Advertentie | |
|
![]() |
||||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maarreh, geef het niet te snel op. Iedereen moet wennen (en dat duurt langer dan een week) en er is geen ultieme, geweldige, perfecte studie. Die van mij is ook suf zo nu en dan, maar ik heb nog geen beter alternatief ( ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
geneeskunde krijg je dacht ik idd 6 jaar stufi voor. (zie punt 5).
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
Citaat:
oftewel, je propedeuse-aanvullende-beurs (euhm, da's geen woord, maar je begrijpt me wel hoop ik) is een gift. De basisbeurs inderdaad niet.
||
Citaat:
Binnen tien jaar je diploma halen en dan wordt die schuld kwijtgescholden (muv je eventuele lening). |
![]() |
|
jezes wat ben JIJ dom. als je op HBO- niveau geschiedenis al niet leuk vindt dat ga je op de uni toch zeker geen geschiedenis doen
![]() klik hier
||
Citaat:
En nu ik eenmaal op het WO Geschiedenis zit - ik vind het vak op zich zeker wel interessant - denk ik niet dat de opleiding op zich iets voor mij is, al dat lezen en schrijven van werkstukken e.d. Het gaat dus meer om de praktische dingen die er bij komen, die liggen mij niet echt. Ik denk dat ik Geschiedenis beter een hobby kan laten blijven, dan er mijn beroep van te maken. ![]() Als laatste wil ik even zeggen dat je best vriendelijker kan reageren. ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||||
Citaat:
'om docent te worden', niet 'voor'. Ow, en je BENT gestopt, niet 'ik was gestopt'. (Dat zou nl impliceren dat dat stoppen tijdelijk zou zijn.) Citaat:
Universiteit ? Praktisch ? Die werkstukken 'en zo' horen bij een universitaire opleiding. HBO is praktischer. Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bij bijna alle universitaire opleiding moet je werkstukken en papers schrijven, of je nu een alfa studie doet of een beta. Het is niet altijd even leuk maar het hoort erbij. Ik heb ook een paar vakken geschiedenis gevolgd aan de UU en ik denk dat er weinig studies zijn waar je zoveel vrijheid hebt. Je kunt echt veel verschillende vakken kiezen, met veel of weinig colleges, je kunt van tevoren zijn wie een bepaald vak gaat doceren, je kunt heel makkelijk vakken (of een minor) volgen buiten de studie, en zelfs misschien aan een andere universiteit als je dat wilt. Het eerste jaar is misschien wat algemeen maar ook dat is bij elke studie. Denk er nog even goed over na voor je een beslissing neemt, want het zou zonde zijn als je die neemt op de verkeerde gronden. |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Vroeger was ik niet zo, toen ging ik vooral voor het theoretische dan voor het praktische, maar ik ben veranderd op dat gebied door o.a. dingen die ik heb meegemaakt. Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() je hebt recht op stufi als je jonger dan 30 bent op het moment dat je begint met je opleiding. Als je op je 27e begint en op je 31e in het 4e jaar bezig bent, krijg je gewoon nog stufi.
||
Citaat:
Mighty marcel heeft dus gelijk. Maar als ik het goed begrijp vind je hbo te schools, maar wo te theoretisch? ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verkeer & Vervoer |
Strippenkaart of OV-kaart? TheeEi | 153 | 18-02-2010 14:43 | |
Werk, Geld & Recht |
vraagje over bankrekening Toet0r | 10 | 13-04-2006 22:00 | |
Werk, Geld & Recht |