Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-01-2006, 14:09
miekmuis
miekmuis is offline
Hebben jullie ook zo'n handje-vast-hou-vriendje/vriendinnetje gehad vroeger en zo ja, hoe ga je nu met diegene om?
Oud 07-01-2006, 14:19
ironflower
ironflower is offline
Mijn highschool sweetheart is nu ongeveer 2 maanden mijn ex.
We kregen in de 3de klas en sindsdien is het aangebleven (we even uit geweest). In het begin was het wel van dat handje vast hou gedoe en briefjes schrijven tijdens de les etc etc. Later werd het natuurlijk een stuk serieuser.

Hij was mijn eerste liefde en mijn eerste op het gebied van alles. Dus het is best raar dat het nu uit is, maar het gaat best goed. We hebben nog dagelijks contact op msn, gewoon omdat het nog fijn voelt om veel met elkaar te praten. Hij is was mn beste vriend en is hij nog steeds. En 5 jaar verkering is ook niet zomaar weg.

Mijn highschool sweetheart is veel meer geworden dan alleen een highschool sweetheart
Oud 07-01-2006, 14:21
mcflem
mcflem is offline
Een handje-vast-hou vriendje op highschool? Ik denk dat je dan net iets verder gaat

Maar ik had op de basisschool wel een paar handje-vast-hou 'verkeringen'
eentje in de kleuterklas en die gaf me natte kusjes
en eentje vanaf groep 4 ofzo, en dat duurde 3 jaar ofzoiets.
En dan verder was ik ook nog 'verliefd' op verschillende jongens

Ik heb met geen van allen meer contact maar van die 3 jarige 'verkering' hoor ik nog wel soms hoe het met hem gaat, via via
Met citaat reageren
Oud 07-01-2006, 14:26
duivelaartje
duivelaartje is offline
Oh op de basisschool had ik altijd van stiekem handje-vast-hou-vriendjes. Eerst heel verlegen natuurlijk handen ergens opleggen en dan dagen dromen over dat je hem had aangeraakt. Daarna heel voorzichtig elkaars hand vasthouden, maar als er een klasgenootje langskwam snel weer loslaten. Totdat iedereen het wist, dan liep je uit school hand in hand naar huis.

Dat waren nog eens tijden, dat je elke dag bij je verkerinkje kon zijn zonder dat je moeder er iets van wist. Je mocht toch elke dag bij iemand spelen van school, als je maar voor het eten thuis was. Of dat nou een jongen of een meisje was maakte niet uit. Jammer genoeg veranderde dat.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2006, 14:28
miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
mcflem schreef op 07-01-2006 @ 15:21 :
Een handje-vast-hou vriendje op highschool? Ik denk dat je dan net iets verder gaat
Nee hoor
Oud 07-01-2006, 15:38
Verwijderd
ik had er wel een, 1 maand en 1 week in totaal . de eerste maand werd ik helemaal gek van hem dat hij steeds bij me was, me steeds belde, op me wachtte tot ik vrij was zodat hij mee naar huis kon fietsen enz. enz. na een maand maakte ik het uit. toen beloofde hij dat hij het niet weer zou doen, en ging het weer aan. na 2 dagen begon hij weer zo raar te doen, en vanaf toen was het écht uit, en wilde ik ook niet meer echt een vriendje hmm.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2006, 15:40
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Marina <3

2 jaar wat mee gehad, is nu alweer een jaar of emmm, 3 a 4 uit giok ik zo.
Heb dr nog steeds best goed contact mee en zal stiekem altijd wel een zwak voor dr blijven hebben volgens mij..
Met citaat reageren
Oud 07-01-2006, 16:15
Verwijderd
Die van de basisschool woont nog steeds bij m'n ouders in de straat, dus die zie ik heel af en toe nog wel. Hij was zo ontzettend schattig We spreken elkaar eigenlijk nooit, alleen 'hoi'. Hij heeft ook nog bij me op de middelbare school gezeten, maar tot de tweede klas. Toen sprak ik 'm al niet meer eigenlijk.

En die van de middelbare school zie ik heel af en toe nog in de bus. Hadden een paar maanden 'verkering' in de eerste klas, lekker handjes vasthouden inderdaad Maar ook die spreek ik nooit meer.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2006, 16:29
Verwijderd
In groep 3 was ik stapel verliefd op een klasgenootje, en dan stopte ik altijd valentijnskaartjes in zijn kastje.

