
Someboy schreef op 06-01-2006 @ 12:25 :
Het bericht staat er nog steeds, succes met nogmaals lezen. En het aantal spelfouten zal wel meevallen. Nog wat nuttigs te melden..? En wie zegt dat ik 20 ben?
Someboy
20M - Lid

Met citaat reageren
Oud 06-01-2006, 11:30
Someboy
Someboy is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 06-01-2006 @ 12:29 :
Someboy
20M - Lid

So?? Als jullie geloven dat ik me gegevens op waarheid invul
Oud 06-01-2006, 11:32
Verwijderd
haha nu niet meer nee

Het is de bedoeling dat je je echte leeftijd en geslacht invult, en voor het gemak ga ik er vanuit dat men dat ook doet.

Als je niet wil dat men weet hoe oud je bent vul dan niks in
Met citaat reageren
Oud 06-01-2006, 11:33
Someboy
Someboy is offline
Citaat:
Katje schreef op 06-01-2006 @ 12:32 :
haha nu niet meer nee

Het is de bedoeling dat je je echte leeftijd en geslacht invult, en voor het gemak ga ik er vanuit dat men dat ook doet.

Als je niet wil dat men weet hoe oud je bent vul dan niks in
Ik heb maar wat aangeklikt eigenlijk.
Oud 06-01-2006, 11:34
freud
freud is offline
Ehm.

Zum ersten: msn is niet de beste communiceermanier, en zeker niet als je wrevels hebt over het elkaar niet zien ed.
Dan kan je nog beter de telefoon nemen.

Jetzt: Hoe hard zij ook haar best doet om jou te overtuigen, jouw beslissing staat klaarblijkelijk al vast. Wees dan ook zo lief om het haar zo snel mogelijk te vertellen. Geef haar geen hoop of hou haar niet aan het lijntje.

Hoe? Er bestaat geen eenduidige pijnloze manier. Naar mijn mening zeg je het best wat je denkt. Dat je niet meer zo verliefd bent als eerst, en dat je er minder tijd en moeite voor over hebt. Dan mag zij nog beweren dat zij dan wel die tijd en moeite zal opbrengen; wie wil er nu samenzijn met een jongen die minder voor haar overheeft dan zijzelf voor die jongen?

Succes met eerlijk zijn.
Oud 06-01-2006, 11:35
Verwijderd
Citaat:
Someboy schreef op 06-01-2006 @ 12:33 :
Ik heb maar wat aangeklikt eigenlijk.
yeah right
Met citaat reageren
Oud 06-01-2006, 11:49
mcflem
mcflem is offline
Je zou kunnen beginnen met eerlijk zijn.
Jullie hebben blijkbaar al genoeg gesprekken gehad over hoe het nou moet als jij geen ov meer hebt, komt het dan niet in je op haar dit te vertellen?
Met citaat reageren
Oud 06-01-2006, 11:52
Verwijderd
Citaat:
Someboy schreef op 06-01-2006 @ 12:30 :
So?? Als jullie geloven dat ik me gegevens op waarheid invul
Laat ik dan ook maar geloven dat dit verhaal niet op waarheid berust.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2006, 13:59
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Citaat:
mcflem schreef op 06-01-2006 @ 12:49 :
Je zou kunnen beginnen met eerlijk zijn.
Jullie hebben blijkbaar al genoeg gesprekken gehad over hoe het nou moet als jij geen ov meer hebt, komt het dan niet in je op haar dit te vertellen?

Zij heeft liever dat je eerlijk tegen haar bent dan dat je voor zit te liegen om je eigen bestwil. Aan jouw verhaal te merken doe je er nog weinig aan en lijkt het me beter om er een punt achter te zetten. Het is nogal lullig om har aan het lijntje te houden.
Oud 06-01-2006, 14:02
Verwijderd
Eerlijk zijn tegen haar.

Een relatie moet van twee kanten komen.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2006, 14:08
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
EZBlade schreef op 06-01-2006 @ 12:20 :
hij is je niet waardf
Kan dit jongetje ook nog andere zinnetjes typen?
Oud 06-01-2006, 14:10
Iduna
Iduna is offline
Wat te doen: Praat in het echt, niet zo laf via msn of sms. Je moet wel aangeven dat er iets is, dat kan ze namelijk niet ruiken. Dus als je naar haar toe gaat, haar geen indruk geven dat het een gezellige dag wordt.

Eventuele tekst: Mijn gevoelens voor jou zijn veranderd/ ik ben niet meer verliefd/ ik dacht dat ik verliefd op je was, maar dat is niet zo/ de afstand tussen ons is kut blablabla.

Wees duidelijk en eerlijk, maar niet te (zoals: Je bent lelijk, om maar iets te noemen).
Met citaat reageren
Oud 06-01-2006, 14:15
Someboy
Someboy is offline
Bedankt voor jullie reacties. Zal inderdaad eerlijk zijn!
Oud 06-01-2006, 14:30
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
Someboy schreef op 06-01-2006 @ 15:15 :
Bedankt voor jullie reacties. Zal inderdaad eerlijk zijn!
Er komen steeds meer varianten van 'Ik heb genoeg adviezen gehoord --> Slotje aub'
Oud 06-01-2006, 15:22
Verwijderd
Gewoon zeggen dat ze te dik is.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2006, 14:40
PardonMe
PardonMe is offline
Gewoon vertellen hoe het zit en er niet omheen draaien..
Oud 11-01-2006, 14:42
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
hij is je niet waardf
Met citaat reageren
Oud 11-01-2006, 15:10
BleuEyes
BleuEyes is offline
Citaat:
freud schreef op 06-01-2006 @ 12:34 :
Msn is niet de beste communiceermanier, en zeker niet als je wrevels hebt over het elkaar niet zien ed.
Dan kan je nog beter de telefoon nemen.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2006, 15:19
Metal
Metal is offline
je bent haar niet waardf
Oud 11-01-2006, 15:23
Verwijderd
Inderdaad, zoals al eerder is gezegd ben je haar niet waardf
Met citaat reageren
Oud 11-01-2006, 15:25
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
Surprise schreef op 06-01-2006 @ 16:22 :
LOL
Oud 11-01-2006, 15:30
Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Citaat:
Surprise schreef op 06-01-2006 @ 16:22 :
schatje... ben je vergeten je haar te kammen? En was je make-up op?

Gegarandeerd dat ze je dan niet meer wilt zien
Met citaat reageren
Oud 11-01-2006, 15:43
Chronocide
Chronocide is offline
Citaat:
hij is je niet waard
Ik houd van jou
Oud 11-01-2006, 17:46
pearl&shine
pearl&shine is offline
als je het niet zo goed en zorgvuldig weet te brengen laat je haar gewoon deze (begin)post lezen. Weet ze waar ze aantoe is.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2006, 13:46
Iduna
Iduna is offline
Heb je het al uitgemaakt?
Met citaat reageren
Oud 12-01-2006, 14:03
Shaitan
Shaitan is offline
"Ik zag laatst een oude sok van me liggen, en ik moest gelijk aan jou denken."
Met citaat reageren
Advertentie