Nu is het een nerdy en spreek ik hem nooit en zie hem nooit meer.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2006, 16:56
Verwijderd
Zo iemand heb ik nooit gehad. Mijn ontgroening en ontmaagding vond plaats bij dezelfde persoon.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2006, 19:41
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ik had wel een basisschoolvriendinnetje ja. Maar het was eigenlijk meer alleen handjes vasthouden en een zoentje geven bij het weggaan als we na schooltijd bij elkaar kwamen spelen. Op een gegeven moment ging ze verhuizen naar een ander dorp en toen was het contact ook meteen weg.
Op de middelbare school heb ik geen liefde gehad, al ben ik ontzettend lang gek op iemand geweest, maar ik was te verlegen om dat tegen haar te zeggen. En toen slaagde ik voor de HAVO en heb ik haar ook nooit meer gezien.
Oud 07-01-2006, 19:42
Mindfields
Mindfields is offline
Jup, ik was 13 en hij 16, duurde totdat hij ging studeren. Dus zo'n twee jaar, op de middelbare school ja.
Oud 07-01-2006, 19:50
Verwijderd
Citaat:
Mindfields schreef op 07-01-2006 @ 20:42 :
Jup, ik was 13 en hij 16, duurde totdat hij ging studeren. Dus zo'n twee jaar, op de middelbare school ja.
Je lacht alsof je er als oude zak op terugkijkt, maar je bent 18..
Met citaat reageren
Oud 07-01-2006, 19:54
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
MetalliCat schreef op 07-01-2006 @ 20:50 :
Je lacht alsof je er als oude zak op terugkijkt, maar je bent 18..
Ja, het is toch vijf jaar geleden, niet waar? en na hem heb ik nog een paar vriendjes gehad, dus het voelt als lang geleden.
Oud 07-01-2006, 20:00
noa-zut
noa-zut is offline
Ja, ik had in groep 8 een paar maanden een lief vriendje die ik stiekem achter de school zoentjes gaf op zn wang Alleen daarna vond zijn beste vriendje me leuk en ik hem en toen ging ik op de avond van de schoolmusical met die beste vriend zoenen achter de gordijnen Dat vond mijn vriendje niet leuk en maakte het uit
Met citaat reageren
Oud 08-01-2006, 10:48
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 07-01-2006 @ 15:26 :
Oh op de basisschool had ik altijd van stiekem handje-vast-hou-vriendjes. Eerst heel verlegen natuurlijk handen ergens opleggen en dan dagen dromen over dat je hem had aangeraakt. Daarna heel voorzichtig elkaars hand vasthouden, maar als er een klasgenootje langskwam snel weer loslaten. Totdat iedereen het wist, dan liep je uit school hand in hand naar huis.

Dat waren nog eens tijden, dat je elke dag bij je verkerinkje kon zijn zonder dat je moeder er iets van wist. Je mocht toch elke dag bij iemand spelen van school, als je maar voor het eten thuis was. Of dat nou een jongen of een meisje was maakte niet uit. Jammer genoeg veranderde dat.

Haha inderdaad. Soms kom ik nog wel eens wat mensen van vroeger tegen, vorige week toevallig nog. Zaten ineens naast elkaar in de trein, terwijl hij nu in Emmen woont, puur toeval dus. Hebben er toch nog wel even hard om moeten lachen. "Ja en weetje nog... "

Op de middelbare ook nog wel wat van die 'bijna maar niet helemaal' verkeringkjes gehad, enfin de laatste was dan wel wat serieuzer, heeft een maandje of 3 geduurd. Is nu gewoon een hele goede vriend van me, zien elkaar dagelijks en eigenlijk hebben we het nooit meer over dat 'vroeger' gehad nadat ik het uitmaakte. Shizzle
Oud 08-01-2006, 11:48
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Op de basisschool had ik altijd een vriendje! En toen ik in de 1ste op de middelbare school zat heb ik met een jongen gehad, maar dat heeft maar 1 dag geduurd. En toen ik in de 3de zat ontmoette ik mijn huidige vriend, maar we zijn geen highschool sweethearts geweest omdat hij eerst op een andere school zat en nu fulltime werkt, terwijl ik nog op de Havo zit.
Oud 08-01-2006, 16:38
zeep007
zeep007 is offline
Ik heb wel 2 ex vriendjes van de middelbare school. Ik zie ze heel af en toe nog rondlopen, en er is niet superveel van terecht gekomen, van al hun mooie dromen die ze toen hadden.

Mijn huidige vriend kende ik al wel van de middelbare, maar het werd pas daarna wat.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2006, 16:54
Verwijderd
Nee, geen vriendje op school gehad. In groep 8 wel even, maar dat is geen highschool natuurlijk. Toen ik 15 werd - en in de derde zat dus - ontmoette ik mijn huidige vriend. Maar hij zat niet bij me op school.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2006, 17:09
Verwijderd
Citaat:
Mindfields schreef op 07-01-2006 @ 20:54 :
Ja, het is toch vijf jaar geleden, niet waar? en na hem heb ik nog een paar vriendjes gehad, dus het voelt als lang geleden.
Hij ging niet studeren toen ie 16 was, wel?
Met citaat reageren
Oud 08-01-2006, 21:44
gurl19
gurl19 is offline
Op school had ik nooit vriendjes. Als kleuter nog wel maar daarna nooit meer iemand van school. Pas in de vierde klas. Dus jaar of 15 16 had ik mn eerste verkering maar die zat dus niet bij mij op school.

Ik was een 'beetje' laat, onzeker over mezelf en had nog geen interesse in zulke dingen.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2006, 22:16
Verwijderd
Citaat:
MetalliCat schreef op 08-01-2006 @ 18:09 :
Hij ging niet studeren toen ie 16 was, wel?
Citaat:
Mindfields schreef op 07-01-2006 @ 20:42 :
Met citaat reageren
Oud 08-01-2006, 22:17
first eror
first eror is offline
Één is dood. De ander schijnt uitgezet te zijn.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2006, 22:33
Verwijderd
Citaat:
GodSaveTheQueen schreef op 08-01-2006 @ 23:16 :
o yeah, my bad. maar zeg dan '3 jaar geleden'
Met citaat reageren
Oud 09-01-2006, 00:25
Verwijderd
Ik heb nooit vriendjes van mijn middelbare school gehad... in de zesde wel meerdere malen gezoend met een klasgenoot, maar dat was niet zo'n succes. Zaten we in een Franse les, draait opeens een klasgenoot zich om: "Morgan, heb jij gezoend met M?!??" Ja eh Fijn dat nou iedereen het weet.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-01-2006, 09:52
KiMZz
KiMZz is offline
Ik had wel vriendjes maar die zaten niet op dezelfde school dus niet echt highschool sweethearts.. Nooit iemand gehad die bij mij op school zat eigenlijk. Wel gezeten maar al van school af.
Oud 09-01-2006, 09:55
Iduna
Iduna is offline
Ik heb geen verkering gehad op de middelbare school, wel eenmalige 'vliegen'. Maar ben wel vaak verliefd geweest.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2006, 10:00
RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
MetalliCat schreef op 08-01-2006 @ 23:33 :
o yeah, my bad. maar zeg dan '3 jaar geleden'
als ze het woord 'vroeger' had gebruikt, kon ik je nog wel begrijpen maar nu ben je gewoon aan het zeiken.
Oud 09-01-2006, 13:01
Melig-Meissiej
Melig-Meissiej is offline
mijn eerste liefde was op de basisschool, en dit is dan ook meteen mn langste relatie ooit! (van groep 1 t/m groep 6 ofzo?!?!)

anyway, hij is nu mn collega, kunnen nog steeds veel lachen samen en wel eens van die gekke opmerkingen maken over "vroeger"
heb nog t/m de 2e klas met hem in de klas gezeten, nooit problemen gehad ofzo, alleen maar lachen over die relatie
Oud 09-01-2006, 15:07
Verwijderd
Citaat:
RockaholiC schreef op 09-01-2006 @ 11:00 :
als ze het woord 'vroeger' had gebruikt, kon ik je nog wel begrijpen maar nu ben je gewoon aan het zeiken.
Sorry hoor, ik had het gewoon even mis.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2006, 16:40
Mooneh
Mooneh is offline
Jaa, in de tweede heb ik een hand-vast-hou-en-klein-kusje-op-de-mond-vriendje gehad. We waren eerst jaren vrienden, hebben toen maar héél even iets met elkaar gehad. Het was wel heel erg pril en schattig allemaal. Achteraf dan.
Ohja, deze week verhuist 'ie naar Australie. Toch wel jammer, we zijn nooit meer zulke goede vrienden als eerst geworden. Zonde, mja.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2006, 19:31
Myuki
Myuki is offline
Ja, maar we hielden nooit handjes vast

In de tweede klas was dat, we hebben 5 keer gezoend en het was een beetje sneu, als ik erop terugkijk dan
Reageren

Regels voor berichten